Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 129 130 131 132 133 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
N1SMO
post Wed, 29 Jul 2015 - 09:19
Post #2601


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 24 Jul 2015 - 16:45) *








C.D.N.


Engine Porn smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 29 Jul 2015 - 09:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Q40
post Thu, 30 Jul 2015 - 10:23
Post #2602


Super User
Dołączył: Mon, 30 March 2015





To ma robić 1000 a wygląda jak dzieło sztuki, nic tylko podziwiać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 30 Jul 2015 - 15:49
Post #2603


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Tak sobie mysle o tym dolocie w wolnych chwilach...
Kurde to nie może dzialac na 100% swoich możliwości, odbije się albo ma mocy albo na spoolu, albo jednym i drugim.
Mam nadzieje ze zrobicie pomiar z tym dolotem + bez tego czyli goly wlot do turbo, tylko uwazajacie aby kogos nie wessało smile.gif



--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Thu, 30 Jul 2015 - 16:06
Post #2604


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Z tego co kojarzę któreś auto od Don Octana jeździło już z takimi filtrami i nie zauważyłem braku mocy. Te filterki wyglądają jak pipki bo wszystko inne jest ogromne. Rafał pisał że średnica dolotu to 2x90mm-to nie są małe rurki...


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 30 Jul 2015 - 16:13
Post #2605


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





No tak ale tłumi 1/3 wlotu do turbo a to musi się negatywnie odbić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 30 Jul 2015 - 16:34
Post #2606


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



fakt, że stożki nie mają dostępu do chłodnego powietrza pewnie też sprawy nie ułatwia


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
santacruz
post Thu, 30 Jul 2015 - 17:29
Post #2607


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: oslo






jak wyjdzie okolo 950km i okaze sie ze to przez dolot to wtedy mozna dalej dywagowac ...



--------------------
2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg
hvitlok.no
macademy.no
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Thu, 30 Jul 2015 - 18:13
Post #2608


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





Miałem się nie odzywać ale ok.

Dla mnie to jest tylko wierzchołek problemów ten dolot. Tak jak piszecie z dupy restrykcje i ciągnie gorace powietrze.

Rura nad kolektor em tez się będzie grzala na maksa, poza tym

Turbo jest przewymiarowane i nie wstanie za ciekawie wiem bo mam gt42 nie?

Ten setup cały powinien być jeszcze raz przemyślany bo jest dziwny conajmniej. Pewnie ze 3 bary dmuchane będą żeby było jakieś pedalskie 900km


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Thu, 30 Jul 2015 - 18:29
Post #2609


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





Przecież pisal Rafal ze na masce będzie wlot powietrza wiec jak pojedzie to będzie świeże i dodatkowo będzie cisło na filtry. Ja myślę ze przy 3 barach powinny byc już 4 cyferki.


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Thu, 30 Jul 2015 - 19:29
Post #2610


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





W de prawie kazdy vag pod 1000km ma taki wlot do turbo i jakos klepia rekordy na cwiare. W tym przypadku chyba nie bedzie inaczej..


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 30 Jul 2015 - 19:41
Post #2611


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Ogolnie caly set up jest mega z dupy :-) Ale ciesze sie ze wiele osob sie troszczy o to czy bedzie 1000 , czy tez nie . Moge wam obiecac ze ten motor nie zobaczy 3 barow z tej sprezarki . Na tym dolocie bedzie taki wynik jak zaplanowalem . Co do restrykcji na dolocie , obadajcie na jakim gejowatym filtrze Cieplak mial w ubieglym sezonie ok 900 koni i pojechal 9,4 w Bitburgu .....

ps Cieplak pamietaj ze dog jest jeszcze u mnie tongue.gif tongue.gif tongue.gif ( Panowie on robi sobie jaja .. nie bedzie 3 barow i bedzie 1000 ... obiecuje postaramy sie )


















--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Thu, 30 Jul 2015 - 19:58
Post #2612









strasznie ten wątek konfrontuje i każdy ma jakąś mądrość do dodania. smile.gif
może się mylę ale chyba dosyć doświadczone towarzystwo zabrało się do budowania tego projektu więc o efekt ja bym się nie martwił, zresztą co to kogo obchodzi, nie jego cyrk i nie jego małpy.

Rafał, jak możesz wrzuć fotkę body - to lakier czy folia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Borys-Tech
post Thu, 30 Jul 2015 - 20:17
Post #2613


User
Dołączył: Sun, 20 May 2007
Skąd: Bydgoszcz





Na błotnikach to podkład po poszerzaniu kilka stron wcześniej było foto.

Czekam na efekty finalny z niecierpliwością i jestem ciekaw kresek jakie to pokaże.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 30 Jul 2015 - 21:36
Post #2614


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(cieplak @ Thu, 30 Jul 2015 - 18:13) *
Miałem się nie odzywać ale ok.

Dla mnie to jest tylko wierzchołek problemów ten dolot. Tak jak piszecie z dupy restrykcje i ciągnie gorace powietrze.

Rura nad kolektor em tez się będzie grzala na maksa, poza tym

Turbo jest przewymiarowane i nie wstanie za ciekawie wiem bo mam gt42 nie?

Ten setup cały powinien być jeszcze raz przemyślany bo jest dziwny conajmniej. Pewnie ze 3 bary dmuchane będą żeby było jakieś pedalskie 900km


cieplak dobrze pisze... dodam ze pewnie jak te blow offy dmuchna to i tak te małe filterki spadną wink.gif

a turbo moze i kiedys wstanie za to jak wstanie to bedzie tak wink.gif

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphoto...amp;oe=56560CE4

ps. mysle ze Rafałek powinien odpuscic temat , chetnie ten nieprzemyslany silnik wszczepie do mego B2 bo akurat by sie nadał wink.gif mi wystarczy 2,5 bara wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 30 Jul 2015 - 22:10
Post #2615


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(gucior @ Thu, 30 Jul 2015 - 19:58) *
strasznie ten wątek konfrontuje i każdy ma jakąś mądrość do dodania. smile.gif
może się mylę ale chyba dosyć doświadczone towarzystwo zabrało się do budowania tego projektu więc o efekt ja bym się nie martwił, zresztą co to kogo obchodzi, nie jego cyrk i nie jego małpy.

Rafał, jak możesz wrzuć fotkę body - to lakier czy folia?



Dokładnie tak jak Borys napisał , to jest podkład na poszerzeniach . Od połowy przyszłego tygodnia startują prace lakiernicze . Będę dodawał zdjęcia na bierząco


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Thu, 30 Jul 2015 - 22:20
Post #2616


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





Podziwiam Cie, że chce Ci się tu cokolwiek opisywać. Przecież każdy wie lepiej... to nie takie, to za małe... LOL. Dla mnie to czyste moto-porno i szczerze Ci kibicuje bo takich rzeczy się często nie ogląda!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Fri, 31 Jul 2015 - 10:23
Post #2617


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Chcial bym zauważyć że gdyby odjąć antisurge z muszli, wtedy te wg. was, male stożki i 2x90 bedzie wieksze niz wejscie do T, wiec taka dywagacja na zasadzie 1 do 1 jest niedorzeczna.

o ile silnik czyli vr6 mnie nie "jara" w zwiazku ze swoimi wadami - głównie kształtem komory spalania, o tyle samo wykonanie, przygotowanie każdego elementu w tym wozie jest na poziomie niespotykanym w innych tematach tego forum.


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 31 Jul 2015 - 11:36
Post #2618


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Chyba nie widziales komory spalania w 24v.... Przeciez ta komora jest idealna.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Fri, 31 Jul 2015 - 13:05
Post #2619


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Moj blad, przyznaje, to juz nie to samo.


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Fri, 31 Jul 2015 - 20:48
Post #2620


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Obieg powietrza zamknięty przez brak blow joba tylko 2x DV Tiala to wszystko po to bo ma byc przepływka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 129 130 131 132 133 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 16:27