Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58
Rafalek114
Samochod pewnie juz znany na forum z uwagi na to ze poprzednim wlascicielem byl Ajax ktory dokonal szeroki zakres modyfikacji w silniku .Przy okazji jeszcze raz wilekie dzieki za bardzo fajne autko wink.gif . Leon jak na razie zostanie dopieszczony troche na zewnatrz i na wiosne bedzie na nowo zestrojony poniewaz sa tam jakies plany zeby troche bardziej wykorzystac potencjal tego co juz jest w srodku wlozone smile.gif
Po nizej taki krotki opis tego co samochod posiada i zakres modyfikacji ktore juz zostaly dokonane , dla tych co jeszcze samochodu nie znaja


Wyposazenie

-klimatronik
-4x el.szyby
-el. regulowane i podgrzewane lusterka
-el. otwierany dach
-komputer pokladowy
-tempomat
-xenon
-podgrzewane ,sportowe siedzenia

Modyfikacje

- silnik zakuty na korbach Pauter i tłokach Ross w 2006 r na Krasnobrodzkiej, od tego czsu auto przejechało niecałe 10 000 km.
- turbospręzarka Garrett GT30R-WG
- kolektor wydechowy ATP
- wtryski RC550
- duży IC
- wydech 2,5" downpipe 3" z nierdzewki by MG Motorsport
- zaciski hamulcowe przód Brembo z Porsche Boxter + przewody w stalowym oplocie
- sprzęgło SACHS Racing
- amortyzatory Bilstein B6 zmodyfikowane + sprężyny HR
- poliuretany w przednim zawieszeniu - Superflex
- samochod zestrojony przez GTO z firmy WWW.DIGITUN.PL
- MBC Forge
- Blow off GREDDY
- kierownica, mieszek zmiany biegów oraz nakładki z Cupry.
- wskazniki GREDDY z pamięcia i alarmem EGT oraz Boost
- pompa Walbro
- w skrzyni jest zamontowana szpera QUAIFE'a!

Auto zrobiło najlepsze ET 13,4 mierzone TAG-iem

Plany - to przede wszystkim chec poprawienia czasu poprzedniego wlasciciela ... wiem ze to bedzie bardzo trudne zadanie ,ale pewnie bede chcial sprobowac jak juz wszystko bedzie skonczone tzn

-zmiana glowicy na inna
-wymiana zaworow, podkladek ,sprezyn itp itd
-wymiana walkow na troche bardziej ostre
-wystrojenie samochodu bez przeplywki
-zmiana oprogramowania w sterowniku
-wlozenie zawieszenia gwintowanego
-doprowadzenie lakieru do stanu idealnego
-kupienie innych opon na ATS DTM bo Dunlop to masakryczne gowno na ktorych wogole nie ma trakcji
- i pewnie jeszcze wiele innych o ktorych narazie nie bede wypisywal

Ponizej pare fotek z ogloszenia ktore zrobil jeszcze Ajax ,a te nizej to juz samochod w moim posiadaniu
ps auto na dzien dzisiejszy wyglada tak jak na ostatniej fotce tzn naklejki sa juz sciagniete .. lakier wymaga konkretnej polerki i prawy blotnik jest do wymiany poniewaz w Ajaxa wjechal rowerzysta




Z uwagi na to ze jestem jeszcze mlody ,a samochod nie jest robiony typowo na 1/4 mili to postanowilem wlozyc do niego jednak 18-sto calowe obrecze ATS DTM Racing zeby troche bardziej wypelnily nadkola
Pewnie zdania beda podzielone ,ale to jedyna felga ktora mogla zastapic obecne O.Z .
ps tu taka jeszcze jedna fotka na O.Z i zmiana na cal wieksze DTM



Po zalozeniu 18stek uswiadomilem sobie ze pomimo iz w seacie jest naprawde bardzo dobrze dobrane i dopasowane zawieszenie prawie pod kazdym wzgledem , bede zmuszony na wiosne kupic jakis madry gwint i skrecic troche Leona do ziemi

Toldi
bezawaryjnej jazdy zycze i powodzenia w dalszych modach wink.gif
Kamilbike
Maznac tego ATSa na czarno i bedzie piknie smile.gif Albo nie napisales albo ja nie widze, jaka tu jest moc ??
Rafalek114
Co do ATS-ow to mam taki plan... albo czarne ,albo ciemny grafit . Mocy nie napisalem bo tak na prawde jej nie zanm na dzien dzisiejszy .Posiadam jedynie porownania z autami jakimi jechalem , a mianowicie jechalem z audi tt na gt2871r ktore po hamowni mialo 307km i je objechalem bez wiekszego problemu . Pozniej sprawdzalismy seata z swierzo odebranym mk4 od GTO http://digitun.pl/content/view/39/26/ , chyba z 5 razy i ani ja jego ,ani on mnie nie przejechal . Samochody byly sprawdzane od 70 do 250km/h ... dlatego wydaje mi sie ze moc moze byc zblizona do tego czerwonego mk4 .

ps auto na pewno bedzie hamowane ,ale dopiero po zmianie glowicy i po zmianie map w sterowniku
AjaX
Siema Rafał,

z zaciekawieniem będę sie przyglądał przeprowadzanym przez Ciebie modyfikacjom i dalszemu rozwojowi auta.

Co do felg, to powiem tak - żal, zal, żal, na ATS-y nigdy bym tych nówek OZ nie zamienił i to zarówno z tego powodu, że wg. mnie zajebiście do auta pasują, poza tym to chyba jednak lepsza felga, no i z powodu ekonomii... mając 4 nówki sztuki OZ-y w komplecie z nówkami michelinami pilot sport 2, to po kiego kutaf..a szukac czegoś innego...? wink.gif

No, chyba, ze masz jakiegoś napaleńca który o takim zestawie marzy i daje dobre pieniadze.

Co do gwintu to też bym nie dawał, sam zastanawiałem się długo jakie zawieszenie wybrać, ale ze względu na jakość, mozliwość regeneracji i olbrzymia trwałośc wybrałem skrócone B6 + HR(-30) i byłem mega zadowolony.
Boję się, że na gwintach nie będzie lepiej,no, może wizualnie jak zglebisz auto, ale co do jazdy i TRWAŁOŚCI to raczej nie przeskoczysz.

Napisz o swojej jeździe z RS6... i jaki miałeś Vmax...wink.gif

pozdr.

PS
Co do hamulców, to mam jeszcze jeden pomysł - programowo został wyłączony ESP(aby nie przeszkadzał przy szybkich startach wink.gif) i może to ma jakiś wpływ...może to aktywować i sprawdzić. czy nie ma różnicy
LeszekMK2
peikny seacik , fajniej by wygladal jednak na OZ Racing felach 18"
Rafalek114
Wiem ze Robert ma duzo racji i serce mi troche pekalo jak sciagalem O.Z ,ale jeszcze na razie ich nie sprzedalem i juz sam nie wiem co robic sad.gif .Tak jak juz mowilem wczesniej ten samochod bedzie autem do jazdy na codzien i 17" w seacie leonie wydaje mi sie troche malo ... Tak samo jezeli chodzi o gwint to chodzi mi tylko i wylacznie o poprawe wizualna , bo na tym co teraz jest jezdzi sie bdb .

O.Z- sa na pewno duzo lepsze niz ATS DTM i pewnie gdyby to byly 18stki to nigdy bym ich nie zamienil na inne


ps. Jak pojade nim na cwiartke to mam jeszcze R888 na O.Z ktore dostalem do auta i one na pewno beda lezaly i czekaly na "swoj dzien" wink.gif

ps2 . co do nowego rs6 to pan mial bardzo zdziwiona mine jak mu sie przyczepil na dupe jakis tam "seat" i nie umial sie mnie pozbyc przez ok 100km na autostradzie nr 13-scie Olszyna-Berlin ... v-max w Leone to ok 275km/h tzn do odcinki ... napisalem ok bo licznik jest tylko do 260km/h
Fawor
hehe, wreszcie opisany. Kawał 1.8turbowej historii wink.gif Fajnie, że masz plany co do głowicy, bo można wykrzesać jeszcze ładne kilkadziesiąt KM, jeśli dobrze pamietam ostatnie wykresy leonka. Czekam z niecierpliwością na pomiary 1/4tej w następnym sezonie, bo będzie ciężko dogonić best ET Roberta wink.gif
pozdro
pawel20vt4
CZeść

Gratki auta i życze powodzenia w dłubaniu, znam autko od nowości i obu poprzednich właścicieli i wiem że nie żałowali i inwestowali w to autko smile.gif


Paweł

Ps. Życze poprawienia czasów, natomiast tak jak pisał Fawor, bedzie cieżko, Robert to fachura w 1/4 smile.gif


Rafalek114


Ps. Życze poprawienia czasów, natomiast tak jak pisał Fawor, bedzie cieżko, Robert to fachura w 1/4 smile.gif
[/quote]



Wiem wlasnie ze bedzie bardzo ciezko ,ale obiecalem sobie ze chociaz raz sprobuje wink.gif jak sie nie uda to trudno

ps wiem rowniez ,ze zwiekszenie mocy w Leonie moze mi w tym wcale nie pomoc bo bedzie jeszcze wiekszy problem z trakcja .... ale mam kilka pomyslow ktore moga mi troche ulatwic sprawe ,a mianowicie np zakrecic go do np 7600rpm na mocniejszych zaworach i innych walkach
marecek
...jeśli myślisz o Cat Cams, to Tomson ma promocję teraz na wałki i oferują coś w okolicy 2k to, co oficjalny dystrybutor za 3,2k wink.gif [przespałem temat, bo sam pipera zamówiłem już]
Rafalek114
pojawilo sie cos nowego... troche wieksze wtryski od obecnych RC 750cc

Kamilbike
W jaka moc bedziesz lecial ze az tak wiekie wtryski trzeba bylo ?smile.gif
Rafalek114
W jaka moc , nie mam pojecia ....a co do wtryskow to pewnie nie trzeba bylo az takich duzych ,ale moc chce miec osiagnieta na regulatorze 3 barowym . Beda na zapas jak cos wink.gif
Toldi
Nice, aż mnie korci zeby cos u siebie jeszcze zmodyfikowac.... biggrin.gif
ciekawe czy kiedys spotkaja sie nasz wozy wink.gif
Rafalek114
macx 15 - gleba bedzie ...intensywnie szukam gwintu ... moze w tym miesiacu uda sie jeszcze kupic cos godnego uwagi ,jak kupie to napewno sie pochwale

Toudi - mam nadziej ze w tym sezonie moze sie gdzies trafimy ,ale ja potrzebuje jeszcze troche czasu zeby seata doprowadzic do wygladu i mocy takiej jak mnie interesuje pozdro
Toldi
To jak doprowadzisz do mocy jaka Cie interesuje to pewnie nie bede mial juz czego szukac.... wink.gif
No ale nie wazne, nie o tym temat...
Jeszcze raz gratki fajnego auta i działaj smile.gif
Fawor
Fajnie by było, żebyś go shamował przed modami.
rufuz
Witam

Mam pytanie, jak zamontowałeś zaciski ? Potrzebne były jakieś przejściówki, gdzie można takie zrobić ? Szukam teraz czegoś co by nieco mocniej hamowało bo na serii mam trochę strach he he he
Życząc jak najdłuższej bezawaryjnej jazdy jednocześnie z góry dzięki za info
Rafalek114
Fawor - odwiedze nim hamownie przed jakimikolwiek kolejnymi modami i pewnie wynik na dzien dzisiejszy tez zaskoczy pare osob.. wink.gif A pozniej co bedzie to czas pokarze ... dzisiaj udalo mi sie sprzedac moj poprzedni samochod wiec troche grosza sie odblokowalo i mozna cos zaczac myslec ,ale chce zrobic wszystko tak zeby mialo rece i nogi i zebym sobie za miesiac nie plul w twarz ze gdzies dalem dupy ...a mianowicie chcialbym zmienic tez kolektor ssacy ...zobaczymy czy sie uda i czy na wszystko starczy kasy

Rufuz - nie ja montowalem zaciski porsche tylko poprzedni wlasciciel samochodu,ale jak bys chcial adaptery to jest ktos na tym forum kto ogarnia temat wzorowo za rozsadny grosz ...poczytaj i sie skontaktuj http://www.racingforum.pl/jarzma-pod-zacis...2mm-t65813.html
AjaX
No widzę, że nareszcie coś się w projekcie ruszy... wink.gif

Zrobiłeś juz błotnik i polerkę nadwozia? Bo to wg mnie było konieczne aby auto zaczęło znowu wyglądać jak należy.

Głowica została czy zmieniona na "szerokokanałową"? Jesli tak, to bez wymiany kol. dolotowego na jakąś wydumkę można spokojnie osiągnąć 400+ KM.

Jak sprawa hamulców, czy juz ogarnąłes temat, sam jestem b. ciekawy co było przyczyną choroby.

Życzę powodzenia w modzeniu, bezawaryjnej jazdy i aby w sezonie pękła 12-ka.

pozdr.
RESPECT
CYTAT(AjaX @ Sun, 21 Feb 2010 - 13:55) *
Głowica została czy zmieniona na "szerokokanałową"? Jesli tak, to bez wymiany kol. dolotowego na jakąś wydumkę można spokojnie osiągnąć 400+ KM.

pozdr.


AjaX a możesz podać kody silników, które miały "szerokokanałową" głowicę??
AjaX
CYTAT(RESPECT @ Sun, 21 Feb 2010 - 19:11) *
AjaX a możesz podać kody silników, które miały "szerokokanałową" głowicę??


Sorki, ale już nie pamietam - od trzech sezonów siedziałem w hondach... wink.gif

Natomiast nie jest to jakas tajemna wiedza i wielu userów napewno to wie, włączajac Rafała smile.gif
Rafalek114
Ajax- Pierwsza sprawa hamulce - zrobione juz dzialaja tak jak powinny (tak jak mowiles jeden tloczek dawal dupy i kulawo wychodzil ), Glowica zakupiona juz jest inna , z najszerszymi kanalami jakie sa w serii czyli AEB-AGU , kolektor ssacy jak narazie bedzie tez AGU -czyli rowniez z najszerszymi kanalami jakie sa w serii.Planuje poprawic dolot zeby nie bylo tej zwerzki bo mnie to strasznie denerwuje . Tzn albo zrobic kalibracje pod jeszcze wieksza obudowe ,albo wlozymy to w rure z nierdzewki o srednicy 3,5" i pod to zrobi sie adaptacje , lub calkowicie usunie sie MAF-a. Tak po cichu marze sobie jeszcze o zmianie kolektora wydechowego ,ale narazie nie chce za duzo gadac ,tylko sprobowac cos podzialac . Dzisiaj zakupilem kolejna rzecz do seata ,co by sie lepiej prezentowal ... auto idzie na glebe , jak gwint dojdzie to wrzuce fotki . POZDRO


ps malowanie blotnika i zderzakow bedzie dopiero kolo kwietnia jak pojade seatem do ojczyzny wink.gif
AjaX
CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 21 Feb 2010 - 21:32) *
Ajax- Pierwsza sprawa hamulce - zrobione juz dzialaja tak jak powinny (tak jak mowiles jeden tloczek dawal dupy i kulawo wychodzil ), Glowica zakupiona juz jest inna , z najszerszymi kanalami jakie sa w serii czyli AEB-AGU , kolektor ssacy jak narazie bedzie tez AGU -czyli rowniez z najszerszymi kanalami jakie sa w serii.Planuje poprawic dolot zeby nie bylo tej zwerzki bo mnie to strasznie denerwuje . Tzn albo zrobic kalibracje pod jeszcze wieksza obudowe ,albo wlozymy to w rure z nierdzewki o srednicy 3,5" i pod to zrobi sie adaptacje , lub calkowicie usunie sie MAF-a. Tak po cichu marze sobie jeszcze o zmianie kolektora wydechowego ,ale narazie nie chce za duzo gadac ,tylko sprobowac cos podzialac . Dzisiaj zakupilem kolejna rzecz do seata ,co by sie lepiej prezentowal ... auto idzie na glebe , jak gwint dojdzie to wrzuce fotki . POZDRO


ps malowanie blotnika i zderzakow bedzie dopiero kolo kwietnia jak pojade seatem do ojczyzny wink.gif


Zwężka w dolocie...??? laugh.gif

Pierwsze słyszę, może raczej poszerzenie... wink.gif i mnie to raziło, później żałowałem, że nie zamówiłem turbiny z wejściem 2,75" ale to z lenistwa - nie chciało mi sie robic innego dolotu. Chociaz w te stronę to chyba mniejszy problem niż gdyby była "zwężka" wink.gif

pozdr.
Rafalek114
zalezy jak na to patrzec , poszerza sie w strone turbo ,a zweza w strone przeplywomierza tongue.gif (czyli obudowa od przeplywki robi za zwezke),a chcialbym zeby caly dolot byl jednej srednicy i moze to poprawie . Lecz taki problem na dzien dzisiejszy to nie problem , sa inne wieksze wink.gif


ps , a z tego co mi sie wydaje to srednica obudowy przeplywomierza jest mniejsza niz srednica wlotu do muszli sprezarki od strony zimnej ? jezeli sie myle to mnie popraw
AjaX
Eee, no bez napinki, dobrze Ci sie wydaje i dlatego ja uważam, że to nie zwężka, a co najwyżej zwężka "inaczej"... wink.gif laugh.gif

To tak jakbyś dmuchął w lejek od wąskiej strony, kapewu?

ale koniec ot
Rafalek114
Wkoncu dotarlo zawieszenie gwintowane K&W inox line . Teraz kupie jeszcze nowe drazki stabilizatora i bedziemy montowac :grin:


Rafalek114
Tak jedzie seat na dzien dzisiejszy z trzema osobami na pokladzie .... http://www.youtube.com/watch?v=nGvsqysq4Cw
Jaqo
QUOTE (Rafalek114 @ Sat, 27 Feb 2010 - 18:12) *
Wkoncu dotarlo zawieszenie gwintowane K&N inox line . Teraz kupie jeszcze nowe drazki stabilizatora i bedziemy montowac :grin:

Chyba KW...
Rafalek114
CYTAT(Jaqo @ Sat, 27 Feb 2010 - 23:42) *
Chyba KW...



oczywiscie masz racje wink.gif
Toldi
słabo widac...jaki przedział predkosciowy to był i czasowo jak to wyglada...??
Moze u siebie cos pomierze dzis, bo pogoda niezła cool.gif
tdik
no wlasnie bo jakiegos strasznego szalu ni ma
Rafalek114
trzeci bieg od 3000rpm ....w 3 dorosle osoby na pokladnie raczej nie bedzie szalu przy mocy 300+ i chyba nikt nie pisal ze jest masakra ...obecnie jest boost 1,25 ...zobaczymy co sie bedzie dzialo jak finalnie pewne pod 1,7bara sie obije
Rafalek114
Gwint wlozony..seat jest troche nizej

k-meal
ladnie. jaki gwint?
Rafalek114
CYTAT(k-meal @ Tue, 13 Apr 2010 - 00:22) *
ladnie. jaki gwint?


kw inox...prawie calkowicie skrecony jest....

ps co do mocy to szalu pewnie nie bedzie w tym sezonie bo za duzo rzeczy chce wymienic i nie dam rady finansowo ,ale bedzie napewno wiecej niz jest teraz wink.gif
Rafalek114
No i jednak okazalo sie ze Ajax mial racje ... na seata wracaja OZ Ultraleggera 8x19" ET45 o rozstawie 5x100 Udalo mi sie kupic nowe w dobrej cenie



ps ATS DTM sa do sprzedania wraz z adapterami ,kpl srub i z oponami dunlop sp sport 9000. Cena jaka mnie interesuje to 500e za kpl
tdik
a co ty tam chciales wsadzic wiecej niz 19 cali smile.gif
Rafalek114
CYTAT(tdik @ Mon, 03 May 2010 - 20:33) *
a co ty tam chciales wsadzic wiecej niz 19 cali smile.gif



Nie ... jak kupilem seata od Ajaxa to byly 17stki oz-y ...kupilem 18stki ATS DTM ,ale marzyly mi sie wlasnie takie oz jak byly na poczatku tylko w wiekszym rozmiarze . Teraz udalo sie dorwac za rozsadna cene pewnie pod koniec miesiaca beda juz na seacie ...Czekam jeszcze na nowe oponki yokohama
AjaX
Pamietaj Rafał, że AjaX ma zawsze rację... wink.gif

A poza tym, to widzę, że poszedłeś w styling a liczyłem na jakis performance, na więcej koniuff i lepsze czasy... ehhh dry.gif

A te nowe fele fajne są, co prawda nie sa takie jakie były wcześniej - grafitowe, ale wiem, że trudno/niemozliwe jest takie używki trafić.

Ja wcześniej też miałem 19'ki ale jeżdżąc na polskich drogach co kilka tygodni musiałem je wyważać, bo traciły parametry wink.gif

Powodzenia w modowaniu, pozdr.
Rafalek114
co do "koniuff" to spokojnie nie stac mnie zeby odrazu zrobic wszystko tak jak chce ,a nie bede oszczedzal na np. starych prowadnicach w glowicy ,albo starym lancuszku czy napinaczu... wszystko idzie do wymiany ,a to kosztuje ...nie mam cisnienia na cwiartke bo seatem i tak nie zrobie rewelacji ,chociaz tak jak sobie obiecalem pewnie raz pojade zeby sprobowac zrobic jakies swoje ET... Tak jak pisalem juz kiedys chcialbym zmienic tez kolektor i pare innych pierdol ,a to pochlania sporo ...jak sie cos kiedys urodzi to napewno napisze ... na razie ma ladnie wygladac .Moze uda sie tak zrobic ze seat nie bedzie autem do jazdy na codzien to wtedy zaczniemy dzialac cos wiecej . POZDRO

ps1 OZ sa nowe ,chlop zamowil do hondy na rozstaw 5x114 , a przyszly mu 5x100 ,lezaly jakis czas w piwnicy ,ostatnio chcial zalozyc a tu lipa ,sprzedawca sie wypial bo mienelo od zakupu ponad 2 miesiace . Wiec poratowalem chlopa i odkupilem je od niego wink.gif

ps2 jak sirocco ??
pol
jak chodzi to gt30r? jakies problemy , czy sama radosc? wink.gif
Rafalek114
CYTAT(pol @ Tue, 04 May 2010 - 16:24) *
jak chodzi to gt30r? jakies problemy , czy sama radosc? wink.gif


Szerze to nie wiem skad Ajax wyczarowal to turbo ,ale jest rewelacyjne ...tzn wstaje szybciej niz gt2871r i jest duzo bardziej wydajne ...kazdemu polecam goraca ta sprezarke GT30R-WG 63AR
guluwroc
CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 04 May 2010 - 23:23) *
Szerze to nie wiem skad Ajax wyczarowal to turbo ,ale jest rewelacyjne ...tzn wstaje szybciej niz gt2871r i jest duzo bardziej wydajne ...kazdemu polecam goraca ta sprezarke GT30R-WG 63AR



Nie ma takiej fizycznej możliwości by mniejsze turbo wstawało gorzej niż większe,chyba ze cos z nim było nie tak,bądz był to chinol nie na kulkach,wstawanie wynika to z map kompresora i A/R strony gorącej.
Rafalek114
to jest Twoje zdanie i masz duzo racji ,dlatego podalem "ar" tego gt30r ...ja nie chce teraz wnikac w fizyczne mozliwosci czy tez ich brak, poniewaz sam jestem naprawde mile zaskoczony ta sprezarka .Podalem parametry mojej sprezarki i jezeli ktos jest ciekawy moze sprawdzic co i jak...sa dwa projekty wykonane przez GTO na sprezarkach gt2871r (ori GARRETT-ach)...jedna to tt ktora ma wlozona GAR 743347-0001 i jedno mk4 ktore ma wlozona GAR 743347-0002. Obie sprezarki wstaja pozniej z tym ze ta pierwsza w audi tt czyli gt2871r do 400km bardzo podobnie min pozniej ..co moze byc tez spowodowane inaczej ulozonym momentem w sterowniku ,a druga to gt2871r do 475km i ta wstaje juz bardzo pozno bo w granicach 4100rpm . Leon budzi sie juz bardzo mocno w granicach 3200-3300rpm .POZDRO

ps niestety nie posiadam wydruku z hamowni zeby pokazac na papierku w jakim przedziale obrotow ta sprezarka zaczyna mocno pompowac
AjaX
CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 04 May 2010 - 11:27) *
co do "koniuff" to spokojnie nie stac mnie zeby odrazu zrobic wszystko tak jak chce ,a nie bede oszczedzal na np. starych prowadnicach w glowicy ,albo starym lancuszku czy napinaczu... wszystko idzie do wymiany ,a to kosztuje ...nie mam cisnienia na cwiartke bo seatem i tak nie zrobie rewelacji ,chociaz tak jak sobie obiecalem pewnie raz pojade zeby sprobowac zrobic jakies swoje ET... Tak jak pisalem juz kiedys chcialbym zmienic tez kolektor i pare innych pierdol ,a to pochlania sporo ...jak sie cos kiedys urodzi to napewno napisze ... na razie ma ladnie wygladac .Moze uda sie tak zrobic ze seat nie bedzie autem do jazdy na codzien to wtedy zaczniemy dzialac cos wiecej . POZDRO

ps1 OZ sa nowe ,chlop zamowil do hondy na rozstaw 5x114 , a przyszly mu 5x100 ,lezaly jakis czas w piwnicy ,ostatnio chcial zalozyc a tu lipa ,sprzedawca sie wypial bo mienelo od zakupu ponad 2 miesiace . Wiec poratowalem chlopa i odkupilem je od niego wink.gif

ps2 jak sirocco ??


No ja przeciez rozumiem, ze "nie wszystko" i "nie od razu" ale chociaz cos z głowica bym pokombinował, tym bardziej, że masz juz odpowiednia od dawna... wink.gif i to by był najrozsadniejszy mod na tę chwilę.
A seat niech zostanie raczej autem ulicznym bo daje sporo frajdy z jazdy a lekkim wydmuszkom i tak nie da rady wink.gif

Co do Scirocco, to powiem tak: auto zgrabniutkie, fajniutkie, jakość wykończenia i estetyka wnętrza całkiem fajna, ale w serii to za bardzo nie jeździ... do leona nie ma porównania i to nawet zrozumiałe, ale co mnie troche zaskoczyło negatywnie, to komfort przednich foteli, które wygladaja b. fajnie, nawet lekko sportowo, ale do tych z leona się nie umywają... mad.gif mają krótsze siedziska, oparcie jest gorzej wyprofilowane i nie ma regulacji "lędźwi", generalnie kupa... sad.gif

Poza tym w zakrętach ok, zawieszenie znacznie lepsze niż w Leonie i po programie zaczęło sie nawet jako tako odpychać... wink.gif

Niebawem cos opisze w projektach, pozdr.
Rafalek114
Odnosnie leona i glowicy to powiem szczerze ze mialem zamiar zalozyc seryjna glowice AEB ,zmienic tylko kolektor ssacy na"AGU" i tak to wystroic na ten sezon,ale GTO powiedzial mi ze przydalo by sie prowadnice zaworow tez wymienic ,a jak mam wyciagac zawory i je na nowo zakladac to juz rozsadniej bedzie odrazu wlozyc troche mocniejsze , dlatego ta sprawa ciagnie sie tak strasznie monotonnie .

ps czekam na opis sirocco i jakies modyfikacje na 300+ ...pozdro
syncros
CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 05 May 2010 - 01:11) *
to jest Twoje zdanie i masz duzo racji ,dlatego podalem "ar" tego gt30r ...ja nie chce teraz wnikac w fizyczne mozliwosci czy tez ich brak, poniewaz sam jestem naprawde mile zaskoczony ta sprezarka .Podalem parametry mojej sprezarki i jezeli ktos jest ciekawy moze sprawdzic co i jak...sa dwa projekty wykonane przez GTO na sprezarkach gt2871r (ori GARRETT-ach)...jedna to tt ktora ma wlozona GAR 743347-0001 i jedno mk4 ktore ma wlozona GAR 743347-0002. Obie sprezarki wstaja pozniej z tym ze ta pierwsza w audi tt czyli gt2871r do 400km bardzo podobnie min pozniej ..co moze byc tez spowodowane inaczej ulozonym momentem w sterowniku ,a druga to gt2871r do 475km i ta wstaje juz bardzo pozno bo w granicach 4100rpm . Leon budzi sie juz bardzo mocno w granicach 3200-3300rpm .POZDRO

ps niestety nie posiadam wydruku z hamowni zeby pokazac na papierku w jakim przedziale obrotow ta sprezarka zaczyna mocno pompowac

Dziwne jest to co piszesz o 2871R, w silniku 9A przy 3000rpm jest 0.5bara, 3500 1bar, 3800 1.4bara, sprezarka na 470HP strojone na digi1 u GTO. W jakim silniku tak pozno wstaje?
Rafalek114
w 1,8t 20v AUQ ... zapytaj Krzyska , tu wykres z tego gt2871r http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...4f42a6b947.html
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.