![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2861
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Dokladnie jak pisze Tominator. Sprawdzone na wlasnej skorze 4 tloczek na 312 za mocno bierze . Juz zmieniony na 4tloczek (znacznie mniejsze tloczki) z Q7...ale jeszcze nie testowane.
Przod ZR18 na 360mm w A80. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2862
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ja mam kompletny zestaw
przód 6 tłoczek ZR17 (354/32) tył 4 tłoczek (330/22) i bez zadnego ABSu wszystko działa perfekt ![]() ale to jest zestaw z jednego auta (Q7, cayenne, touareg) i to jest dobrane przez fabryke wiec musi działac -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2863
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
cowboy masz balans zachowany - 6 tloczka, ale na duzej tarczy i bardzo malo sily wystarczy zeby to zahamowac, do tego masz zr17 czyli mocniejsze zaciski niz zr18, sila o 10% wieksza.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2864
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Hamulce tyl 310 plus inne zaciski , plus adaptery i regulowane wahacze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() widzę ,że wreszcie tył zrobiłeś,będziesz zadowolony bo ja zrobiłem podobny zestaw tylko na tarczy 312mm którą przełożyłem z przodu i robi kozak robotę. A od czego wziąłeś zaciski? bo od Phaetona są deczko inne ![]() A są postępy z motorownią jakieś ? |
|
|
![]()
Post
#2865
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
kolejne prace wlekace sie w nieskonczonosc
![]() nowe zwrotnice od audi s3/tt ![]() nowe wahacze audi s3/tt ![]() przerobione piasty pod 5 mm dystansy pomiedzy tarcza ,a piasta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() znowu inne zaciski , nowszy model , podobno nie ma juz problemu z zacinajacymi sie tloczkami ![]() znowu inne semi , poniewaz Toyo 255 niestety sie nie zmiescily ( przod) ![]() Inne felgi , na poprzednich opona 235 zaczynala miec lekki naciag , co oczywiscie nie sprzyja trakcji , wiec zmienilismy na cos kapke wezszego ,a zarazaem ponad 1,2 kg lzejszego ![]() Ringi centrujace felgi , oczywiscie tez toczone na wymiar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nowe tylne dystanse , toczone tak ,aby nie trzeba bylo stosowac pierscieni centrujacych felge ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2866
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kiedy to ruszy?
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2867
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
uchwyt na dwa dodatkowe wtryski , ktore zostana zamontowane przed przepustnica
![]() ![]() Nowy akumulator , waga pnizej 2 kg ![]() ![]() Nowe tarcze sprzeglowe z duzym wieloklinem pod walek posredni z tiguana ![]() weze paliwowe 3x dasch 10 , 2 x doplyw i powrot ![]() adaptery laczace doplyw do nowego swir poola z przewodami idacymi od zbiornika ![]() ![]() Pancerz ktory bedzie zamontowany na tylnej czesci obudowy skrzyni biegow ![]() No i jakies tam wloty na masce , ktore beda jeszcze troche dopracowane ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2868
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Kiedy to ruszy? ![]() Jak przyjdzie na to czas , na chwile obecna robimy kilka projektow na raz , na czesci do seata najczesciej trzeba czekac po pare dni , tygodni . To nie jest projekt za 10 czy tez 20 tys pln , i nie ma cisnienia ,a i moje nastawienie sie zmienilo ... bedzie jezdzil w tym sezonie , kiedy , nie ejstem w stanie odpowiedziec na to pytanie . ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2869
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
Brawo
![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#2870
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
Brawo
![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#2871
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 July 2005 Skąd: śląsk ![]() |
Dlaczego piasta nie została wykonana od zera z uwzględnieniem odsadzenia tarczy, centrowania tarczy i felgi, tylko tyle tu toczenia i składaniny?
|
|
|
![]()
Post
#2872
|
|
User Dołączył: Tue, 22 July 2014 Skąd: Kraków ![]() |
Obstawiam wykonanie wielokarbu wewnątrz otworu stanęło na drodze. Nie jest to prostu obróbka mechaniczna, jak chce się to zrobić bardzo dokładnie. Plus część odpowiedzialna.
|
|
|
![]()
Post
#2873
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 July 2005 Skąd: śląsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2874
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
Zrobienie wielowpustu wewnątrz to prosta sprawa. Moim zdaniem bez sensu jest robienie piast od zera w tym przypadku. Po co? Będzie chciał sobie zdjąć te dystanse pod inne felgi to sobie zdejmie. A tak to co zrobi?
Projekt super, trzymam kciuki ![]() |
|
|
![]()
Post
#2875
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Dlaczego piasta nie została wykonana od zera z uwzględnieniem odsadzenia tarczy, centrowania tarczy i felgi, tylko tyle tu toczenia i składaniny? Pewnie z tego samego powodu z którego nie wykonałem sobie pasujący tarcz bez dystansów , felg i innych cześci . Jak bym tak każda cześć robił sobie od podstaw to nie wyjechałbym tym samochodem jeszcze za 2 lata . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2876
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ja bym tu rozważył naca ducty jakies profi carbonowe, montaz szybki ale wyglad juz mega racingowy
No i jakies tam wloty na masce , ktore beda jeszcze troche dopracowane ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2877
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A ja bym proponował zrobić wyloty. W końcu problemem nie jest brak powietrza pod maską, a jego nadmiar po tym, jak przelatuje przez chłodnice
![]() Tak to robią w autach długodystansowych. ![]() Naca duct ma mniejszą wydajność, niż to co zrobił Rafałek (chociaż zrobił on to w drugą stronę, niż w tej analizie). http://www.ivanitski.com/naca-duct-vs-scoop/ -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2878
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
Z tego po pamiętam to Rafałek chyba właśnie chciał mieć więcej świeżego powietrza pod maską ze względu na zapotrzebowanie turbiny.
|
|
|
![]()
Post
#2879
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Z tego po pamiętam to Rafałek chyba właśnie chciał mieć więcej świeżego powietrza pod maską ze względu na zapotrzebowanie turbiny. Pod maską kisi się powietrze o temperaturze zbliżonej do płynu chłodniczego. Ten nawiew coś da, ale dookoła jest ukrop - trzeba go wyjąć spod maski. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2880
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Super sie to oglada
![]() Podoba mi sie pomysl uzycia superkondensatorow jako baterii. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:32 |