![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
A dla mnie jakos bez sensu to auto z taka moca w FWD....na szczescie gusta sa rozne.....
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 October 2010 Skąd: Gubin Racing Team ![]() |
Bardzo powaznie zastanawiamy sie nad wlozeniem haldexu ,ale tak jak wspomnialem , jezeli dojdzie do realizacji pomyslu to bede musial zmienic sprezarke i zrobic jeszcze mocniejszy set up. Bo 600konne AWD nie bedzie robilo szalu i nie ma sie co oszukiwac, a idac w moc 700+ musze liczyc sie z kolejnymi nie malymi kosztami. Z pewnoscia nie radze sobie jeszcze z samochodem bo nigdy nie jezdzilem oska z taka moca, nie jest to tak banalnie latwe jak moglo by sie wydawac tym bardziej ze skrzynia ma szpere,ale mam nadzieje ze z czasem bedzie coraz lepiej . ps Zlos- kazde zdanie biore pod uwage ,a krytyke staram sie przyjmowac z pokora - nie zawsze to wychodzi ,ale staram sie ![]() jak zrobisz 4x4 i bedzie 600ps to 10 na ćwiartkę będzie to chyba nieźle co? Czy nie robi szału.... ![]() |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
CYTAT Bo 600konne AWD nie bedzie robilo szalu i nie ma sie co oszukiwac No tak 1000hp to mus, inaczej szkoda wyjeżdżać na ulice ![]() |
|
|
![]()
Post
#464
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
800kg? Widywałem lżejsze, wyprute do zera... ta, 700...Hondy 5gen w streecie (jak np Rafi BHW) maja po około 1050kg bez kierowcy. A nawet można zauważyć po aucie Szwagra (street CRX ~500KM) zejście około 200kg z masy w porównaniu do 6gena tez nie dało megaspektakularnych wyników - urwane 2-3dziesiąte przy niskich 12. Także tutaj nie ma co się napinac na Hondy tylko pomyśleć. Można mielić kołami, ale efektywnie - jak widać właśnie po dwóch przypadkach wyżej wymienionych. Opona 245-255 i boost by gear. Nic więcej temu autu nie potrzeba. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#465
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
PS.
"Z pewnoscia nie radze sobie jeszcze z samochodem bo nigdy nie jezdzilem oska z taka moca, nie jest to tak banalnie latwe jak moglo by sie wydawac" a jak pisałem o aucie wowo że pierwsze starty miał na rozwalonej skrzyni i to były jego jedyne starty stąd słaby czas..... -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#467
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
PS. "Z pewnoscia nie radze sobie jeszcze z samochodem bo nigdy nie jezdzilem oska z taka moca, nie jest to tak banalnie latwe jak moglo by sie wydawac" a jak pisałem o aucie wowo że pierwsze starty miał na rozwalonej skrzyni i to były jego jedyne starty stąd słaby czas..... no faktycznie dobre porownanie , to tak jak bym porownywal swoje auto do aut ktore maja po 800km . Ale nie istotne , bedzie czas bede cwiczyl . ps a jezeli chodzi o "wowo" to on pisal ze jestem leszczem i w seacie nie bedzie mocy wiec prosze nie zaglebiajmy sie w temat bo nie chce miec syfu w kolejnym temacie ! Tak jak wspominalem czas zweryfikuje kto jest leszczem a kto nie , kto ma pojecie ,a kto nie ma !! pozdro -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Ja się tu sprzeczać o nic nie zamierzam i nie wnikam w wasze porachunki czy jak to tam inaczej nazwać można.A jednie chodziło mi o to że auto masz mocne i super fajnie ale dla mnie logiczne jest że po wystrojeniu auta z jednak dużą mocą czy to u niego czy u Ciebie trzeba jakiś czas pojeździć i nauczyć się ogarniać je i tyle w tym temacie.
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#469
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 31 March 2007 Skąd: TURBOELITA.PL ![]() |
DIGITUN odwaliło kolejna dobra robote=) GRATKI AUTA!
P.S. KONIECZNIE PRZYJEDŹ NA POMORZE NAGRAMY FILMIK Z RENNEREM (Z ROLKI OCZYWIŚCIE). NIE OBRAŹ SIĘ, ALE AUTA Z KTÓRYMI MASZ FILMY SA "MAŁO" SZYBKIE I MYŚLĘ, ŻE TEZ CHĘTNIE CHCIAŁBYŚ MIEĆ JAKIEGOŚ GODNEGO PRZECIWNIKA DLA TWOJEGO CACKA;) -------------------- ET 10.42
TURBOELITA.PL |
|
|
![]()
Post
#470
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
DIGITUN odwaliło kolejna dobra robote=) GRATKI AUTA! P.S. KONIECZNIE PRZYJEDŹ NA POMORZE NAGRAMY FILMIK Z RENNEREM (Z ROLKI OCZYWIŚCIE). NIE OBRAŹ SIĘ, ALE AUTA Z KTÓRYMI MASZ FILMY SA "MAŁO" SZYBKIE I MYŚLĘ, ŻE TEZ CHĘTNIE CHCIAŁBYŚ MIEĆ JAKIEGOŚ GODNEGO PRZECIWNIKA DLA TWOJEGO CACKA;) ee tam , czemu sie mam obrazac ... Uwazam ze mk3 dobrze jechalo , moc o jakiej nie oficjalnie slyszalem to podobno 570km-1300kg wagi , nie wiem ile w tym prawdy ,ale nie jechal zle . Co do pojedynku z waszym mk2 to juz tez o tym myslelismy ,ale to pewnie bedzie ciezkie do zrealizowania , tez chetnie bym z Toba pojechal (oczywiscie z rolki ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#471
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 31 March 2007 Skąd: TURBOELITA.PL ![]() |
ee tam , czemu sie mam obrazac ... Uwazam ze mk3 dobrze jechalo , moc o jakiej nie oficjalnie slyszalem to podobno 570km-1300kg wagi , nie wiem ile w tym prawdy ,ale nie jechal zle . Co do pojedynku z waszym mk2 to juz tez o tym myslelismy ,ale to pewnie bedzie ciezkie do zrealizowania , tez chetnie bym z Toba pojechal (oczywiscie z rolki ![]() proste do zrealizowania poprostu jak bedziesz wracal z niemiec do polski to pojedziesz przez 3miasto i to wszystko=) -------------------- ET 10.42
TURBOELITA.PL |
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ja zauważyłem ze dość znacznie poprawia trakcję w ośce zapodanie poliuretanów w zawieszeniu, usztywnienie przednich poduszek oraz ustawienie zbierzności na 0 - i tak jak się ostro da po garach koła minimalnie się rozejdą...
Czy powyższe zabiegi były testowane ![]() Auto pięknie sobie radzi, autostradowy killer !! Już raz o tym pisałem chyba ale nie mogę doczekać się pojedynku z 700 konnym 300ZX ![]() Ps. jaką masz gorącą stronę w tym GT35r ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#473
|
|
User Dołączył: Wed, 17 November 2010 ![]() |
Ja bym chcial zobaczyc pojedynek leon vs lamika golf
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ja zauważyłem ze dość znacznie poprawia trakcję w ośce zapodanie poliuretanów w zawieszeniu, usztywnienie przednich poduszek oraz ustawienie zbierzności na 0 - i tak jak się ostro da po garach koła minimalnie się rozejdą... Czy powyższe zabiegi były testowane ![]() Auto pięknie sobie radzi, autostradowy killer !! Już raz o tym pisałem chyba ale nie mogę doczekać się pojedynku z 700 konnym 300ZX ![]() Ps. jaką masz gorącą stronę w tym GT35r ?? poliuretany sa juz dawno , w zime zaopatrze sie w jakies inne lapy silnika , zbierznosc tez bede musial ustawic . Zeliwo jest malutkie 0,63 ps- seat pewnie nie pokarze sie predko w Polsce . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#475
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Tak jak wspominalem jechalem z bardzo mocnym mk3 vr6t 4motion i ogolnie bylo chyba z 5 prob , pierwsze dwie przegralem bo dalem dupy tzn jechale zza niskich obrotow ,a wszystkie pozostale wygralem (poprostu musze sie wjezdzic)... od 5 biegu odpinal haldex takze byla oska - kontra oska ... Waga golfa to podobno 1300kg ,ale jak faktycznie bylo nie wiem , byl calkowicie pusty. mial tylko dwa kubelki w srodku
ps i zeby bylo ciekawiej za nami jechalo 600konne rs4 tzn auto z ktorego byly krecone filmy to wlasnie to rs4 -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#476
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
noo kurczaki
![]() widze ze ten golf tez baardzo szybki ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
noo kurczaki ![]() widze ze ten golf tez baardzo szybki ![]() pisalem tak od samego poczatku i co ciekawe tak naprawde nikt nie chcial powiedziec jaka mam moc ... tak jak wspomnialem ,audi z ktorego byl nagrywany film bylo mierzone na dyno day w klasen i wyszlo 597km i 7xx nm - bylem widzialem (tez calkowicie puste) a ile bylo w mk3 tego niestety nie wiem , wiem ze wystawili mnie na pozarcie ,ale chlopaka sie tak do konca nie udalo ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#478
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
VR6T ... też daje rady!
|
|
|
![]()
Post
#479
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Rafal kilka pytan calkiem szczerych.
1. Jak leciales z golfem miales trakcje czy byl moment mielenia i dopiero wtedy zaczynal jechac? 2. od jakich predkosci jechaliscie? 3. na ostatnim filmiku widac ze znacznie przeszedles Golfa, mniej wiecej o ile? 4. na srodkowym filmie najpierw zostajesz pozniej go przechodzisz, tak ? ![]() Jakby kto pytal to pisze ksiazke i musze to wiedziec ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#480
|
|
User Dołączył: Sat, 02 February 2008 Skąd: ostrowiec św. ![]() |
O w morde !!! Nie zaglądałem tu kilka dni a tu takie rzeczy.Trochę to trwało ale efekt końcowy powala,pod maską całkiem ładnie.
Rafał życze bezawaryjnej jazdy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 03:27 |