Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Przerobienie elektronicznych nastawników turbin zamiast konwersji na podciśnienie
EcuLab
post Wed, 15 Apr 2015 - 18:24
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 September 2013
Skąd: Warszawa






Oferuję usługę przerobienia elektronicznych nastawników turbin Mercedes, Audi itp. (Hella Garrett) do pracy z standardowymi ecu.

Rozwiązanie przetestowane w jtd, cdti. Z typowymi zaworami N75/overboost. Nie widzę przeszkód technicznych żeby nie działało z grupą VAG.





Dostępne są również gotowe zarobione kable:



Wtedy oprócz podlutowania/przyłączenia jednego kabla (masa) zostaje tylko mała modyfikacja programowa w ECU.
Wykorzystany jest cały zakres pracy nastawnika 5-95%.
Główna zaleta to precyzja i szybkość działania.
Na samochodzie pracuje to równie dobrze.

https://www.youtube.com/watch?v=1DGEtDLWnfQ



Cena od 200zł netto.

Ze względu na możliwości konfiguracji i dostosowanie pod klienta reszta info na PW, email bądź telefon.

biuro@eculab.pl

tel. 887788780


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 15 Apr 2015 - 18:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:34