Dziku
Mon, 04 Apr 2011 - 10:03
CYTAT(aplikatorzy.pl @ Sun, 03 Apr 2011 - 20:39)
Te "ubytki" to folia czarna polysk lub bezbrawna polysk naklejona na folie czarna matowa
Te nieregularne zagłębienia wyglądające wypisz wymaluj jak ubytki szpachla? Jak umiecie takie zrobić specjalnie, to gratuluję.
aplikatorzy.pl
Mon, 04 Apr 2011 - 10:15
hehehehe faktycznie juz zobaczylem o co chodzi
240Z
Mon, 04 Apr 2011 - 14:35
CYTAT(Dziku @ Mon, 04 Apr 2011 - 10:03)
Te nieregularne zagłębienia wyglądające wypisz wymaluj jak ubytki szpachla? Jak umiecie takie zrobić specjalnie, to gratuluję.
RX-7 ma w serii dwa wybrzuszenia w dachu. Tutaj to widać:
Zanim zaczniesz krytykować zrób trochę riserczu.
cowboy
Mon, 04 Apr 2011 - 14:42
CYTAT(240Z @ Mon, 04 Apr 2011 - 14:35)
Zanim zaczniesz krytykować zrób trochę riserczu.
240Z: ale to nie chodzi o te zagłębienia
Nuttie
Mon, 04 Apr 2011 - 14:43
ale przecież tu nie o te wybrzuszenia chodzi
pinin
Mon, 04 Apr 2011 - 14:43
Panie Adminie!
Niech Pan spojrzy na logo turbochargedlife.com na dachu tej rx7 i dopiero zacznie krytykować innych
jaskulwwa
Mon, 04 Apr 2011 - 14:52
te wybrzuszenie na logo turbochargedlife.com to trochę jak naklejka nurburgring wygląda
arek-lin
Mon, 04 Apr 2011 - 15:18
Nawet jeśli jest tam szpachla to co to zmienia? Auto świetne, na żywo prezentuje się jeszcze lepiej, gratuluję
Tommi
Mon, 04 Apr 2011 - 15:42
po mojemu to zwykłe ślady po zdzieraniu poprzednich warstw folii które zerwały lakier....
Uploaded with
ImageShack.us
Coobcio
Tue, 05 Apr 2011 - 01:41
Przecież ta tona szpachli na dachu absolutnie nie wpływa na parametry auta a wy robicie z Tego nie potrzebną aferę, auto to służy do zabawy na torze ma klatkę która trzyma tą kupę w kupie, przy czym pięknie się prezentując... Patrząc z boku przecież i tak dachu nie widać...
Auto powala wyglądem - moim zdaniem najlepiej prezętujacy się drift wóz w naszym kraju do tego najbardziej oryginalny a to że jak każdy inny jest ulepem plamistym dodaje mu smaczku, uroku i takich bojowych "blizn" jeszcze tylko tertyrytek w zderzakach brakuje.
240Z
Tue, 05 Apr 2011 - 02:19
Aaaa, o tym mówicie. Jak tak, to przepraszam. Tak czy inaczej, Coobcio rozwiązał wasz dylemat.
@ pinin - ja nie admin, jestem tylko modem. Jedynym słusznym i prawowiernym administratorem jest Albert.
specnaz14
Tue, 05 Apr 2011 - 08:51
a co to za roznica czy tam sa jakies male pekniecia czy by ich nie bylo? Czy to cos ujmuje projektowi? Ktos kto sie tego czepił moim zdaniem jest nienormalnym zazdrosnym człowiekiem.
chedder
Tue, 05 Apr 2011 - 11:54
raczej nie szpachla, a ubytki klaru, zeby to bylo rowne to musiala by isc szpachla, a po co ?
TOMSON
Tue, 05 Apr 2011 - 20:07
przy zrywaniu poprzedniej foli poodpadał lakier niestety.
Czujnik temp powietrza padł i co chwilę pokazywał -30 stopni czyli dodawał sporo wachy która tak spektakularnie buchała z rury
Na szczęście nic się nie stało.
Coobcio
Thu, 07 Apr 2011 - 01:38
Dobrze że usterka została szybko zlokalizowana
Ps. Za grosze mogę wam sprzedać czujnik z Saaba 9000 Turbo MY97 wraz z kostką i ok 10cm kabli - nie powinno być z nim najmniejszego problemu przez kolejne 14 lat - oby tylko parametry jego odpowiadały...
JustFantasty
Tue, 12 Apr 2011 - 17:24
CYTAT(Tommi @ Mon, 04 Apr 2011 - 15:42)
po mojemu to zwykłe ślady po zdzieraniu poprzednich warstw folii które zerwały lakier....
Uploaded with
ImageShack.usA według mnie to jakieś wyspy-patrz mapa
Wojtek
Tue, 12 Apr 2011 - 18:40
a ja mam pytanie czy jest moze wykres przed i po przerobce kolektora ?
TOMSON
Tue, 19 Apr 2011 - 16:31
CYTAT
a ja mam pytanie czy jest moze wykres przed i po przerobce kolektora ?
Niestety nie ma bo to zupełnie inne silniki. Piotrka Nissan ma prawie identyczny setup z kolktorem Mazworxa więc będzie jakiś punk odniesienia.
Przed Bemowem udało się założyć nowe cewki
I kocyk na turbo. Działa super! Można położyć na nim rękę zaraz po katowaniu.
Jutro Mazda przyjedzie po zawodach na Bemowie i zaczniemy naprawę budy po ostatnim dzwonie.
blackDSM
Tue, 19 Apr 2011 - 16:50
A ten kocyk na turbo, jakas konkretna firma? Gdzie mozna taki dorwac?
TOMSON
Tue, 19 Apr 2011 - 16:58
Taki trochę noname ale działa. Można kupić u nas 535 zł brutto. Pasuje na T3 i na T4
blackDSM
Thu, 21 Apr 2011 - 09:47
Dzieki. A na jakies inne turbo kocyki macie? Konkretnie chodzi o GT13 od Slowboyracing.
Przy okazji pozwole sobie zapytac jak sytuacja z buda auta? Ciezkie bedzie przywrocenie jej do normalnego stanu?
Swoja droga, Mazda jest piekna - zdecydowanie najladniejszy driftowoz w kraju.
TOMSON
Thu, 21 Apr 2011 - 10:39
Takich małych nie ma. Można to spróbować taśmą obwinąć.
Z budą ok, będzie jak nowa
piechur
Sat, 23 Apr 2011 - 21:52
Co to są za koszulki które stosujecie na przewody?
szeniman
Sat, 23 Apr 2011 - 23:59
chyba nawet niewiesz co to za turbo skoro mowisz ze na takie ''male'' niema
chedder
Sun, 24 Apr 2011 - 00:42
CYTAT(piechur @ Sat, 23 Apr 2011 - 21:52)
Co to są za koszulki które stosujecie na przewody?
oplotki na kable stosowane np do zasilaczy komputerowych - szukaj wlasnie na forach komputerowych
TOMSON
Sun, 24 Apr 2011 - 08:12
CYTAT
chyba nawet niewiesz co to za turbo skoro mowisz ze na takie ''male'' niema
Źle się wyraziłem. Wydaje mi się że na takie turbo nie będzie pasować bo będzie za luźny. Wiem że to turbo ma dużą wydajność ale część gorąca jest stosunkowo mała a te kocyki są naprawdę duże. Alę mogę się mylić, tak mi się wydaje po prostu. Zawsze można spróbować go jakoś dopasować. Pozdrowienia
Rene
Sun, 24 Apr 2011 - 09:29
A to nie są te oplotki termokurczliwe 3:1 z polipropylenu ??
Scratch
Sun, 24 Apr 2011 - 09:58
Wyglądają jak typowe plecionki wykorzystywane w car audio.
malutkiz
Sun, 24 Apr 2011 - 10:27
CYTAT(Scratch @ Sun, 24 Apr 2011 - 09:58)
Wyglądają jak typowe plecionki wykorzystywane w car audio.
masz rację to typowe peszele z CA, na alledrogo tego sporo jest:
http://allegro.pl/listing.php/search?strin...301&order=tsorry za OT
MitooR
Mon, 25 Apr 2011 - 18:27
Widziana na SSS na Bemowie. Przeciąg robi niesamowity, oklejenie też mega. Pozwole sobie wkleić taki jeden pstryk, może znajdzie się więcej.
A90Q
Mon, 25 Apr 2011 - 18:55
mocno oberwało ?
Wojtek
Mon, 25 Apr 2011 - 21:49
widac na foto
Tcharec
Tue, 26 Apr 2011 - 01:50
Widziałem na Królach Driftu, że ostro przyjmowała pachołki.
BTW Tery nieźle sobie facjatę opalił
TOMSON
Tue, 26 Apr 2011 - 10:18
TJung
Tue, 26 Apr 2011 - 14:22
That's hurts :/
A90Q
Tue, 26 Apr 2011 - 20:01
TOMSON, dzięki za konkretną odpowiedz. Dobrze że to tylko tyle.
vrus
Tue, 26 Apr 2011 - 20:28
to driftowoz jest musi byc obolały, mi sie taki krzywy podoba w chu*
czingis
Tue, 03 May 2011 - 11:38
Tak jak wyżej Kolega pisze - ślady walki być muszą!
Młody-Bydgoszcz
Tue, 03 May 2011 - 12:32
Drift to sport kontaktowy a poza tym kocham GRUZY !
Na zawodach było świetnie .
tery
Tue, 03 May 2011 - 14:30
Dzieki serdeczne za mile slowa! Auto bedzie odswiezone, ale nie martwie sie o brak sladow walki, na 1000% przybeda nowe
Jezlei chodzi o prowadzenie sie samochodu, to jestem bardzo zadowolony ze zmian przeprowadzonych przez zime. Jeszcze potrzebuje troche wiecej testow, zeby sprawdzic kilka setupow. Jeszcze troche czasu przed nami, ale jestem bardzo dobrej mysli. Auto jest super.
Silnikowo rowniez cale zawody zero awarii. Na Poznan pojdziemy z moca "troszke" w gore. Celem nie jest srylion koni tylko niezawodnosc przy mocy pozwalajacej na walke o najwyzsze pozycje.
Przy okazji zapraszam na moja nowa strone www.kterej.pl znajdziecie tam sporo zdjęć z zawodow i szczegolowy opis auta.
pzdr!
TOMSON
Thu, 19 May 2011 - 12:41
CZUCZU
Thu, 19 May 2011 - 12:45
no i luksus
TOMSON
Sat, 18 Jun 2011 - 10:29
W Kielcach, po 3 sezonach turbo Garrett GT3071 przeszło na zasłużoną emeryturę, jednym słowem, umarło. Ponieważ nie doczekaliśmy się zamówionych GTXów założyliśmy GT3076.
Będzie czym dmuchnąć żeby 5 była z przodu
Skiba
Sat, 18 Jun 2011 - 11:17
Te kropki na wirniku sluza do jakiegos oznaczenia czy moze jest to jakis sposob wywazenia ?
TOMSON
Sat, 18 Jun 2011 - 18:05
Chyba kolejne etapy weryfikacji lub montażu?
A90Q
Sun, 19 Jun 2011 - 08:45
Uploaded with
ImageShack.us
TOMSON
Tue, 28 Jun 2011 - 13:17
Mamy nareszcie dłuższą przerwę w sezonie na porządny przegląd i zamontowanie kilku nowych patentów.
Taka mała statystyka sezonu 2011 - zwłaszcza silnika
Maksymalna zanotowane obroty - 8434 na SDC Bemowo
Maksymalna temp wody - 101 DMP Kielce
Maksymalna temp oleju - 110 SDC Bemowo
Czas pracy silnika w 2011 - 40:16:19
Czas pracy w zakresie 6200-8400 - 0:53:25
Czas pracy przy 100% przepustnicy - 0:40:55
Awarie: Turbo w Kielcach, kolektor ssący popękał, 2 dzwony, mały pożar na treningu w Poznaniu.
w planach zmiany w geometrii kół, nowe sprzęgło bo to ma już 3 sezony i koniec.
TOMSON
Thu, 21 Jul 2011 - 14:36
Offczar
Fri, 22 Jul 2011 - 08:44
Ile więcej chcecie dmuchnąć?
KaMiLl39
Fri, 22 Jul 2011 - 09:45
Auto już ogarnięte i gotowe na weekend, czy w Koszalinie nie będzie jeździć ?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.