Tak jak pisałem już wyżej, to jazda na pewno do spokojnych nie należała, ale faktycznie z zewnątrz jak się ogląda to niewiele się dzieje. Taka szybka jazda po bułki
Piwo dzięki
Samochód udało mi się już dopracować i ustawić pod siebie, w efekcie jestem w stanie wyjść szybko z uślizgu tyłu lub go pogłębić. W sobotę na Race Day dwa zakręty szedłem pełnym driftem bo tak było szybciej. Niestety chyba nikt nie nagrywał, a szkoda, bo trasa z soboty była dużo trudniejsza i efektowna. Na wiadukcie w przeciwną stronę chyba odrywałem wszystkie 4 koła od asfaltu.
Z przodu i z tyłu mam około 2,5° negatywu, aczkolwiek zrobiłem kilka modyfikacji, a czasu zabrakło przed imprezą na poprawę geometrii. To nie jedt jeszcze optymalne ustawienie, ale wystarczy by samochód się słuchał.
Zawieszenie to totalna "rzeźba" mojego autorstwa. Każdy element jest albo dorobiony, albo zapożyczony z innego samochodu i dostosowany do w202.
Stabilizatory mam z przodu i z tyłu. Z przodu większej średnicy, ale tak jest fabrycznie.
Zawieszenie jest faktycznie względnie miękko ustawione. Za twarde to też nie dobrze.
Rudiger dzięki. Skoda pręzętowała się profi.
Faktycznie tam było całkiem szybko. Podobno niezły "show" robiłem na tej prostej strzelając z wydechu, paląc kapcia itd. Na filmach niestety tego nie widać.
Onyx lekkie dotknięcie przy około 120kmh
Ogólnie jeszcze dużo pracy przede mną. Konkurencja jest bardzo mocna.
Po.imprezie wnioski wyciągnięte i trwają już prace nad poprawkami.
Jest plan pojechać w maju na tor łódź. Jestem ciekaw czy zbliżę się do czasu około 1:00min.