Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
BurnOuT
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:02
Post #561


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





Lamik ma pewnie z 600+ i doskonale pokazuje Co potrafi ośka z taką mocą na 1/4 mili - w pełni ulicznym autem 11.9 to jest mega wynik. Tak więc da się, trzeba umieć i mieć doświadczenie.


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Toldi
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:05
Post #562


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





tak jak piszesz, mimo wszystko jak by byla pogoda i jako takie warunki z czystej ciekawosci sprobowal bym zmierzyc leona ot tak poprostu zeby wiedziec....choc wiadomo ze to auto gromi gdzie indziej niz na jakis tam zawodach.
smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:06
Post #563


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(BurnOuT @ Sat, 08 Oct 2011 - 17:02) *
Lamik ma pewnie z 600+ i doskonale pokazuje Co potrafi ośka z taką mocą na 1/4 mili - w pełni ulicznym autem 11.9 to jest mega wynik. Tak więc da się, trzeba umieć i mieć doświadczenie.

dokladnie! pisanie ze sie nie da nie jest tu uzasadnione! tym bardziej ze tak naprawde wielkich prob nie bylo!?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:11
Post #564


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(BurnOuT @ Sat, 08 Oct 2011 - 16:02) *
Lamik ma pewnie z 600+ i doskonale pokazuje Co potrafi ośka z taką mocą na 1/4 mili - w pełni ulicznym autem 11.9 to jest mega wynik. Tak więc da się, trzeba umieć i mieć doświadczenie.



Lamik jest "kozakiem" na maksa ,ale sa auta ktore robia takie czasy ze nikt o zdorwym umysle nie jest w stanie to uwierzyc!! Dlatego pisalem o klasie DRAG .





ps Kosiniak - ja chyba jeszcze nigdzie nie napisalem ze sie nie da??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:12
Post #565


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Nikolas @ Sat, 08 Oct 2011 - 13:51) *
Krzysiek, ale zawody na 1/4 będa dalej oblegane, bo takich aut jest najwiecej. Mozna tez zbudowac auto do wszystkiego, ale takie auto nie bedzie we wszystkim naj tylko sredniakiem. A jezeli mowimy o mocach 600+ to taka 1/4 staje sie zbyt krotkim dystansem na pokazanie mozliwosci auta, stąd coraz wieksze zapotrzebowanie na wydłuzenie dystansu. Ja kiedys sie jaralem zawodami, teraz zdecydowanie wole inny rodzaj rywalizacji. Czasy sie zmieniają-to nie Disco Polo gdzie jest ciągle to samo, choc i tak większosć tego słucha, to na topie są Gaga i inne Rihanny wink.gif Zawsze w drodze do mili będzie 1/4. Są tez zawody na 1/8 mili i tez oblegane przez młodziez w Twingo RS czy Saxo itp, ale wychodze z załozenia ze im grubsze fury tym dłuzszy dystans i zdecydowanie ciekawszy wyscig.

I wlasnie takie auto do wszytskiego to auto na ulice! mozna przeciesz jezdzic na mile vetta GSa i pozamaiatal by wszystko, ale czy oby o to ci chodzi? bo mi sie wydaje ze nie do konca. Jak widac tez np. po tym aucie, 1/4 nie jest wogole a wogole za krotkim dystansem do pokazania mozliwosci auta, wrecz przeciwnie, oprocz auta jajami musi sie wykazac kierowca, ktory nie nacisnie poprostu pedalu gazu i nie pojedzie sobie 1 mile. Zawody na 1/8 nie sa oblegane przez mlodziez tylko przez pasjonatow, jakby tak patrzec to wyscigi na mile oblegane sa przez bananow, ktorzy nie umieja dobrze wystarowac autem o mocy 600+, zeby zrobic dobrz czas na 1/4 mili, stad pozniej tlumaczenie ze to zawody nie dla nich??. Wyscig nie musi byc dlugi zeby byl ciekawy i nie musza w nim jechac 2 seryjne, drogie, mocne auta! Z calym szacunkiem Nikolas, to oczywiscie tylko i wylacznie moje zdanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BurnOuT
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:27
Post #566


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





Podpisuje się pod tym w 100%

Rafałek - ten Kadet masakra. U nas też ostatnio nieźle poszło. Kolega w Civicu 1.6 pojechał 10.5 huh.gif


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:33
Post #567


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Kosiniak prawdę napisał co do tej kwestii.

A co do czasów Rafałek będzie miał ochotę to pokażę i tyle smile.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:42
Post #568


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Piszecie o lamiku, ze w klasie street robi takie czasy. Jest jedno ale, ktore ma tutaj duze znaczenie. Na zawodach startuje ze sztywna przednia osia. O ile nikt mu nie zabroni tego w klasie street, to o tyle na ulicy te 11.99 nie jest do powtorzenia.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Sat, 08 Oct 2011 - 17:01
Post #569


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





Kosiniak na prezydenta. w 100% racja


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 08 Oct 2011 - 17:09
Post #570


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Dlatego ja popatrze jak poradza sobie inne mocne 20vt w Polsce ,a pozniej przemysle decyzje o ewentualnym starcie smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 08 Oct 2011 - 17:34
Post #571


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(kosiniak @ Sat, 08 Oct 2011 - 16:12) *
I wlasnie takie auto do wszytskiego to auto na ulice! mozna przeciesz jezdzic na mile vetta GSa i pozamaiatal by wszystko, ale czy oby o to ci chodzi? bo mi sie wydaje ze nie do konca. Jak widac tez np. po tym aucie, 1/4 nie jest wogole a wogole za krotkim dystansem do pokazania mozliwosci auta, wrecz przeciwnie, oprocz auta jajami musi sie wykazac kierowca, ktory nie nacisnie poprostu pedalu gazu i nie pojedzie sobie 1 mile. Zawody na 1/8 nie sa oblegane przez mlodziez tylko przez pasjonatow, jakby tak patrzec to wyscigi na mile oblegane sa przez bananow, ktorzy nie umieja dobrze wystarowac autem o mocy 600+, zeby zrobic dobrz czas na 1/4 mili, stad pozniej tlumaczenie ze to zawody nie dla nich??. Wyscig nie musi byc dlugi zeby byl ciekawy i nie musza w nim jechac 2 seryjne, drogie, mocne auta! Z calym szacunkiem Nikolas, to oczywiscie tylko i wylacznie moje zdanie.


W tym co piszesz jest sporo racji, jednak 1/4 mili dla aut powyżej 600hp z pełnym środkiem i nie na dragowej gumie, szczególnie w ośkach, nie da dobrego czasu i nie pokaże swoich możliwości w pełni. Do wyścigów na 1/4 auto musi być przygotowane pod 1/4, a nie każdy ma ochotę wywalać środek i zakładac monstrualnie brzydkie kapcie na oś żeby nie wyjść na pajaca i zrobić czas ledwo przeciętny, bo trakcję złapie na mecie. Stąd też pomysł na wyścigi z rolki, na zawody z dłuższym dystansem itd gdzie takie auto ma możliwośc wykorzystania tej mocy w pełni. Kolejna sprawa to to, że pojawia się coraz więcej aut z szybkimi automatami lub skrzyniami dwósprzęgłowymi, gdzie kierowca nie ma wiele do pokazania, a zapewniam że w wyścigach równoległych będzie coraz więcej takich aut, bo te skrzynie są poprostu szybsze, mają więcej przełożen itd więc czy to będzie banan czy też GS za kierownicą czasy będą powtarzalne, a jako że moce idą w górę i to bardzo, uważam nadal że wydłużenie dystansu będzie coraz bardziej i częściej strosowane.
Jasne że wyścig nie musi być długi aby był ciekawy, ale przy takich mocach uważam za dużo bardziej ciekawsze kiedy kozackie nakoksowane auto pokazuje co potrafi na dłuższym dystansie niż oglądać mielenie pudełka z silnikiem na dragowej gumie przez 350m. Ale oczywiście to też tylko moja opinia.
p.s. Ja jako fanatyk czterołapa oczywiście nie przepadam za ośkami o dużej mocy, ale są auta jak Rafała czy też kozackie Ferrari Italia lub inne amerykańskie wynalzaki które chętnie oglądam co potrafią po złapaniu trakcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 08 Oct 2011 - 18:59
Post #572


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Kosi wyciągnął kwintesencję dragracingu smile.gif Bo tu nie chodzi o to, zeby wcisnąć gaz do oporu i zmieniać biegi...Przynajmniej takie jest zdanie ludzi lubiących wyścigi z zera. Wiadomo, że Seat nie będzie kozakiem na ćwiartkę i mogę dorzucić się do drugiej flaszki razem z Mambą smile.gif bo Rafał NA POLSKIEJ ZIEMI nie zrobi nic ponizej 12 sekund. I słowa napisane capsem są tutaj sednem. W polsce mocne ośki nie mają sensu, bo żadne zawody nie są rozgrywane na profesjonalnej nawierzchni - brnięcie w ogromne mocy traci sens. W Stanach "Streetowe" Hondy (wg NHRA) walą 9tki smile.gif Więc 'nasze' opieranie się o słowo street ogranicza się tylko do polityki SSS i WST - pełne wnętrze i nic więcej niż R888. A na świecie..można i wyjąć wnętrze i założyć chociażby quick time pro smile.gif Ja bym z chęcią zobaczył jaki to wykręci czas na ulicy, choćby z RL. Poćwiczyć dwie nocy i można atakować rekordy.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisVR6
post Sun, 09 Oct 2011 - 00:01
Post #573


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 October 2010
Skąd: Gubin Racing Team





Ten sezon 1/4 mili już nieubłaganie dobiegł końca ale fajnie by było jak byś podjechał gdzieś na ćwiartkę w 2012r w DE i do wykresu dołączył czas 11.xx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Sun, 09 Oct 2011 - 00:25
Post #574


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 08 Oct 2011 - 15:52) *
Heh juz widze jak musiales sie zbulwersowac jak to przeczytales wink.gif Prawda jest taka ze wiele osob probuje zablysnac podwarzajac wiarygodnosci innych , natomiast sami nie pokazuja nic specjalnego. Gdy pierwszy raz zadzwonilem do Ajaxa w sprawie seata powiedzial mi ze seat ma ok 280km , troche bylem rozczarowany ,ale to uswiadomilo mi ze jest szczery i nie wymysla wynikow z Ksiezyca ,tylko mowi tak jak jest !! Dlatego mowienie ze honda nie miala 600+ nie ma sensu





Do psychiatry to mnie zona wysyla juz od dluzszego czasu ... ona nie trawi SEATA :-)




dzieki smile.gif


Hehe Zony juz tak maja ze sa sceptycznie nastawione do tunigow ale jak juz auto pokaze co potrafi to sie chwala tym na lewo i prawo, tak przynajmniej moja robi tongue.gif


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 09 Oct 2011 - 08:49
Post #575


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Przepraszam bardzo, moja nie marudzila jak zaczalem grzebac Ibize zamiast kupic do domu meble tylko wladowalem XXXXkasy w fure tongue.gif
Ten temat smiesznie wyglada, na poczatku widac ze kilka osob miedzy soba sie kloci, a teraz nagle kazdy usiadl obok siebie w piwkiem i rozmowa sie uspokoila wink.gif Tak wlasnie powinno byc bez skakania do siebie.

Kadett zajebisy, cale 400m przemielil tongue.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Sun, 09 Oct 2011 - 09:57
Post #576


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





moja też marudzi , ale od tego jest żona laugh.gif


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 09 Oct 2011 - 11:35
Post #577


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





W Polsce powinni zorganizować wyścigi na kilometr. Ćwiartka jest dla czterołapów, mila to czasem za dużo dla mocnych samochodów, które V-maxa mają poniżej 300km/h. A najlepsze wyścigi byłyby na kilometr od 50km/h na przykład.

Ja na milę bym nie mógł startować. skrzynia do około 272km/h. 250km/h po 1229m.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 09 Oct 2011 - 11:38
Post #578


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Saabinho @ Sun, 09 Oct 2011 - 12:35) *
A najlepsze wyścigi byłyby na kilometr od 50km/h na przykład.

a moze od 53? jak ty to sobie wyobrazasz mi powiedz? rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sun, 09 Oct 2011 - 12:06
Post #579


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Własnie przez takie pierd...nie 1/4 w Polsce przestaje istniec. Bo kazdemu cos nie pasuje. Ten chce z rolki, tamten na mile a jeszcze inny na 1000m bo na mile ma za krotka skrzynie i wogole. Trzeba myslec co sie robi bo moc to nie wszystko i mimo ze moc Rafałowi wyszła niezla to ja uwazam ze samochod nie jest szybkim samochodem streetowym....dlaczego?? Bo biorac pod uwage warunki atmosferyczne to szybkli moze byc tylko na suchej nawierzchni i to w cieple dni. Wszyscy sie napinaja.....ja mam tyle.....on tyle....a widziałes ile on ma ja pier..... Samochod streetowy to taki ktorym mozesz pojechac na wakacje, zrobisz min 100tys km bez awarii, wyglada pod maska prawie seryjnie a jak przyjdzie co do czego to bedzie szybki ze startu i rolki rowniez.
Proponuje kazdemu z Was przejechac sie chociaz raz na zawpody (1/4mili) na Wegry. Tam zobaczycie ze czy to fwd,awd,rwd moze byc szybkie i to w klasie street. Ale jak widac wystarczy objechac 2-3ech samochodow w jeden wieczor zeby zaczely krazyc legendy na temat potwornego potwora ktory polyka wszystko co sie rusza. Zeby nie bylo ze OT to tak jak juz pisalem.....wynik super tylko szkoda ze samochod nie nadaje sie do niczego oprocz pokazania kto ma wieszkego na wieczornych spotach..........aha bym zapomniał...tylko w lecie.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sun, 09 Oct 2011 - 12:29
Post #580


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





PatTDI słusznie prawi z pominięciem tylko tego co znajduje się pod maską, bo to w streetowym aucie może być: tytan, karbon i kevlar, a i tak liczy się charakterystyka pracy jednostki. Co pod pokrywą nas nie interesuje smile.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 22:04