![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2601
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2602
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
To ma robić 1000 a wygląda jak dzieło sztuki, nic tylko podziwiać.
|
|
|
![]()
Post
#2603
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tak sobie mysle o tym dolocie w wolnych chwilach...
Kurde to nie może dzialac na 100% swoich możliwości, odbije się albo ma mocy albo na spoolu, albo jednym i drugim. Mam nadzieje ze zrobicie pomiar z tym dolotem + bez tego czyli goly wlot do turbo, tylko uwazajacie aby kogos nie wessało ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#2604
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Z tego co kojarzę któreś auto od Don Octana jeździło już z takimi filtrami i nie zauważyłem braku mocy. Te filterki wyglądają jak pipki bo wszystko inne jest ogromne. Rafał pisał że średnica dolotu to 2x90mm-to nie są małe rurki...
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2605
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
No tak ale tłumi 1/3 wlotu do turbo a to musi się negatywnie odbić
|
|
|
![]()
Post
#2606
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
fakt, że stożki nie mają dostępu do chłodnego powietrza pewnie też sprawy nie ułatwia
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#2607
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
jak wyjdzie okolo 950km i okaze sie ze to przez dolot to wtedy mozna dalej dywagowac ... -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
![]()
Post
#2608
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
Miałem się nie odzywać ale ok.
Dla mnie to jest tylko wierzchołek problemów ten dolot. Tak jak piszecie z dupy restrykcje i ciągnie gorace powietrze. Rura nad kolektor em tez się będzie grzala na maksa, poza tym Turbo jest przewymiarowane i nie wstanie za ciekawie wiem bo mam gt42 nie? Ten setup cały powinien być jeszcze raz przemyślany bo jest dziwny conajmniej. Pewnie ze 3 bary dmuchane będą żeby było jakieś pedalskie 900km -------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#2609
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa ![]() |
Przecież pisal Rafal ze na masce będzie wlot powietrza wiec jak pojedzie to będzie świeże i dodatkowo będzie cisło na filtry. Ja myślę ze przy 3 barach powinny byc już 4 cyferki.
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
![]()
Post
#2610
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
W de prawie kazdy vag pod 1000km ma taki wlot do turbo i jakos klepia rekordy na cwiare. W tym przypadku chyba nie bedzie inaczej..
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#2611
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ogolnie caly set up jest mega z dupy :-) Ale ciesze sie ze wiele osob sie troszczy o to czy bedzie 1000 , czy tez nie . Moge wam obiecac ze ten motor nie zobaczy 3 barow z tej sprezarki . Na tym dolocie bedzie taki wynik jak zaplanowalem . Co do restrykcji na dolocie , obadajcie na jakim gejowatym filtrze Cieplak mial w ubieglym sezonie ok 900 koni i pojechal 9,4 w Bitburgu .....
ps Cieplak pamietaj ze dog jest jeszcze u mnie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#2612
|
![]() |
strasznie ten wątek konfrontuje i każdy ma jakąś mądrość do dodania.
![]() może się mylę ale chyba dosyć doświadczone towarzystwo zabrało się do budowania tego projektu więc o efekt ja bym się nie martwił, zresztą co to kogo obchodzi, nie jego cyrk i nie jego małpy. Rafał, jak możesz wrzuć fotkę body - to lakier czy folia? |
|
|
![]()
Post
#2613
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 May 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Na błotnikach to podkład po poszerzaniu kilka stron wcześniej było foto.
Czekam na efekty finalny z niecierpliwością i jestem ciekaw kresek jakie to pokaże. |
|
|
![]()
Post
#2614
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Miałem się nie odzywać ale ok. Dla mnie to jest tylko wierzchołek problemów ten dolot. Tak jak piszecie z dupy restrykcje i ciągnie gorace powietrze. Rura nad kolektor em tez się będzie grzala na maksa, poza tym Turbo jest przewymiarowane i nie wstanie za ciekawie wiem bo mam gt42 nie? Ten setup cały powinien być jeszcze raz przemyślany bo jest dziwny conajmniej. Pewnie ze 3 bary dmuchane będą żeby było jakieś pedalskie 900km cieplak dobrze pisze... dodam ze pewnie jak te blow offy dmuchna to i tak te małe filterki spadną ![]() a turbo moze i kiedys wstanie za to jak wstanie to bedzie tak ![]() https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphoto...amp;oe=56560CE4 ps. mysle ze Rafałek powinien odpuscic temat , chetnie ten nieprzemyslany silnik wszczepie do mego B2 bo akurat by sie nadał ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2615
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
strasznie ten wątek konfrontuje i każdy ma jakąś mądrość do dodania. ![]() może się mylę ale chyba dosyć doświadczone towarzystwo zabrało się do budowania tego projektu więc o efekt ja bym się nie martwił, zresztą co to kogo obchodzi, nie jego cyrk i nie jego małpy. Rafał, jak możesz wrzuć fotkę body - to lakier czy folia? Dokładnie tak jak Borys napisał , to jest podkład na poszerzeniach . Od połowy przyszłego tygodnia startują prace lakiernicze . Będę dodawał zdjęcia na bierząco -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2616
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Podziwiam Cie, że chce Ci się tu cokolwiek opisywać. Przecież każdy wie lepiej... to nie takie, to za małe... LOL. Dla mnie to czyste moto-porno i szczerze Ci kibicuje bo takich rzeczy się często nie ogląda!
|
|
|
![]()
Post
#2617
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Chcial bym zauważyć że gdyby odjąć antisurge z muszli, wtedy te wg. was, male stożki i 2x90 bedzie wieksze niz wejscie do T, wiec taka dywagacja na zasadzie 1 do 1 jest niedorzeczna.
o ile silnik czyli vr6 mnie nie "jara" w zwiazku ze swoimi wadami - głównie kształtem komory spalania, o tyle samo wykonanie, przygotowanie każdego elementu w tym wozie jest na poziomie niespotykanym w innych tematach tego forum. -------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
![]()
Post
#2618
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Chyba nie widziales komory spalania w 24v.... Przeciez ta komora jest idealna.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#2619
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Moj blad, przyznaje, to juz nie to samo.
-------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
![]()
Post
#2620
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Obieg powietrza zamknięty przez brak blow joba tylko 2x DV Tiala to wszystko po to bo ma byc przepływka?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 16:27 |