Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 122 123 124 125 126 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
gość_pontony_*
post Fri, 08 May 2015 - 14:55
Post #2461









No, no, niezle porno. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 May 2015 - 14:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
elDyfer
post Mon, 11 May 2015 - 09:46
Post #2462


User
Dołączył: Tue, 22 July 2014
Skąd: Kraków





Może napiszesz coś więcej o modyfikacjach skrzyni? Seryjne przełożenia, czy jest możliwość dobrania w pewnym zakresie pod siebie, jak zamawia się wkład skrzyni? Jakieś wzmocnienia korpusu? Bo podpory to raczej pewniak?

Liczysz, dobierasz jakoś przełożenia, czy bardziej na czuja? Pytanie o tyle mnie ciekawi, że sporo osób spuszcza się, że takie czy inne poprowadzenie rurki itp. to 5% więcej mocy, natomiast zaraz za sprzęgłem zainteresowania większości ulatuje, a można tam sporo ugrać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Mon, 11 May 2015 - 10:15
Post #2463


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Obstawiam taki dobór przełożeń, by 100-200 było na maks jednej zmianie biegów ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Mon, 11 May 2015 - 12:01
Post #2464


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Raczej to już nie kwestia tego, bo zmiana biegu i tak będzie megaszybka. Bardziej chodzi o spadek obrotów po zmianie biegu aby ciągle utrzymać docelowego boosta.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 13 May 2015 - 21:31
Post #2465


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Kolektor wydechowy













C.D.N.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Wed, 13 May 2015 - 21:54
Post #2466


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





nieźle to wygląda, Jaką stal zastosowałeś? Rafał czemu nie kręcisz spoiny? było by wiele łatwiej no i ładniej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Wed, 13 May 2015 - 21:57
Post #2467


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





No spawanie amelinium, dużo ładniej Ci wychodzi wink.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 13 May 2015 - 22:13
Post #2468


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Po pierwsze , to ja nie spawam mojego kolektora bo nie ogarniam na tyle spawania stali nierdzewnej , aby podjac sie tego samemu. Kolektor jest spawany w oslonie argonu plus gaz formujacy , i wazne jest aby byl przetopiony i zaspoinowany z obu stron . Kolektor wydechowy jest spawany w DK turbitecnic .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 14 May 2015 - 09:54
Post #2469


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Tu jeszcze dwa zdjecia dla tych co lubia ladnie . Jednak , ja na swoje wlasne zyczenie chcialem miec wieksza ilosc materialu nadlanego na spawach i sporo mocniejszy przetop , poniewaz turbina wazy nie malo i nie mam ochoty aby kolektor co chwile pekal .





--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FOOR!4
post Thu, 14 May 2015 - 10:37
Post #2470


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: 3CITY





CYTAT(Rafalek114 @ Thu, 14 May 2015 - 09:54) *
Tu jeszcze dwa zdjecia dla tych co lubia ladnie . Jednak , ja na swoje wlasne zyczenie chcialem miec wieksza ilosc materialu nadlanego na spawach i sporo mocniejszy przetop , poniewaz turbina wazy nie malo i nie mam ochoty aby kolektor co chwile pekal .





Spaw ladny. Dla lepszego przetopu wystarczy zrobic fazki na stykach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
no_one
post Thu, 14 May 2015 - 10:42
Post #2471


Rookie
Dołączył: Thu, 05 February 2015





I znowu sie zaczyna.. Hahaha...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Thu, 14 May 2015 - 15:03
Post #2472


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Teraz jest pięknie.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Thu, 14 May 2015 - 15:33
Post #2473


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Rafał chyba parę stron temu była mowa o turbo support/hanger, nie będziesz tego stosował?


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
santacruz
post Thu, 14 May 2015 - 23:17
Post #2474


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: oslo





CYTAT(Rafalek114 @ Thu, 14 May 2015 - 10:54) *
Tu jeszcze dwa zdjecia dla tych co lubia ladnie . Jednak , ja na swoje wlasne zyczenie chcialem miec wieksza ilosc materialu nadlanego na spawach i sporo mocniejszy przetop , poniewaz turbina wazy nie malo i nie mam ochoty aby kolektor co chwile pekal .



CYTAT(FOOR!4 @ Thu, 14 May 2015 - 11:37) *
Spaw ladny. Dla lepszego przetopu wystarczy zrobic fazki na stykach.


pytanie odnosnie spawow

dla mnie wyglad ma n rzedne znaczenie

1 2 i3 wytrzymalosc i dlugowiecznosc -> niezniszczalnosc wink.gif

lepiej miec wiecej materialu nadlanego jak na zdjeciach powyzej ??

jak to za duzy OT to usuncie i poprosze info na PW

ad projektu ...6/6 oby sprostal wymaganiom wink.gif



--------------------
2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg
hvitlok.no
macademy.no
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FOOR!4
post Fri, 15 May 2015 - 02:14
Post #2475


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: 3CITY





CYTAT(santacruz @ Thu, 14 May 2015 - 23:17) *
lepiej miec wiecej materialu nadlanego jak na zdjeciach powyzej ??


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 15 May 2015 - 21:42
Post #2476


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008

















C.D.N.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 15 May 2015 - 21:43
Post #2477


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Tylko jedno można powiedzieć PKP smile.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 15 May 2015 - 21:59
Post #2478


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





wiem, że pytanie ze strony odbiorcy może wywołać uśmiech na twarzy, ale jesteście pewni, że taka szczelina będzie w stanie obsłużyć żądane ilości powietrza? czy sumaryczne pole przekroju wlotu przepustnicy i przewęzenia jest dokładnie takie samo?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 15 May 2015 - 22:25
Post #2479


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Fri, 15 May 2015 - 21:59) *
wiem, że pytanie ze strony odbiorcy może wywołać uśmiech na twarzy, ale jesteście pewni, że taka szczelina będzie w stanie obsłużyć żądane ilości powietrza? czy sumaryczne pole przekroju wlotu przepustnicy i przewęzenia jest dokładnie takie samo?


Pole przekroju jest wieksze od pola przepustnicy ,a przepustnica jest sporo wieksza niz seryjna przepustnica z r32 . Tak jestem pewien ze to wystarczy na to co chce osiagnac wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Sat, 16 May 2015 - 00:03
Post #2480


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





czyste porno wink.gif uwielbiam oglądać fotki w tym projekcie, z niecierpliwością czekam na kolejne smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 122 123 124 125 126 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 23:57