Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
rennen
post Mon, 01 Aug 2011 - 21:46
Post #301


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(dżordżyk @ Mon, 01 Aug 2011 - 21:13) *
I kto powiedział, że 1.8T się kiedyś kończy i już wszystko na temat tego motoru zostało rozpracowane i wymyślone, hehe biggrin.gif
Ps. Żadne 1.8T czy 2.0T nie śmiga i nie będzie śmigać bezawaryjnie.


Nie istnieje żadne auto czy silnik, które możesz katować bezkarnie w nieskończoność i nigdy nic nie padnie..


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 01 Aug 2011 - 21:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Mon, 01 Aug 2011 - 22:05
Post #302


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(dżordżyk @ Mon, 01 Aug 2011 - 21:13) *
I kto powiedział, że 1.8T się kiedyś kończy i już wszystko na temat tego motoru zostało rozpracowane i wymyślone, hehe biggrin.gif
Ps. Żadne 1.8T czy 2.0T nie śmiga i nie będzie śmigać bezawaryjnie.



Pewnie masz racje ,ale sa wyjatki ... kojarzysz czerwone mk4 ktore skladam nam Krzysiek ?? zrobilo ponad 25tys km , nowy wlasciciel upala je jeszcze mocniej niz Darek , za cholere nie chce sie posypac . Nowy wlasciciel byl to shamowac 356km i 407 nm , silnik calkowicie seryjny , malo tego na waskim kanale . Dlatego mysle ze sa silniki ktore sie poprostu moga udac i beda chodzic ,a sa smietniki ktore sie dupia od samego poczatku i nic z nich nie bedzie , bo sie np na czyms tam chcialo zaoszczedzic . Na dzien dzisiejszy 20vt jest tak rozpracowane i jest tyle zamiennikow mocniejszych w stosunku do serii , ze jest taka opcja zeby to jezdzilo . Ja tez nie wiem co bedzie z moim , moze sie posypie i gowno z tego wyjdzie ,ale nie koniecznie bo gdyby z takiem nastawieniem podchodzil do tematu to nigdy nie zainwestowalbym takich pieniedzy w ten silnik .

ps powoli robia sie jakies km tzn silnik sie jeszcze nie rozlecial :-)


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Mon, 01 Aug 2011 - 22:27
Post #303


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Wracając do twojego projektu to podrążyłem głębiej temat i okazuje się że jak robimy kuciznę 1.8T to że naprawdę warto robić 2.0T bo koszty generalnie nie dużo większe a zyski i owszem, więc zaczynam szukać już wału tfsi. bo za jakiś czas może się stać deficytowym towarem, jak ruszy fala tuningu rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 01 Aug 2011 - 23:07
Post #304


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





podobnie jak w przypadku 2,7 TT na 3,0 TT smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 02 Aug 2011 - 00:00
Post #305


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(aw69 @ Mon, 01 Aug 2011 - 23:07) *
podobnie jak w przypadku 2,7 TT na 3,0 TT smile.gif



Dokladnie , uwazam ze kazde bezpieczne zyskanie pojemnosci jest rozsadnym rozwiazaniem , moglismy sprobowac zrobic jeszcze wiecej ,ale osobiscie uwazam za 82,5 starczy i nie chcialem juz tlokow o wiekszej srednicy a byly do wyboru jeszcze 83 . Nie chcialem przesadzic , apetyt na pojemnosc byl ,ale trzeba zachowac jakis tam rozsadek . Moim skromnym zdanie 1,8 rozwiercone na 2,0 to maks , 2,1 moze sie okazac lekka przesada!


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 02 Aug 2011 - 00:01
Post #306


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





szkoda że niektórzy są już po ptokach i muszą dokoksować te 1.8t żeby dorównywać tym z 2.0...jedyne pocieszenie jest takie że jak się zatrze to będzie mięso żeby zrobić 2.0 haha ale marne to pocieszenie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 02 Aug 2011 - 00:12
Post #307


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Pawel-2005 @ Tue, 02 Aug 2011 - 00:01) *
szkoda że niektórzy są już po ptokach i muszą dokoksować te 1.8t żeby dorównywać tym z 2.0...jedyne pocieszenie jest takie że jak się zatrze to będzie mięso żeby zrobić 2.0 haha ale marne to pocieszenie



nie przesadzaj , jeszcze tak naprawde nie wiadomo co wyjdzie z tego mojego ulepa ,jeszcze naprawde sporo pracy mam do zrobienia i nie wiaomo czy uzyskam zadowalajacy efekt ... teoretycznie mozesz 1,8 wyzej zakrecic ,ale chyba musialbys zrobic mechanike glowicy . Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie i jakie kto uzyska wyniki


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 02 Aug 2011 - 00:19
Post #308


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm no głowica jest na bogato, porting wszystkich kanałów:
http://imageshack.us/photo/my-images/580/p7034654.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/807/zdjcia07142.jpg/
i cały komplet supertecha wszystko co się dało
http://imageshack.us/photo/my-images/825/zdjcia0718.jpg/
a do ilu mi wałeczki pozwolą napełniać cylindry to się okaże...ale to nie mój projekt jest tutaj opisywany więc nie będę zaśmiecał...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 02 Aug 2011 - 01:00
Post #309


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Bardziej chodzilo mi o mechanike glowicy tzn wywalenie hydropopychaczy i zrobienie mechaniki. Hydropopychacze niestety ,ale nie pozwalaja zakrecic wyzej niz 8000rpm tzn mozesz probowac, tylko skutki moga byc bolesne .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 02 Aug 2011 - 01:05
Post #310


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





planuję do 8 tys...i na 100% nie zamierzam przekraczaćsmile.gif a dokładnie do ilu to się okaże jak krzywa momentu będzie szła smile.gif
no i przy takich obrotach warto było by mieć takie kółko pod pasek alternatora co jest na wale korbowym...ono ma w środku jakiś tłumik który niweluje pewne częstotliwości drgań które powstają przy wysokim kręceniu...ale to drogie ustrojstwo a jedyny plus jest taki że gdy będę miał sianko to założenie potrwa chwilkęsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
F-16
post Tue, 02 Aug 2011 - 11:07
Post #311


User
Dołączył: Sat, 02 February 2008
Skąd: ostrowiec św.





zaczyna się robić całkiem ciekawie,mam nadzieję że wsztstko wypali i auto będzie śmigać bez żadnych niespodzianek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 03 Aug 2011 - 14:05
Post #312


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Seat sobie juz troche pojezdzil i pierwsze 30km jest juz za nim ...a tu takie fotki , jak juz poskladany do kupy jest



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Wed, 03 Aug 2011 - 15:10
Post #313


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





No i jeszcze tablice wywalil biggrin.gif
Podziwiam za odwage wink.gif


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Wed, 03 Aug 2011 - 16:26
Post #314


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Prezentuje się nieźle wink.gif zobaczymy jak będzie jeździł rolleyes.gif cool.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Wed, 03 Aug 2011 - 16:41
Post #315


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





dokladnie, wyglądał zawsze świetnie ten leonik, dotrzec go dobrze i pokazac jak lata smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Wed, 03 Aug 2011 - 17:55
Post #316


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





No No Coraz Blizej Końca:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Thu, 04 Aug 2011 - 00:11
Post #317


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





A wiec czekamy nastrojenie:) Wtedy dopiero zacznie sie zabawa. Jaka jest waga auta?


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Thu, 04 Aug 2011 - 09:09
Post #318


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(RADEK1985 @ Wed, 03 Aug 2011 - 17:55) *
No No Coraz Blizej Końca:)

Nie kracz biggrin.gif

Sorry za może lamerskie pytanie ale nie daje mi to spokoju. Pojemność przy zmianie walu wzrasta przez większe wykorbienie jak przypuszczam, to czy korbowody są krótsze, czy tłok niższy? Rafalek piszesz o tłokach Wossner'a i wale tylko. Coś przecież musi by nie walić denkiem o czapę wink.gif Więc stawiam na tłoki.
Różnica pojemności przed i po to mniej więcej 12% (strzelam) więc tyle samo mniej więcej wzrasta skok tłoka, czyli wykorbienie to połowa z tego więc i tłok o te 6% musi mieć niżej denko. Czy tak?


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 04 Aug 2011 - 09:26
Post #319


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Sev @ Thu, 04 Aug 2011 - 09:09) *
Nie kracz biggrin.gif

Sorry za może lamerskie pytanie ale nie daje mi to spokoju. Pojemność przy zmianie walu wzrasta przez większe wykorbienie jak przypuszczam, to czy korbowody są krótsze, czy tłok niższy? Rafalek piszesz o tłokach Wossner'a i wale tylko. Coś przecież musi by nie walić denkiem o czapę wink.gif Więc stawiam na tłoki.
Różnica pojemności przed i po to mniej więcej 12% (strzelam) więc tyle samo mniej więcej wzrasta skok tłoka, czyli wykorbienie to połowa z tego więc i tłok o te 6% musi mieć niżej denko. Czy tak?



Cos w tym stylu , idzie zamowic takie tloki aby pasowaly do wykorbienia walu z tfsi w bloku 20vt cool.gif
Standardowe tloki do 1,8t wychodzily by po za obrys bloku


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Thu, 04 Aug 2011 - 09:28
Post #320


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Mozna korbami i mozna tlokami, najczesciej sa to inne tloki. W uproszczony sposob liczysz to tak: skok nowego walu minus skok starego walu, podzielic na dwa. I wychodzi o ile korba ma byc krotsza lub denko tloka powinno byc nizej, dochodzi do tego jeszcze to ze sie zwieksza komora spalania i podebranie w tloku powinno byc wieksze.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 01:30