Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 128 129 130 131 132 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Wojtek
post Fri, 24 Jul 2015 - 08:55
Post #2581


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





pipercross to klasa sama w sobie...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Jul 2015 - 08:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kidzio_r5gtt
post Fri, 24 Jul 2015 - 09:02
Post #2582


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



najpierw było powiedziane że ciężko taki dostać a to już 3 wymienione zostały
jakby coś to tu jeszcze jeden:
http://pl.bmcairfilters.com/filtry-sto%252...p_d1175_27.aspx


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 24 Jul 2015 - 09:44
Post #2583


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a jakiej średnicy wewnętrznej są te nowe wejścia ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 24 Jul 2015 - 10:24
Post #2584


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jesli to duze jest 150mm to wyglada mi to na 2x3 cale ? ale wtedy byłaby to duze restrykcja wzgledem powierzchni wlotu w turbo... 175cm2 vs 2x45cm2 ?
ale i tak wiecej niz np jeden filtr 100mm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 24 Jul 2015 - 10:44
Post #2585


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Panowie czemu jest tak , ze zawsze ktoś musi być mądrzejszy ?? Prosta sprawa , w seacie jest sprężarka która oficjalnie kosztuje ok 14-15 tys pln , dlatego zastosujemy przetestowane rozwiązania , tzn k&n exstrem . Sprawa jest prosta , kosztuje to wszystko zbyt dużo aby testować jakieś tam filtry, a kolejna sprawa jest ze nie ma opcji umieszczenia filtra o wlocie 150mm pod maska . Jest to mało realne . Poprzedni filtr który był w seacie , zasysal sie a było to tylko 100mm

Cowboy - 2x90 mm na dwoch filtrach k&n exstrem. Dzisiaj pewnie dodam jakieś zdjęcia .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Fri, 24 Jul 2015 - 11:32
Post #2586


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





To może ja doradcze też co do filtra:) bmc z podwójną filtracja, małe a przepływ i filtracja na najwyższym poziomie. Testowane w jednym aucie 3 filtry, bmc, k&n, pipercross, spool turbin i przepływ był najwiekszyw


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Fri, 24 Jul 2015 - 14:05
Post #2587


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





ITG też zasysał sie do środka i ten co pokazaliście powiedzmy że jest do jakoś 550km bo u kumlpa w JZ po dostrojeniu nie dokręcał się do końca motor bo brakło już powietrza, po zdemontowaniu filtra było ok. No i to było przy Garrecie GT35, a gdzie tutaj do tego olbrzyma... jeż jestem zdania że lepiej dwa mniejsze, zwłaszcza że też w komorze będze mało miejsca na jedne duży filtr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 24 Jul 2015 - 16:45
Post #2588


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008













C.D.N.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Fri, 24 Jul 2015 - 16:50
Post #2589


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Konkret! Czuję że na żywo będzie robić mega wrażenie! smile.gif


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 24 Jul 2015 - 16:59
Post #2590


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Andrzej a teraz kończąc Ot nie uważasz że lepszym wyjściem byłyby 3 filtry ??
Licząc prostym wzorem przechodząc ze 150 mm na 2 x 90 mm tłumisz ~30 procent przepływ. Gdybyś dał 3 rury po 90 mm, a widzę że zmieściłoby się jesteś praktycznie na zero ze stratami. A teraz pytanie z innej beczki jak chcesz ten 1m3 na sekundę dostarczyć pod komorę silnika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luckash
post Fri, 24 Jul 2015 - 17:31
Post #2591


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 July 2011
Skąd: Bartniczka





A ja się zapytam... Czemu dwa pierwsze kolana dolotu za turbo są dodatkowo przespawane po ich promieniu gięcia? Wcześniej tak nie było i na reszcie kolan też tego nie ma.


--------------------
Scirocco II
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 24 Jul 2015 - 19:50
Post #2592


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(CZUCZU @ Fri, 24 Jul 2015 - 16:59) *
Andrzej a teraz kończąc Ot nie uważasz że lepszym wyjściem byłyby 3 filtry ??
Licząc prostym wzorem przechodząc ze 150 mm na 2 x 90 mm tłumisz ~30 procent przepływ. Gdybyś dał 3 rury po 90 mm, a widzę że zmieściłoby się jesteś praktycznie na zero ze stratami. A teraz pytanie z innej beczki jak chcesz ten 1m3 na sekundę dostarczyć pod komorę silnika?



Nie tlumisz 30% przepływu bo sprężarka ma anti surge na średnicy ok 135-140 mm , a sam wlot ma pewnie maks koło 100mm . Ale odpuśćmy juz temat tych filtrów smile.gif


Co do tego jak chcesz dostarczyć kubik powietrza na sekundę pod maskę .... Mhh zobaczymy co pokarze rolka , bo chcieć to ja mogę dużo , a czy uda sie zrealizować jakis tam cel to zupełnie inna sprawa . Powiedziałem oficjalnie ze nie interesuje mnie wynik poniżej 1000km i w dalszym ciagu to podtrzymuje . Albo bedzie 1000 , albo silnik wyleci w powietrze .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Fri, 24 Jul 2015 - 21:03
Post #2593









QUOTE (Rafalek114 @ Fri, 24 Jul 2015 - 20:50) *
Nie tlumisz 30% przepływu bo sprężarka ma anti surge na średnicy ok 135-140 mm , a sam wlot ma pewnie maks koło 100mm . Ale odpuśćmy juz temat tych filtrów smile.gif


Co do tego jak chcesz dostarczyć kubik powietrza na sekundę pod maskę .... Mhh zobaczymy co pokarze rolka , bo chcieć to ja mogę dużo , a czy uda sie zrealizować jakis tam cel to zupełnie inna sprawa . Powiedziałem oficjalnie ze nie interesuje mnie wynik poniżej 1000km i w dalszym ciagu to podtrzymuje . Albo bedzie 1000 , albo silnik wyleci w powietrze .


dzięki takim ludziom na świecie jest ciekawie biggrin.gif
powodzenia, trzymam kciuki, wygląda to bardzo bojowo!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 24 Jul 2015 - 21:05
Post #2594


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Wiesz ja nie pytam zlosliwie ale czuje ze maska dostanie duży wlot. I druga kwestia jak z hamowaniem bo te pseudo wiatraczki nie dadzą tyle powietrza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Fri, 24 Jul 2015 - 22:02
Post #2595


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Rafał 1000 to pęknie na dzień dobry :>


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 24 Jul 2015 - 22:21
Post #2596


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(gucior @ Fri, 24 Jul 2015 - 21:03) *
dzięki takim ludziom na świecie jest ciekawie biggrin.gif
powodzenia, trzymam kciuki, wygląda to bardzo bojowo!



Dzieki za dobre slowo wink.gif

CYTAT(CZUCZU @ Fri, 24 Jul 2015 - 21:05) *
Wiesz ja nie pytam zlosliwie ale czuje ze maska dostanie duży wlot. I druga kwestia jak z hamowaniem bo te pseudo wiatraczki nie dadzą tyle powietrza.



domyslam sie , tzn mam taka nadzieje ze nie piszesz tego zlosliwie wink.gif

Tak bedzie wlot powietrza nad filtrami zeby im troche pomoc w oddychaniu . A jak bedzie bardzo duze cisnienie na wykres , to na czas pomiaru zawsze mozna zwalic ten dolot , oczywiscie jak zaistnieje taka potrzeba w co nie wierze smile.gif


CYTAT(barott @ Fri, 24 Jul 2015 - 22:02) *
Rafał 1000 to pęknie na dzień dobry :>



jeszcze pre tygodni i sie przekonamy ... nie chce wrozyc z fusow . To jest tylko material i zawsze moze sie cos obsrac


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sat, 25 Jul 2015 - 05:28
Post #2597


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 24 Jul 2015 - 22:21) *
Dzieki za dobre slowo wink.gif




domyslam sie , tzn mam taka nadzieje ze nie piszesz tego zlosliwie wink.gif

Czysta ciekawość bo byłem na kilku hamowniach i równie dobrze mogli dac wentylator zelmera tyle samo powietrza by dał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sat, 25 Jul 2015 - 08:48
Post #2598


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Jebnie silnik, to jebnie, po co dążyć temat...

Trzymam kciuki za wynik ponad 1000.

Jak widzę te wszystkie prace pod maską to nawet komentować nie chcę, bo ciężko mi znaleźć słowa (oczywiście pozytywne).


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sat, 25 Jul 2015 - 13:05
Post #2599


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





super projekt, wszystko przemyślane i zdrowe podejście . trzymam kciuki za moc i cały projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Sat, 25 Jul 2015 - 13:42
Post #2600


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





w sumie to trochę licho te filtry wyglądają teraz na tle tego GTX-a ale to pewnie złudzenie optyczne patrząc na resztę części tongue.gif rozumiem że na E85 będzie to latać? bo nie chce mi się wertować do tyłu i szukać po tylu stronach.

co to za kapcie na przedniej osi? jak ze "spowalnianiem" tych 1000km będzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 128 129 130 131 132 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 07:38