![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2581
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
pipercross to klasa sama w sobie...
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2582
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
najpierw było powiedziane że ciężko taki dostać a to już 3 wymienione zostały
jakby coś to tu jeszcze jeden: http://pl.bmcairfilters.com/filtry-sto%252...p_d1175_27.aspx -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#2583
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a jakiej średnicy wewnętrznej są te nowe wejścia ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#2584
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jesli to duze jest 150mm to wyglada mi to na 2x3 cale ? ale wtedy byłaby to duze restrykcja wzgledem powierzchni wlotu w turbo... 175cm2 vs 2x45cm2 ?
ale i tak wiecej niz np jeden filtr 100mm -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2585
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Panowie czemu jest tak , ze zawsze ktoś musi być mądrzejszy ?? Prosta sprawa , w seacie jest sprężarka która oficjalnie kosztuje ok 14-15 tys pln , dlatego zastosujemy przetestowane rozwiązania , tzn k&n exstrem . Sprawa jest prosta , kosztuje to wszystko zbyt dużo aby testować jakieś tam filtry, a kolejna sprawa jest ze nie ma opcji umieszczenia filtra o wlocie 150mm pod maska . Jest to mało realne . Poprzedni filtr który był w seacie , zasysal sie a było to tylko 100mm
Cowboy - 2x90 mm na dwoch filtrach k&n exstrem. Dzisiaj pewnie dodam jakieś zdjęcia . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2586
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
To może ja doradcze też co do filtra:) bmc z podwójną filtracja, małe a przepływ i filtracja na najwyższym poziomie. Testowane w jednym aucie 3 filtry, bmc, k&n, pipercross, spool turbin i przepływ był najwiekszyw
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#2587
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
ITG też zasysał sie do środka i ten co pokazaliście powiedzmy że jest do jakoś 550km bo u kumlpa w JZ po dostrojeniu nie dokręcał się do końca motor bo brakło już powietrza, po zdemontowaniu filtra było ok. No i to było przy Garrecie GT35, a gdzie tutaj do tego olbrzyma... jeż jestem zdania że lepiej dwa mniejsze, zwłaszcza że też w komorze będze mało miejsca na jedne duży filtr.
|
|
|
![]()
Post
#2588
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() C.D.N. -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2589
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Konkret! Czuję że na żywo będzie robić mega wrażenie!
![]() -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2590
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Andrzej a teraz kończąc Ot nie uważasz że lepszym wyjściem byłyby 3 filtry ??
Licząc prostym wzorem przechodząc ze 150 mm na 2 x 90 mm tłumisz ~30 procent przepływ. Gdybyś dał 3 rury po 90 mm, a widzę że zmieściłoby się jesteś praktycznie na zero ze stratami. A teraz pytanie z innej beczki jak chcesz ten 1m3 na sekundę dostarczyć pod komorę silnika? |
|
|
![]()
Post
#2591
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 July 2011 Skąd: Bartniczka ![]() |
A ja się zapytam... Czemu dwa pierwsze kolana dolotu za turbo są dodatkowo przespawane po ich promieniu gięcia? Wcześniej tak nie było i na reszcie kolan też tego nie ma.
-------------------- Scirocco II
|
|
|
![]()
Post
#2592
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Andrzej a teraz kończąc Ot nie uważasz że lepszym wyjściem byłyby 3 filtry ?? Licząc prostym wzorem przechodząc ze 150 mm na 2 x 90 mm tłumisz ~30 procent przepływ. Gdybyś dał 3 rury po 90 mm, a widzę że zmieściłoby się jesteś praktycznie na zero ze stratami. A teraz pytanie z innej beczki jak chcesz ten 1m3 na sekundę dostarczyć pod komorę silnika? Nie tlumisz 30% przepływu bo sprężarka ma anti surge na średnicy ok 135-140 mm , a sam wlot ma pewnie maks koło 100mm . Ale odpuśćmy juz temat tych filtrów ![]() Co do tego jak chcesz dostarczyć kubik powietrza na sekundę pod maskę .... Mhh zobaczymy co pokarze rolka , bo chcieć to ja mogę dużo , a czy uda sie zrealizować jakis tam cel to zupełnie inna sprawa . Powiedziałem oficjalnie ze nie interesuje mnie wynik poniżej 1000km i w dalszym ciagu to podtrzymuje . Albo bedzie 1000 , albo silnik wyleci w powietrze . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#2593
|
![]() |
Nie tlumisz 30% przepływu bo sprężarka ma anti surge na średnicy ok 135-140 mm , a sam wlot ma pewnie maks koło 100mm . Ale odpuśćmy juz temat tych filtrów ![]() Co do tego jak chcesz dostarczyć kubik powietrza na sekundę pod maskę .... Mhh zobaczymy co pokarze rolka , bo chcieć to ja mogę dużo , a czy uda sie zrealizować jakis tam cel to zupełnie inna sprawa . Powiedziałem oficjalnie ze nie interesuje mnie wynik poniżej 1000km i w dalszym ciagu to podtrzymuje . Albo bedzie 1000 , albo silnik wyleci w powietrze . dzięki takim ludziom na świecie jest ciekawie ![]() powodzenia, trzymam kciuki, wygląda to bardzo bojowo! |
|
|
![]()
Post
#2594
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Wiesz ja nie pytam zlosliwie ale czuje ze maska dostanie duży wlot. I druga kwestia jak z hamowaniem bo te pseudo wiatraczki nie dadzą tyle powietrza.
|
|
|
![]()
Post
#2595
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Rafał 1000 to pęknie na dzień dobry :>
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2596
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
dzięki takim ludziom na świecie jest ciekawie ![]() powodzenia, trzymam kciuki, wygląda to bardzo bojowo! Dzieki za dobre slowo ![]() Wiesz ja nie pytam zlosliwie ale czuje ze maska dostanie duży wlot. I druga kwestia jak z hamowaniem bo te pseudo wiatraczki nie dadzą tyle powietrza. domyslam sie , tzn mam taka nadzieje ze nie piszesz tego zlosliwie ![]() Tak bedzie wlot powietrza nad filtrami zeby im troche pomoc w oddychaniu . A jak bedzie bardzo duze cisnienie na wykres , to na czas pomiaru zawsze mozna zwalic ten dolot , oczywiscie jak zaistnieje taka potrzeba w co nie wierze ![]() Rafał 1000 to pęknie na dzień dobry :> jeszcze pre tygodni i sie przekonamy ... nie chce wrozyc z fusow . To jest tylko material i zawsze moze sie cos obsrac -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2597
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2598
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Jebnie silnik, to jebnie, po co dążyć temat...
Trzymam kciuki za wynik ponad 1000. Jak widzę te wszystkie prace pod maską to nawet komentować nie chcę, bo ciężko mi znaleźć słowa (oczywiście pozytywne). -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#2599
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
super projekt, wszystko przemyślane i zdrowe podejście . trzymam kciuki za moc i cały projekt
|
|
|
![]()
Post
#2600
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
w sumie to trochę licho te filtry wyglądają teraz na tle tego GTX-a ale to pewnie złudzenie optyczne patrząc na resztę części
![]() co to za kapcie na przedniej osi? jak ze "spowalnianiem" tych 1000km będzie? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 07:38 |