Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 119 120 121 122 123 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
tjwasiak
post Tue, 07 Apr 2015 - 10:07
Post #2401


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Uznaniowość - czyli humor diagnosty/policjanta to występują tylko w PL. W cywilizowanych krajach to co jest homologowane jest dopuszczone do użytku i koniec.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Apr 2015 - 10:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Tue, 07 Apr 2015 - 10:49
Post #2402


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(tjwasiak @ Tue, 07 Apr 2015 - 10:07) *
Uznaniowość - czyli humor diagnosty/policjanta to występują tylko w PL. W cywilizowanych krajach to co jest homologowane jest dopuszczone do użytku i koniec.



Lepiej bym tego nie ujął . wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lapeno
post Tue, 07 Apr 2015 - 11:15
Post #2403


User
Dołączył: Wed, 25 June 2014





CYTAT(!markos @ Tue, 07 Apr 2015 - 09:28) *
Chodziło mi raczej o małą zawartość zdrowego rozsądku w jeździe z klatką i bez kasku.


Zawsze można zrobić 500koni w papierowej Hondzie bez kanapy z tyłu i udawać, że wszystko jest w porządku. laugh.gif Odpukać, wolałbym mieć przygodę z taką klatką w środku i bez kasku niż bez niej.

Dobry ruch. W końcu ktoś normalnie podchodzi do sprawy. Do tego wykonanie wydaje się być porządne, jak na skręcaną konstrukcję wygląda solidnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Tue, 07 Apr 2015 - 15:59
Post #2404


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(!markos @ Tue, 07 Apr 2015 - 09:28) *
Chodziło mi raczej o małą zawartość zdrowego rozsądku w jeździe z klatką i bez kasku.


Musi być kubeł i szelkowe pasy. Wtedy nie ma nic nierozsądnego...
Przy zwykłym fotelu i zwykłych pasach, to faktycznie głupi pomysł.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 07 Apr 2015 - 17:07
Post #2405


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Lapeno @ Tue, 07 Apr 2015 - 11:15) *
Zawsze można zrobić 500koni w papierowej Hondzie bez kanapy z tyłu i udawać, że wszystko jest w porządku. laugh.gif
Oczywiście, że można, ale nie bardzo rozumiem co jest w tym śmiesznego. Można też zrobić 230 i jeździć na seryjnym zawieszeniu i z seryjnymi hamulcami niewentylowanymi 240mm i z bębnem z tyłu, znam takie samochody. Tyle, że to też nie jest rozsądne.

Ja chyba wolałbym chyba dzwonić w aucie w dobrym fotelu i w szelkach, bez klatki, niż na zwykłym fotelu, bez szelek, ale z klatką. Z tego pierwszego strzału mógłbym wyjść z głową na miejscu, z drugiego mógłbym wyjść z czymś, co głowę ostatnim razem przypominało jak wsiadałem do auta. Takie mam zboczenie i byćmoże nieuzasadniony strach, że nie wyobrażam sobie jazdy bez kasku samochodem, który ma klatkę poprowadzoną tuż obok głowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Tue, 07 Apr 2015 - 17:20
Post #2406









kurde, czy ten temat musi być śmietnikiem polskiej frustracji co i rusz?

Rafałek robi jeden z najgrubszych projektów w kraju a sranie jest o każdą bzdurę.
auto ma mieć 1000hp + więc klatka jest wskazana, duży hamulec również.

Myślę, że autor wie czym grozi rura koło głowy bo w tym projekcie, w przeciwieństwie do 99% na naszym rynku, wszystko robione jest od A do Z z głową. kubły już zresztą w tym aucie są z GT3, szelki to promil wydatków, który najpewniej już jest wliczony.

wg mnie jedynie autor powinien mieć możliwość pisania w tym temacie bo znakomita większość postów to kompromitacja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Tue, 07 Apr 2015 - 17:39
Post #2407


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Gucior, no nie przesadzajmy, to jest jednak forum dyskusyjne mimo wszystko. No i jedna uwaga, z tym krajem też nie przesadzajmy, między innymi z tego względu klatka musiała mieć "papier".


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lapeno
post Tue, 07 Apr 2015 - 17:56
Post #2408


User
Dołączył: Wed, 25 June 2014





Przecież właściciel pisał o szelkach. Najlepszy byłby kubełek z uszami, ale chyba nie ma żadnego z homologacją drogową. Sparco Milano ma chyba TUV, do tego dobre szelki i tyle. Mały zonk, że kosztuje sporo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 07 Apr 2015 - 18:46
Post #2409


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(gucior @ Tue, 07 Apr 2015 - 17:20) *
wg mnie jedynie autor powinien mieć możliwość pisania w tym temacie bo znakomita większość postów to kompromitacja.

Wg. mnie autor oceniając po tonie wypowiedzi czasem powinien mieć wręcz zakaz pisania w tym temacie, ale oczywiście przepraszamy, że pozwoliliśmy sobie podyskutować na chyba dość istotny temat bezpieczeństwa rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 07 Apr 2015 - 19:25
Post #2410


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(!markos @ Tue, 07 Apr 2015 - 17:07) *
Ja chyba wolałbym chyba dzwonić w aucie w dobrym fotelu i w szelkach, bez klatki, niż na zwykłym fotelu, bez szelek, ale z klatką. Z tego pierwszego strzału mógłbym wyjść z głową na miejscu, z drugiego mógłbym wyjść z czymś, co głowę ostatnim razem przypominało jak wsiadałem do auta.



Ale powiedz mi skad tobie sie wzielo ze ja mam zwykle fotele ?? Fotele kubelkowe z porsche gt3 sa w tym samochodzie od ok 2-3 lat . Kolejna sprawa jest to ze zawsze moge oblozyc czyms rurki kolo siebie(np gabka) i nie bedzie problemu . Po trzecie to z pewnoscia nie zamontowalbym klatki gdyby to nie bylo wymogiem startu na 1/4 mili . A ze maluje caly samochod , to padla decyzja , ze wlasnie teraz ja zamontujem . Tyle na temat klatki .


CYTAT(!markos @ Tue, 07 Apr 2015 - 18:46) *
Wg. mnie autor oceniając po tonie wypowiedzi czasem powinien mieć wręcz zakaz pisania w tym temacie, ale oczywiście przepraszamy, że pozwoliliśmy sobie podyskutować na chyba dość istotny temat bezpieczeństwa rolleyes.gif



Przyganial kocial garnkowi .... , wiesz , zrozumialbym jak by ten tekst napisal ktos inny smile.gif smile.gif smile.gif

Panowie ja przyjmuje naprawde wszystkie uwagi , ale tak jak wspomnialem ... np w Bitburgu nie mialbym opcji pojechania nawet jednego przejazdu poniewaz znam czlowieka ktory sprawuje nadzor nad dopuszczeniem samochodu lub jego "stanu technicznego " jak kto woli do zawodow . Gdyby nie to, ze cieplak dymal z polski tyle kilometrow na ostatnie zawody,to tez by go nie dopuscili , pomimo iz mial klatke aluminiowa .

Samochody ktore moga pojechac czas ponizej ET 11 musza miec klatke "stalowa" i to pchnelo mnie do jej kupna . Uwazam rowniez , ze pomimo iz jest to klatka przykrecana , a nie wspawywana , zawsze stanowi jakas tam dodatkowa "ochrone " ,a to ze jest wykonana ze stali chromowej nie stanowi jakiegos ekstremalnego "dodatkowego" balastu .

Reasumujac :

- Klatka jest
- Pasy 4 punktowe pewnie w niedlugim czasiu tez sie pojawia
- Fotele kubelkowe sa
- Hamulce z przodu 6 tloczkowe plus tarcza 370mm
- Hamulce tyl 310mm

Powiedz mi !markos w jakis sposob moge poprawic ci jeszcze humor ?? wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 07 Apr 2015 - 19:31
Post #2411


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Również proszę jak zwykły user, by nie zaśmiecać tematu takimi pierdołami, fajny performance, fajny projekt, dajmy poczytać.
Jak ktoś chce zbawić świat to na youtube jest miliard filmików, gdzie goście latają autkami 600+ z klatkami, bez kasków, bez pasów w krótkim rękawku i tam nikt o to nie psioczy.

Sam projekt zaczyna przypominać projekty z extremetuners, czyli uliczne auto, klatka i poszerzenia zrobione, bo potrzebne i bardzo mocny piec. Podoba mi się.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 07 Apr 2015 - 19:41
Post #2412


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 07 Apr 2015 - 19:25) *
Powiedz mi !markos w jakis sposob moge poprawic ci jeszcze humor ?? wink.gif
Jest mi obojętne co zadecydujesz robić przy tym samochodzie, i tak się nim jaram. Po prostu sobie dyskutowaliśmy i wziąłeś wszystko za bardzo do siebie. Fajnie, że masz fotel, fajnie, że masz klatkę, fajnie, że będą odpowiednie pasy, nie daj się tylko oszukać, że gąbka w czymś pomoże tongue.gif Pomoże, ale jak będziesz miał na głowie kask wink.gif Mi to jest na prawdę obojętne, to auto jest i tak kosmosem, więc czill, zero spiny smile.gif

Gdybyś tę pierwszą uwagę napisał rok temu, to może bym się przejął, trochę mi się w życiu pozmieniało, już nie jestem tym samym człowiekiem co kiedyś wink.gif Pozdro i rób dalej, bo fajnie się te rzeczy ogląda!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 07 Apr 2015 - 19:48
Post #2413


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(!markos @ Tue, 07 Apr 2015 - 19:41) *
Jest mi obojętne co zadecydujesz robić przy tym samochodzie, i tak się nim jaram. Po prostu sobie dyskutowaliśmy i wziąłeś wszystko za bardzo do siebie. Fajnie, że masz fotel, fajnie, że masz klatkę, fajnie, że będziesz czuł się bezpiecznie jak obłożysz rurki gąbką. Mi to jest na prawdę obojętne, to auto jest i tak kosmosem, więc czill, zero spiny smile.gif

Gdybyś tę pierwszą uwagę napisał rok temu, to może bym się przejął, trochę mi się w życiu pozmieniało, już nie jestem tym samym człowiekiem co kiedyś wink.gif Pozdro i rób dalej, bo fajnie się te rzeczy ogląda!



Ale gdzie ja sie spinam ?? Ja naprawdę chętnie czytam to co macie do dodania , i wydaje mi sie ze nie napisałem nic obrazliwego , czy tez złośliwego. W tym aucie nie bede czuł sie pewnie bezpiecznie bo jest pozbawione poduszek powietrznych i wszystkich innych dodatków ktore teoretycznie miały by w razie "w" pomoc . Koncentrujemy sie w tym momencie zdecydowanie bardziej nad składaniem motoru . Klatka była dodatkiem na ktory czekałem 9 tygodni , wiec pomyślałem ze można pokazać.

Jutro odbieramy walki od schricka i jak wszystko pójdzie zgodnie z planem silnik bedzie gotowy pod koniec przyszłego tygodnia . Wtedy zaczynamy walczyć na ostro .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 07 Apr 2015 - 20:12
Post #2414


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Klatka jest mega, sam najchętniej pchałbym to w każdy samochód, ale takie auto niestety przestaje już być cywilem :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 07 Apr 2015 - 20:20
Post #2415


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Po prostu markos powinien zadać pytanie. Rafał wiesz , że jak klatka to bezpieczniej w kasku? A Rafał tak dziękuję wiem i nie było by zamieszania.
Czekam na koniec prac i ćwiarę.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 07 Apr 2015 - 20:51
Post #2416


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(specu @ Tue, 07 Apr 2015 - 20:20) *
Po prostu markos powinien zadać pytanie. Rafał wiesz , że jak klatka to bezpieczniej w kasku? A Rafał tak dziękuję wiem i nie było by zamieszania.
Czekam na koniec prac i ćwiarę.


Ćwiarę? Bez połówki nawet bym nie podchodził laugh.gif

A tak już serio - Rafałek, planujesz cokolwiek z tyłem wnętrza robić, czy zostawiasz blachę i wiązki jak są? Patrząc po poziomie projektu, po prostu ciekawi mnie, jak dorównać z wnętrzem do reszty auta.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 07 Apr 2015 - 20:57
Post #2417


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(pinin @ Tue, 07 Apr 2015 - 20:51) *
Ćwiarę? Bez połówki nawet bym nie podchodził laugh.gif

A tak już serio - Rafałek, planujesz cokolwiek z tyłem wnętrza robić, czy zostawiasz blachę i wiązki jak są? Patrząc po poziomie projektu, po prostu ciekawi mnie, jak dorównać z wnętrzem do reszty auta.



Dodam zdjęcia po malowaniu , klatka była dosłownie "wrzucona" wrzucona do środka , tylko po to aby sprawdzić czy wszystko pasuje . Teraz bedzie znowu wyjęta i oddana do malowania .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 07 Apr 2015 - 21:06
Post #2418


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





a jak chcecie ją spasować z plastikami, dywanem, kanapą i resztą wyposażenia wnętrza? wszystko wylatuje czy będziecie kombinować, żeby jak najwięcej zostało?

ps. w temacie pasów, fajne są schroth profi-ii smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 07 Apr 2015 - 21:14
Post #2419


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Ludzie kocham ten temat, klatki w niemczech są jakie są ale maja certyfikaty, paradoksalnie klatka z ireco może nie przejść kontroli na drodze. Wyluzujcie trochę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 07 Apr 2015 - 21:46
Post #2420


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(siewcu @ Tue, 07 Apr 2015 - 21:06) *
a jak chcecie ją spasować z plastikami, dywanem, kanapą i resztą wyposażenia wnętrza? wszystko wylatuje czy będziecie kombinować, żeby jak najwięcej zostało?

ps. w temacie pasów, fajne są schroth profi-ii smile.gif


Powtarzam poraz kolejny , samochod jest całkowicie pusty od dwoch sezonów . Sa tylko dwa Kubelki , nie ma mat wygluszcjacych , nie ma podsufitki , nie ma poduszkę powietrznych itp itd . Sa dwa Kubelki , jest deska rozdzielcza i tapicerka na przednich drzwiach . Po za tym nie ma nic wiecie w środku .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 119 120 121 122 123 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 08:59