![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2621
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie stosuje się takiego rozwiazana ze względu na przeplywke tylko na lepszy spool.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2622
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Jeszce wlotu na masce nie ma wiec proponuje przemyslec, w tym miejscu gdzie filtry na masce zwykle jest podcisnienie.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#2623
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jeszce wlotu na masce nie ma wiec proponuje przemyslec, w tym miejscu gdzie filtry na masce zwykle jest podcisnienie. Auto wraca w poniedziałek do blacharza-lakiernika , maska bedzie miała wloty . Ps pisałem juz pare razy ze moze zaistnieć potrzeba użycia dodatkowego wtrysku e100 lub metanolu w układ dolotowy . Zapytajcie cieplaka i innych którzy na blow off-ie to wypróbowali,co dzieje sie pod maksa gdy blow sie otwiera a w dolocie jest alkohol . Ten samochód bedzie jeździł po ulicy . Dlatego jest to zrobione tak i nie inaczej . I naprawdę nikt nie musi mnie juz przekonywać ze bez filtrów było by lepiej . Ze względu na jakość i ceny użytych części oraz materiałów przy budowie tego projektu , nie mam najmniejszego zamiaru za dwa - trzy miesiące po raz kolejny wszystkiego przerabiać . Jeżeli okaże sie ze w dolocie bedzie za wysoka temp. lub zabraknie nam paliwa , dołożymy dodatkowy wtrysk alkoholu w dolot . Dlatego są DV a nie blow i dlatego są filtry , a nie otwarty wlot . Mam nadzieje ze opisałem jasno i wyraźnie cała sytuacje i nie będziemy musieli juz wracać do tematu tych nieszczęsnych filtrów . Jest to zrobione tak i bedzie działać . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2624
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2625
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
Nie gromadzą się opary tylko napierdala ogień na 2 metry z bova jak zadrzy noga na fs
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#2626
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
cieplak:
![]() |
|
|
![]()
Post
#2627
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Motor jest juz wyjety , a karoseria stoi u lakiernika , teraz duzo zalezy wlasnie od niego
![]() ![]() ![]() ![]() A tu jeszcze nowe lapy do mocnowania silnika ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2628
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Mozesz przypomniec jak zalatwiliscie sprawe z podpora tej turbiny? Wrocilem pare stron wstecz ale nic..
![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#2629
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Panowie , potrzebuje jakies ciekawe wzory wlotow w masce .. jak by ktos cos ciekawego mial , prosze o dodanie zdjecia w temacie
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2630
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
Może nie do Leona, ale wzór prosty i przyjemny
![]() http://www.deftracing.com/seibon_carbon_fi..._audi_a4_er.htm |
|
|
![]()
Post
#2631
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Ale mają być wloty a nie wyloty chyba, a w tej edycji to raczej wyloty. Co nie zmienia faktu że do leona będzie ciężko coś stylistycznie dobrać, bo ani kurnik a'la subaru, ani po amerykańsku, bo silnik w niewłaściwą stronę...
|
|
|
![]()
Post
#2632
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Leon na masce ma fajne przetłoczenie na środku więc może lepiej przerobić maskę na taki wzór niż doklejać budkę dzięcioła
![]() ![]() albo taki jak w dodge ale większy (głębszy) ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#2633
|
|
User Dołączył: Fri, 06 January 2012 ![]() |
ja bym skorzystal z doswiadczenia profesjonalistow i zrobil na masce taki profi wlot badz dwa http://rxspeed.com/thelab/behind-the-speed-naca-duct ewentualnie zrobic to na blotniku i poprowadzic rury doprowadzajace jednak to chyba wiecej zabawy i ostatecznie mniejsza wydajnosc
|
|
|
![]()
Post
#2634
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
polecam naca ducty, tylko musiałby byc zmocowany na przodzie maski tak by było duze nadcisnienie i powietrze leciało prosto na filtry
czy maska bedzie carbon ? bo są fajne wloty na ebay http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fibre-Naca-...5a3&vxp=mtr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2635
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A nie lepiej zrobic wyloty ? Tak naprawde to wlot jest dosc duzy przez chlodnice i przedni grill. Idea jest taka, zeby jak najszybciej to powietrze usunac spod maski. W przeciwnym razie powietrze ogrzeje wszystko po drodze i wyleci pod autem.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2636
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
A nie lepiej zrobic wyloty ? Tak naprawde to wlot jest dosc duzy przez chlodnice i przedni grill. Idea jest taka, zeby jak najszybciej to powietrze usunac spod maski. W przeciwnym razie powietrze ogrzeje wszystko po drodze i wyleci pod autem. Wlot ma dostarczać zimne powietrze do stożków. To co przeleci przez chłodnicę już raczej zimne nie będzie. Też myślę, że naca ducty będą ok ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#2637
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Cowboy - nie , maska wraca metalowe . Cos bedziemy myslec zeby spelnialo to swoja funkcje , ale tez jakos wygladalo
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2638
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2639
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Takich wlocikow to by trzeba z 10 aby przeszla zakladana ilosc powietrza...
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#2640
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
Nie mam na myśli tych konkretnych wlotów które przedstawiłem, chodzi mi po prostu o sam pomysł z tego typu wlotami
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 16:27 |