Shoutbox 0 nowych PW 

KW Suspensions


9 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> 1.9Tdi Mocne drgania przy przyspieszaniu..., Passat b6 1.9 105 + mod 150KM
Tequil
post Sun, 28 Feb 2010 - 20:34
Post #1


User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Wrocław





Trochę mocno przegoniłem klekota następnie w trakcie przyspieszania... nagle wyczułem dragania...popuściłem gaz ustało i jak znowu chciałem przyspieszyć silnik wchodził w drgania....zjechałem... na postoju silnik mocno drga, kiedy chcę ruszyć silnik wpada w mocne drgania wręcz nim telepie...Auto straciło na mocy (w ogóle nie chce jechać, pokonanie wzniesienia było możliwe na 2 biegu obrotach w granicach 3tys i 45km/h) kiedy przyspieszam... autem mocno drga natomiast kiedy odpuszczam gazu, drgania ustają....
Na biegu jałowym dodając gazu auto nie wpada w tak mocne wibracje , dopiero jak zaczynam ruszać i przyspieszać...

DWUMAS??? czy coś innego???

Passat b6 1.9Tdi 105KM podkręcony na 150KM


--------------------
.: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 28 Feb 2010 - 20:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rosomak
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:00
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Chipsa masz robionego w dynosofcie Katowice? Jechałbym na diagnoze do Aligatora
Dwumas tak się nie zachowuje ,raczej masz problemy z zasilaniem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:00
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Chipsa masz robionego w dynosofcie Katowice? Jechałbym na diagnoze do Aligatora
Dwumas tak się nie zachowuje ,raczej masz problemy z zasilaniem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:02
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





nie dymi ci na bialo jak drga


--------------------
123D by COMPSPORT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udesky
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:11
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 May 2008
Skąd: SCI





Jeśli kolega jest z Wrocławia, to bardziej prawdopodobne, że u Mirassa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tequil
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:14
Post #6


User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Wrocław





Chip był robiony u Mirasa , auto nie dymi...

Auto dostało wcześniej trochę w D... problem wystąpił w trakcie przyspieszania poczułem delikatne wibracje odpuściłem gaz, ustało, lecz przy ponownym dodaniu lekko gazu , znowu wibracje, czym prędzej zjechałem. Auto pochodziło na postoju z 5-10min lecz silnik nierównomiernie chodził. Musiałem się dotoczyć do domu 15km...(w trakcie jazdy) przy przyspieszaniu auto mocno drży tudzież nie ma mocy!, wskazówka obrotów nie chodzi płynnie, jak "odjąłem" gazu mocne drgania ustępowały również przy jednostajnej jeżdzie po "równym"...

Zdarzenie miało miejsce w nocy jak odpaliłem dziś auto koło południa to silnikiem nadal telepie... i nie ważne czy wciśnięte sprzęgło czy też nie

WTF!?


--------------------
.: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udesky
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:17
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 May 2008
Skąd: SCI





Troche jak by poduszka pod silnikiem, trochę jak dwumas, ale ten spadek mocy, hmm....
Kiedy był robiony soft?
Ja bym pojechał do Dynosoftu na diagnozę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tequil
post Sun, 28 Feb 2010 - 22:31
Post #8


User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Wrocław





jutro jestem umówiony z chłopakami... :/

lecz wszelkie opinie, podpowiedzi mile widziane...

soft był robiony z 3 miesiące temu...


--------------------
.: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Mon, 01 Mar 2010 - 08:34
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław

Ikona grupy



pewnie pompka siadła lub kabelki przy niej.


--------------------
Seat-Racing.pl
diagnostyka - chip-tuning V.A.G. www.brk-tuning.pl
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 01 Mar 2010 - 09:29
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





rumianko jak mi pompka sie zepsula to nie drgal przy dodawaniu gazu tylko telepotal na biegu jalowym


--------------------
123D by COMPSPORT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 01 Mar 2010 - 09:30
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





a moze silnik wciagnol olej z dolotu.


--------------------
S13 drift car
Sky r33 na codzień
Twingo RS CUP
Suzuki SV650S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
majkitdi
post Mon, 01 Mar 2010 - 10:42
Post #12


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 July 2008





mialem awarie jednej pompki w golfie arl i wydaje mi sie, ze objaw byl taki sam jak opisuje autor. najczesciej przy przyspieszaniu. objaw ten na nasilal sie z biegiem czasu. w najgorszym przypadku auto na wolnych obrotach chodzilo bardzo nierowno. musialem czekac, pare razy zgasic i odpalic a potem tylko muskac gaz. vag pokazywal blad wtrysku. mechanik naprawil mi to za 100zl - powiedzial, ze cos niestykalo, umocnil to 'wlasnym' sposobem. wiem, ze nie brzmi to profesjonalnie ale pomoglo. auto wiecej nie szarpalo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tequil
post Mon, 01 Mar 2010 - 14:02
Post #13


User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Wrocław





diagnoza poprzez złącze :: pompowtryski lub listwa dwa podobno całkiem padły... zobaczymy...
3 miesiące temu przy podkręcaniu , były wymieniane na niby sprawdzone dobre używki...


--------------------
.: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Mon, 01 Mar 2010 - 14:27
Post #14


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





albo pompka padla albo korba sie wygla
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Mon, 01 Mar 2010 - 14:35
Post #15


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





A pisałem że prawdopodobnie masz problem z zasilaniem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Mon, 01 Mar 2010 - 15:49
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław

Ikona grupy



CYTAT(iibitdi @ Mon, 01 Mar 2010 - 14:27) *
albo pompka padla albo korba sie wygla


prędzej w tdi tłoki popękają niż korba się wygnie wink.gif

poza tym tdik jak miałeś problem na wolnych to typowa padnięta pompka, przy problemie kolegi bardziej stawiam na kable choć już robiłem silniki które identycznie zachowywały się jak autor tematu opisuje i była padnięta pompka.


--------------------
Seat-Racing.pl
diagnostyka - chip-tuning V.A.G. www.brk-tuning.pl
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 01 Mar 2010 - 16:44
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





oby jak najtaniej remont trupa ci wyszedl smile.gif


--------------------
123D by COMPSPORT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tequil
post Mon, 01 Mar 2010 - 17:15
Post #18


User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Wrocław





oby tylko nie sprawdziła się diagnoza Pana Marka... :/

Korba zgieta albo dziurqa w pistonie sie wypaliła


--------------------
.: B6 105KM -->150KM 320Nm by DYNOSOFT :.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Mon, 01 Mar 2010 - 17:18
Post #19


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Trza jeździć z głową ,TDI nie lubi gazu non stop w podłodze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 01 Mar 2010 - 17:42
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





no problem na pewno spowodowany jest nierowna kompresja.


--------------------
123D by COMPSPORT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 20 December 2014 - 18:03