Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 120 121 122 123 124 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
staszek 1
post Wed, 08 Apr 2015 - 09:03
Post #2421


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





nie chce byc upierdliwy smile.gif ale do braku poduszek mi sie diagnosta ostatnio przyjeb.ł . Co prawda odpuścił bo auto jest 99 rok ale ustekał dość chwile zanim podbił .


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 08 Apr 2015 - 09:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
specu
post Wed, 08 Apr 2015 - 10:20
Post #2422


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





No właśnie wóz bez poduszek jest nie sprawny i nie zgodny z homologacją. Rait?

Jak to jest w DE? Oni są rygorystyczni chyba?



--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Wed, 08 Apr 2015 - 14:45
Post #2423


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 07 Apr 2015 - 19:48) *
Ale gdzie ja sie spinam ?? Ja naprawdę chętnie czytam to co macie do dodania , i wydaje mi sie ze nie napisałem nic obrazliwego , czy tez złośliwego. W tym aucie nie bede czuł sie pewnie bezpiecznie bo jest pozbawione poduszek powietrznych i wszystkich innych dodatków ktore teoretycznie miały by w razie "w" pomoc . Koncentrujemy sie w tym momencie zdecydowanie bardziej nad składaniem motoru . Klatka była dodatkiem na ktory czekałem 9 tygodni , wiec pomyślałem ze można pokazać.

Jutro odbieramy walki od schricka i jak wszystko pójdzie zgodnie z planem silnik bedzie gotowy pod koniec przyszłego tygodnia . Wtedy zaczynamy walczyć na ostro .

Nie pamiętam czy wcześniej już pisałeś, będzie wałek, a co z fazatorami? rozumiem że robią wylot, czy jednak zostają?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 08 Apr 2015 - 14:54
Post #2424


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





pisał ze fazatory OUT z tego co pamietam, bo sam pytałem o to

http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...t&p=1156212

CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 30 Jan 2015 - 15:55) *
-Usuniecie zmiennych faz rozrzadu i zastapienie ich regulowanymi kolkami na walkach




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 08 Apr 2015 - 17:03
Post #2425


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Zgadza sie , fazatorow w tym silniku nie bedzie , zreszta tak jak to napisal Cowboy . Z nowosci to blok mamy juz gotowy , plyta jest spasowana , przeszlismy na m11 glowica -blok , po czym blok zostal troszke splanowany , po to aby uzyskac docelowe odprezenie .

https://www.facebook.com/video.php?v=876626...mp;notif_t=like











--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Wed, 08 Apr 2015 - 20:25
Post #2426


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Witaj,

Mógłbyś napisąć co tutaj jest z czym skręcane? i w jakiej kolejności?
Liczac od dołu
1. Blok
2. Stopa podpory
3. Płyta

szukałem niby czy nie pisałeś wczesniej ale w gąszczu spamu pogubiłem sie.

Pozdr.

CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 08 Apr 2015 - 18:03) *
Zgadza sie , fazatorow w tym silniku nie bedzie , zreszta tak jak to napisal Cowboy . Z nowosci to blok mamy juz gotowy , plyta jest spasowana , przeszlismy na m11 glowica -blok , po czym blok zostal troszke splanowany , po to aby uzyskac docelowe odprezenie .

https://www.facebook.com/video.php?v=876626...mp;notif_t=like




--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Wed, 08 Apr 2015 - 20:38
Post #2427


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





wszystko razem jedna konkretna szpilka


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Wed, 08 Apr 2015 - 22:10
Post #2428


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Z tego co pisałeś jesteś fanem przestrzeni nad tłokiem, więc docelowe CR jakie będzie przy tej mocy, jeżeli to nie tajemnica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 08 Apr 2015 - 22:48
Post #2429


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Skiba @ Wed, 08 Apr 2015 - 20:25) *
Witaj,

Mógłbyś napisąć co tutaj jest z czym skręcane? i w jakiej kolejności?
Liczac od dołu
1. Blok
2. Stopa podpory
3. Płyta

szukałem niby czy nie pisałeś wczesniej ale w gąszczu spamu pogubiłem sie.

Pozdr.


Tak jak Cieplak juz napisal , wszystko bedzie spiete na jednej grubej srubie .

CYTAT(ZUCZEKTT @ Wed, 08 Apr 2015 - 22:10) *
Z tego co pisałeś jesteś fanem przestrzeni nad tłokiem, więc docelowe CR jakie będzie przy tej mocy, jeżeli to nie tajemnica?


Wybacz ,ale tego nie bede pisal , sam wiesz , ze pokazuje juz i tak bardzo duzo rzeczy . Jedyne co moge powiedziec , to ze tlok bedzie osadzony w odleglosci 1,2 mm od glowicy ... zreszta juz gadam za duzo smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chudini3
post Wed, 08 Apr 2015 - 23:00
Post #2430


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 November 2013





CR ok 8:5:1 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Thu, 09 Apr 2015 - 00:02
Post #2431


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





A ja myślę że nie ma co strzelać, bo nie wiadomo co zostało zrobione z głowicą, ani jaką dodatkową pojemność wprowadzi uszczelnienie...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Thu, 09 Apr 2015 - 07:45
Post #2432









CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 06 Apr 2015 - 20:56) *
Wreszcze doszla klatka , troche czekalismy ,ale jakos wykonania jest naprawde ok i ma specyfikacje do poruszania sie po publicznych drogach , co w moim przypadku bylo bardzo wazne . Klatka jest wykonana ze stali chromowej i wazy ok 25 kg , czyli ok 35% mniej niz klatka ze stali standardowej













Przeglądam czasmi Twój projekt.
Nie obraź się ale jak widzę tak zrobioną klatkę to ciarki po plecach mi przechodzą.
Miałem tą nieprzyjemność walic w słup przodem i taką klatką możesz jedynie zrobić sobie krzywdę i utrudnić strażakom wyjęcie Cie z samochodu.
Przede wszytkim brak jest jakichkolwiek wzmocnieni i zastrzałów od przodu co powoduje że w razie czołówki wszytko i tak wjeżdża na twoje nogi.
Poza tym te rury przy desce bardzo ograniczają przestrzeń i znakomicie będą łamać Twoje nogi.
Oczywiści nie życzę Ci źle ale jak już coś się robi na wszelki "wypadek" to lepiej to przemyśleć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
no_one
post Thu, 09 Apr 2015 - 08:30
Post #2433


Rookie
Dołączył: Thu, 05 February 2015





Ja przy takiej klatce mialem czolowego strzala w drzewo i klatka nawet nie drgnela, a podloga wokol jej mocowania podniosla sis z kazdej strony.. wiec przestancie pezesadzac i siac ferment.. jesli wiechers dopuszcxa je do produkcji, maja TUV tzn. ze spelniaja odpowiednie normy i wasze "wydaje mi sie" zaczyna byc nudne..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lapeno
post Thu, 09 Apr 2015 - 12:11
Post #2434


User
Dołączył: Wed, 25 June 2014





michalbtl, masz gdzieś zdjęcia auta przed i po dzwonie? Bo może miałeś tylko podobną? wink.gif

Krzyż z tyłu, wzmocnienia w drzwiach i za kubłami łączące słupki B. Do tego na podobnej wysokości co koniec wzmocnienia drzwi. Jak dla m nie to jest do bólu klasycznie rozwiązanie i nie ma tu żadnego błędu. Zastrzały to jest jedna z opcji konfiguracji ale to nie Lancer na odcinek specjalny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek1986
post Thu, 09 Apr 2015 - 14:50
Post #2435


User
Dołączył: Tue, 06 December 2011





No tak. Mógł nie wstawiać tej klatki i jechać 1/4 na pół gazu żeby nie zejść poniżej 11sek.. Przestańcie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 09 Apr 2015 - 17:46
Post #2436


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(michalbtl @ Thu, 09 Apr 2015 - 07:45) *
Przeglądam czasmi Twój projekt.
Nie obraź się ale jak widzę tak zrobioną klatkę to ciarki po plecach mi przechodzą.
Miałem tą nieprzyjemność walic w słup przodem i taką klatką możesz jedynie zrobić sobie krzywdę i utrudnić strażakom wyjęcie Cie z samochodu.
Przede wszytkim brak jest jakichkolwiek wzmocnieni i zastrzałów od przodu co powoduje że w razie czołówki wszytko i tak wjeżdża na twoje nogi.
Poza tym te rury przy desce bardzo ograniczają przestrzeń i znakomicie będą łamać Twoje nogi.
Oczywiści nie życzę Ci źle ale jak już coś się robi na wszelki "wypadek" to lepiej to przemyśleć.



Sorry ,ale nie chce mi sie tego wogole komentowac ... Rozumiem , ze Heniej z czerwonym nosem z podwiejskiego baru uspawalby lepsza klatke nize zrobila to firma , ktora zajmuje sie tym od 20 lat .

Glowica jet praktycznie gotowa .







--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Thu, 09 Apr 2015 - 19:42
Post #2437









To może zapytam.

W jaki sposób powyższa klatka zabezpiecza kierowcę i pasażera przed udeżeniami z przodu?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 09 Apr 2015 - 19:50
Post #2438


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Kurde ma atest?? Ma, klatki Ireco jej nie mają zrozum. Po prostu inna specyfika, za kolejne dyskusje daje ostrzeżenia bo już konkretny offtop leci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anwi
post Thu, 09 Apr 2015 - 19:53
Post #2439


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





na "miłość boską" proszę dajcie mi uprawnienia admina co będę wycinał te głupie czepialstwo,

panie michalbtl czy nie czytałeś ze żeby startować w zawodach Rafał potrzebuje klatki? a żeby jeździć na co dzien musi mieć taką? czy to trudno zrozumieć? proszę cie odpuść....


--------------------
Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg
Galant 2.5V6 AWD SingleT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 09 Apr 2015 - 20:00
Post #2440


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





U nas legalnie nie można posiadać klatki bo mimo wszystko ingerencja, u nich masz papier i wolno. Różnica niestety spora.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 120 121 122 123 124 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 01:46