![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nawet GT30 tak ma ![]() PS. Wygląda nieźle Wiem bo moja poprzednia sprezarka tez miala 102mm ,ale byla redukcja w dolocie na MAF 80mm ...teraz juz nie bedzie takich dziwnych rozwiazan ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Rafałek a orientujesz się czy jest możliwośc tak upchnięcia mniejszej sprężarki aby fabryczna rozpórka mogła pozostać? bo ja mam oczywiście mniejszą sprężarkę lecz planuję podobnie zamocowac tak żeby nie wywalać rozpórki która łączy kielichy...czyli barana trzeba będzie tak pospawać aby muszla była jeszcze z 5cm niżej...jest tam taka szansa?
ps no i mocowanie dp do turba na prawej fotce jest po prostu boskie hehe...niech tak zostanie na stałe:) jestem bardzo ciekaw jak to będzie wstawać i jeździć ![]() |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Pawel-2005 Mysle ze spokojnie idzie tak zrobic ze zmiesci sie ta rozporka , u mnie chyba tez bedzie dalej pasowala
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
Działaj działaj Rafał liczę na przejażdżkę niedługo powodzenia !
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Szkoda, że zewnętrzny WG, a wpuszczony w wydech. uuuuuuu
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
wyglada dobrze - oby wszystko udalo sie jak najszybciej poskladac
![]() ot - wydech na trytytke - wytrzyma? ![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
Rafalek114 "macie" jeszcze ta czerwona mk4?
Bo ostatnio byla widziana gdzies w BO ![]() Czekam az znow bedzie mozna zobaczyc Leona pod D&W Pozdrowienia zza miedzy ![]() -------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Saabinho - byl taki pomysl zeby zostawic otwarty wg ,ale tu by mnie odrazu zamkneli za to u nas tzn w PL moze by jeszcze jakos dalo rade tak polatac ,ale tutaj ciezko
bobr4 - mam nadzieje ze trytytki dadza rade ,wkoncu niemieckie ![]() Shouphas - Czerwone mk4 zostalo sprzedane ,ale u nas w miescie ,poszlo do znajomego. Jezeli chodzi o mnie to jak wszystko klapnie Seata bedzie pewnie mozna zabaczyc w przyszly weekend na D&W, jezeli oczywiscie wszystko klapnie ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=As3fAWJ18_Q
sprzeglo napierdala mocno ,ale ogolnie jest na razie ok !! -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Czekam aż wyjedziesz!
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
sprzeglo brzmi okrutnie. Jestes pewien, ze wszystko z nim ok?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
sprzeglo tak fatalnie trzaska bo tarcza nie ma sprezyn i w zaleznosci od tego jak tarcza sie ulozy (chodzi po wysprzegleniu w miare przyzwoicie lub nadupia)
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Kiedy jakis filmik z test drive-u ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
jak tam auto? jeździ już? bo ni widu ni słychu...
|
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
jak tam auto? jeździ już? bo ni widu ni słychu... mhh... auto stoi na hali , nie ma pieniedzy na strojenie ,a GTO nie chce wystroic na kreske ![]() A tak na powaznie to musze dopracowac pare rzeczy i troche potrzymac jeszcze w niecierpliwosci tych ktorzy nie moga sie doczekac az sie silnik rozpadnie ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 26 December 2010 ![]() |
cisza przed Burza !
Krzysiek powodzenia |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wiec tak dlugi czas nic nie pisalem bo w sumie nie bylo sensu ...stwierdzialem ze najpierw zrobimy ,a jak sie wszystko uda to sie bede chwalil ...w sumie na razie i tak nie ma czym ,ale . Przejde do rzeczy , po wlozeniu i odpaleniu 1,8 mialem mieszane uczucia poniewaz wszystkie mocne 20vt maja dodatkowe zabezpieczenia na wale korbowym , moj nie mial ... po dosc sporej inwestycji w silnik bylo mi troche szkoda ryzykowac i czekac az klin na kole zebatym sie zerwie (wal korbowy) wiec postanowilem wyjac silnik jeszcze raz ... miedzy czasie znalazl sie ktos kto bardzo chcial odkupic moj blok wiec sprzedalem ! Zakupilismy blyskawicznie drugi blok i zbudowalismy calkowicie nowy motor na tlokach Wossner-a i wale korbowym z 2,0tfsi ... Wiec obecie pojemnosc seata to kapke ponad 2,0 . Silnik jest poskladany calkowicie od nowa i na nowych podzespolach . Tym razem caly silnik byl skladany w Polsce w Digitun . Podziekowania dla Krzyska (GTO) za szybka organizacje czesci i zlozenie motoru.
![]() ![]() ![]() ![]() Dzisiaj udalo sie odpalic ,motor pochodzil sobie 40min ... od jutra pewnie zaczna sie jakies wstepne jazdy i docieranie , naturalnie jak wszystko bedzie ok -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Zastanawiałem się kto pierwszy na forum wsadzi wał z tfsi?
![]() |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
A tu tak na potwierdzenie tego ze silnik zyje .... http://www.youtube.com/watch?v=nOaUebf9a6M
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
jaka jest przewaga wału od tfsi? większe wykorbienia?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 23:40 |