Samochod pewnie juz znany na forum z uwagi na to ze poprzednim wlascicielem byl Ajax ktory dokonal szeroki zakres modyfikacji w silniku .Przy okazji jeszcze raz wilekie dzieki za bardzo fajne autko . Leon jak na razie zostanie dopieszczony troche na zewnatrz i na wiosne bedzie na nowo zestrojony poniewaz sa tam jakies plany zeby troche bardziej wykorzystac potencjal tego co juz jest w srodku wlozone
Po nizej taki krotki opis tego co samochod posiada i zakres modyfikacji ktore juz zostaly dokonane , dla tych co jeszcze samochodu nie znaja
Wyposazenie
-klimatronik
-4x el.szyby
-el. regulowane i podgrzewane lusterka
-el. otwierany dach
-komputer pokladowy
-tempomat
-xenon
-podgrzewane ,sportowe siedzenia
Modyfikacje
- silnik zakuty na korbach Pauter i tłokach Ross w 2006 r na Krasnobrodzkiej, od tego czsu auto przejechało niecałe 10 000 km.
- turbospręzarka Garrett GT30R-WG
- kolektor wydechowy ATP
- wtryski RC550
- duży IC
- wydech 2,5" downpipe 3" z nierdzewki by MG Motorsport
- zaciski hamulcowe przód Brembo z Porsche Boxter + przewody w stalowym oplocie
- sprzęgło SACHS Racing
- amortyzatory Bilstein B6 zmodyfikowane + sprężyny HR
- poliuretany w przednim zawieszeniu - Superflex
- samochod zestrojony przez GTO z firmy WWW.DIGITUN.PL
- MBC Forge
- Blow off GREDDY
- kierownica, mieszek zmiany biegów oraz nakładki z Cupry.
- wskazniki GREDDY z pamięcia i alarmem EGT oraz Boost
- pompa Walbro
- w skrzyni jest zamontowana szpera QUAIFE'a!
Auto zrobiło najlepsze ET 13,4 mierzone TAG-iem
Plany - to przede wszystkim chec poprawienia czasu poprzedniego wlasciciela ... wiem ze to bedzie bardzo trudne zadanie ,ale pewnie bede chcial sprobowac jak juz wszystko bedzie skonczone tzn
-zmiana glowicy na inna
-wymiana zaworow, podkladek ,sprezyn itp itd
-wymiana walkow na troche bardziej ostre
-wystrojenie samochodu bez przeplywki
-zmiana oprogramowania w sterowniku
-wlozenie zawieszenia gwintowanego
-doprowadzenie lakieru do stanu idealnego
-kupienie innych opon na ATS DTM bo Dunlop to masakryczne gowno na ktorych wogole nie ma trakcji
- i pewnie jeszcze wiele innych o ktorych narazie nie bede wypisywal
Ponizej pare fotek z ogloszenia ktore zrobil jeszcze Ajax ,a te nizej to juz samochod w moim posiadaniu
ps auto na dzien dzisiejszy wyglada tak jak na ostatniej fotce tzn naklejki sa juz sciagniete .. lakier wymaga konkretnej polerki i prawy blotnik jest do wymiany poniewaz w Ajaxa wjechal rowerzysta
Z uwagi na to ze jestem jeszcze mlody ,a samochod nie jest robiony typowo na 1/4 mili to postanowilem wlozyc do niego jednak 18-sto calowe obrecze ATS DTM Racing zeby troche bardziej wypelnily nadkola
Pewnie zdania beda podzielone ,ale to jedyna felga ktora mogla zastapic obecne O.Z .
ps tu taka jeszcze jedna fotka na O.Z i zmiana na cal wieksze DTM
Po zalozeniu 18stek uswiadomilem sobie ze pomimo iz w seacie jest naprawde bardzo dobrze dobrane i dopasowane zawieszenie prawie pod kazdym wzgledem , bede zmuszony na wiosne kupic jakis madry gwint i skrecic troche Leona do ziemi