![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Skoro wykorbienie/skok większe to i Nm deczko więcej niż przy seryjnym wale będzie, przynajmniej powinno
![]() Coraz częściej do wątku zaglądam z coraz większą ciekawością ![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ps. Żadne 1.8T czy 2.0T nie śmiga i nie będzie śmigać bezawaryjnie. Wybaczcie, źle się wyraziłem. Żadne 1.8T czy 2.0T nie będzie jeździć bezawaryjnie z mocą 400+ No ale nie po to się buduje takie auta aby się martwić o awaryjność i na pewno się liczy z tym że coś może się popsuć. Co do tego strokera to zapewne część zwiększenia pojemności uzyskuje się przez większe wykorbienie, a część przez rozwiert. Tak jest chyba w większości przypadków bore/stroke projektów. Ten Leon jak wszystko się uda to na autostradzie od 3 biegu będzie kark skręcać ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#324
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ale zmiana tłoków jest o wiele rozsądniejsza bo nie pogarsza się jeszcze bardziej r/s ratio. Czekam z niecierpliwościa na wyniki
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
hmm odnośnie stosunku skoku do średnicy tłoka bym sobie darował...w końcu to wał od silnika 2.0 benzynowego więc taki stroker będzie miał taki sam stosunek jak w nowym silniku 2.0 a nie sądzę żeby inżynierowie z audi tak dali ciała źle dobierając te współczynniki:P także odległość między cylindrami musi być jeszcze w normie bo w 2.0 nie może być inna:P
odnośnie bezawaryjności to w pl mocno utarty jest taki mit że 400+ się wysypują...mam nadzieję że to taki troszkę mit bo tak na prawdę tych 400+ nie jest u nas tak za wiele ![]() |
|
|
![]()
Post
#326
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A wysokosci bloków 1.8T oraz tfsi 2.0 są takie same?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#327
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
hmm odnośnie stosunku skoku do średnicy tłoka bym sobie darował...w końcu to wał od silnika 2.0 benzynowego więc taki stroker będzie miał taki sam stosunek jak w nowym silniku 2.0 a nie sądzę żeby inżynierowie z audi tak dali ciała źle dobierając te współczynniki:P także odległość między cylindrami musi być jeszcze w normie bo w 2.0 nie może być inna:P A co to ma do rzeczy? A wysokosci bloków 1.8T oraz tfsi 2.0 są takie same? Takie same. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Takie same. Mysle,ze sie raczej roznia poniewaz seryjny tlok z tfsi (na wale z tfsi)wyszedlby chyba po za obrys bloku 1,8 , ale na 100procent nie jestem pewien , nie mierzylem jeszcze tego . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#329
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Mysle,ze sie raczej roznia poniewaz seryjny tlok z tfsi (na wale z tfsi)wyszedlby chyba po za obrys bloku 1,8 , ale na 100procent nie jestem pewien , nie mierzylem jeszcze tego . No to czekam na pomiary, a pozniej na przyznanie mi racji. I oczywiscie gratuluje pierwszego opisanego strokera w 1.8T! -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
olozwirski: a czy wał z ABFa podejdzie do 1.8T, tez ma wykorbienie 92,8 - czy rozstaw cylindrów jest taki sam ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
jeżeli średnica tłoka jest taka sama lub bardzo podobna jak w 2.0 to stosunek średnicy tłoka do skoku tłoka będzie taki sam lub bardzo podobny to jest chyba jasne:P wysokość tłoków i bloki niemają tutaj nic do rzeczy...
|
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
No to czekam na pomiary, a pozniej na przyznanie mi racji. I oczywiscie gratuluje pierwszego opisanego strokera w 1.8T! Juz wiem ze miales racje ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jeżeli średnica tłoka jest taka sama lub bardzo podobna jak w 2.0 to stosunek średnicy tłoka do skoku tłoka będzie taki sam lub bardzo podobny to jest chyba jasne:P wysokość tłoków i bloki niemają tutaj nic do rzeczy... maja, bo dyskusja była o RtS to rod to stroke ratio czyli długość korobowdu do skoku wału http://ftlracing.com/tech/engine/rsratio.html i stąd było pytanie o wysokość bloku i długość korbowodów, to o czym pisał fawor bodajże ze lepiej dać "płytsze" tłoki niz krótsze korbowody -------------------- |
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no ale w tym wypadku chyba tak jest że tłoki są pod strokera a korby takie same jak w 1.8t...zgadza się? bo nasz kolega w USA właśnie tak robi:)
|
|
|
![]()
Post
#335
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Tak korbowody sa dokladnie takie samej dlugosci jak w 1,8 20vt
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#336
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
olozwirski: a czy wał z ABFa podejdzie do 1.8T, tez ma wykorbienie 92,8 - czy rozstaw cylindrów jest taki sam ? Rozstaw taki sam, wał nie podejdzie. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Rafał, czyli kupowałeś nowe tłoki typowo pod stroker 2.0 w 1.8T?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafał, czyli kupowałeś nowe tłoki typowo pod stroker 2.0 w 1.8T? tak kupilismy calkowicie nowe tloki wossner-a pod stroker-a w 1,8t ( oczywiscie takie zeby pasowaly z walem korbowym TFSI) -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
Leon dzis wypatrzony na wsi
![]() Niestety zaparkowany przy drodze ale z tego wynika ze jezdzi i ma sie dobrze a nie rozbiera sie w garazu ![]() -------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jezdzi , jezdzi , przejechal juz 400km i jak na razie wszystko ok ! jutro pierwsza zmiana oleju i montarz apexi jak bedzie troche czasu ...
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 03:27 |