![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 26 April 2007 Skąd: Bestwina/Cz-Dz ![]() |
no... nareszcie
![]() powodzenia i wytrwałości -------------------- DIGITUN.PL
WWW.STAMET.COM.PL |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
coż zostaje napisac innego jak po raz kolejny WOOW!!
![]() ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
chodzi zacnie....czekam na czasy z race logica. głównie 100 - 200 km/h. Objechał S4 jak dzieciaka
![]() CYTAT auto od loby zajebiście ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Adam ja nie wiem jakie czasy robi eska ...wiec czy to jest smieszne czy nie , nie mam pojecia , zgubila mi sie gdzies w lusterku wiec ciezko mi sie wypowiadac . czasy moze jakies pomierze tylko nie wiem jak poradzic sobie z trakcja
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Napisane ze osiagi na deszczu
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT moze jakies pomierze tylko nie wiem jak poradzic sobie z trakcja dry.gif myśl ziom myśl ![]() ![]() CYTAT Napisane ze osiagi na deszczu wink.gif a co mieli napisać że na dragstripie na kleju ? błagam cie - kto poważny wkleja na oficjalnej stronie osiągi auta - z dopiskiem na deszczu.....są tak samo niepoważni jak niepoważne są ich auta. papierowe konie - jak papierowe smoki chińskie ![]() |
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT zgubila mi sie gdzies w lusterku wiec ciezko mi sie wypowiadac . czasy moze jakies pomierze tylko nie wiem jak poradzic sobie z trakcja dry.gif Leon popierdala grubo...ale nie trafił jeszcze na godnego przeciwnika...auta o których wspomniałeś to jakies nieporozumienia ![]() |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Jeśli tracisz na 3/4 biegu na semislickach, to inwestuj w slicki. Czasem pomaga inwestycja w szersze kapcie (znacząco szersze, tak o 3-5 rozmiarów), ale to tylko czasem, bo taki kapeć swoje waży i przeniesienie dostaje w dupę.
Ja mam kapcie torowe o 3 rozmiary większe i jest bono, ale... ważą dobre 5-6 kilo więcej od normalnych. Sztuka. Nie ukrywam, że osiągów to nie poprawia i na normalnych gumach auto ma często o wiele lepsze osiągi. Przy Twoich mocach jakoś nie wierzę, że zmiana gum znacząco poprawi problem. Coś tam będzie lepiej, ale szału nie będzie. Takie klejenie piaskiem cieknącej tamy - guma po kilkunastu/dziesięciu uślizgach straci dziewictwo i zacznie się znowu ślizgać. Wtedy będziesz wk###ny, biedniejszy o kasę na slicki, felgi, dystanse itp oraz mądrzejszy o doświadczenia, że tutaj są o wiele lepsze rozwiązania od gumy z ruskiego tira ![]() AWD. Rozwiąże problem raz i na zawsze. I będzie szał ![]() |
|
|
![]()
Post
#449
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
jak juz beda pomiary RL robione , to jestem ciekawy ile na 1/4 zrobi
bo zrobienie sryliona koni nie jest zadnym problemem (kwestia $) sztuka to przeniesc to skutecznie w osce ![]() ps a jak juz wieszkosc, tez uwazam ,ze "rolka" to taka deska ratunku dla tych co nie maja trakcji ![]() oddaje głos na dopiecie AWD , bo w osce (szczegolnie bez trakcji) to bezsens .... no chyba ze bedzie 1/4 jezdzil w okolicach 12,0-12,5 to jest OK i moze tak zostac ![]() gratulacje za wynik 500+ i bezawaryjnosci przede wszystkim pozdr -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Leon popierdala grubo...ale nie trafił jeszcze na godnego przeciwnika...auta o których wspomniałeś to jakies nieporozumienia ![]() Adam-nie zaczynaj, bo juz jestem wkurwiony z tekstow na fb. Nieporozumienie to ze pare mies temu nie wyszlo Ci tyle ile planowales, a i auta nie ogarnoles z ta mocą ktore zreszta juz nie zyje. Na zywo jestes super gosć, a w necie Cie nie poznaje! I nie uwazam ze moje ex S4 jest nie porozumieniem i nie godnym przeciwnikiem. |
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Czasem pomaga inwestycja w szersze kapcie (znacząco szersze, tak o 3-5 rozmiarów), ale to tylko czasem, bo taki kapeć swoje waży i przeniesienie dostaje w dupę. nie czase, tylko pomaga, zreszta albo cieszymy sie z wykorzystywania mocy i osoagow albo kresek na papierze i przeniesiena napedu. W M3 tez mialem problemy i testowalem, 265, 285, 295, 305 i pomoglo ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Jedzie nieziemsko. A skoro takie problemy z trakcją to czemu nie wsadzić mu tylnego dyfra ? 4x4 powinno zdzierżyć taką moc !
|
|
|
![]()
Post
#453
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
masakrator
![]() -------------------- www.facebook.com/rotiformpolska
|
|
|
![]()
Post
#454
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
nie czase, tylko pomaga, zreszta albo cieszymy sie z wykorzystywania mocy i osoagow albo kresek na papierze i przeniesiena napedu. W M3 tez mialem problemy i testowalem, 265, 285, 295, 305 i pomoglo ![]() ![]() Miałeś 550hp w M3? Nawet gdybyś miał, to weź pod uwagę, że FWD vs RWD jest gorsze do utrzymania przyczepności. FWD jest ODCIĄŻANE w trakcie przyspieszania, przeciwnie do RWD. Z taką teorią można skończyć z gumami szerokości 400+ z przodu i 225 z tyłu. Wiele mądrzejszych ode mnie pisze: AWDować go. Skąd ten opór? ![]() |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
Chlopaki pokazali kolejne mocne autko a tu ciagla napinka na nich jesli te kilka osob twierdzi ze to papierowe konie i to autko ledwo jedzie niech podstawia godne auta i pokaza ze Rafal trafial tylko na slabszych przeciwnikow bo niedlugo okaze sie ze ex nikolasowe s4 tez nalezy do powolnych aut
![]() |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Osiagow to nie poprawi, lub poprawi nieznacznie, ale mozna przeciez ograniczyc uslizg przez sprytna kontrole trakcji. Wiadomo,ze 500 koni w osce to przegiecie i dopiero przy predkosciach autostradowych mozna isc pelnym ogniem.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Miałeś 550hp w M3? Nawet gdybyś miał, to weź pod uwagę, że FWD vs RWD jest gorsze do utrzymania przyczepności. FWD jest ODCIĄŻANE w trakcie przyspieszania, przeciwnie do RWD. Z taką teorią można skończyć z gumami szerokości 400+ z przodu i 225 z tyłu. Wiele mądrzejszych ode mnie pisze: AWDować go. Skąd ten opór? ![]() mialem 480+, chyba nie chcesz mi powiedziec ze 2 identyczne opony, tej samej firmy, i jedna 225 a druga 285 beda kleic tak samo? oczywiscie nie ma watpliwosci co do tego ze awd rozwialo by wszelkie watpliwosci ale nie ma co dramatyzowac, wystraczy wlozyc dobra opone, 235-245 i nie bedzie najgozej! z tymi 400+ to moze nie odlatuj........skoro civici po 500+ps daja rade to czemu akurat leon ma nie dac? bo co? Jeszcze jedna sprawa, tu trzeba wprawnego kierowcy, zarowno rwd jak i fwd o tej mocy, kazdy nie wystartuje. |
|
|
![]()
Post
#458
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
mialem 480+, chyba nie chcesz mi powiedziec ze 2 identyczne opony, tej samej firmy, i jedna 225 a druga 285 beda kleic tak samo? oczywiscie nie ma watpliwosci co do tego ze awd rozwialo by wszelkie watpliwosci ale nie ma co dramatyzowac, wystraczy wlozyc dobra opone, 235-245 i nie bedzie najgozej! z tymi 400+ to moze nie odlatuj........skoro civici po 500+ps daja rade to czemu akurat leon ma nie dac? bo co? Jeszcze jedna sprawa, tu trzeba wprawnego kierowcy, zarowno rwd jak i fwd o tej mocy, kazdy nie wystartuje. Nie napinaj się, bo nie ma powodu. Forum służy do wymiany opinii, a nie do ubicia przeciwnika siekierą owiniętą w argument. RWD, nawet potwornie mocne, wciąż jeszcze skręca zachowując jakiś margines bezpieczeństwa. FWD już nie. 450hp Seat Przemka miał szerokie semislicki bodajże rozmiarów podanych przez Ciebie i na biegu 1/2/3 były po prostu śliskie. Nawet rozgrzane i nowiutkie jak spod igły. Odnośnie Civiców to spójrz na ich wagę. 800kg? Widywałem lżejsze, wyprute do zera... A Leoś trochę więcej waży, więc taka sama opona jak w Civicu nie uciągnie Leona - praw fizyki nie oszukasz. Powierzchnia styku z nawierzchnią musi być odpowiednio większa. Na razie rozmawiamy tylko o oponach, bo to one najgłośniej piszczą póki co. Potem będzie zawias. Nikt mi nie wmówi, że zawias z fabrycznie 1xx konnego auta jeździ w 5xx konnym aucie i jest bono. Po zawiasie też znajdzie się kilka tematów, ale przynajmniej te dwa pierwsze można zminimalizować (nie twierdzę, że usunąć) dołączając tylną ośkę do zabawy. Szerokość +400 jest podkoloryzowana, ale... bardzo się nie pomyliłem. Bo jeśli Rafał pisał tutaj, że mocy jeszcze może przybyć i pęknie 600hp, to życie zweryfikuje. Szkoda tylko, że wyda kasę na kolejne gumy i felgi w ilości wystarczającej do włożenia AWD. Oczywiście to moje zdanie, Rafał może je brać pod uwagę lub potraktować ciepłym moczem. Pamiętając, że to jest forum do wymiany opinii, moją opinię już wyraziłem. EOT. Powtórzę: wynik piękny ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Bardzo powaznie zastanawiamy sie nad wlozeniem haldexu ,ale tak jak wspomnialem , jezeli dojdzie do realizacji pomyslu to bede musial zmienic sprezarke i zrobic jeszcze mocniejszy set up. Bo 600konne AWD nie bedzie robilo szalu i nie ma sie co oszukiwac, a idac w moc 700+ musze liczyc sie z kolejnymi nie malymi kosztami. Z pewnoscia nie radze sobie jeszcze z samochodem bo nigdy nie jezdzilem oska z taka moca, nie jest to tak banalnie latwe jak moglo by sie wydawac tym bardziej ze skrzynia ma szpere,ale mam nadzieje ze z czasem bedzie coraz lepiej .
ps Zlos- kazde zdanie biore pod uwage ,a krytyke staram sie przyjmowac z pokora - nie zawsze to wychodzi ,ale staram sie ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Bardzo powaznie zastanawiamy sie nad wlozeniem haldexu ,ale tak jak wspomnialem , jezeli dojdzie do realizacji pomyslu to bede musial zmienic sprezarke i zrobic jeszcze mocniejszy set up. Bo 600konne AWD nie bedzie robilo szalu i nie ma sie co oszukiwac, a idac w moc 700+ musze liczyc sie z kolejnymi nie malymi kosztami. Z pewnoscia nie radze sobie jeszcze z samochodem bo nigdy nie jezdzilem oska z taka moca, nie jest to tak banalnie latwe jak moglo by sie wydawac tym bardziej ze skrzynia ma szpere,ale mam nadzieje ze z czasem bedzie coraz lepiej . Rafał, ja nie krytykuję i nie miałem takiego zamiaru. Co tu dużo pieprzyć, trochę Ci zazdroszczę takiego mocnego kociołka. ps Zlos- kazde zdanie biore pod uwage ,a krytyke staram sie przyjmowac z pokora - nie zawsze to wychodzi ,ale staram sie ![]() ![]() 5xx hp to nie moja liga i raczej do niej nie zajrzę w obecnym aucie. Cieszę się, że bierzesz AWD serio pod uwagę, bo będziesz mieć z tego auta duuuużą zabawę w trakcie jazdy. Trzymam kciuki za powodzenie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 03:27 |