MODEL:
Mercedes CLK w209 c200 (1.8 cgi kompresor 170KM)
Modyfikacje:
Silnik:zakończone
Swap 1 2.3 m111.981
Swap 2 3.2 m104.995
Stroker 3.6L
Modyfikacje głowicy:zakończone
twardsze sprężynki + tytanowe talerzyki
porting duży porting 1 runner 52mm
rozrząd ustawiony pod turbo
Oringi upg
Modyfikacje bloku:zakończone
Kute korby cr8.8
Blok zamknięty (kanały między cyl.)
natryski
Układ dolotowy: zakończone
TurboGTX3582r ar1.06
IC garrett 560x360x114 ,custom tanki
Blowoff 50mm
Filtr stożkowy Proram w nadkolu
Oil catch tank
Przepustnica fi 74 + dbw
Kolektor ssący inox pod porting średnica runera 52mm
Układ wydechowy: zakończone
Kolektor równoodległościowy z flanszą t3
przelot z kwasu na dwóch tłumikach 3" z przepustnicą 3.5"
Dp 3.5"
heatshield
Układ wtryskowy: zakończone
Bosch 980cc
Manualny regulator ciśnienia paliwa manualny
walbro 450 po portingu
Custom listwa paliwa z kwasu
Elektronika: zakończone
Ecumaster EMU + nowa wiązka i strojenie su2 performance
TCU TurboLamik
Cewki audi tfsi
EBC MAC
Fuelflex
Datalogger
Zegary : temp oleju,ciśnienie oleju,Boost,
Dodatkowe czujniki pod emu: ciśnienie paliwa, EGT , AFR
Alternator zamiast ratio 3.4 > 2.1
seryjne ecu do sterowania wszystkim poza silnikiem
dwie mapy doładowania, LC ,FS
Układ chłodzenia: zakończone
chłodzenie turbo na pompie obiegowej i czujniku temp. po wyłączeniu silnika (turbotimer) ,większa chłodnica , chłodnica oleju, chłodnica paliwa
Układ napędowy: zakończone
8HP70 bmw + wirtualne sprzęgło
felgi Cosmis xt206r 18" 9.5J et10 10kg + michelin super sport 235/35 i tył westlake 265/35
odchudzone dystanse
szpera 210mm z w140 3.69 zaciskana do 100% sprężonym ciśnieniem
Układ hamulcowy: zakończone
przód tarcza pływająca 370mm + 4t brembo
tył brembo 330mm 2 tłoczki
Przewody w stalowym oplocie
Hydroreczny
Większa pompa hamulcowa tłoczki 20/23mm na 23/25
seryjny ABS
Układ kierowniczy: zakończone
Elektryczna pompa wspomagania
Zawieszenie:
Gwint AP przód ale sama obudowa wkłady utwardzone i skrócone
tył amory koni v3
Regulowane wahacze tył
BODY KIT i wnętrze : zakończone
Body kit Black series + maska od maxton
LPG
Stag Qbox
Reduktor KME gold turbo
Wtryski Barracuda 130nl
Listwa gazowa z kwasu
Faro 8mm
Mapą udziału benzyny przechodzi płynnie na benzynę jak tylko zobaczy doładowanie
Odświeżyłem pierwszą stronę oraz opis auta który dotyczy ostatnich stron tematu w opis wmieszane są też modyfikacje m111 na początku tematu bazą był sedan w203 który służył mi za poligon doświadczalny , modyfikacje które tam sprawdziły się zostały przeniesione (jak wyżej w opisie) do nowej bazy clk w209
auto jest po tak długim czasie od którego zaczynałem dopracowane w każdym szczególe wszystkie elementy były kilka razy poprawiane a to kilka najświeższych fotek: