![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
I kto powiedział, że 1.8T się kiedyś kończy i już wszystko na temat tego motoru zostało rozpracowane i wymyślone, hehe ![]() Ps. Żadne 1.8T czy 2.0T nie śmiga i nie będzie śmigać bezawaryjnie. Nie istnieje żadne auto czy silnik, które możesz katować bezkarnie w nieskończoność i nigdy nic nie padnie.. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
I kto powiedział, że 1.8T się kiedyś kończy i już wszystko na temat tego motoru zostało rozpracowane i wymyślone, hehe ![]() Ps. Żadne 1.8T czy 2.0T nie śmiga i nie będzie śmigać bezawaryjnie. Pewnie masz racje ,ale sa wyjatki ... kojarzysz czerwone mk4 ktore skladam nam Krzysiek ?? zrobilo ponad 25tys km , nowy wlasciciel upala je jeszcze mocniej niz Darek , za cholere nie chce sie posypac . Nowy wlasciciel byl to shamowac 356km i 407 nm , silnik calkowicie seryjny , malo tego na waskim kanale . Dlatego mysle ze sa silniki ktore sie poprostu moga udac i beda chodzic ,a sa smietniki ktore sie dupia od samego poczatku i nic z nich nie bedzie , bo sie np na czyms tam chcialo zaoszczedzic . Na dzien dzisiejszy 20vt jest tak rozpracowane i jest tyle zamiennikow mocniejszych w stosunku do serii , ze jest taka opcja zeby to jezdzilo . Ja tez nie wiem co bedzie z moim , moze sie posypie i gowno z tego wyjdzie ,ale nie koniecznie bo gdyby z takiem nastawieniem podchodzil do tematu to nigdy nie zainwestowalbym takich pieniedzy w ten silnik . ps powoli robia sie jakies km tzn silnik sie jeszcze nie rozlecial :-) -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Wracając do twojego projektu to podrążyłem głębiej temat i okazuje się że jak robimy kuciznę 1.8T to że naprawdę warto robić 2.0T bo koszty generalnie nie dużo większe a zyski i owszem, więc zaczynam szukać już wału tfsi. bo za jakiś czas może się stać deficytowym towarem, jak ruszy fala tuningu
![]() |
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
podobnie jak w przypadku 2,7 TT na 3,0 TT
![]() |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
podobnie jak w przypadku 2,7 TT na 3,0 TT ![]() Dokladnie , uwazam ze kazde bezpieczne zyskanie pojemnosci jest rozsadnym rozwiazaniem , moglismy sprobowac zrobic jeszcze wiecej ,ale osobiscie uwazam za 82,5 starczy i nie chcialem juz tlokow o wiekszej srednicy a byly do wyboru jeszcze 83 . Nie chcialem przesadzic , apetyt na pojemnosc byl ,ale trzeba zachowac jakis tam rozsadek . Moim skromnym zdanie 1,8 rozwiercone na 2,0 to maks , 2,1 moze sie okazac lekka przesada! -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
szkoda że niektórzy są już po ptokach i muszą dokoksować te 1.8t żeby dorównywać tym z 2.0...jedyne pocieszenie jest takie że jak się zatrze to będzie mięso żeby zrobić 2.0 haha ale marne to pocieszenie
|
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
szkoda że niektórzy są już po ptokach i muszą dokoksować te 1.8t żeby dorównywać tym z 2.0...jedyne pocieszenie jest takie że jak się zatrze to będzie mięso żeby zrobić 2.0 haha ale marne to pocieszenie nie przesadzaj , jeszcze tak naprawde nie wiadomo co wyjdzie z tego mojego ulepa ,jeszcze naprawde sporo pracy mam do zrobienia i nie wiaomo czy uzyskam zadowalajacy efekt ... teoretycznie mozesz 1,8 wyzej zakrecic ,ale chyba musialbys zrobic mechanike glowicy . Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie i jakie kto uzyska wyniki -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
hmm no głowica jest na bogato, porting wszystkich kanałów:
http://imageshack.us/photo/my-images/580/p7034654.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/807/zdjcia07142.jpg/ i cały komplet supertecha wszystko co się dało http://imageshack.us/photo/my-images/825/zdjcia0718.jpg/ a do ilu mi wałeczki pozwolą napełniać cylindry to się okaże...ale to nie mój projekt jest tutaj opisywany więc nie będę zaśmiecał... |
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Bardziej chodzilo mi o mechanike glowicy tzn wywalenie hydropopychaczy i zrobienie mechaniki. Hydropopychacze niestety ,ale nie pozwalaja zakrecic wyzej niz 8000rpm tzn mozesz probowac, tylko skutki moga byc bolesne .
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
planuję do 8 tys...i na 100% nie zamierzam przekraczać
![]() ![]() no i przy takich obrotach warto było by mieć takie kółko pod pasek alternatora co jest na wale korbowym...ono ma w środku jakiś tłumik który niweluje pewne częstotliwości drgań które powstają przy wysokim kręceniu...ale to drogie ustrojstwo a jedyny plus jest taki że gdy będę miał sianko to założenie potrwa chwilkę ![]() |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
User Dołączył: Sat, 02 February 2008 Skąd: ostrowiec św. ![]() |
zaczyna się robić całkiem ciekawie,mam nadzieję że wsztstko wypali i auto będzie śmigać bez żadnych niespodzianek.
|
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Seat sobie juz troche pojezdzil i pierwsze 30km jest juz za nim ...a tu takie fotki , jak juz poskladany do kupy jest
![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
No i jeszcze tablice wywalil
![]() Podziwiam za odwage ![]() -------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Prezentuje się nieźle
![]() ![]() ![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
dokladnie, wyglądał zawsze świetnie ten leonik, dotrzec go dobrze i pokazac jak lata
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
No No Coraz Blizej Końca:)
|
|
|
![]()
Post
#317
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
A wiec czekamy nastrojenie:) Wtedy dopiero zacznie sie zabawa. Jaka jest waga auta?
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
No No Coraz Blizej Końca:) Nie kracz ![]() Sorry za może lamerskie pytanie ale nie daje mi to spokoju. Pojemność przy zmianie walu wzrasta przez większe wykorbienie jak przypuszczam, to czy korbowody są krótsze, czy tłok niższy? Rafalek piszesz o tłokach Wossner'a i wale tylko. Coś przecież musi by nie walić denkiem o czapę ![]() Różnica pojemności przed i po to mniej więcej 12% (strzelam) więc tyle samo mniej więcej wzrasta skok tłoka, czyli wykorbienie to połowa z tego więc i tłok o te 6% musi mieć niżej denko. Czy tak? -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nie kracz ![]() Sorry za może lamerskie pytanie ale nie daje mi to spokoju. Pojemność przy zmianie walu wzrasta przez większe wykorbienie jak przypuszczam, to czy korbowody są krótsze, czy tłok niższy? Rafalek piszesz o tłokach Wossner'a i wale tylko. Coś przecież musi by nie walić denkiem o czapę ![]() Różnica pojemności przed i po to mniej więcej 12% (strzelam) więc tyle samo mniej więcej wzrasta skok tłoka, czyli wykorbienie to połowa z tego więc i tłok o te 6% musi mieć niżej denko. Czy tak? Cos w tym stylu , idzie zamowic takie tloki aby pasowaly do wykorbienia walu z tfsi w bloku 20vt ![]() Standardowe tloki do 1,8t wychodzily by po za obrys bloku -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Mozna korbami i mozna tlokami, najczesciej sa to inne tloki. W uproszczony sposob liczysz to tak: skok nowego walu minus skok starego walu, podzielic na dwa. I wychodzi o ile korba ma byc krotsza lub denko tloka powinno byc nizej, dochodzi do tego jeszcze to ze sie zwieksza komora spalania i podebranie w tloku powinno byc wieksze.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 01:30 |