![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#681
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 15 April 2006 Skąd: Łomża ![]() |
A to niby czemu moje 1.8 T agu jest do dupy bo nie wiem
edit. nikt mi nie tłumaczył a wyboru nie załuję ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#682
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
przeciez wiesz to po co smiecic komus w temacie?
|
|
|
![]()
Post
#683
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 15 April 2006 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#684
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Nie wierzę , czy Ty Print oglądasz u siebie w aucie obrotomierz i prędkościomierz ? Czy całkowicie nie wiesz jak te zegary wyglądają i jak się zachowują ? Już drugą stronę czytam Twoje wypociny, w których na siłę starasz się udowodnić Rafałowi, że jego auto jest w 90% do dupy. Żal . Ale o co Ci chodzi, kurcze 4 bieg to ja w aucie ktore ma niecałe 400KM zapinam własnie koło 160, wiec jak skrzynia jest długa tak jak w leonie to myslalem ze wlasnie przy predkosci koło 200,.zastanow sie troche. Żal. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#685
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
I co z tego prnit, że 600 jest od 4go biegu? Wlasnie po to jest Apexi zeby na pierwszych trzech szedł na granicy przyczepności, a na 4rce zrobił z Ciebie wiatrak. Nie ogarniałeś i nadal nie ogarniasz tematów technicznych, niepotrzebna dyskusja.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#686
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
I co z tego prnit, że 600 jest od 4go biegu? Wlasnie po to jest Apexi zeby na pierwszych trzech szedł na granicy przyczepności, a na 4rce zrobił z Ciebie wiatrak. Nie ogarniałeś i nadal nie ogarniasz tematów technicznych, niepotrzebna dyskusja. wszystko ok, oczywiscie ze nie jestem specem technicznym ale dalej nie rozumiem istoty robienia auta i dodawania koksu zeby był ładny wynik na hamowni a pozniej odejmowania mu boostu na kazdym z 3 pierwszych biegów..czyli tam gdzie przynajmiej dla mnie jest najwieksza frajda i wciskanie w fotel (wiem ze robi się to po to aby była trakcja..ale własnie tutaj wychodzi bezsens tych 600km w FWD)..a co do tego wiatraka to pewnie ze byłby wiatrak ale po pierwsze musiałbym czekać do wiosny a po drugie nie mam żadnej frajdy w jezdzie powyżej 200kmh, jak np. padnie głupia opona to wiem co się z autem dzieje, jezdziłem niedawno i 300 i co z tego...żadna przyjemnosć, tylko ryzykowanie życiem i tyle. Skończyłem ta dyskusje. Swoje zdanie wyraziłem. Zycze powodzenia w dalszych modyfikacjach. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#687
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Nigdy nie jeździłem mocniejszą furą niż 150 km, ale wydaje mi się że ogarniczenie mocy ma to na celu by auto przyśpieszało tak samo na wszystkich biegach może poza ostatnim. Tak na chłopski rozum
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#688
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#689
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Bardzo proszę o zaprzestanie tych przepychanek.
Projekt powstał - cieszyć się, że jest. Dyskusja o technicznej stronie projektu, podparta merytorycznie jest jak najbardziej na miejscu, wszak to forum o projektach. Natomiast każdy post mający na celu pociśnięcie innemu userowi, jakiekolwiek wspominanie o zazdrości, pieniążkach i stanie umysłowym autora projektu będzie usuwany, a piszący te mądrości poleci na MIESIĘCZNY urlop od forum. Zrozumcie, niektórym z Was puszczają nerwy już po kilku postach. My, moderatorzy, musimy czytać wszystko... -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#690
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Liczę, że niebawem się spotkamy na trasie w DE jak ostatnio,
jak będzie czas to i będzie dane się przejechać mocnym Leonem ![]() Podziwiam za wytrwałość na forum po "wyniku" ps: czekam też na obiecany projekt RS4 b5 2,7 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#691
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
Rafalek, a jak z trzymaniem kierunku jazdy przy przyspieszaniu? Nie wyrywa Ci kierownicy z rąk przy pełnym bucie?
-------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#692
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
na pewno wyrywa, przy 350KM trzeba uwazac, to co dopiero przy 600
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#693
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
na pewno wyrywa, przy 350KM trzeba uwazac, to co dopiero przy 600 ![]() Szpera powinna pomóc na wyrywanie kierownicy, wtedy koła tracą równo przyczepność, a nie raz jedno, raz drugie -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#694
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 11 July 2011 ![]() |
A ja mam pytanie o napęd. Jak znosi taki niuton? Skrzynia nie jęczy z bólu?
|
|
|
![]()
Post
#695
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Szpera powinna pomóc na wyrywanie kierownicy, wtedy koła tracą równo przyczepność, a nie raz jedno, raz drugie to na bank, ale szpery tanie nie sa.... ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#696
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Taki mały cytat z pierwszego postu
![]() |
|
|
![]()
Post
#697
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Szpera powinna pomóc na wyrywanie kierownicy, wtedy koła tracą równo przyczepność, a nie raz jedno, raz drugie Ale ja mam juz od bardzo dawna szpere w skrzyni i tak naprawde nie wiem czy to pomaga czy nie ,jak pojawiaja sie koleiny to jest tragedia , na prostej drodze jedzie do przodu ,ale na koleinach trzeba naprawde uwazac -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#698
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
CYTAT a leona gdzies widzial? bo chyba tez fot nie ma? Jakies tam aktualne zdjecia specjalnie dla Kosiniaka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#699
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
lalunia , bardzo mi sie podoba
-------------------- Repliki
|
|
|
![]()
Post
#700
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Świetny wóz i świetnie wygląda ,a co do kolein to raczej przez felgi/opony takie jaja są
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 13:29 |