Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Pawel-2005
post Wed, 17 Aug 2011 - 11:11
Post #341


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





a kiedy planowane strojenie? bo jesień już tuż tuż i ośką z taką mocą zbytnio nie pośmigasz:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 Aug 2011 - 11:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Sat, 27 Aug 2011 - 17:23
Post #342


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Sporo osob pytalo sie na pw kiedy wstaje turbo , wiec nagralem to co umialem.... boost 0,55 bara (3-bieg) i narazie na takim pojezdze z 200km .Odrazu dodam ze asfalt nie byl 100procent suchy ... jak jest suchy i rozgrzany ma lepsza trakcje

ps jak ktos moze to nich poprawi link , bo ja nie umiem tongue.gif

http://www.youtube.com/watch?v=g0-jPy8IhvM...player_embedded


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Sat, 27 Aug 2011 - 17:32
Post #343


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Cześć

No, nie źle sie dzieje:) Ja jeżdziłem tym autem jak miało 320 PS własnie po lekko mokrym, i wtedy sobie uświadomiłem, że autko z taka moca w ośce to bez sensu, wiec mam wszystkie auta 4x4 smile.gif Teraz pewnie jest z 200 PS wiecej, wiec naprawde bedzie cieżko tym jeżdzić, ale fun pewnie bedzie niezapomniany smile.gif

Powodzonka w docieraniu i strojeniu smile.gif


Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 27 Aug 2011 - 17:53
Post #344


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Pawel w tym momencie pewnie nie ma za wiele mocny ,a co do trakcji to masz racje ,dlatego mamy juz wiekszosc gratow zeby wlozyc Haldex!!!


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 27 Aug 2011 - 19:11
Post #345


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Na pol bara to seryjne 1.8T maja 150km , ten ma wieksza pojemnosc no i krecisz pod 8krpm wiec mozna oczekiwac teraz ca 200km ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 27 Aug 2011 - 19:19
Post #346


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Na pol bara to seryjne 1.8T maja 150km , ten ma wieksza pojemnosc no i krecisz pod 8krpm wiec mozna oczekiwac teraz ca 200km ?




Spójrz na sprężarki... Potem pomyśl...


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 27 Aug 2011 - 19:23
Post #347


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(pinin @ Sat, 27 Aug 2011 - 19:19) *
Spójrz na sprężarki... Potem pomyśl...

smile.gif

GREGOR10 - nie mam pojecia ile koni ma samochod i nie chce mi sie w to zaglebiac poniewaz nie ma to w tej chwili najmniejszego znaczenia .... moze ma 200 moze 220km , naprawde nie mam pojecia . Jechalem na 3biegu i alfalt nie byl calkowicie suchy ,ale nie byl tez mokry . W skrzyni od dawna mam szpere .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Sat, 27 Aug 2011 - 19:49
Post #348


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Jestem wielce ciekaw jak poradzicie sobie z instalacją haldexa. Proszę przyszłościowo o obszerną fotorelację smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 27 Aug 2011 - 19:53
Post #349


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Panowie aż tak ślepy nie jestem smile.gif Widze GT35R - jest w tytule smile.gif

Wiadomo że teraz nie ma znaczenia czy auto ma 100 , 102 czy 300koni , doskonale to rozumie smile.gif , ale podyskutować można smile.gif Bo zdziwiła mnie ta trakcja, jezdzilem do tej pory slabymi fwd , a teraz mam czterolapa wiec nie wiem jak zachowuje sie mocniejsza ośka, ale troszke mnie zdziwilo że na trzecim biegu auto( z doladowaniem bliskim 0,6bara czyli cos jak seria 150km, tyle ze 2.0L) potrafi zerwac przyczepność.

pinin - Mysle i nie wiem smile.gif - Co ma duża sprężarka do rzeczy przy doladowaniu z niej 0,55bara , a doladowaniu 0,6bara z malej piczki k03 ? Z tego co wiem k03 na 0,6bara nie grzeje powietrza az tak powietrza zeby można mówić że 0,6bara z k03 to calkiem inne doladowanie jak 0,55bara z GT35R ? Ale ja sie nie znam...
Jesli sie srogo myle to wybaczcie mi te dywagacje.

Co do haldex-a dobry pomysl , bedzie niezly killer.
A tak nawiasem - nie lepiej by kupic Cupre 4 z haldexem juz zeby nie ciac podlogi i wstawic tak ten motor i reszte fantów ?


EDIT :
rozumiem co może byc powodem mego zdziwienia -
"-kupienie innych opon na ATS DTM bo Dunlop to masakryczne gowno na ktorych wogole nie ma trakcji
"

PEACE ! smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 27 Aug 2011 - 20:04
Post #350


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
pinin - Mysle i nie wiem smile.gif - Co ma duża sprężarka do rzeczy przy doladowaniu z niej 0,55bara , a doladowaniu 0,6bara z malej piczki k03 ? Z tego co wiem k03 na 0,6bara nie grzeje powietrza az tak powietrza zeby można mówić że 0,6bara z k03 to calkiem inne doladowanie jak 0,55bara z GT35R ? Ale ja sie nie znam...
Jesli sie srogo myle to wybaczcie mi te dywagacje.


Mylisz się, i to bardzo srogo. Polecam poczytać nieco na ten temat. Wg. Twojego rozumowania rozmiar sprężarki nie ma znaczenia, znaczenie ma jedynie doładowanie. W taki razie do corvetty VTG można założyć zwykłe k03, bo przy 1 czy 1,5 bara będzie tak jak tam grubo ponad 1000KM? Na zdrowy rozsądek już coś jest nie tak, nie? No i nie tylko o temperaturę tutaj chodzi, bo są sposoby na jej obniżenie.

To zagadnienie było omawiane nawet na tym forum wiele razy. Polecam szukajkę.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 27 Aug 2011 - 20:15
Post #351


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(pinin @ Sat, 27 Aug 2011 - 20:04) *
Mylisz się, i to bardzo srogo. Polecam poczytać nieco na ten temat. Wg. Twojego rozumowania rozmiar sprężarki nie ma znaczenia, znaczenie ma jedynie doładowanie. W taki razie do corvetty VTG można założyć zwykłe k03, bo przy 1 czy 1,5 bara będzie tak jak tam grubo ponad 1000KM? Na zdrowy rozsądek już coś jest nie tak, nie? No i nie tylko o temperaturę tutaj chodzi, bo są sposoby na jej obniżenie.

To zagadnienie było omawiane nawet na tym forum wiele razy. Polecam szukajkę.


K03 w corvecie vtg to by 1,5 bara chyba na wolnych utrzymało tam jest chyba z 8 litrów i kręci się 8000 smile.gif wiec to zły przykład. Mocy jest raczej więcej bo mam okazje jezdzić seryjnym 1,8 turbo i ono nawet na 2 tak nie zrywa trakcji smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 27 Aug 2011 - 20:15
Post #352


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Pinin - masz racje że sie myle srogo, myslalem że temperatura go głowny czynnik jednak czytam i widze ze nie tylko. Natomiast do białego kota gdyby założyć zwykle k03 to nie wiem czy ona by tam wogole nadmuchała z 0,2bara do tych wielkich 8 baniaków smile.gif A jak już to na pewno by nie utrzymała boostu na górze smile.gif.
End OT

Rafał - jeżdzij jeżdzij zeby zrobic te 200km dotrzec i stroic na grubo smile.gif Bo coś czuje że będzie grubo


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 27 Aug 2011 - 20:22
Post #353


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Moje porównanie było totalnie abstrakcyjne, żeby uzmysłowić tok rozumowania wink.gif Wiadomo o co chodzi.

EOT.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sun, 28 Aug 2011 - 13:00
Post #354


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





CYTAT(GREGOR10 @ Sat, 27 Aug 2011 - 20:15) *
Pinin - masz racje że sie myle srogo, myslalem że temperatura go głowny czynnik jednak czytam i widze ze nie tylko. Natomiast do białego kota gdyby założyć zwykle k03 to nie wiem czy ona by tam wogole nadmuchała z 0,2bara do tych wielkich 8 baniaków smile.gif A jak już to na pewno by nie utrzymała boostu na górze smile.gif.
End OT


Chyba raczej nie udałoby się zapalić tego silnika, bo spaliny nie miałyby gdzie uciec rolleyes.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 28 Sep 2011 - 22:59
Post #355


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Wynik wstepnego strojenia z dzisiejszego dnia ...




--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BurnOuT
post Wed, 28 Sep 2011 - 23:07
Post #356


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





ale wynik ohmy.gif

jaki boost_


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Wed, 28 Sep 2011 - 23:13
Post #357


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





Wow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Wed, 28 Sep 2011 - 23:13
Post #358


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Grubo ohmy.gif Nie mam pytan biggrin.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Wed, 28 Sep 2011 - 23:15
Post #359


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Jak nie jedzie to nie jedzie ale jak już zaczyna to konkret.... gratuluje


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 28 Sep 2011 - 23:19
Post #360


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





zdrowo wstaje w aspekcie wytrzymałości dołu silnika. Oby tylko góra nie puściła, jak to ma w zwyczaju..Ogólnie - gratuluje bo nie wierzyłem w taki wynik smile.gif Oby tylko bezawaryjnie..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 03:27