Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Rafalek114
post Fri, 13 May 2011 - 13:08
Post #261


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(TOMEKKK @ Fri, 13 May 2011 - 13:00) *
Nawet GT30 tak ma wink.gif

PS. Wygląda nieźle



Wiem bo moja poprzednia sprezarka tez miala 102mm ,ale byla redukcja w dolocie na MAF 80mm ...teraz juz nie bedzie takich dziwnych rozwiazan smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 13 May 2011 - 13:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 13 May 2011 - 13:23
Post #262


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





Rafałek a orientujesz się czy jest możliwośc tak upchnięcia mniejszej sprężarki aby fabryczna rozpórka mogła pozostać? bo ja mam oczywiście mniejszą sprężarkę lecz planuję podobnie zamocowac tak żeby nie wywalać rozpórki która łączy kielichy...czyli barana trzeba będzie tak pospawać aby muszla była jeszcze z 5cm niżej...jest tam taka szansa?
ps no i mocowanie dp do turba na prawej fotce jest po prostu boskie hehe...niech tak zostanie na stałe:)
jestem bardzo ciekaw jak to będzie wstawać i jeździćsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 13 May 2011 - 13:39
Post #263


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Pawel-2005 Mysle ze spokojnie idzie tak zrobic ze zmiesci sie ta rozporka , u mnie chyba tez bedzie dalej pasowala


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Fri, 13 May 2011 - 14:13
Post #264


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





Działaj działaj Rafał liczę na przejażdżkę niedługo powodzenia !


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 13 May 2011 - 17:38
Post #265


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Szkoda, że zewnętrzny WG, a wpuszczony w wydech. uuuuuuu


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 13 May 2011 - 18:01
Post #266


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





wyglada dobrze - oby wszystko udalo sie jak najszybciej poskladac smile.gif

ot - wydech na trytytke - wytrzyma? tongue.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Tue, 17 May 2011 - 16:50
Post #267


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





Rafalek114 "macie" jeszcze ta czerwona mk4?
Bo ostatnio byla widziana gdzies w BO wink.gif
Czekam az znow bedzie mozna zobaczyc Leona pod D&W
Pozdrowienia zza miedzy wink.gif


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 17 May 2011 - 23:50
Post #268


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Saabinho - byl taki pomysl zeby zostawic otwarty wg ,ale tu by mnie odrazu zamkneli za to u nas tzn w PL moze by jeszcze jakos dalo rade tak polatac ,ale tutaj ciezko

bobr4 - mam nadzieje ze trytytki dadza rade ,wkoncu niemieckie tongue.gif

Shouphas - Czerwone mk4 zostalo sprzedane ,ale u nas w miescie ,poszlo do znajomego. Jezeli chodzi o mnie to jak wszystko klapnie Seata bedzie pewnie mozna zabaczyc w przyszly weekend na D&W, jezeli oczywiscie wszystko klapnie wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 03 Jun 2011 - 15:42
Post #269


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





http://www.youtube.com/watch?v=As3fAWJ18_Q

sprzeglo napierdala mocno ,ale ogolnie jest na razie ok !!


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 03 Jun 2011 - 15:44
Post #270


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Czekam aż wyjedziesz!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 03 Jun 2011 - 16:54
Post #271


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





sprzeglo brzmi okrutnie. Jestes pewien, ze wszystko z nim ok?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 03 Jun 2011 - 17:45
Post #272


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





sprzeglo tak fatalnie trzaska bo tarcza nie ma sprezyn i w zaleznosci od tego jak tarcza sie ulozy (chodzi po wysprzegleniu w miare przyzwoicie lub nadupia)


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 03 Jun 2011 - 19:02
Post #273


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Kiedy jakis filmik z test drive-u ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 18 Jun 2011 - 18:07
Post #274


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





jak tam auto? jeździ już? bo ni widu ni słychu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 18 Jun 2011 - 21:18
Post #275


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Pawel-2005 @ Sat, 18 Jun 2011 - 18:07) *
jak tam auto? jeździ już? bo ni widu ni słychu...


mhh... auto stoi na hali , nie ma pieniedzy na strojenie ,a GTO nie chce wystroic na kreske laugh.gif

A tak na powaznie to musze dopracowac pare rzeczy i troche potrzymac jeszcze w niecierpliwosci tych ktorzy nie moga sie doczekac az sie silnik rozpadnie wink.gif Samochod bedzie strojony jak mechanicznie bedzie dopracowany w 100procentach


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slusarkrk
post Sun, 19 Jun 2011 - 00:28
Post #276


Rookie
Dołączył: Sun, 26 December 2010





cisza przed Burza !
Krzysiek powodzenia

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 30 Jul 2011 - 00:32
Post #277


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Wiec tak dlugi czas nic nie pisalem bo w sumie nie bylo sensu ...stwierdzialem ze najpierw zrobimy ,a jak sie wszystko uda to sie bede chwalil ...w sumie na razie i tak nie ma czym ,ale . Przejde do rzeczy , po wlozeniu i odpaleniu 1,8 mialem mieszane uczucia poniewaz wszystkie mocne 20vt maja dodatkowe zabezpieczenia na wale korbowym , moj nie mial ... po dosc sporej inwestycji w silnik bylo mi troche szkoda ryzykowac i czekac az klin na kole zebatym sie zerwie (wal korbowy) wiec postanowilem wyjac silnik jeszcze raz ... miedzy czasie znalazl sie ktos kto bardzo chcial odkupic moj blok wiec sprzedalem ! Zakupilismy blyskawicznie drugi blok i zbudowalismy calkowicie nowy motor na tlokach Wossner-a i wale korbowym z 2,0tfsi ... Wiec obecie pojemnosc seata to kapke ponad 2,0 . Silnik jest poskladany calkowicie od nowa i na nowych podzespolach . Tym razem caly silnik byl skladany w Polsce w Digitun . Podziekowania dla Krzyska (GTO) za szybka organizacje czesci i zlozenie motoru.





Dzisiaj udalo sie odpalic ,motor pochodzil sobie 40min ... od jutra pewnie zaczna sie jakies wstepne jazdy i docieranie , naturalnie jak wszystko bedzie ok


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 30 Jul 2011 - 00:40
Post #278


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Zastanawiałem się kto pierwszy na forum wsadzi wał z tfsi? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 30 Jul 2011 - 00:59
Post #279


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





A tu tak na potwierdzenie tego ze silnik zyje .... http://www.youtube.com/watch?v=nOaUebf9a6M


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sat, 30 Jul 2011 - 01:33
Post #280


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





jaka jest przewaga wału od tfsi? większe wykorbienia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 23:40