![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#721
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Czy poetę albo malarza ktoś pyta po co pisze czy maluje? Celem samego tworzenia a nie tworzenia do konkretnego celu. I ja tak podchodzę do tego tematu.
-------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#722
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 January 2006 ![]() |
Czy poetę albo malarza ktoś pyta po co pisze czy maluje? nie pyta się "po co" lecz co poeta miał na myśli / co chciał wyrazić tworząc dane dzieło ![]() ![]() Leon i wygląda i jedzie (w odpowiednich warunkach) ![]() gratki -------------------- Sklep przeniesiony poza forum.
|
|
|
![]()
Post
#723
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ale pieprzenie bez sensu. mocny 4-o but tez na mokrym bedzie mielil.. Odnosze wrazenie ze nagle niektorzy traktuja gaz jakby mial tylko 2 polozenia. A ja odnosze wrazenie,ze niektorzy czytaja kilka ostatnich postow. Pisalem wczesniej, ze przy aucie z duzym turbo nie dasz rady kontrolowac cisnienia tak,zeby wykorzystac optimum trakcji. Bedize uslizg, puscisz gaz, boost spadnie, zlapiesz trakcje, dodsz gazu i czekasz ,az sie turbo rozkreci. To sa prawa fizyki. a co będzie jak spróbuje 300konną ośką? Bo 200konnej nie mam... Matko boska, takie auto nie słuzy do jazdy pełnym ogniem zimą ![]() Panowie, zamiast sie klocic, popusscie wodzy wyobrazni. Ja nie mowilem ,ze tym autem bedzie jezdzil w zimie. Zima uwypukla roznice w mocy w stosunku do dostepnej trakcji. Na mokrym 200 konne auto zachowa sie tak, jak 600 konne na suchym i 100 konne na sniegu. Jesli masz 3-4x wiecej momentu na kolach, niz da rade przeniesc na asfalt, to masz problem. Dyskusja jest o mocnym aucie i osiagach. Dragstery w USA, ktore maja duzo wiecej mocy tez korzystaja z kontroli trakcji. Mimo tego,ze maja ogromne opony i super przyczepny asfalt. A mowienie, ze "jestem kozak i nie potrzebuje kontroli trakcji" swiadczy o pewnej ignoracji. Komputer zawsze jest w stanie zareagowac tak samo, czlowiek nie, ktory co start bedzie mial inne czasy. Po moich paru uwagach w temacie, z ktorymi nie kazdy musi sie zgodzic, od razu ludzie skacza mi do oczu. Nie mozna pisac w cywilizowany sposob? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#724
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Wrzuć ktoś tutaj wykres bo nie chce mi się przeglądać 30 paru stron za nim
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#725
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 January 2006 ![]() |
![]() -------------------- Sklep przeniesiony poza forum.
|
|
|
![]()
Post
#726
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 October 2011 ![]() |
0.2bar różnicy i 120 nm wiecej z silnika 4 cylindrowego dobre
![]() ![]() i dlaczego moc spada na górze mimo ostrzejszych wałków? |
|
|
![]()
Post
#727
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
0.2bar różnicy i 120 nm wiecej z silnika 4 cylindrowego dobre ![]() ![]() i dlaczego moc spada na górze mimo ostrzejszych wałków? Jak bys chociaz odrobine pomyslal to zauwazylbys ze to dwie calkowicie rozne hamownie ,ale ze co niektorym brakuje paru zwojow mozgowych to powtarzaja tylko glodne teksty [edit] . Na Twoje pytanie czemu kreski spadaj - spadaja bo po zlogowaniu trzeciego kanalu u mnie wyskakuja tylko "0" (malo tego ,czulosc wykrywania spalania stukowego nie zostala oslabiona ,wiec zaplonem nie jest kosmicznie dojebane jak u innych bezpiecznych stroicieli) i tak mialo zostac , maksymalne EGT jest w granicy 950stopni... Mozna by zubozyc i dojebac zaplonu , wtedy kreska sie wyprostuje ,ale jak narazie to nie widze takiej potrzeby - konkurecji jeszcze troche brakuje . POZDRO Wiec tak jeszcze raz do wyszystkich . Gdy samochod byl hamowany na ulicy tzn z GTO to wynik byl zanizony bo chcielismy wiedziec w ktorym miejscu jestesmy ,a nie pokazywac tylko cyferki. Byla zanizona temp zew. i waga samochodu tez delikatnie . Po wizycie na hamowni bylem pozytywanie zaskoczony wynikiem i lepsze to niz rozczarowanie !! -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#728
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 October 2011 ![]() |
wyskakuja 0 bo jest wylaczone na seri cofa 1.5 stopnia chociazby z racji paliwa. z reszta nie wazne. widac ze ta hamownia nie jest za dobra. w sumie ich 600/700nm audi robi 100 w 4.5 sekudny to nie ma sie co dziwic:lol:
|
|
|
![]()
Post
#729
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
wyskakuja 0 bo jest wylaczone na seri cofa 1.5 stopnia chociazby z racji paliwa. z reszta nie wazne. widac ze ta hamownia nie jest za dobra. w sumie ich 600/700nm audi robi 100 w 4.5 sekudny to nie ma sie co dziwic:lol: No masz racje , kadett Martina i golf Boba to tez wyniki wyssane z palca . ps 1 co do audi rs4 to radzilbym troche podszkolic sie w niemieckim a pozniej snuc brednie !! POZDRO ps 2 przykra sprawa jak sie nie ma odwagi pisac z walsnego konta i zaklada sie fikcyjne!! -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#730
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
Nie było jeszcze chyba samochodu tak kontrowersyjnego.
Chociaż patrząc szerzej czy chodzi tutaj o samochód czy o właściciela... ![]() |
|
|
![]()
Post
#731
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SGL / M / GAP ![]() |
Raczej o stroiciela
|
|
|
![]()
Post
#732
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Panowie, usunąłem posty nie związane bezpośrednio z tematem omawianego samochodu.
Poproszę o trzymanie się tematu i faktów z nim związanych. Bez osobistych wycieczek itp. -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#733
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
dzisiaj bylo cieplo to troche pojezdzilem sobie i taki tam delikatny start
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#734
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
No oprocz braku trakcji to ja tu nic nie widze
![]() Bardziej szukaj przeciwnikow na autostradzie niz na waskiej uliczce w Industrieviertel ![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#735
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
No oprocz braku trakcji to ja tu nic nie widze ![]() Bardziej szukaj przeciwnikow na autostradzie niz na waskiej uliczce w Industrieviertel ![]() Spokojnie idzie zima ,bedzie sie cos myslalo ...kolega sie uparl ze chce cos nakrecic to nakrecil sobie ...Jestem dobrej mysli moze na wiosne sie cos pozmienia i trakcja sie poprawi ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#736
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Wietrze heldex-a
![]() |
|
|
![]()
Post
#737
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
Idzie zima - to dobrze chyba
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=qW-z__-OcOw http://www.stcf.net/Tribute_2x4.pdf Mierzyles kiedys osiagi swojego auta na 1000 m i mile ? mysle ze moglbys namieszac w takich wyscigach dosc sporo ![]() |
|
|
![]()
Post
#738
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
błagam, nie zaczynajcie znowu o przewadze awd nad fwd !!!
-------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#739
|
|
User Dołączył: Tue, 21 October 2008 ![]() |
dziś jezdziłem seatem ibizą z mocą ponad 400KM i wybebeszonym środkiem. Miota nim jak szatan i taka jest prawda. Kultury przyspieszeń czterobuta to za grosz to nie ma. Co z tego że przy większych prędkościach już nie traci przyczepności jak kiere chce wyrwać z rąk ( skrzynia bez szpery ) Musiałem się tylko o tym na własnej skórze przekonać.
|
|
|
![]()
Post
#740
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
przy tej mocy to 100-200 6s realne.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 11:48 |