![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2421
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
nie chce byc upierdliwy
![]() -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2422
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
No właśnie wóz bez poduszek jest nie sprawny i nie zgodny z homologacją. Rait?
Jak to jest w DE? Oni są rygorystyczni chyba? -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#2423
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Ale gdzie ja sie spinam ?? Ja naprawdę chętnie czytam to co macie do dodania , i wydaje mi sie ze nie napisałem nic obrazliwego , czy tez złośliwego. W tym aucie nie bede czuł sie pewnie bezpiecznie bo jest pozbawione poduszek powietrznych i wszystkich innych dodatków ktore teoretycznie miały by w razie "w" pomoc . Koncentrujemy sie w tym momencie zdecydowanie bardziej nad składaniem motoru . Klatka była dodatkiem na ktory czekałem 9 tygodni , wiec pomyślałem ze można pokazać. Jutro odbieramy walki od schricka i jak wszystko pójdzie zgodnie z planem silnik bedzie gotowy pod koniec przyszłego tygodnia . Wtedy zaczynamy walczyć na ostro . Nie pamiętam czy wcześniej już pisałeś, będzie wałek, a co z fazatorami? rozumiem że robią wylot, czy jednak zostają? |
|
|
![]()
Post
#2424
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
pisał ze fazatory OUT z tego co pamietam, bo sam pytałem o to
http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...t&p=1156212 -Usuniecie zmiennych faz rozrzadu i zastapienie ich regulowanymi kolkami na walkach -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2425
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Zgadza sie , fazatorow w tym silniku nie bedzie , zreszta tak jak to napisal Cowboy . Z nowosci to blok mamy juz gotowy , plyta jest spasowana , przeszlismy na m11 glowica -blok , po czym blok zostal troszke splanowany , po to aby uzyskac docelowe odprezenie .
https://www.facebook.com/video.php?v=876626...mp;notif_t=like ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2426
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Witaj,
Mógłbyś napisąć co tutaj jest z czym skręcane? i w jakiej kolejności? Liczac od dołu 1. Blok 2. Stopa podpory 3. Płyta szukałem niby czy nie pisałeś wczesniej ale w gąszczu spamu pogubiłem sie. Pozdr. Zgadza sie , fazatorow w tym silniku nie bedzie , zreszta tak jak to napisal Cowboy . Z nowosci to blok mamy juz gotowy , plyta jest spasowana , przeszlismy na m11 glowica -blok , po czym blok zostal troszke splanowany , po to aby uzyskac docelowe odprezenie . https://www.facebook.com/video.php?v=876626...mp;notif_t=like ![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#2427
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
wszystko razem jedna konkretna szpilka
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#2428
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Z tego co pisałeś jesteś fanem przestrzeni nad tłokiem, więc docelowe CR jakie będzie przy tej mocy, jeżeli to nie tajemnica?
|
|
|
![]()
Post
#2429
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Witaj, Mógłbyś napisąć co tutaj jest z czym skręcane? i w jakiej kolejności? Liczac od dołu 1. Blok 2. Stopa podpory 3. Płyta szukałem niby czy nie pisałeś wczesniej ale w gąszczu spamu pogubiłem sie. Pozdr. Tak jak Cieplak juz napisal , wszystko bedzie spiete na jednej grubej srubie . Z tego co pisałeś jesteś fanem przestrzeni nad tłokiem, więc docelowe CR jakie będzie przy tej mocy, jeżeli to nie tajemnica? Wybacz ,ale tego nie bede pisal , sam wiesz , ze pokazuje juz i tak bardzo duzo rzeczy . Jedyne co moge powiedziec , to ze tlok bedzie osadzony w odleglosci 1,2 mm od glowicy ... zreszta juz gadam za duzo ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2430
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
CR ok 8:5:1
![]() |
|
|
![]()
Post
#2431
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A ja myślę że nie ma co strzelać, bo nie wiadomo co zostało zrobione z głowicą, ani jaką dodatkową pojemność wprowadzi uszczelnienie...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#2432
|
![]() |
Wreszcze doszla klatka , troche czekalismy ,ale jakos wykonania jest naprawde ok i ma specyfikacje do poruszania sie po publicznych drogach , co w moim przypadku bylo bardzo wazne . Klatka jest wykonana ze stali chromowej i wazy ok 25 kg , czyli ok 35% mniej niz klatka ze stali standardowej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przeglądam czasmi Twój projekt. Nie obraź się ale jak widzę tak zrobioną klatkę to ciarki po plecach mi przechodzą. Miałem tą nieprzyjemność walic w słup przodem i taką klatką możesz jedynie zrobić sobie krzywdę i utrudnić strażakom wyjęcie Cie z samochodu. Przede wszytkim brak jest jakichkolwiek wzmocnieni i zastrzałów od przodu co powoduje że w razie czołówki wszytko i tak wjeżdża na twoje nogi. Poza tym te rury przy desce bardzo ograniczają przestrzeń i znakomicie będą łamać Twoje nogi. Oczywiści nie życzę Ci źle ale jak już coś się robi na wszelki "wypadek" to lepiej to przemyśleć. |
|
|
![]()
Post
#2433
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 05 February 2015 ![]() |
Ja przy takiej klatce mialem czolowego strzala w drzewo i klatka nawet nie drgnela, a podloga wokol jej mocowania podniosla sis z kazdej strony.. wiec przestancie pezesadzac i siac ferment.. jesli wiechers dopuszcxa je do produkcji, maja TUV tzn. ze spelniaja odpowiednie normy i wasze "wydaje mi sie" zaczyna byc nudne..
|
|
|
![]()
Post
#2434
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
michalbtl, masz gdzieś zdjęcia auta przed i po dzwonie? Bo może miałeś tylko podobną?
![]() Krzyż z tyłu, wzmocnienia w drzwiach i za kubłami łączące słupki B. Do tego na podobnej wysokości co koniec wzmocnienia drzwi. Jak dla m nie to jest do bólu klasycznie rozwiązanie i nie ma tu żadnego błędu. Zastrzały to jest jedna z opcji konfiguracji ale to nie Lancer na odcinek specjalny. |
|
|
![]()
Post
#2435
|
|
User Dołączył: Tue, 06 December 2011 ![]() |
No tak. Mógł nie wstawiać tej klatki i jechać 1/4 na pół gazu żeby nie zejść poniżej 11sek.. Przestańcie
![]() |
|
|
![]()
Post
#2436
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Przeglądam czasmi Twój projekt. Nie obraź się ale jak widzę tak zrobioną klatkę to ciarki po plecach mi przechodzą. Miałem tą nieprzyjemność walic w słup przodem i taką klatką możesz jedynie zrobić sobie krzywdę i utrudnić strażakom wyjęcie Cie z samochodu. Przede wszytkim brak jest jakichkolwiek wzmocnieni i zastrzałów od przodu co powoduje że w razie czołówki wszytko i tak wjeżdża na twoje nogi. Poza tym te rury przy desce bardzo ograniczają przestrzeń i znakomicie będą łamać Twoje nogi. Oczywiści nie życzę Ci źle ale jak już coś się robi na wszelki "wypadek" to lepiej to przemyśleć. Sorry ,ale nie chce mi sie tego wogole komentowac ... Rozumiem , ze Heniej z czerwonym nosem z podwiejskiego baru uspawalby lepsza klatke nize zrobila to firma , ktora zajmuje sie tym od 20 lat . Glowica jet praktycznie gotowa . ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#2437
|
![]() |
To może zapytam.
W jaki sposób powyższa klatka zabezpiecza kierowcę i pasażera przed udeżeniami z przodu? |
|
|
![]()
Post
#2438
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Kurde ma atest?? Ma, klatki Ireco jej nie mają zrozum. Po prostu inna specyfika, za kolejne dyskusje daje ostrzeżenia bo już konkretny offtop leci.
|
|
|
![]()
Post
#2439
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
na "miłość boską" proszę dajcie mi uprawnienia admina co będę wycinał te głupie czepialstwo,
panie michalbtl czy nie czytałeś ze żeby startować w zawodach Rafał potrzebuje klatki? a żeby jeździć na co dzien musi mieć taką? czy to trudno zrozumieć? proszę cie odpuść.... -------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#2440
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
U nas legalnie nie można posiadać klatki bo mimo wszystko ingerencja, u nich masz papier i wolno. Różnica niestety spora.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 01:46 |