Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 35 36 37 38 39 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Sev
post Fri, 14 Oct 2011 - 00:27
Post #721


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Czy poetę albo malarza ktoś pyta po co pisze czy maluje? Celem samego tworzenia a nie tworzenia do konkretnego celu. I ja tak podchodzę do tego tematu.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 14 Oct 2011 - 00:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
no_fear
post Fri, 14 Oct 2011 - 07:36
Post #722


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 January 2006





CYTAT(Sev @ Fri, 14 Oct 2011 - 00:27) *
Czy poetę albo malarza ktoś pyta po co pisze czy maluje?

nie pyta się "po co" lecz co poeta miał na myśli / co chciał wyrazić tworząc dane dzieło tongue.gif biggrin.gif

Leon i wygląda i jedzie (w odpowiednich warunkach) smile.gif
gratki


--------------------
Sklep przeniesiony poza forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 14 Oct 2011 - 07:47
Post #723


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(noorec @ Thu, 13 Oct 2011 - 23:25) *
Ale pieprzenie bez sensu. mocny 4-o but tez na mokrym bedzie mielil..
Odnosze wrazenie ze nagle niektorzy traktuja gaz jakby mial tylko 2 polozenia.


A ja odnosze wrazenie,ze niektorzy czytaja kilka ostatnich postow. Pisalem wczesniej, ze przy aucie z duzym turbo nie dasz rady kontrolowac cisnienia tak,zeby wykorzystac optimum trakcji. Bedize uslizg, puscisz gaz, boost spadnie, zlapiesz trakcje, dodsz gazu i czekasz ,az sie turbo rozkreci. To sa prawa fizyki.

CYTAT(Fawor @ Thu, 13 Oct 2011 - 23:02) *
a co będzie jak spróbuje 300konną ośką? Bo 200konnej nie mam... Matko boska, takie auto nie słuzy do jazdy pełnym ogniem zimą rolleyes.gif Czy tylko ja czytam forum o modyfikacjach mechanicznych? Bo chyba większość gawiedzi przerzuciła się na "forum o robieniu aut idealnych wszędzie i zawsze".


Panowie, zamiast sie klocic, popusscie wodzy wyobrazni. Ja nie mowilem ,ze tym autem bedzie jezdzil w zimie. Zima uwypukla roznice w mocy w stosunku do dostepnej trakcji. Na mokrym 200 konne auto zachowa sie tak, jak 600 konne na suchym i 100 konne na sniegu. Jesli masz 3-4x wiecej momentu na kolach, niz da rade przeniesc na asfalt, to masz problem.

Dyskusja jest o mocnym aucie i osiagach. Dragstery w USA, ktore maja duzo wiecej mocy tez korzystaja z kontroli trakcji. Mimo tego,ze maja ogromne opony i super przyczepny asfalt.
A mowienie, ze "jestem kozak i nie potrzebuje kontroli trakcji" swiadczy o pewnej ignoracji. Komputer zawsze jest w stanie zareagowac tak samo, czlowiek nie, ktory co start bedzie mial inne czasy.

Po moich paru uwagach w temacie, z ktorymi nie kazdy musi sie zgodzic, od razu ludzie skacza mi do oczu. Nie mozna pisac w cywilizowany sposob?



--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Fri, 14 Oct 2011 - 08:25
Post #724


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Wrzuć ktoś tutaj wykres bo nie chce mi się przeglądać 30 paru stron za nim


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
no_fear
post Fri, 14 Oct 2011 - 09:12
Post #725


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 January 2006







--------------------
Sklep przeniesiony poza forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lubiemoc
post Fri, 14 Oct 2011 - 14:42
Post #726


Rookie
Dołączył: Wed, 12 October 2011





0.2bar różnicy i 120 nm wiecej z silnika 4 cylindrowego dobre laugh.gif to sie nazywa cudotwórca laugh.gif
i dlaczego moc spada na górze mimo ostrzejszych wałków?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 14 Oct 2011 - 15:39
Post #727


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(lubiemoc @ Fri, 14 Oct 2011 - 14:42) *
0.2bar różnicy i 120 nm wiecej z silnika 4 cylindrowego dobre laugh.gif to sie nazywa cudotwórca laugh.gif
i dlaczego moc spada na górze mimo ostrzejszych wałków?



Jak bys chociaz odrobine pomyslal to zauwazylbys ze to dwie calkowicie rozne hamownie ,ale ze co niektorym brakuje paru zwojow mozgowych to powtarzaja tylko glodne teksty [edit] .

Na Twoje pytanie czemu kreski spadaj - spadaja bo po zlogowaniu trzeciego kanalu u mnie wyskakuja tylko "0" (malo tego ,czulosc wykrywania spalania stukowego nie zostala oslabiona ,wiec zaplonem nie jest kosmicznie dojebane jak u innych bezpiecznych stroicieli) i tak mialo zostac , maksymalne EGT jest w granicy 950stopni... Mozna by zubozyc i dojebac zaplonu , wtedy kreska sie wyprostuje ,ale jak narazie to nie widze takiej potrzeby - konkurecji jeszcze troche brakuje . POZDRO

Wiec tak jeszcze raz do wyszystkich . Gdy samochod byl hamowany na ulicy tzn z GTO to wynik byl zanizony bo chcielismy wiedziec w ktorym miejscu jestesmy ,a nie pokazywac tylko cyferki. Byla zanizona temp zew. i waga samochodu tez delikatnie . Po wizycie na hamowni bylem pozytywanie zaskoczony wynikiem i lepsze to niz rozczarowanie !!


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lubiemoc
post Fri, 14 Oct 2011 - 15:48
Post #728


Rookie
Dołączył: Wed, 12 October 2011





wyskakuja 0 bo jest wylaczone na seri cofa 1.5 stopnia chociazby z racji paliwa. z reszta nie wazne. widac ze ta hamownia nie jest za dobra. w sumie ich 600/700nm audi robi 100 w 4.5 sekudny to nie ma sie co dziwic:lol:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 14 Oct 2011 - 15:54
Post #729


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(lubiemoc @ Fri, 14 Oct 2011 - 15:48) *
wyskakuja 0 bo jest wylaczone na seri cofa 1.5 stopnia chociazby z racji paliwa. z reszta nie wazne. widac ze ta hamownia nie jest za dobra. w sumie ich 600/700nm audi robi 100 w 4.5 sekudny to nie ma sie co dziwic:lol:



No masz racje , kadett Martina i golf Boba to tez wyniki wyssane z palca .

ps 1 co do audi rs4 to radzilbym troche podszkolic sie w niemieckim a pozniej snuc brednie !! POZDRO

ps 2 przykra sprawa jak sie nie ma odwagi pisac z walsnego konta i zaklada sie fikcyjne!!


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychu
post Fri, 14 Oct 2011 - 17:17
Post #730


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





Nie było jeszcze chyba samochodu tak kontrowersyjnego.

Chociaż patrząc szerzej czy chodzi tutaj o samochód czy o właściciela... rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patryk.
post Fri, 14 Oct 2011 - 17:29
Post #731


Frequent User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: SGL / M / GAP





Raczej o stroiciela
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Fri, 14 Oct 2011 - 23:31
Post #732


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Panowie, usunąłem posty nie związane bezpośrednio z tematem omawianego samochodu.

Poproszę o trzymanie się tematu i faktów z nim związanych. Bez osobistych wycieczek itp.



--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 11 Nov 2011 - 17:26
Post #733


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





dzisiaj bylo cieplo to troche pojezdzilem sobie i taki tam delikatny start




--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Fri, 11 Nov 2011 - 17:32
Post #734


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





No oprocz braku trakcji to ja tu nic nie widze wink.gif
Bardziej szukaj przeciwnikow na autostradzie niz na waskiej uliczce w Industrieviertel wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 11 Nov 2011 - 17:33
Post #735


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Matschke @ Fri, 11 Nov 2011 - 17:32) *
No oprocz braku trakcji to ja tu nic nie widze wink.gif
Bardziej szukaj przeciwnikow na autostradzie niz na waskiej uliczce w Industrieviertel wink.gif



Spokojnie idzie zima ,bedzie sie cos myslalo ...kolega sie uparl ze chce cos nakrecic to nakrecil sobie ...Jestem dobrej mysli moze na wiosne sie cos pozmienia i trakcja sie poprawi wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Fri, 11 Nov 2011 - 18:03
Post #736


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Wietrze heldex-a tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saab93
post Fri, 11 Nov 2011 - 18:03
Post #737


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





Idzie zima - to dobrze chyba biggrin.gif zimniejsze powietrze do dolotu wpada ... a tak na powaznie niektorzy robia mocne przednionapedowki do sciagania sie na dystansach wiekszych niz 1/4 mianowicie na mile lub na 1000m tam wychodzi przewaga oski gdzie w predkosciach powyzej 200km/h trudno stracic przyczepnosc biggrin.gif
http://www.youtube.com/watch?v=qW-z__-OcOw
http://www.stcf.net/Tribute_2x4.pdf
Mierzyles kiedys osiagi swojego auta na 1000 m i mile ? mysle ze moglbys namieszac w takich wyscigach dosc sporo smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Fri, 11 Nov 2011 - 18:07
Post #738


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





błagam, nie zaczynajcie znowu o przewadze awd nad fwd !!!


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurzy79
post Fri, 11 Nov 2011 - 18:59
Post #739


User
Dołączył: Tue, 21 October 2008





dziś jezdziłem seatem ibizą z mocą ponad 400KM i wybebeszonym środkiem. Miota nim jak szatan i taka jest prawda. Kultury przyspieszeń czterobuta to za grosz to nie ma. Co z tego że przy większych prędkościach już nie traci przyczepności jak kiere chce wyrwać z rąk ( skrzynia bez szpery ) Musiałem się tylko o tym na własnej skórze przekonać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł75
post Fri, 11 Nov 2011 - 19:08
Post #740


User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





przy tej mocy to 100-200 6s realne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 35 36 37 38 39 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 11:48