![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2781
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
kiedy to może zacząć jeździć?
![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2782
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
kiedy to może zacząć jeździć? ![]() Realnie pewnie koło marca . Mam nadzieje ze uda sie odpalić szybciej , ale mamy jeszcze inne samochody do roboty , a przy seacie nie będę sie spieszył . Karoseria jest gotowa , motor jest gotowy . Została wiązka ,poskaldanie skrzyni , cały nowy układ paliwowy od swir pool-a do komory silnika , montaż innego zawieszenia , inne wahacze , inne koła + inne opony , unibale , przód inne hamulce , tył inne hamulce , odświerzenia haldexu , montaż sterownika haldexu , montaż emu , i paru innych pierdol . Mam nadzieje , ze realny termin to marzec . I wiara w to ze samochód bedzie działał tak jak bym chciał ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2783
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Przy takim ogromie roboty marzec to chyba min... powodzenia by szybko wyjechał na pierwsze testy.
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#2784
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
a z ciekawości - dlaczego emu, a nie jakiś inny, z dłuższym stażem na rynku? zastanawia mnie to, bo wszystko leci z najwyższej półki, wkładane lepsze z zapasem, a do sterowania... w miarę świeży produkt, i chyba najtańszy na rynku. dlaczego nie jakieś inne sa? albo seryjne ecu?
|
|
|
![]()
Post
#2785
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Moim zdaniem to seryjne ECU z VR'ek nie obsługuje N75 itd, tańsze od EMU jest EasyEcu jeszcze.
Obecnie EMU jest tak rozwinięte (i rozwija się), że nie powinno niczego zabraknąć przy tej motorowni. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#2786
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
jak nie obsługuje, jak sterować doładowaniem można bez problemów?
tak czy siak, nie o stopień rozwoju chodzi, tylko o to, że cała reszta gratów jest topowa, sprawdzona i przetestowana w boju przez wiele osób - a co by nie mówić, emu takie nie jest. i nie, nie twierdzę, że emu jest wujowe, tylko nie pasuje to do ogólnej koncepcji wkładania topowych, sprawdzonych gratów do auta. |
|
|
![]()
Post
#2787
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Myślę że jeżeli chodzi o EMU to Mickey i parę innych osób w pl jeszcze pokazało już że w r32 działa to bez zarzutu. No i będzie to taki polski akcent :-D po za tym coraz więcej ludzi na świecie przekonuje się do emu, Niemcy, Czechy, Francja, Szwecja, Norwegia, no i za oceanem też... Trochę wiary w Polskę :-D
|
|
|
![]()
Post
#2788
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Może po prostu wystarczy wyjść z przekonania, że EMU nie jest topowe...bo jest na pewno bardziej od AEMa, ale mało kto o tym wie.
Rafał - sztos...własnie chciałem pytać co jest gotowe, a co jeszcze do poskładania, bo na prawde nie mogę sie doczekać kiedy zobaczę pierwszy film z hamownii z pierwszym wejściem w boost i przejazdy po ulicy 100-250 ![]() ![]() EDIT: pokazałem foty z zewnatrz, silnika i kolektorów kumplowi z pracy, który też lubi leony - gośc mocno techniczny z racji tego, gdzie siedzimy, ale nie aż tak bardzo 'samochodowy' co do budowy tuningów. Obejrzał z zewnątrz - "no kozak, też zawsze chciałem mieć czerwonego". Silnik - mówie "plan 1100-1200". "Ale co 1100, 1200?" "No koni, tyle ma mieć mocy". "Aha...." Siedzi taki rozbity, nic nie mówi i się patrzy w ten silnik..."jakoś to przekroczyło moje zdolności wyobrażenia" ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2789
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
odświerzenia haldexu , montaż sterownika haldexu Właśnie miałem o to pytać. Szczerze mówiąc przez tyle stron tematu ciężko już coś znaleźć, więc zapytam - czy jest jakąś szpera przewidziana w napędach? -------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
![]()
Post
#2790
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
piękne auto i nakład pracy i funduszy porażający !! a poszerzenia obłędne !! ale jest to poprawianie czegoś co nie zaczęło działać i znowu poprawianie poprawionej wersji i tak w kółko !! i dalej poprawianie poprawionej wersji !! opony poprzednie miały być kosa ale nie kupie sobie następne i znowu następne !! wiem że ma być grubo ale może by zacząć jeździć a nie zmieniać z nie jeżdżonych opon na nie jeżdżone opony !! i tak w kółko zbudować pomy paliwa i potem nim je zamontować to zmienić na inne nie wiedząc czy ostatnie dadzą rade !! to od razu przy takim budżecie robić raz a dobrze !! ale ja wiem reklama dzwignią handlu !! A dlaczego kurczak przeszedł na drugą stronę drogi ![]() Poszerzenia wyszły bajka, zero wieśniactwa, wszystko ładnie zgrane. Seat powinien mieć coś takiego w swojej ofercie z mocnym silnikiem ![]() |
|
|
![]()
Post
#2791
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Pytanie dlaczego EMU bardzo ciekawe . A wiec moja odp jest taka . Gryziemy sie juz długi czas z pytaniem czy emu czy ori ecu , ale wiemy ze na ori ecu samochód nigdy nie bedzie tak szybki jak na emu , no chyba ze jechałby na dsg , ale narazie jest to bardzo odległy temat . Człowiek który stroi wszystkie moje samochody od dawna czyli GTO tez wolałby pojechać na motorniku . Robimy tak rozbudowana wiązkę ze zawsze bedzie można wrócić do motornika , ale pierwsze podejście bedzie raczej na emu , lub emu pro , co zależy juz tylko od tego czy jadzwinowi uda sie ukończyć sterownika do tego czasu .
EMU to wbrew pozora juz bardzo mocno przetestowany sterownik , przez cieplaka i innych . Wiosna wyjedzie sporo mocnych projektów wlasnie na emu . Rolling antilag i pare innych funkcji są niezbędne , aby samochód mogl spełniać swoje przeznaczenie . Tzn zeby był szybki . Po za tym Kuba nie ma problemu z dopisaniem paru map i jest chętny do współpracy co sie ceni . Dlatego wlasnie EMU , a nie inny s.a . Ps jeżeli zdarzy sie ze emu bedzie zdemontowane to tylko i wyłącznie na korzyść ori motornika , nie zastąpi go inny s.a . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2792
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jakby ktoś budował powązny projekt to nie zadawłby pytan ile to kosztuje ani czemu sie robi poprawki do poprawek
u mnie bylo podobnie, kilka rzeczy było przerabinae zanim zaczał jezdzić a potem jeszcze raz poprawiane jak juz jezdził, w wielu przypadkach z powodu budżetu co do budzetu to wystarczy notowac skrzetnie w excelu, moj ma ponad 300 pozycji.. a kwoty które padały na forum nie zblizały sie do połowy ![]() co do EMU jesli nie ma zmiennych faz to spokojnie da sie pewnie wszystkio zrobic a moze nawet bedzie wersja PRO planujesz jezdzic tylko na E100 czy jakies inne paliwo ze stacji albo wynalazek, bedą rózne mapy pod rózne paliwa ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2793
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Cowboy - narazie wiemy , ze bedzie strojony na e100 , tylko i wyłącznie z racji tego ze e85 ma zostać opodatkowane i przestanie sie opłacać . Co do innych map paliwowych itp ... Nie wiem , narazie to bardzo odległy temat jak dla mnie .
Ps wydaje mi sie ze EMU radzi sobie rownież ze zmiennymi fazami bez najmniejszego problemu . U mnie na chwile obecna nie bedzie zmiennych faz . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2794
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
No właśnie, i nie wątpliwym plusem EMU jest to że w razie jakiś problemów jest Jadźwin który zawsze pomoże.
Motor będzie docierany normalnie na spokojnie czy jak to się mówi "na ostro "? Chociaż nigdy nie rozumiałem idei takiego ostrego docierania. |
|
|
![]()
Post
#2795
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Rafał radzi sobie z 2 fazami jak najbardziej ale jak potrzebujesz dodatkowo wiecej rzeczy wysterować to moze byc mało, chyba wersja PRO mam miec chyba wiecej, taki projekt musi miec pro
![]() jak paliwa mało to bedzie 3 pompa która sie bedzie dołaczac... kurcze to powrót musi byc bogaty zrobiony ale to bedzie przepompownia ![]() ja jestem ciekaw maski z wlotem, no i czekam az to bedzie poskładane, bedzie to mega kocur a 100-200 to bedzie masakra ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2796
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Czyli gdyby było dsg to pewnie byłby seryjny sterownik a skoro skrzynia tradycyjna to będzie EMU...a dsg pewnie i tak wleci w przyszłości
|
|
|
![]()
Post
#2797
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Wątpię w to malinowo że wleci dsg, bo po pierwsze po co skoro na dogboxie można bić biegi baardzo szybko ( praktycznie nie ma ograniczeń) a po drugie czy widział ktoś dsg na 1200+nm? A co do przeróbek to jak ktoś miał styczność z trochę bardziej rozbudowanym projektem to nie powinno go to zbytnio dziwić. Rafał zrobił sporo aut, ma doświadczenie i wie co trzeba za wczasu zmienić bo bedzie np za słabe, za mało wydajne itd. Skoro robi to od 0 to lepiej zabezpieczyć się na zapas na każdym froncie.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2798
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Chlopie ja cie podziwiam za ten upor. Choc smiem twierdzic ze cierpisz na ta sama chorobe co ja. Mianowicie wiecej rozmyslania i budowania niz jezdzenia:) Chyba wiecej frajdy ci sprawia to budowanie niz pozniejsza jazda autem na ktora zapewne bedziesz mial coraz miej czasu z racji rozbudowujacej sie firmy:D
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#2799
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Pytanie dlaczego EMU bardzo ciekawe . A wiec moja odp jest taka . Gryziemy sie juz długi czas z pytaniem czy emu czy ori ecu , ale wiemy ze na ori ecu samochód nigdy nie bedzie tak szybki jak na emu , no chyba ze jechałby na dsg , ale narazie jest to bardzo odległy temat . Człowiek który stroi wszystkie moje samochody od dawna czyli GTO tez wolałby pojechać na motorniku . Robimy tak rozbudowana wiązkę ze zawsze bedzie można wrócić do motornika , ale pierwsze podejście bedzie raczej na emu , lub emu pro , co zależy juz tylko od tego czy jadzwinowi uda sie ukończyć sterownika do tego czasu . EMU to wbrew pozora juz bardzo mocno przetestowany sterownik , przez cieplaka i innych . Wiosna wyjedzie sporo mocnych projektów wlasnie na emu . Rolling antilag i pare innych funkcji są niezbędne , aby samochód mogl spełniać swoje przeznaczenie . Tzn zeby był szybki . Po za tym Kuba nie ma problemu z dopisaniem paru map i jest chętny do współpracy co sie ceni . Dlatego wlasnie EMU , a nie inny s.a . Ps jeżeli zdarzy sie ze emu bedzie zdemontowane to tylko i wyłącznie na korzyść ori motornika , nie zastąpi go inny s.a . Zadam głupie pytanie laika ![]() Zdjęcia jak zawsze porno.... Co Ty będziesz robił jak skończysz ten projekt ? XD Przedmówcy chyba mają rację że wolisz budować niż jeździć ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#2800
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
EMU posiada funkcje które sprzyjają pomiara 100-200 .
Co do ukończenia projektu i ewentualnego braku zajęcia . W najbliższej przyszłości jest to mało realne . Chciałbym zeby seat jeździł , abym mogl sie zając innymi samochodami . Ale czy ta skarbonka bedzie kiedys tak naprawdę "ukończona " cieżko powiedzieć . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:35 |