Blacha
Tue, 18 Jan 2011 - 22:58
Po ostatnim zdjęciu widzę (może zdjęcie daje takie złudzenie) że dużą część IC zasłania zderzak przeni. Planujecie coś z tym zrobić? Jakieś dodatkowe otwory lub przemodelowanie zderzaka?
mate96
Tue, 18 Jan 2011 - 23:21
I tak w założeniu na ten ic podczas katowania za bardzo nie będzie wiało, więc po co psuć taki ładny zderzak?
PS. Nie przesadzacie z tym karbonem? U Piotrka tunel z karbonu, tu zderzak (okleina?), przy pierwszym kontakcie pójdzie to wszystko w dżazgi.
DOHC
Tue, 18 Jan 2011 - 23:51
Ten intercooler jest fantastyczny ale za to chłodnica oleju wygląda na wątłą . Wystarczy ?
edit
no chyba że ta mała chłodnica to od wspomagania
Coobcio
Wed, 19 Jan 2011 - 03:57
Chłodnice to trzeba wsadzić od Saaba za dwie dyszki idzie już wyrwać z 900NG ma ok 40cm szerokości i jest 6cio rzędowa...
TOMSON
Wed, 19 Jan 2011 - 10:50
Chłodnica oleju jest Greddy 16 rzędowa.
Ta mała to od wspomagania.
karbon kosztuje tyle co aluminium. Z czegoś trzeba zrobić nawiewy.
TJung
Wed, 19 Jan 2011 - 11:01
CYTAT(TOMSON @ Wed, 19 Jan 2011 - 11:50)
Chłodnica oleju jest Greddy 16 rzędowa.
Ta mała to od wspomagania.
Nawet ja widać na zdjęciu - chyba jest niebieska
Coobcio
Wed, 19 Jan 2011 - 11:46
DOpiero teraz się przyjrzałem i rzeczywiście siedzi po lewej takie niebeiskie coś na kształt tego:
http://moto.allegro.pl/chlodnica-oleju-saa...1418920037.html
TOMSON
Fri, 18 Mar 2011 - 15:21
Coobcio
Sat, 19 Mar 2011 - 20:39
Łopatki troszkę widzę że się pogięły w turbinie czemu to tak - filtra nie było ??
Teraz trzeba zdjąć muszlę i delikatnie kombinerkami poprostować...
No i trzeba przyznać że na Krasnobrodzkiej fajnie te głowice robią ale też się cenią na kolejny + to to że flow bencha mają jako jedynie w PL...
No działajcie skłądajcie ciekawe co tym razem wyjdzie, ultra power drift maszyna, ciekawe jak to na prostej by się odpychało, fajnie by było jakimś drift boxem pomierzyć np. czas od 0 do 250km/h...
TOMSON
Sun, 20 Mar 2011 - 13:10
Głowica jest naszej produkcji!
TOMSON
Sun, 20 Mar 2011 - 13:38
TOMSON
Wed, 23 Mar 2011 - 10:57
TOMSON
Fri, 25 Mar 2011 - 08:07
neranr1
Fri, 25 Mar 2011 - 10:09
Zacnie nie powiem ... mam tylko takie pytanie jak zbudowaliście ten kolektor ??
to jakiś odlew czy spawanie z półproduktów ??
radom
Fri, 25 Mar 2011 - 10:35
on jest czymś obłożony? słabo widać na zdjęciu
Gr00bY
Fri, 25 Mar 2011 - 10:44
O Superdamper ATI. Dobry stuff.
koalamt
Fri, 25 Mar 2011 - 10:51
obstawiam ze folia termoizolacyjna
TOMSON
Fri, 25 Mar 2011 - 11:03
Obłożony jest folią termoizolacyjną.
Spawany z kolanek, rurek i blachy. 4 dni męczarni
neranr1
Fri, 25 Mar 2011 - 14:05
a już myślałem że na poczekaniu otworzyliście odlewnię hehe tig dobrze musiał dostać po tyłku w takim wypadku
TOMSON
Sun, 27 Mar 2011 - 10:09
TOMSON
Sun, 27 Mar 2011 - 10:16
Rene
Sun, 27 Mar 2011 - 10:40
fajnie oklejony naprawdę mi się podoba.
TOMSON
Mon, 28 Mar 2011 - 17:05
Wojtek
Mon, 28 Mar 2011 - 17:08
Slicznota !! Konkretny projekt !!
Z0_RS2
Mon, 28 Mar 2011 - 17:15
Róż ostatnio w modzie bardzo fajnie obklejone auto i ogólnie projekt ciekawy.
DOHC
Mon, 28 Mar 2011 - 17:29
zadam głupie pytanie , czy hydrolapa jest dobrze podpięta ? Przewód od pompy przechodzi przez korektor i jest wkrecony w pompę z tyłu nie powinien byc z przodu pompy ?
TOMSON
Mon, 28 Mar 2011 - 17:38
Nie, jest dobrze. Zasilanie pompy jest z tyłu
aplikatorzy.pl
Mon, 28 Mar 2011 - 20:32
Sam nie powstydzilbym sie takiego projektu. Pmyslowy i estetyczny. Jednak mam obawy,ze bedzie taki tylko z bliska. Z wiekszej odleglosci nie bedzie widac fajnych detali.
Qulek
Mon, 28 Mar 2011 - 21:05
Jest kot! Aż szkoda ryzykować ewentualnej obcierki w tsuiso.
Offczar
Mon, 28 Mar 2011 - 21:20
Nowe barwy gniotą. I to bardzo!
BartekSz
Mon, 28 Mar 2011 - 21:27
Jak rzadko kiedy ale musze - no kurde slicznie oklejony samochod,profi robota
Suseł
Mon, 28 Mar 2011 - 21:33
Szczęka opadła mi wczoraj jak zobaczyłem film na Vimeo.
Oklejenie bajka. Szkoda go będzie używać na torze.
adanus
Mon, 28 Mar 2011 - 21:46
za każdym razem kiedy tu wchodze padam na cyce.
projekt gruby jak cholera
nic tylko wstawić za szybę i cieszyć oczęta
MaVrick
Tue, 29 Mar 2011 - 11:07
Samochód i wykonanie jak marzenie. Piękne są te rx-7, a w takim wykonaniu i oklejeniu na prawdę mega.
Tylko zastanawia mnie tak okleina na szybie, czy nie będzie za bardzo ograniczać pola widzenia, no chyba że kierownik z góry zakłada że będzie patrzył tylko przez boczną szybę
cowboy
Tue, 29 Mar 2011 - 11:13
piekny finał... lekkie, mocne, swietny rozkład mas, tym autem to i w time attacku by namieszał..
Calatrava
Tue, 29 Mar 2011 - 12:12
Pięknie! Auto gotowe do testów
Szykuje się bardzo ciekawy sezon, kilka samochodów jeszcze nie ujrzało światła dziennego
Oby wszyscy zdążyli na czas!
KAMILcom
Tue, 29 Mar 2011 - 14:30
Profi robota!
Mam pytanie apropo
TEGO zdjecia. Jakiej grubości przewodów hamulcowych użyliście? Chyba standardowe fi5 to to nie jest?
wladas
Tue, 29 Mar 2011 - 14:53
CYTAT(KAMILcom @ Tue, 29 Mar 2011 - 14:30)
Profi robota!
Mam pytanie apropo
TEGO zdjecia. Jakiej grubości przewodów hamulcowych użyliście? Chyba standardowe fi5 to to nie jest?
to wyglada na przewod gazowy LPG w czarej osłonce, do łaczenia butli z reduktorem
TOMSON
Tue, 29 Mar 2011 - 15:40
standardowy przewód hamulcowy
TOMSON
Tue, 29 Mar 2011 - 20:40
pinin
Tue, 29 Mar 2011 - 20:50
No światowy poziom - chylę czoła do samej ziemi!
Tery - powodzenia! Z tak przygotowanym autem, nie wypada Ci być poniżej 3 miejsca
Performante
Sat, 02 Apr 2011 - 18:13
Trzeba przyznać, że auto na żywo zwraca na siebie uwagę. Bardzo profesjonalne przygotowanie z dbałością o detale, a do tego egzotyczny samochód. Moim zdaniem świetna otoczka do ponad przeciętnych umiejętności.
Tego często brakuje w polskim motorsporcie.
Wdziałem je w środę na lawecie w WWA. Nie znam dzielnic, ale na wlocie od str Częstochowy.
tonku
Sun, 03 Apr 2011 - 19:40
Te ubytki na dachu,to celowy "bajer"?
Coobcio
Sun, 03 Apr 2011 - 19:44
CYTAT(tonku @ Sun, 03 Apr 2011 - 19:40)
Te ubytki na dachu,to celowy "bajer"?
też mnie to zastanawiało czy to ubytki w wszechobecnym szpachlungu czy nadrukowana grafika...
Tak czy siak auto prze pięknie się prezentuje !!
Mirage
Sun, 03 Apr 2011 - 19:50
Szkoda go używać. Pięknie się prezentuje
kamyk
Sun, 03 Apr 2011 - 19:56
Dzisiaj juz sie troche madzia przypiekla z tylu
dwie fotki z driftforum
CYTAT("KenDorifto")
dupsko opalone :grin:
CYTAT("piotrek3xx")
Co było przyczyną pożaru?? Moja żona zrobiła takie zdjęcie.
Coobcio
Sun, 03 Apr 2011 - 20:07
Ciekawe czy to z wydechu ogień zjarał naklejki czy coś od środka typu akumulator czy bezpieczny/niebezpieczny bak paliwa aj...
Mam nadzieję że wzór naklejek jest na dysku coby je odtworzyć.
aplikatorzy.pl
Sun, 03 Apr 2011 - 20:39
CYTAT(tonku @ Sun, 03 Apr 2011 - 19:40)
Te ubytki na dachu,to celowy "bajer"?
Te "ubytki" to folia czarna polysk lub bezbrawna polysk naklejona na folie czarna matowa
CZUCZU
Sun, 03 Apr 2011 - 22:11
Wygląda na to że wydech zapalił folię - ciepło było
Coobcio
Sun, 03 Apr 2011 - 22:18
Trzeba by rurę wydechową ciut do tyłu dać i to powinno rozwiązać problem, no szkoda naklejek, ładne były i miejmy nadzieję że tylko one ucierpiały...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.