![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2441
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Przestańcie już za przeproszeniem pieprzyć o tej legalności i jakichś atestach, dzięki którym można jeździć po ulicy, bo ten samochód ma byćmoże legalną klatkę, ale jest w nim chyba parę rzeczy, które wykluczają go z ruchu, niezależnie od tego czy w PL, czy w DE, ze zdemontowanymi poduszkami i świecącą choinką kontrolek na czele.
Na marginesie - markowość produktu, czy 20 lat na rynku nie zawsze muszą być 100% gwarantem zajebistości. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2442
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Tak jak Cieplak juz napisal , wszystko bedzie spiete na jednej grubej srubie . Wybacz ,ale tego nie bede pisal , sam wiesz , ze pokazuje juz i tak bardzo duzo rzeczy . Jedyne co moge powiedziec , to ze tlok bedzie osadzony w odleglosci 1,2 mm od glowicy ... zreszta juz gadam za duzo ![]() Wybaczam i rozumiem ![]() |
|
|
![]()
Post
#2443
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
|
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#2444
|
![]() |
Kurde ma atest?? Ma, klatki Ireco jej nie mają zrozum. Po prostu inna specyfika, za kolejne dyskusje daje ostrzeżenia bo już konkretny offtop leci. Stary! Ty chyba nie wiesz co to jest offtop. Nie obrażaj mnie! Zadałem konkretne pytanie w temacie tego konkretnego auta. Więc o czym Ty piszesz? Czy oczekujesz że będę komuś lizał d....?! Dziękuję za tą krótką i bezowocną w argumenty dyskusję. Papa :-). |
|
|
![]()
Post
#2445
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Chinskie fele tez maja atest skoro mozna jezdzic po ulicy.
Kolega niestety ma racje, ta klatka przy udereniu od przodu nic nie da a moze narobic biedy. Moze przy dachowaniu by cos pomogla. Nie chcialem zaczynac tematu bo tak myslalem ze sie zaraz wszyscy pospinaja. Osobiscie wpakowal bym tam klatke spawana z spora iloscia zastrzalow do przodu. Kazdy z nas pakuje do auta co chce ale slusznie kolega zauwazyl ze jesli ktos wrzuca cos to po to aby inni skomentowali. Bez napiny. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#2446
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Tak się zastanawiam czy tu muszą być same łały ????????
Padła konkretna sugestia co do klatki i nic więcej żadnych obelg, offtopów więc o co chodzi? Co do tematu: z tego co dobrze pamiętam to chyba pojawił się swirl pot pod maską na widok którego ciarki przechodzą więc i tak nie ma problemu bo jak uderzenie dojdzie do klatki to auto będzie w fazie lotnej... logika na to wskazuje więc moderator chyba nie ma za co się przyczepić. |
|
|
![]()
Post
#2447
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Teraz juz tak calkiem oficjalnie . Podziekowania dla Jadzwina za nowe ECU " EMU " oraz modol DBW i chec pomocy przy paru drobnych zmianach jakie nas interesowaly .
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2448
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
klatka z duzą iloscią zastrzałów jest bardzo OK, tylko to auto nie bedzie latac na oesach 180km/h pomiedzy drzewami
to co jest od weichersa zapewni mozliwosc startów gdy auto zrobi 11 lub nizej - a powinno zrobić - przypominam ze ostatnio były pretensje ze auto nie jechało na cwiare, wiec zdecydujcie sie ![]() ta klatka to bardziej rollbar i jak najbardziej uchroni przed rolowaniem co moze miec miejsce na 1/4 mili zycze aby nigdy nie dzwoniło auto w drzewo lub mur przednie zastrzały wzdłuż słupków A sa rzeczywiscie daleko poprowadzone i dodatkowo wygiete no ale taki jest wymóg zachowania seryjnego wnetrza, do evo tez sa produkowane takie klatki i jesli mają homologację na pewno coś pomogą łamacze nog to czesto klatki budowane domowym sposobem z poprzeczką na wysokosci przednich nadkoli ?! temat klatki jest chyba wyczerpany i dlatego moderatorzy uważają dalsze bicie piany na ten temat jako off topic bo ile mozna to wałkować ?! padło kilka opinii (ja tez napisałem ze nie jestem zwolennikiem skręcanych klatek) ale rafałek wytłumaczył co i dlaczego i na tym proszę poprzestać -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2449
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Glowica gotowa do montazu
![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2450
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
profi,art,porn tyle można tylko napisać
|
|
|
![]()
Post
#2451
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Seryjne zaworki dają radę? Myślałem ,że będzie jakieś +1mm .A to ,że dolotowe są złote to dlatego ,że mają jakąś dodatkową powłokę? bo ja ostatnio jak taką składałem to się zastanawiałem czemu taki miedziany kolor
![]() |
|
|
![]()
Post
#2452
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Seryjne zaworki dają radę? Myślałem ,że będzie jakieś +1mm .A to ,że dolotowe są złote to dlatego ,że mają jakąś dodatkową powłokę? bo ja ostatnio jak taką składałem to się zastanawiałem czemu taki miedziany kolor ![]() Seryjne zawory , ktore tak nie do końca sa seryjne zostawia sie z zupełnie innego powodu . Do tej głowicy nie zakłada sie zaworów nadwymiarowych , ale to kazdy powinien sam wypróbować . W tej głowicy w serii były inne zawory . Ale mniejsza o to . Nie ma ciekawszych zamienników dlatego zostawia sie trw ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2453
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Taka sytuacja na dzien dzisiejszy
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/rafal.gajewski.52/...mp;notif_t=like C.D.N. -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2454
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 May 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ale ta suszarka jest wielka
![]() |
|
|
![]()
Post
#2455
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
O cyrk, wyglada jak fotomontaz.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#2456
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Seryjne zaworki dają radę? Myślałem ,że będzie jakieś +1mm .A to ,że dolotowe są złote to dlatego ,że mają jakąś dodatkową powłokę? bo ja ostatnio jak taką składałem to się zastanawiałem czemu taki miedziany kolor ![]() Jak wrzucisz na kamień szlifierski zaworki do odchudzenia to szybko zrobią sie takie złote ;-) Chociaż szkoda ze na idealnie gładko nie są zrobione od strony tłoka -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
![]()
Post
#2457
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 05 January 2015 Skąd: Ruda Śląska ![]() |
Konkret suszarka
![]() -------------------- ProfiTurbo.pl - CHRA, VNT, Billet Wheel, 'gruszki', testery do VNT.
|
|
|
![]()
Post
#2458
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
jest tak wielka ze moze wciągnąc jak sie koło niej stanie.męsko to wygląda
![]() |
|
|
![]()
Post
#2459
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
jop Twa mać ale wielka suszara masakra, aż jestem ciekaw jak będzie stawać na tych 6 garach
|
|
|
![]()
Post
#2460
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
![]() ![]() ![]() C.D.N. -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 07:13 |