![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#641
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
ok sorry nie miałem chęci przeczytać wszystkich 33 stron
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#642
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 10 March 2011 Skąd: 22 ![]() |
To forum jest chore. Najpierw była napinka na cyferki, jak cyferki przerosły oczekiwania, to jest napinka o gripa. Będzie 4x4, to sie zacznie o heblowni i masie auta.. ..a jak nie będzie sie do czego przyjebać, to sie okaże, że radio masz z dupy ! Dokładnie tak. btw. masz radio z dupy, poważnie ;D |
|
|
![]()
Post
#643
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
ok sorry nie miałem chęci przeczytać wszystkich 33 stron ![]() co jest jeszcze bardziej smutne to wydaje mi sie ze nie przeczytales nawet 5 ostatnich stron, gdzie wspominalem ze jak wloze haldex to wczesniej jeszcze za pewne wzmocnie obecny SET UP. Tak wiem ze jestes kolega Macka i wierz mi ze ja tez nic do niego nie mam ,ale za nim wskoczysz w dyskusje to przeczytaj chociaz z 10wczesniejszych postow - bylo by to mile z Twojej strony,a pozniej praw moraly ![]() ps . A co do niemieckich autostrad to ja nie wiem skad masz takie info ze da sie jezdzic od 4tej nad ranem . Luknij na filmy ktore byly krecone juz miedzy 21-23 godzina na roznych autostradach ... jakiejs wielkiej tragedii to ja tam nie widze -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#644
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 10 November 2008 ![]() |
Najlepszym wyznacznikiem sensownosci projektu jest zadowolenie wlasciciela i oto wlasnie chodzi - to powinien kazdy wkocnu zrozumiec zamiast zachowywac sie jak stara dewocja.
ps. gratuluje projektu |
|
|
![]()
Post
#645
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
co jest jeszcze bardziej smutne to wydaje mi sie ze nie przeczytales nawet 5 ostatnich stron, gdzie wspominalem ze jak wloze haldex to wczesniej jeszcze za pewne wzmocnie obecny SET UP. Tak wiem ze jestes kolega Macka i wierz mi ze ja tez nic do niego nie mam ,ale za nim wskoczysz w dyskusje to przeczytaj chociaz z 10wczesniejszych postow - bylo by to mile z Twojej strony,a pozniej praw moraly ![]() ps . A co do niemieckich autostrad to ja nie wiem skad masz takie info ze da sie jezdzic od 4tej nad ranem . Luknij na filmy ktore byly krecone juz miedzy 21-23 godzina na roznych autostradach ... jakiejs wielkiej tragedii to ja tam nie widze a jaki to ma związek ze jestem kolega Macka? żaden..myśle dokładnie tak jak napisałem, tak samo zresztą jak koledzy z Compsportu którzy dobrze temat opisali i z którymi sie w 100% zgadzam....nie ma co tematu ciągnąc, nie wiem o co chodzi w tym projekcie, ja bym sobie ten silnik z tymi 600KM na scianie powiesił taki sam bylby z niego pozytek jak w aucie FWD. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#646
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
dobrze że heble masz zmienione bo by doszło kolejnych kilkanaście stron
![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#647
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cyferki szokują..ale naprawde nie wiem jak robiąc taki projekt można było odpuscić sobie haldexa? przeciez jesli ma to auto być autostradowym killerem to mu ten haldex nic nie zaszkodzi bo mu się napęd i tak odłącza i auto bedzie jezdzic tak samo... haldex odłacza wał od tylnego dyfra ale po odłączeniu ten wał sie kręci, połosie się kręcą, dyfer pracuje napędzany od tylnych kół masa tych urządzeń dalej jest, dalej stawiają jakieś opory - przecież to wszystko nie rozpływa sie w powietrzu -------------------- |
|
|
![]()
Post
#648
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
a jaki to ma związek ze jestem kolega Macka? żaden..myśle dokładnie tak jak napisałem, tak samo zresztą jak koledzy z Compsportu którzy dobrze temat opisali i z którymi sie w 100% zgadzam....nie ma co tematu ciągnąc, nie wiem o co chodzi w tym projekcie, ja bym sobie ten silnik z tymi 600KM na scianie powiesił taki sam bylby z niego pozytek jak w aucie FWD. Nie chodzi o pozytek silnika czlowieku , chodzi o to ze bredzisz ... chcesz powiedziec cos madrego to pofatyguj sie i przeczytaj najpierw cos ,a pozniej siej Twoj zalosny farmazon!!! W pierwszym swoim poscie napisaes ze to auto sie nadaje tylko na niemieckie autostrady ... chciales zablysnac , nie wyszlo bo to auto jezdzi po niemieckich autostradach , dlatego zamilcz bo robisz sie zalosny brnac dalej w ta dyskusje i szukajac dziury w calosci. Mi starczy ze w sloneczne dni , na autostradzie nie zdarzylbys odczytac numeru rejstracyjnego seata jak bym kolo ciebie przejezdzal ,a we wszystkie inne dni - moge sobie powiesic silnik na scianie !!! POZDRAWIAM -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#649
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
no....wszystko się zgadza czyli PEACE, od dobrych kilku dni silnik już wisi na scianie i sobie jeszcze do czerwca powisi...
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#650
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
no czyli od dobrych kilku dni silnik już wisi na scianie i sobie jeszcze do czerwca powisi... ![]() Dokladnie , na taka pogode mam auto ktorym poruszam sie na codzien i ma zaledwie 200km - mi starczy !! -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#651
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Rafalek gratuluję projektu i przede wszystkim bezawaryjności, której życzę na 100 lat.
Nie jestem tu długo na forum, ale zauważam, że jest jakaś grupa wzajemnej adoracji, która wyznaje najwyraźniej zasadę " nie ważne co kto zrobił, ale kto to zrobił" i Rafalek nie jest z tej ekipy. Otóż Leon działa na autostradę jak cholesterol LDL na naczynia. Wydaje mi się, że gość, który zrobił z Leona taki silnik jaki zrobił nie powinien mieć problemu ze znalezieniem trakcji jeżeli będzie tego chciał włączając w to haldex, czy cokolwiek innego. Tyle KM i tyle Nm na ccm to nie jest bicie piany i najwyraźniej komuś to nie pasuje. Dla żartu to Rafalek masz strasznie chu..we buty, którymi wciskasz ten gaz, a te białe pasy na autostradzie są za długie. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#652
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
skonczcie juz tez biadolic o tej zazdrosci! ja nie rozumiem jak ktos co jezdzi fura za kilka stow moze zazdroscic komus leona czy golfa 500 czy nawet 1000ps? sadzicie ze nie stac go na takie auto? kazdy ma w zyciu inny priorytet i moze poprostu nie chce miec takiego auta? Dla mnie tez nie byloby sensem robienie oski z taka moca, jedna mialem niecale 500ps i dalem juz sobie spokoj, z ta roznica ze ja mialem RWD co dopiero mowic o 600 czy 700Ps w FWD! Rafal jest narazie podjarany jak ja kiedys swoja m3 i tez tlumaczenia nie bylo! Zszedlem na ziemie jak pojechalem na kilka spotow i zawodow i widzialem jakie problemy mam ze startem, ze kazdy powyzej 1800rpm nie ma sensu! Dostanie i Rafal pare razy przy malych predkosciach i pojdzie po rozum do glowy, bo nie chcecie mi powiedziec ze bedzie happy jak beda go lac auta o mocy 2 razy mniejszej?! a na bank na zaczepki na swiatlach odpowie! jak kazdy, no chyba ze sie myle? Rafal, nie dasz sie podpuscic z malych predkosci?
|
|
|
![]()
Post
#653
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
uff Dzieki Kosiniak..znowu ktoś porządnie tutaj wytłumaczył...cały czas występują tutaj słowa zazdrość, zawiść itd..kurcze ja nawet nie wiem kto to auto robił, nie jestem z żadnej "ekipy" bo niby jakiej? mi auto robił Stec, poźniej stroiło VTG a ostanio sprzęgło wymieniał mi Pan Adam z Al.Solidarności...jaka Ekipa, jaka zazdrość??!! Jakoś zauważyłem ze na NIE są osoby które mają/miały auta powyżej 500KM i wiedzą co sie dzieje z trakcją przy takiej ilości KM i niutona...mi się trudon wypowiadać bo mam tylko 380 obecnie ale nie wyobrażam sobie mieć takiej "malutkiej" mocy w FWD...nie chce się kłócic z właścicielem, życze Ci jak najwiecej radości z tego autka i bezawaryjności..tyle ze według mnie i wieeelu osób taka moc ma sens przy AWD wtedy będzie to auto mega killerem prawie wszystkiego co jezdzi i jak napisałem wczesniej będzie 5/5...
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#654
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
swoja droga nie sadze ze oska jest az tak z dupy (mimo ze mam tylni naped) ,ze jak nawet dostaniesz ze 1 biegu pare dlugosci to nie nadrobisz pozniej przy takiej mocy ![]() ![]() Właśnie, że głupoty opowiadasz. Miałem ośkę z mocą 300+ (1150 kg) i dopiero kiedy założyłem R888 to jako tako się jeździło, ale wciąż tylko w słoneczny dzień. Po kilku sezonach jazdy autem 4WD już wiem, że nie chcę żadnego innego. Tak więc zdecydowana większość ma tutaj rację, że w FWD ta moc trochę traci sens, a już na pewno nie zapewni tej przyjemności z jazdy co 4x4. Uważam, że dzięki napędowi na 4 koła, przyjemność z jazdy tym Leonem będzie nieporównywalnie większa, a przecież do tego się dąży. Chodzi nam, wszystkim tutaj o przyjemność z jazdy. W przypadku tego projektu zapewne funu jest co niemiara, ale na bank będzie go więcej po konwersji na AWD. Żeby jeszcze nie wyjść na hejtera... Znam GTO od lat i lubię jego robotę/projekty - lubimy się i dzielimy czasem wiedzą nawzajem. Jestem również pewien, że Rafał weźmie pod uwagę niektóre, co bardziej sensowne komentarze, choć pewnie jest tu ich niewiele. |
|
|
![]()
Post
#655
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
No nic dodac nic ujac, czyste argumenty i mozna dyskutowac, a nie pisac jakies bzdurne posty o zazdrosci, zagladaniu do portfela, o gamoniach, itp.
Sam mam tylko 350 KM i ponad 700 niutona w RWD i wiem jak tragicznie jezdzi tym w deszczu i na sniegu....chociaz RWD jeszcze spokojnie moze byc mocniejsze, zawsze tym sie lepiej rusza niz FWD... I o to wlasnie chodzi. Bedziesz stal na swiatlach, podjedzie taki Matschke albo prnit albo ktos innym z mocnym 400-500 konnym AWD i Ciebie sprowokuje do wyscigu albo sam bedziesz chcial go sprowokowac. I co? Bedzie zielone i wolna droga, AWD wystrzeli i sie napedzi i zanim go swoja naprawde imponujaca moca dojdziesz to ten inny albo juz sie nie bedzie chcial sciagac bo jechal sam ze soba do ponad 200tu albo juz skrecil, itp. Dlatego napisalem w pierwszym poscie, ze w naszych warunkach atmosferycznych w Europie niestety mocne FWD sie nie sprawdza, coraz wiecej jest mokrych dni i z tego powodu coraz mniej jest frajdy z FWD.... Wiec zakladaj Haldexa i mozesz szalec z kazdym ![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#656
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Teksty o zazdrości znowu przeżywają drugą młodość. A najfajniejszy jest fakt, że Ci, co ich używają, są jeszcze bardziej żałośnie niż Ci, do których to niby miało być skierowane...
A znowu powtórze - boost by gear nie jest głupim wynalazkiem, w 12to sekundowych Hondach działa i raczej na przedniej osi w Leonie nie ma przez pierwsze 3 biegi więcej niż 4XXKM. Więc i od zera można się spoko bawić, bo mało jest na ulicy aut, które schodzą w niskie 12sekund na ćwiartkę za każdym razem. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#657
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
myslr ze sens jest jak napisano wyzej - fun z jazdy. Dla jednego to trakcja, dla innego to tracenie trakcji a dla trzeciego to bardzo dopracowane zawieszenie na zakrety... Rafalek ma swoj "fun" co dla innych moze byc porazka. Kazdy inaczej postrzega ten fun.
Grtulacje auta i radochy z jazdy ![]() Nie pamietam, na jakim paliwie jezdzisz? cos pokroju V-power czy e85? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#658
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
- Znalazłem dziewczyne z fajnym tyłkiem i małymi cyckami.
- Znajdź taką z dużymi. - Znajdź taką z dużymi. Zobaczysz, że duże są fajniejsze. - Znajdź taką z dużymi. Miałem taką z małymi, nigdy więcej. - Znajdź taką z dużymi. Zobaczysz, że duże są fajniejsze. - Ale ja chce tą. - Znajdź taką z dużymi. - Znajdź taką z dużymi. Miałem taką z małymi, nigdy więcej. - Znajdź taką z dużymi. Zobaczysz, że duże są fajniejsze. - Znajdź taką z dużymi. - Dajcie chłopakowi spokój, zazdrościcie tego fajnego tyłka. - Znajdź taką z dużymi. - Znajdź taką z dużymi. Miałem taką z małymi, nigdy więcej. - Znajdź taką z dużymi. Tak wygląda ta dyskusja. Jak właściciel będzie chciał 4 buty pędzone, to zrobi. Póki co ma przeciąg z rolki, ma dużo autostrad i pojazd taki jaki lubi. Pliz, człowiek wchodzi w temat z nadzieją przeczytania jakichś niusów, a tu sie przekrzykują. Żeby nie było OT : robi wrażenie agregat. Poważne ![]() |
|
|
![]()
Post
#659
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Rafał a ja sie powtórze -ZAZDROSZCZE Ci projektu.!!! i mam nadzieje że to zaśmiecanie twojego tematu sie skończy.
Chyba poprosze Krzyśka o 2 taki projekt ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#660
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
a to teraz nie dosc ze sie placi to trzeba prosic?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 15:06 |