Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Sev
post Thu, 04 Aug 2011 - 10:36
Post #321


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Skoro wykorbienie/skok większe to i Nm deczko więcej niż przy seryjnym wale będzie, przynajmniej powinno wink.gif
Coraz częściej do wątku zaglądam z coraz większą ciekawością biggrin.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Aug 2011 - 10:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ZUCZEKTT
post Thu, 04 Aug 2011 - 11:43
Post #322


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





są takie tłoki
http://www.intengineering.com/Mahle-PowerP...457146-1-2.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 04 Aug 2011 - 21:37
Post #323


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(dżordżyk @ Mon, 01 Aug 2011 - 21:13) *
Ps. Żadne 1.8T czy 2.0T nie śmiga i nie będzie śmigać bezawaryjnie.

Wybaczcie, źle się wyraziłem. Żadne 1.8T czy 2.0T nie będzie jeździć bezawaryjnie z mocą 400+ No ale nie po to się buduje takie auta aby się martwić o awaryjność i na pewno się liczy z tym że coś może się popsuć.
Co do tego strokera to zapewne część zwiększenia pojemności uzyskuje się przez większe wykorbienie, a część przez rozwiert. Tak jest chyba w większości przypadków bore/stroke projektów. Ten Leon jak wszystko się uda to na autostradzie od 3 biegu będzie kark skręcać smile.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 05 Aug 2011 - 01:14
Post #324


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Ale zmiana tłoków jest o wiele rozsądniejsza bo nie pogarsza się jeszcze bardziej r/s ratio. Czekam z niecierpliwościa na wyniki smile.gif Oby jak najszybciej.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 05 Aug 2011 - 11:58
Post #325


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm odnośnie stosunku skoku do średnicy tłoka bym sobie darował...w końcu to wał od silnika 2.0 benzynowego więc taki stroker będzie miał taki sam stosunek jak w nowym silniku 2.0 a nie sądzę żeby inżynierowie z audi tak dali ciała źle dobierając te współczynniki:P także odległość między cylindrami musi być jeszcze w normie bo w 2.0 nie może być inna:P

odnośnie bezawaryjności to w pl mocno utarty jest taki mit że 400+ się wysypują...mam nadzieję że to taki troszkę mit bo tak na prawdę tych 400+ nie jest u nas tak za wiele tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 05 Aug 2011 - 17:02
Post #326


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





A wysokosci bloków 1.8T oraz tfsi 2.0 są takie same?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Fri, 05 Aug 2011 - 21:46
Post #327


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





CYTAT(Pawel-2005 @ Fri, 05 Aug 2011 - 11:58) *
hmm odnośnie stosunku skoku do średnicy tłoka bym sobie darował...w końcu to wał od silnika 2.0 benzynowego więc taki stroker będzie miał taki sam stosunek jak w nowym silniku 2.0 a nie sądzę żeby inżynierowie z audi tak dali ciała źle dobierając te współczynniki:P także odległość między cylindrami musi być jeszcze w normie bo w 2.0 nie może być inna:P

A co to ma do rzeczy?

CYTAT(Fawor @ Fri, 05 Aug 2011 - 17:02) *
A wysokosci bloków 1.8T oraz tfsi 2.0 są takie same?

Takie same.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 06 Aug 2011 - 00:14
Post #328


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(olozwirski @ Fri, 05 Aug 2011 - 21:46) *
Takie same.



Mysle,ze sie raczej roznia poniewaz seryjny tlok z tfsi (na wale z tfsi)wyszedlby chyba po za obrys bloku 1,8 , ale na 100procent nie jestem pewien , nie mierzylem jeszcze tego .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sat, 06 Aug 2011 - 01:15
Post #329


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 06 Aug 2011 - 00:14) *
Mysle,ze sie raczej roznia poniewaz seryjny tlok z tfsi (na wale z tfsi)wyszedlby chyba po za obrys bloku 1,8 , ale na 100procent nie jestem pewien , nie mierzylem jeszcze tego .

No to czekam na pomiary, a pozniej na przyznanie mi racji. I oczywiscie gratuluje pierwszego opisanego strokera w 1.8T!


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 06 Aug 2011 - 08:06
Post #330


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





olozwirski: a czy wał z ABFa podejdzie do 1.8T, tez ma wykorbienie 92,8 - czy rozstaw cylindrów jest taki sam ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 06 Aug 2011 - 09:46
Post #331


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





jeżeli średnica tłoka jest taka sama lub bardzo podobna jak w 2.0 to stosunek średnicy tłoka do skoku tłoka będzie taki sam lub bardzo podobny to jest chyba jasne:P wysokość tłoków i bloki niemają tutaj nic do rzeczy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 06 Aug 2011 - 11:06
Post #332


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(olozwirski @ Sat, 06 Aug 2011 - 01:15) *
No to czekam na pomiary, a pozniej na przyznanie mi racji. I oczywiscie gratuluje pierwszego opisanego strokera w 1.8T!



Juz wiem ze miales racje wink.gif POZDRO


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 06 Aug 2011 - 11:28
Post #333


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Pawel-2005 @ Sat, 06 Aug 2011 - 09:46) *
jeżeli średnica tłoka jest taka sama lub bardzo podobna jak w 2.0 to stosunek średnicy tłoka do skoku tłoka będzie taki sam lub bardzo podobny to jest chyba jasne:P wysokość tłoków i bloki niemają tutaj nic do rzeczy...


maja, bo dyskusja była o RtS to rod to stroke ratio czyli długość korobowdu do skoku wału

http://ftlracing.com/tech/engine/rsratio.html

i stąd było pytanie o wysokość bloku i długość korbowodów, to o czym pisał fawor bodajże ze lepiej dać "płytsze" tłoki niz krótsze korbowody


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 06 Aug 2011 - 11:44
Post #334


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no ale w tym wypadku chyba tak jest że tłoki są pod strokera a korby takie same jak w 1.8t...zgadza się? bo nasz kolega w USA właśnie tak robi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 06 Aug 2011 - 13:01
Post #335


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Tak korbowody sa dokladnie takie samej dlugosci jak w 1,8 20vt


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sat, 06 Aug 2011 - 15:33
Post #336


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





CYTAT(cowboy @ Sat, 06 Aug 2011 - 08:06) *
olozwirski: a czy wał z ABFa podejdzie do 1.8T, tez ma wykorbienie 92,8 - czy rozstaw cylindrów jest taki sam ?

Rozstaw taki sam, wał nie podejdzie.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 07 Aug 2011 - 20:20
Post #337


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Rafał, czyli kupowałeś nowe tłoki typowo pod stroker 2.0 w 1.8T?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 07 Aug 2011 - 20:44
Post #338


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Sun, 07 Aug 2011 - 20:20) *
Rafał, czyli kupowałeś nowe tłoki typowo pod stroker 2.0 w 1.8T?



tak kupilismy calkowicie nowe tloki wossner-a pod stroker-a w 1,8t ( oczywiscie takie zeby pasowaly z walem korbowym TFSI)


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Tue, 16 Aug 2011 - 21:01
Post #339


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





Leon dzis wypatrzony na wsi wink.gif
Niestety zaparkowany przy drodze ale z tego wynika ze jezdzi i ma sie dobrze a nie rozbiera sie w garazu wink.gif


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 17 Aug 2011 - 01:21
Post #340


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Jezdzi , jezdzi , przejechal juz 400km i jak na razie wszystko ok ! jutro pierwsza zmiana oleju i montarz apexi jak bedzie troche czasu ...


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 03:27