![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Te 160 -180 masz i bezpieczne i auto jeszcze tak nie pali jak powyżej 200
Uważaj tylko na stan oliwy bo w 1,9 przy szybkiej jeździe lubi ubywać Ostatnie pare min jazdy warto dać autku troszke spokoju |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak jechałem na wakacje do Chorwacji i Bułgarii seryjnym AVF 6b to utrzymywałem cały czas 180km/h na autostradach przy wysokiej temp. zewnętrznej. Parę razy tylko przegoniłem powyżej 200-210km/h Ale nie miałem wskaźnika temp. oleju niestety. Przy takiej jeździe nie ubyło jakoś specjalnie dużo oleju.
Optymalnie wydaje mi się jechać jednak tak ok. 150km/h - spalanie niskie(6,2-6,6l/100km) hałas w normie, no i oliwa nie powinna się gotować. |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL ![]() |
spokojnie do 160km/h i możesz całą Europę przegonić
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Napisałbym, że 167km/h
Dyskusja jak o tym, ile wam pali. Nie wiem, nie potraficie wyczuć kiedy auto juz sie męczy i jazda wymaga wysiłku od silnika? Ja jakoś potrafię i unikam tego stanu przez dłuższy czas. A jest to bardzo indywidualne nawet dla konkretnych egzemplarzy tego samego modelu. Różnica czy opona 195/65R15 czy już 235/40R18 może mieć wpływ na taką graniczną prędkość. Ogólnie jakby wywalićz tego tematu obrzucanie się obelgami, to zostałoby ze 2 strony. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 08 August 2025 - 11:23 |