Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 137 138 139 140 141 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
ziutsane
post Sat, 07 Nov 2015 - 05:57
Post #2761


User
Dołączył: Tue, 11 September 2012





Watpię, żeby przy takim projekcie ktokolwiek myślał i badał spalanie smile.gif Palił ile palił smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 07 Nov 2015 - 05:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Stalu
post Sun, 15 Nov 2015 - 19:44
Post #2762


User
Dołączył: Sun, 16 March 2014





Rafał wrzucił bys jakieś nowe porn biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 02 Dec 2015 - 20:17
Post #2763


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Nowe opony 255/35 R888



Update GTX45 by PnP













No i karoseria nareszcie gotowa . Wszystko sie mocono opoznilo , ale bylo warto poczekac .

















C.D.N.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qwertex
post Wed, 02 Dec 2015 - 20:41
Post #2764


Rookie
Dołączył: Sun, 21 June 2015





Zajebisty kolor ;D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Wed, 02 Dec 2015 - 20:48
Post #2765


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Jaki trzeba mieć budżet na taki projekt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 02 Dec 2015 - 20:53
Post #2766


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(lwampir @ Wed, 02 Dec 2015 - 20:48) *
Jaki trzeba mieć budżet na taki projekt?


Wch**j. A tak dokładniej to wpiz**.
Było o tym pisane już w tym wątku nie raz, cyfry żadne nie padły i zapewne nie padną nigdy. Jedno jest pewne: tanio nie jest.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Borys-Tech
post Wed, 02 Dec 2015 - 20:55
Post #2767


User
Dołączył: Sun, 20 May 2007
Skąd: Bydgoszcz





Fajnie ten kolorek wyszedł, na żywo musi robić jeszcze większe wrażenie. Wirnik też klasa ciekawe ile mocy doda. Póki masz taki ładny lakier możesz oddać budę do jakiejś firmy na detailing aby położyli ci jakąś powłokę na lakier. Czekam z niecierpliwością na kolejny update.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtek1111
post Wed, 02 Dec 2015 - 20:59
Post #2768


User
Dołączył: Mon, 05 January 2015





CYTAT(lwampir @ Wed, 02 Dec 2015 - 20:48) *
Jaki trzeba mieć budżet na taki projekt?

Sama turbina + jej modyfikacje to pewnie ponad 20k... myślę że Rafałek nawet jakby chciał to nie byłby w stanie odpowiedzieć na to pytanie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stalu
post Wed, 02 Dec 2015 - 20:59
Post #2769


User
Dołączył: Sun, 16 March 2014





Nie wiem co napisać ohmy.gif Lakiernik jest mistrzem, poszerzenia mimo wielu hejtów wyszły pięknie

Nie wiem jak będzie wyglądał przód docelowo, ale póki co sleeper jak nic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymi870
post Wed, 02 Dec 2015 - 21:00
Post #2770


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 November 2012





Te koła nadają się to muzeum sztuki wspolczesnej ,Lakierek super położony, wlasciwa siedziba dla tego serca szatana ☺
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Wed, 02 Dec 2015 - 21:10
Post #2771


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





obłęd taki trochę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Wed, 02 Dec 2015 - 21:43
Post #2772


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





piękne auto i nakład pracy i funduszy porażający !!
a poszerzenia obłędne !!

ale

jest to poprawianie czegoś co nie zaczęło działać i znowu poprawianie poprawionej wersji i tak w kółko !! i dalej poprawianie poprawionej wersji !!

opony poprzednie miały być kosa ale nie kupie sobie następne i znowu następne !!

wiem że ma być grubo ale może by zacząć jeździć a nie zmieniać z nie jeżdżonych opon na nie jeżdżone opony !!

i tak w kółko zbudować pomy paliwa i potem nim je zamontować to zmienić na inne nie wiedząc czy ostatnie dadzą rade !! to od razu przy takim budżecie robić raz a dobrze !!


ale ja wiem reklama dzwignią handlu !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Wed, 02 Dec 2015 - 22:37
Post #2773


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





o jezu.. ale wyczuwam bol dupy.. hahaha xD cale szczescie, ze jest na to lekarstwo..




Co do zdjec to brak komentarza jest chyba najlepszym komentarzem... duszno mi biggrin.gif


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 02 Dec 2015 - 22:45
Post #2774


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(ra_cek @ Wed, 02 Dec 2015 - 21:43) *
piękne auto i nakład pracy i funduszy porażający !!
a poszerzenia obłędne !!

ale

jest to poprawianie czegoś co nie zaczęło działać i znowu poprawianie poprawionej wersji i tak w kółko !! i dalej poprawianie poprawionej wersji !!

opony poprzednie miały być kosa ale nie kupie sobie następne i znowu następne !!

wiem że ma być grubo ale może by zacząć jeździć a nie zmieniać z nie jeżdżonych opon na nie jeżdżone opony !!

i tak w kółko zbudować pomy paliwa i potem nim je zamontować to zmienić na inne nie wiedząc czy ostatnie dadzą rade !! to od razu przy takim budżecie robić raz a dobrze !!


ale ja wiem reklama dzwignią handlu !!

jeśli chodzi o zmiany, to wygląda to jak w większości zaawansowanych projektów, które są budowane od zera, a nie jest to powielany pewny schemat....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 02 Dec 2015 - 22:45
Post #2775


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





QUOTE (ra_cek @ Wed, 02 Dec 2015 - 21:43) *
piękne auto i nakład pracy i funduszy porażający !!
a poszerzenia obłędne !!

ale

jest to poprawianie czegoś co nie zaczęło działać i znowu poprawianie poprawionej wersji i tak w kółko !! i dalej poprawianie poprawionej wersji !!

opony poprzednie miały być kosa ale nie kupie sobie następne i znowu następne !!

wiem że ma być grubo ale może by zacząć jeździć a nie zmieniać z nie jeżdżonych opon na nie jeżdżone opony !!

i tak w kółko zbudować pomy paliwa i potem nim je zamontować to zmienić na inne nie wiedząc czy ostatnie dadzą rade !! to od razu przy takim budżecie robić raz a dobrze !!

Jak byś w miarę dokładnie śledził temat , i obejrzał chociaz raz film który kiedys tam dodałem to wiedziałbyś , ze opony nie były takie kosy jak miały być , bo samochód tracił mocno trakcje przy stosunkowo dużych prędkościach .



ale ja wiem reklama dzwignią handlu !!



Co do poprawiania czegoś co nawet nie zaczęło jeździć ... Masz racje , ale z czym tak naprawdę masz problem ?? Wiesz ile kosztuje położenie przewodów teflonowych w oplocie plus wszystkie koncówki ?? Pewnie nie , bo gdybys wiedział zrozumiałbyś dlaczego dmuchany na zimne ! 2x pierburg kończą sie na e100 przy 1000koni . Wiec baliśmy sie ze moze ich braknąć . A przebudowa całego układu paliwowego jest bardzo droga , wiec zrobiliśmy to teraz . Czy ten samochód bedzie jeździł , i bedzie działał tak jak bym sobie tego życzył ... Nie wiem , wyjdzie w praniu . Jak masz problem z tym ze w koło jest cos zmieniane i to opisuje , to poprostu nie czytaj . Być moze bedziemy chcieli iść dalej niz planowaliśmy . Nie mam pojęcia ile da rade znieść ten silnik . Dlatego co chwile jest cos poprawiane , udoskonalane , zmieniane . Tak to jest przy budowie takich projektów , gdzie tak naprawdę nie ma określonego celu . Pewnie gdybys zaczął składać cos w miarę sensownego , zrozumiałbyś . I nie pisze tego złośliwie . Poprostu tak jest z takimi ulepami .

Ps dziękuje wszystkim za miłe słowo , to dodaje energii i motywacji .

Ps dlaczego sprężarka została przerobiona . Ponieważ gtx to wzór koła ssącego z przed ok 8 lat . Teraz jest założony trochę większy wirnik , ale rownież lżejszy od ori gtx . Cała oś została odciążana o ok 40 gram i porządnie wyważona . Celem było poprawienie sprawności sprężarki , ale rownież poprawienie jej reakcji . Czy to wszystko zadziała , i co tak naprawdę dadzą te wszystkie zabiegi , nie wiem .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Wed, 02 Dec 2015 - 22:49
Post #2776


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





CYTAT(pinin @ Wed, 02 Dec 2015 - 20:53) *
Wch**j. A tak dokładniej to wpiz**.
Było o tym pisane już w tym wątku nie raz, cyfry żadne nie padły i zapewne nie padną nigdy. Jedno jest pewne: tanio nie jest.

Przychodzi taki moment że człowiek gubi się w rachunkach i przestaje liczyć, jednak lepiej żyje się w mniejszej świadomości, zdrowy rozsądek w tym wypadku jest kulą u nogi dry.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Wed, 02 Dec 2015 - 22:50
Post #2777


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Standardowo proszę o spokój, jak ktoś ma wylewać pomyje to proponuje zamknąć przeglądarke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinm
post Wed, 02 Dec 2015 - 22:54
Post #2778


Super User
Dołączył: Tue, 17 July 2007





CYTAT(ra_cek @ Wed, 02 Dec 2015 - 21:43) *
piękne auto i nakład pracy i funduszy porażający !!
a poszerzenia obłędne !!

ale

jest to poprawianie czegoś co nie zaczęło działać i znowu poprawianie poprawionej wersji i tak w kółko !! i dalej poprawianie poprawionej wersji !!

opony poprzednie miały być kosa ale nie kupie sobie następne i znowu następne !!

wiem że ma być grubo ale może by zacząć jeździć a nie zmieniać z nie jeżdżonych opon na nie jeżdżone opony !!

i tak w kółko zbudować pomy paliwa i potem nim je zamontować to zmienić na inne nie wiedząc czy ostatnie dadzą rade !! to od razu przy takim budżecie robić raz a dobrze !!


ale ja wiem reklama dzwignią handlu !!


Nie bardzo rozumiem Twoje podejście. Albo Ci się podoba albo nie. Co ma do tego reklama ?

Moim zdaniem lepiej podejść do tematu rozsądnie i dopracować auto, nawet kosztem sezonu czy dwóch, a potem używać bez boleści, niż poskładać na hurra, wrzucić silnik, powiesić turbo, paliwo podać wężem ogrodowym, a potem z każdego wyjazdu zwozić lawetą, albo się dziwić, że coś spłynęło czy się spaliło.

Jeśli ktoś poświęca na takie przedsięwzięcie setki (choć tu to raczej tysiące) godzin, zarwane nocki, urlopy, itp, to wątpię, czy chciałby się wyłożyć na czymś, czego nie przemyślał, albo przemyślał, ale nie zrobił, bo już musiało jeździć, żeby gawiedź miała igrzyska.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Q40
post Wed, 02 Dec 2015 - 23:01
Post #2779


Super User
Dołączył: Mon, 30 March 2015





Rafalek114, budowa, zdjęcia i wykonanie same plusy "+", temat mega, cały projekt aż prosi się o konkret nazwę, myślałeś coś o tym?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Wed, 02 Dec 2015 - 23:03
Post #2780


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Znowu porno na wieczór smile.gif Musiałem włączyć komputer, żeby nie psuć efektu oglądając na telefonie wink.gif Maść niektórym pewnie się przyda. Jeżeli właściciel, chce coś zmienić w obawie, że to co miał wcześniej może nie podołać, to jego sprawa. Sam budując samochód, co chwilę zmieniałem plany, a wszystko po to, żeby nie robić drugi raz. Ode mnie pełen szacun, a największy za cierpliwość, bo to nie tylko chodzi o włożenie walizki pieniędzy smile.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 137 138 139 140 141 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 17:20