Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 138 139 140 141 142 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
LCQ
post Wed, 02 Dec 2015 - 23:38
Post #2781


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





kiedy to może zacząć jeździć? smile.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Dec 2015 - 23:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Wed, 02 Dec 2015 - 23:52
Post #2782


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





QUOTE (LCQ @ Wed, 02 Dec 2015 - 23:38) *
kiedy to może zacząć jeździć? smile.gif



Realnie pewnie koło marca . Mam nadzieje ze uda sie odpalić szybciej , ale mamy jeszcze inne samochody do roboty , a przy seacie nie będę sie spieszył .

Karoseria jest gotowa , motor jest gotowy . Została wiązka ,poskaldanie skrzyni , cały nowy układ paliwowy od swir pool-a do komory silnika , montaż innego zawieszenia , inne wahacze , inne koła + inne opony , unibale , przód inne hamulce , tył inne hamulce , odświerzenia haldexu , montaż sterownika haldexu , montaż emu , i paru innych pierdol . Mam nadzieje , ze realny termin to marzec . I wiara w to ze samochód bedzie działał tak jak bym chciał smile.gif ( ewentualne poprawki )


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Thu, 03 Dec 2015 - 00:04
Post #2783


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Przy takim ogromie roboty marzec to chyba min... powodzenia by szybko wyjechał na pierwsze testy.




--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 03 Dec 2015 - 00:06
Post #2784


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





a z ciekawości - dlaczego emu, a nie jakiś inny, z dłuższym stażem na rynku? zastanawia mnie to, bo wszystko leci z najwyższej półki, wkładane lepsze z zapasem, a do sterowania... w miarę świeży produkt, i chyba najtańszy na rynku. dlaczego nie jakieś inne sa? albo seryjne ecu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 03 Dec 2015 - 00:28
Post #2785


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Moim zdaniem to seryjne ECU z VR'ek nie obsługuje N75 itd, tańsze od EMU jest EasyEcu jeszcze.
Obecnie EMU jest tak rozwinięte (i rozwija się), że nie powinno niczego zabraknąć przy tej motorowni.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 03 Dec 2015 - 01:17
Post #2786


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





jak nie obsługuje, jak sterować doładowaniem można bez problemów?

tak czy siak, nie o stopień rozwoju chodzi, tylko o to, że cała reszta gratów jest topowa, sprawdzona i przetestowana w boju przez wiele osób - a co by nie mówić, emu takie nie jest. i nie, nie twierdzę, że emu jest wujowe, tylko nie pasuje to do ogólnej koncepcji wkładania topowych, sprawdzonych gratów do auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Thu, 03 Dec 2015 - 02:23
Post #2787


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Myślę że jeżeli chodzi o EMU to Mickey i parę innych osób w pl jeszcze pokazało już że w r32 działa to bez zarzutu. No i będzie to taki polski akcent :-D po za tym coraz więcej ludzi na świecie przekonuje się do emu, Niemcy, Czechy, Francja, Szwecja, Norwegia, no i za oceanem też... Trochę wiary w Polskę :-D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 03 Dec 2015 - 07:23
Post #2788


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Może po prostu wystarczy wyjść z przekonania, że EMU nie jest topowe...bo jest na pewno bardziej od AEMa, ale mało kto o tym wie.

Rafał - sztos...własnie chciałem pytać co jest gotowe, a co jeszcze do poskładania, bo na prawde nie mogę sie doczekać kiedy zobaczę pierwszy film z hamownii z pierwszym wejściem w boost i przejazdy po ulicy 100-250 biggrin.gif Projekt jest robiony w tak idealnie 'streetowej' odsłonie, której ja jestem zagorzałym wyznawcą. Tym bardziej, że zaraz przymierzam się własnie do Leona biggrin.gif


EDIT: pokazałem foty z zewnatrz, silnika i kolektorów kumplowi z pracy, który też lubi leony - gośc mocno techniczny z racji tego, gdzie siedzimy, ale nie aż tak bardzo 'samochodowy' co do budowy tuningów. Obejrzał z zewnątrz - "no kozak, też zawsze chciałem mieć czerwonego". Silnik - mówie "plan 1100-1200". "Ale co 1100, 1200?" "No koni, tyle ma mieć mocy". "Aha...." Siedzi taki rozbity, nic nie mówi i się patrzy w ten silnik..."jakoś to przekroczyło moje zdolności wyobrażenia" biggrin.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STELMI
post Thu, 03 Dec 2015 - 07:34
Post #2789


Forum Killer
Dołączył: Mon, 16 January 2006
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 02 Dec 2015 - 23:52) *
odświerzenia haldexu , montaż sterownika haldexu


Właśnie miałem o to pytać. Szczerze mówiąc przez tyle stron tematu ciężko już coś znaleźć, więc zapytam - czy jest jakąś szpera przewidziana w napędach?


--------------------
Frezowanie, cięcie CNC

https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Thu, 03 Dec 2015 - 07:37
Post #2790


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





CYTAT(ra_cek @ Wed, 02 Dec 2015 - 21:43) *
piękne auto i nakład pracy i funduszy porażający !!
a poszerzenia obłędne !!
ale
jest to poprawianie czegoś co nie zaczęło działać i znowu poprawianie poprawionej wersji i tak w kółko !! i dalej poprawianie poprawionej wersji !!
opony poprzednie miały być kosa ale nie kupie sobie następne i znowu następne !!
wiem że ma być grubo ale może by zacząć jeździć a nie zmieniać z nie jeżdżonych opon na nie jeżdżone opony !!
i tak w kółko zbudować pomy paliwa i potem nim je zamontować to zmienić na inne nie wiedząc czy ostatnie dadzą rade !! to od razu przy takim budżecie robić raz a dobrze !!
ale ja wiem reklama dzwignią handlu !!

A dlaczego kurczak przeszedł na drugą stronę drogi smile.gif

Poszerzenia wyszły bajka, zero wieśniactwa, wszystko ładnie zgrane. Seat powinien mieć coś takiego w swojej ofercie z mocnym silnikiem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 03 Dec 2015 - 08:12
Post #2791


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Pytanie dlaczego EMU bardzo ciekawe . A wiec moja odp jest taka . Gryziemy sie juz długi czas z pytaniem czy emu czy ori ecu , ale wiemy ze na ori ecu samochód nigdy nie bedzie tak szybki jak na emu , no chyba ze jechałby na dsg , ale narazie jest to bardzo odległy temat . Człowiek który stroi wszystkie moje samochody od dawna czyli GTO tez wolałby pojechać na motorniku . Robimy tak rozbudowana wiązkę ze zawsze bedzie można wrócić do motornika , ale pierwsze podejście bedzie raczej na emu , lub emu pro , co zależy juz tylko od tego czy jadzwinowi uda sie ukończyć sterownika do tego czasu .


EMU to wbrew pozora juz bardzo mocno przetestowany sterownik , przez cieplaka i innych . Wiosna wyjedzie sporo mocnych projektów wlasnie na emu . Rolling antilag i pare innych funkcji są niezbędne , aby samochód mogl spełniać swoje przeznaczenie . Tzn zeby był szybki . Po za tym Kuba nie ma problemu z dopisaniem paru map i jest chętny do współpracy co sie ceni . Dlatego wlasnie EMU , a nie inny s.a .

Ps jeżeli zdarzy sie ze emu bedzie zdemontowane to tylko i wyłącznie na korzyść ori motornika , nie zastąpi go inny s.a .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 03 Dec 2015 - 08:58
Post #2792


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jakby ktoś budował powązny projekt to nie zadawłby pytan ile to kosztuje ani czemu sie robi poprawki do poprawek
u mnie bylo podobnie, kilka rzeczy było przerabinae zanim zaczał jezdzić a potem jeszcze raz poprawiane jak juz jezdził, w wielu przypadkach z powodu budżetu
co do budzetu to wystarczy notowac skrzetnie w excelu, moj ma ponad 300 pozycji.. a kwoty które padały na forum nie zblizały sie do połowy wink.gif wiec wyobrazam sobie ile kosztował ten projekt ale nie o kase tu chodzi bo dzentelmeni nie zagladają sobie do portfela

co do EMU jesli nie ma zmiennych faz to spokojnie da sie pewnie wszystkio zrobic a moze nawet bedzie wersja PRO

planujesz jezdzic tylko na E100 czy jakies inne paliwo ze stacji albo wynalazek, bedą rózne mapy pod rózne paliwa ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 03 Dec 2015 - 09:04
Post #2793


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Cowboy - narazie wiemy , ze bedzie strojony na e100 , tylko i wyłącznie z racji tego ze e85 ma zostać opodatkowane i przestanie sie opłacać . Co do innych map paliwowych itp ... Nie wiem , narazie to bardzo odległy temat jak dla mnie .

Ps wydaje mi sie ze EMU radzi sobie rownież ze zmiennymi fazami bez najmniejszego problemu . U mnie na chwile obecna nie bedzie zmiennych faz .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Thu, 03 Dec 2015 - 10:03
Post #2794


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





No właśnie, i nie wątpliwym plusem EMU jest to że w razie jakiś problemów jest Jadźwin który zawsze pomoże.

Motor będzie docierany normalnie na spokojnie czy jak to się mówi "na ostro "? Chociaż nigdy nie rozumiałem idei takiego ostrego docierania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 03 Dec 2015 - 10:04
Post #2795


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Rafał radzi sobie z 2 fazami jak najbardziej ale jak potrzebujesz dodatkowo wiecej rzeczy wysterować to moze byc mało, chyba wersja PRO mam miec chyba wiecej, taki projekt musi miec pro wink.gif choć ja nie wiem czy takie uliczne auto nie powinno zostac na ori ECU
jak paliwa mało to bedzie 3 pompa która sie bedzie dołaczac... kurcze to powrót musi byc bogaty zrobiony ale to bedzie przepompownia wink.gif
ja jestem ciekaw maski z wlotem, no i czekam az to bedzie poskładane, bedzie to mega kocur a 100-200 to bedzie masakra wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Thu, 03 Dec 2015 - 10:20
Post #2796


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Czyli gdyby było dsg to pewnie byłby seryjny sterownik a skoro skrzynia tradycyjna to będzie EMU...a dsg pewnie i tak wleci w przyszłości
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Thu, 03 Dec 2015 - 10:31
Post #2797


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Wątpię w to malinowo że wleci dsg, bo po pierwsze po co skoro na dogboxie można bić biegi baardzo szybko ( praktycznie nie ma ograniczeń) a po drugie czy widział ktoś dsg na 1200+nm? A co do przeróbek to jak ktoś miał styczność z trochę bardziej rozbudowanym projektem to nie powinno go to zbytnio dziwić. Rafał zrobił sporo aut, ma doświadczenie i wie co trzeba za wczasu zmienić bo bedzie np za słabe, za mało wydajne itd. Skoro robi to od 0 to lepiej zabezpieczyć się na zapas na każdym froncie.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Thu, 03 Dec 2015 - 11:20
Post #2798


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Chlopie ja cie podziwiam za ten upor. Choc smiem twierdzic ze cierpisz na ta sama chorobe co ja. Mianowicie wiecej rozmyslania i budowania niz jezdzenia:) Chyba wiecej frajdy ci sprawia to budowanie niz pozniejsza jazda autem na ktora zapewne bedziesz mial coraz miej czasu z racji rozbudowujacej sie firmy:D


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Thu, 03 Dec 2015 - 11:30
Post #2799


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(Rafalek114 @ Thu, 03 Dec 2015 - 08:12) *
Pytanie dlaczego EMU bardzo ciekawe . A wiec moja odp jest taka . Gryziemy sie juz długi czas z pytaniem czy emu czy ori ecu , ale wiemy ze na ori ecu samochód nigdy nie bedzie tak szybki jak na emu , no chyba ze jechałby na dsg , ale narazie jest to bardzo odległy temat . Człowiek który stroi wszystkie moje samochody od dawna czyli GTO tez wolałby pojechać na motorniku . Robimy tak rozbudowana wiązkę ze zawsze bedzie można wrócić do motornika , ale pierwsze podejście bedzie raczej na emu , lub emu pro , co zależy juz tylko od tego czy jadzwinowi uda sie ukończyć sterownika do tego czasu .


EMU to wbrew pozora juz bardzo mocno przetestowany sterownik , przez cieplaka i innych . Wiosna wyjedzie sporo mocnych projektów wlasnie na emu . Rolling antilag i pare innych funkcji są niezbędne , aby samochód mogl spełniać swoje przeznaczenie . Tzn zeby był szybki . Po za tym Kuba nie ma problemu z dopisaniem paru map i jest chętny do współpracy co sie ceni . Dlatego wlasnie EMU , a nie inny s.a .

Ps jeżeli zdarzy sie ze emu bedzie zdemontowane to tylko i wyłącznie na korzyść ori motornika , nie zastąpi go inny s.a .


Zadam głupie pytanie laika tongue.gif Czemu na ori ecu nie będzie tak szybki jak na SA? Chodzi o brak chociażby antilaga czy może nie da się tak idealnie wystroić ori ecu ?

Zdjęcia jak zawsze porno.... Co Ty będziesz robił jak skończysz ten projekt ? XD Przedmówcy chyba mają rację że wolisz budować niż jeździć tongue.gif No ale taka prawda jak skończy się projekt, spali kapcia to człowiek tak staje przed tym samochodem. No fajnie tylko co dalej tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 03 Dec 2015 - 12:11
Post #2800


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





EMU posiada funkcje które sprzyjają pomiara 100-200 .

Co do ukończenia projektu i ewentualnego braku zajęcia . W najbliższej przyszłości jest to mało realne . Chciałbym zeby seat jeździł , abym mogl sie zając innymi samochodami . Ale czy ta skarbonka bedzie kiedys tak naprawdę "ukończona " cieżko powiedzieć .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 138 139 140 141 142 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:35