![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_pontony_* |
![]()
Post
#2461
|
![]() |
No, no, niezle porno.
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2462
|
|
User Dołączył: Tue, 22 July 2014 Skąd: Kraków ![]() |
Może napiszesz coś więcej o modyfikacjach skrzyni? Seryjne przełożenia, czy jest możliwość dobrania w pewnym zakresie pod siebie, jak zamawia się wkład skrzyni? Jakieś wzmocnienia korpusu? Bo podpory to raczej pewniak?
Liczysz, dobierasz jakoś przełożenia, czy bardziej na czuja? Pytanie o tyle mnie ciekawi, że sporo osób spuszcza się, że takie czy inne poprowadzenie rurki itp. to 5% więcej mocy, natomiast zaraz za sprzęgłem zainteresowania większości ulatuje, a można tam sporo ugrać. |
|
|
![]()
Post
#2463
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Obstawiam taki dobór przełożeń, by 100-200 było na maks jednej zmianie biegów ;-)
|
|
|
![]()
Post
#2464
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Raczej to już nie kwestia tego, bo zmiana biegu i tak będzie megaszybka. Bardziej chodzi o spadek obrotów po zmianie biegu aby ciągle utrzymać docelowego boosta.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2465
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Kolektor wydechowy
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() C.D.N. -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2466
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
nieźle to wygląda, Jaką stal zastosowałeś? Rafał czemu nie kręcisz spoiny? było by wiele łatwiej no i ładniej
![]() |
|
|
![]()
Post
#2467
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
No spawanie amelinium, dużo ładniej Ci wychodzi
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#2468
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Po pierwsze , to ja nie spawam mojego kolektora bo nie ogarniam na tyle spawania stali nierdzewnej , aby podjac sie tego samemu. Kolektor jest spawany w oslonie argonu plus gaz formujacy , i wazne jest aby byl przetopiony i zaspoinowany z obu stron . Kolektor wydechowy jest spawany w DK turbitecnic .
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2469
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Tu jeszcze dwa zdjecia dla tych co lubia ladnie . Jednak , ja na swoje wlasne zyczenie chcialem miec wieksza ilosc materialu nadlanego na spawach i sporo mocniejszy przetop , poniewaz turbina wazy nie malo i nie mam ochoty aby kolektor co chwile pekal .
![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2470
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Tu jeszcze dwa zdjecia dla tych co lubia ladnie . Jednak , ja na swoje wlasne zyczenie chcialem miec wieksza ilosc materialu nadlanego na spawach i sporo mocniejszy przetop , poniewaz turbina wazy nie malo i nie mam ochoty aby kolektor co chwile pekal . ![]() ![]() Spaw ladny. Dla lepszego przetopu wystarczy zrobic fazki na stykach. |
|
|
![]()
Post
#2471
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 05 February 2015 ![]() |
I znowu sie zaczyna.. Hahaha...
|
|
|
![]()
Post
#2472
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Teraz jest pięknie.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#2473
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Rafał chyba parę stron temu była mowa o turbo support/hanger, nie będziesz tego stosował?
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#2474
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
Tu jeszcze dwa zdjecia dla tych co lubia ladnie . Jednak , ja na swoje wlasne zyczenie chcialem miec wieksza ilosc materialu nadlanego na spawach i sporo mocniejszy przetop , poniewaz turbina wazy nie malo i nie mam ochoty aby kolektor co chwile pekal . Spaw ladny. Dla lepszego przetopu wystarczy zrobic fazki na stykach. pytanie odnosnie spawow dla mnie wyglad ma n rzedne znaczenie 1 2 i3 wytrzymalosc i dlugowiecznosc -> niezniszczalnosc ![]() lepiej miec wiecej materialu nadlanego jak na zdjeciach powyzej ?? jak to za duzy OT to usuncie i poprosze info na PW ad projektu ...6/6 oby sprostal wymaganiom ![]() -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
![]()
Post
#2475
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2476
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() C.D.N. -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2477
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Tylko jedno można powiedzieć PKP
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#2478
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
wiem, że pytanie ze strony odbiorcy może wywołać uśmiech na twarzy, ale jesteście pewni, że taka szczelina będzie w stanie obsłużyć żądane ilości powietrza? czy sumaryczne pole przekroju wlotu przepustnicy i przewęzenia jest dokładnie takie samo?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2479
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
wiem, że pytanie ze strony odbiorcy może wywołać uśmiech na twarzy, ale jesteście pewni, że taka szczelina będzie w stanie obsłużyć żądane ilości powietrza? czy sumaryczne pole przekroju wlotu przepustnicy i przewęzenia jest dokładnie takie samo? Pole przekroju jest wieksze od pola przepustnicy ,a przepustnica jest sporo wieksza niz seryjna przepustnica z r32 . Tak jestem pewien ze to wystarczy na to co chce osiagnac ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2480
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
czyste porno
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 23:57 |