Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Wtrysk metanolu.
mihas66
post Sat, 12 Feb 2011 - 22:19
Post #61


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





agressor wg mnie jedyny sposób aby to działało sensownie w motocyklu to 4 dysze, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego, a jeśli nie to pomyśl jakim cudem będziesz miał tam równomierny podział mieszanki. Jak dla mnie za duże ryzyko ze jeden cylinder będzie zalany a następny się stopi... Następny pomysł z wgraniem gotowej mapy i dostrajaniem na AFR jest poroniony lekko mówiąc bo wtrysk wody z metanolem strasznie przekłamuje odczyt i wtedy AFR to jedna wielka zagadka, jak już chcesz dostrajać to najpierw bez wtrysku wszystko ustaw gites majonez potem włącz wtrysk i zabawa tylko z zapłonem... Kolejna sprawa pomyśl gdzie te wszystkie graty od dodatkowego wtrysku upchasz i ile to będzie ważyć, jak dla mnie pomysł ciekawy ale strasznie trudny i niezbyt opłacalny, tak czy siak kibicuje Ci bo też lubię być pionierem wbrew wszystkim....


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 12 Feb 2011 - 22:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Lino
post Sat, 12 Feb 2011 - 22:41
Post #62


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





CYTAT(MuMineQ @ Sat, 12 Feb 2011 - 21:56) *
Kolejne pytanie z serii banalnych, montaż wtrysku do seryjnego D16Z6 (sama woda lub woda+Johnnie Walker violet label) zapinane by to miało być na sztywno po wejściu na VTEC'a, zarabotajet?

Nie wiem jak to w VTEC wygląda, ale jeżeli zmienne fazy odpalane są na takiej samej zasadzie jak w Alfie Twin Spark, to wystarczy się wpiąć do przekaźnika który steruje elektrozaworem zmiennej fazy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agressor
post Sun, 13 Feb 2011 - 07:38
Post #63


Super User
Dołączył: Tue, 15 January 2008





mihas66 lekko mnie przestraszyles....teraz mam wszytsko wystrojone ok
ale jak tylko nie bedzie sniegu pojade na hamownie jeszcze to sprawdzic i zobaczymy jaka jest prawda
najgorsze wlasnie jest umiejscowienie tych dysz i baniaka
powiedz mi jeszcze czy trzeba kombinowac z zaplonem ?
strojenie wtryskow i gaznikow mam opanowane ale zaplon kurde to jeszcze czarna magia dla mnie:)
generalnie to jest juz jedyna w miare tania opcja zeby podniesc moc dlatego sie zastanawiam nad tym
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sun, 13 Feb 2011 - 09:56
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Wiesz stroić nie trzeba ale można, wtedy ugrasz dodatkowe konie.... Tak czy siak szykuj się na 4 dysze...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gix
post Thu, 03 Nov 2011 - 15:27
Post #65


User
Dołączył: Fri, 12 February 2010





jak sie sprawa ma jeśli chodzi o długoterminowe lanie metanolu z woda w dolot

mam dostepne nedezne paliwo i potrzebnmy mi swego rodzaju octane booster
pytałem juz 2 osoby składajace auta pod wyczyn (jedna z nich buduje mi silnik)
opinia jest taka
ze do uzytku drogowego lepiej odpuscic ze wzgledu na korozje

silnik to subarowa hybryda głowice ej 20+ej25 blok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chomik
post Sun, 11 Mar 2012 - 20:29
Post #66


User
Dołączył: Tue, 19 January 2010





CYTAT(Gix @ Thu, 03 Nov 2011 - 15:27) *
jak sie sprawa ma jeśli chodzi o długoterminowe lanie metanolu z woda w dolot


Właśnie używa ktoś dłużej już ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Sun, 11 Mar 2012 - 23:12
Post #67


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Ja od pół roku jeżdżę na metanolu. I nic się nie dzieje. Ba, jak raz pojechałem w trasę bez metanolu to myślałem że mnie szlak trafi. Czuć różnice w mocy. Polecam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Mon, 12 Mar 2012 - 11:59
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





A skąd bierzesz metanol? Ze sklepów POCHu? Czy płyn zimowy do spryskiwaczy?


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 12 Mar 2012 - 13:29
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(CELICA FAN @ Mon, 12 Mar 2012 - 11:59) *
A skąd bierzesz metanol? Ze sklepów POCHu? Czy płyn zimowy do spryskiwaczy?


Ja kupowałem zwykły denaturat w bańkach 5 litrów. Płyn zimowy też sie sprawdzał, ale nie masz go cały rok.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Mon, 12 Mar 2012 - 16:23
Post #70


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





A ja mam ciut inne pytanie, jeśli chodzi o samo obniżenie temperatury przy doładowanej benzynie (20VT) - skuteczniejszy będzie metanol (stage 1 "z przycisku") czy natrysk na IC?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudy Ł
post Mon, 12 Mar 2012 - 18:06
Post #71


User
Dołączył: Tue, 21 February 2012
Skąd: Głogów





mysle ze natrysk na IC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Wed, 14 Mar 2012 - 08:52
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





JUBY, auto ma FMIC?


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 14 Mar 2012 - 11:53
Post #73


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Michaś : Tak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amorr
post Wed, 20 Jun 2012 - 09:49
Post #74


Super User
Dołączył: Fri, 27 January 2006
Skąd: Lublin





CYTAT(lukkoz01 @ Sun, 11 Mar 2012 - 23:12) *
Ja od pół roku jeżdżę na metanolu. I nic się nie dzieje. Ba, jak raz pojechałem w trasę bez metanolu to myślałem że mnie szlak trafi. Czuć różnice w mocy. Polecam

Jak masz instalke zrobiona znaczy: gdzie zbiornik, pompa, wtrysk (dysza) ??

Jedyne co mi przychodzi do bani to:
- pompa w miejscu akumulatora (on do bagażnika)
- zbiornik ~za fotelem pasarzera (i tak fotel dociska woofera) w bagazniku bedzie aku, wzmacniacz, rozpórki.
- wtrysk ..... BOVa mam 10cm przed przepustnica i skierowany w dół - obawiam sie żeby metanol nie zbieral sie w otworze na niego.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 20 Jun 2012 - 18:04
Post #75


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A co z silnikiem jak wtrysk przestanie działać a macie zbyt ostre jak na samą benzynę zapłony? Macie jakiś patent na to?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Wed, 20 Jun 2012 - 22:16
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





czujnik spalania stukowego i cofanie z automatu?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raven155
post Fri, 22 Jun 2012 - 06:57
Post #77


User
Dołączył: Mon, 22 December 2008
Skąd: Południe





CYTAT(Amorr @ Wed, 20 Jun 2012 - 09:49) *
...
Jedyne co mi przychodzi do bani to:
- pompa w miejscu akumulatora (on do bagażnika)
- zbiornik ~za fotelem pasarzera (i tak fotel dociska woofera) w bagazniku bedzie aku, wzmacniacz, rozpórki.
- wtrysk ..... BOVa mam 10cm przed przepustnica i skierowany w dół - obawiam sie żeby metanol nie zbieral sie w otworze na niego.


Jakiej firmy masz instalacje? Jeśli masz elektrozawór przed dyszą to pompa i zbiornik mogą być gdziekolwiek Ci wygodnie (w bagażniku czy nawet ciągnięte w przyczepce za autem wink.gif ) Jeśli jednak jest to tylko zaworek zwrotny który otwiera się po przekroczeniu jakiegoś ciśnienia (np AEM) pompe umiejscowiłbym w miare blisko wtryskiwacza - opcja zamiast aku w hondzie jak najbardziej OK.

Co do samej dyszy i bova, faktycznie może się zbierać i wyrzucać metanol z wodą do komory. Osobiście dla świętego spokoju przeniósłbym bova zaraz za intercooler a wtrysk umieścił zamiast niego.

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amorr
post Fri, 22 Jun 2012 - 09:38
Post #78


Super User
Dołączył: Fri, 27 January 2006
Skąd: Lublin





CYTAT(siewcu @ Wed, 20 Jun 2012 - 18:04) *
A co z silnikiem jak wtrysk przestanie działać a macie zbyt ostre jak na samą benzynę zapłony? Macie jakiś patent na to?
W wiekszości instalcji jest wyjście ze sterownika "działam oki" wpinasz do ecu jako przełącznik map.

raven155 AEM'a .... chyba trzeba będzie przespawać BOV'a na polowę między IC'kiem a przepustnicą a troszkę wyżej dysze wstawić. Hmmm nie mam instrukcji przed soba ale chyba nawet AEM podawał wartości ~50cm przed przepustnicą - jeśli tak to faktycznie BOV wyjdzie zataz za IC'kiem. Z klolei im bliżej przepustnicy BOV tym lepiej - ggghhhrrrr smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Fri, 22 Jun 2012 - 14:45
Post #79


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(siewcu @ Wed, 20 Jun 2012 - 18:04) *
A co z silnikiem jak wtrysk przestanie działać a macie zbyt ostre jak na samą benzynę zapłony? Macie jakiś patent na to?


Ja zrobiłem tak że po aktywowaniu metanolu, zmieniała się mapa na agresywną. W zbiorniku był czujnik poziomu i gdy spadał poziom, to wyłączała się aktywacja i mapy wracały na normalne paliwo. Ale to się tyczyło SA

Można jeszcze zamontować wskaźnik przepływu, AEM ma taki, ciśnienia w układzie i diode informującą czy dział pompa


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EcuLab
post Mon, 27 Jan 2014 - 13:49
Post #80


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 September 2013
Skąd: Warszawa





Odkopię temat.

Czy ktoś ma pojęcie o doborze wtryskiwaczy?
Robię mały zestaw, sam projektuję sterownik. Pompa na 100psi ~7bar. Wtrysk myślałem coś koło 0.3 - 0.5mm. Jaki rozprysk wybrać? Stożek pełny czy pusty a może jakaś "mgła" ? Dolot mam ~53mm. Jak zamontować taki wtryskiwacz "prostopadle" do strumienia powietrza i liczyć na to że boost go popchnie i tak, czy wpuścić go w dolot i żeby wtryskiwał równolegle? Wtedy kąt rozprysku raczej mały ~30 stopni ?

jtd, narazie 170KM, plany na 200-220 bez metanolu.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 22:44