![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2401
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Uznaniowość - czyli humor diagnosty/policjanta to występują tylko w PL. W cywilizowanych krajach to co jest homologowane jest dopuszczone do użytku i koniec.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2402
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Uznaniowość - czyli humor diagnosty/policjanta to występują tylko w PL. W cywilizowanych krajach to co jest homologowane jest dopuszczone do użytku i koniec. Lepiej bym tego nie ujął . ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2403
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
Chodziło mi raczej o małą zawartość zdrowego rozsądku w jeździe z klatką i bez kasku. Zawsze można zrobić 500koni w papierowej Hondzie bez kanapy z tyłu i udawać, że wszystko jest w porządku. ![]() Dobry ruch. W końcu ktoś normalnie podchodzi do sprawy. Do tego wykonanie wydaje się być porządne, jak na skręcaną konstrukcję wygląda solidnie. |
|
|
![]()
Post
#2404
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2405
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Zawsze można zrobić 500koni w papierowej Hondzie bez kanapy z tyłu i udawać, że wszystko jest w porządku. Oczywiście, że można, ale nie bardzo rozumiem co jest w tym śmiesznego. Można też zrobić 230 i jeździć na seryjnym zawieszeniu i z seryjnymi hamulcami niewentylowanymi 240mm i z bębnem z tyłu, znam takie samochody. Tyle, że to też nie jest rozsądne.![]() Ja chyba wolałbym chyba dzwonić w aucie w dobrym fotelu i w szelkach, bez klatki, niż na zwykłym fotelu, bez szelek, ale z klatką. Z tego pierwszego strzału mógłbym wyjść z głową na miejscu, z drugiego mógłbym wyjść z czymś, co głowę ostatnim razem przypominało jak wsiadałem do auta. Takie mam zboczenie i byćmoże nieuzasadniony strach, że nie wyobrażam sobie jazdy bez kasku samochodem, który ma klatkę poprowadzoną tuż obok głowy. |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#2406
|
![]() |
kurde, czy ten temat musi być śmietnikiem polskiej frustracji co i rusz?
Rafałek robi jeden z najgrubszych projektów w kraju a sranie jest o każdą bzdurę. auto ma mieć 1000hp + więc klatka jest wskazana, duży hamulec również. Myślę, że autor wie czym grozi rura koło głowy bo w tym projekcie, w przeciwieństwie do 99% na naszym rynku, wszystko robione jest od A do Z z głową. kubły już zresztą w tym aucie są z GT3, szelki to promil wydatków, który najpewniej już jest wliczony. wg mnie jedynie autor powinien mieć możliwość pisania w tym temacie bo znakomita większość postów to kompromitacja. |
|
|
![]()
Post
#2407
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Gucior, no nie przesadzajmy, to jest jednak forum dyskusyjne mimo wszystko. No i jedna uwaga, z tym krajem też nie przesadzajmy, między innymi z tego względu klatka musiała mieć "papier".
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#2408
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
Przecież właściciel pisał o szelkach. Najlepszy byłby kubełek z uszami, ale chyba nie ma żadnego z homologacją drogową. Sparco Milano ma chyba TUV, do tego dobre szelki i tyle. Mały zonk, że kosztuje sporo.
|
|
|
![]()
Post
#2409
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
wg mnie jedynie autor powinien mieć możliwość pisania w tym temacie bo znakomita większość postów to kompromitacja. Wg. mnie autor oceniając po tonie wypowiedzi czasem powinien mieć wręcz zakaz pisania w tym temacie, ale oczywiście przepraszamy, że pozwoliliśmy sobie podyskutować na chyba dość istotny temat bezpieczeństwa ![]() |
|
|
![]()
Post
#2410
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ja chyba wolałbym chyba dzwonić w aucie w dobrym fotelu i w szelkach, bez klatki, niż na zwykłym fotelu, bez szelek, ale z klatką. Z tego pierwszego strzału mógłbym wyjść z głową na miejscu, z drugiego mógłbym wyjść z czymś, co głowę ostatnim razem przypominało jak wsiadałem do auta. Ale powiedz mi skad tobie sie wzielo ze ja mam zwykle fotele ?? Fotele kubelkowe z porsche gt3 sa w tym samochodzie od ok 2-3 lat . Kolejna sprawa jest to ze zawsze moge oblozyc czyms rurki kolo siebie(np gabka) i nie bedzie problemu . Po trzecie to z pewnoscia nie zamontowalbym klatki gdyby to nie bylo wymogiem startu na 1/4 mili . A ze maluje caly samochod , to padla decyzja , ze wlasnie teraz ja zamontujem . Tyle na temat klatki . Wg. mnie autor oceniając po tonie wypowiedzi czasem powinien mieć wręcz zakaz pisania w tym temacie, ale oczywiście przepraszamy, że pozwoliliśmy sobie podyskutować na chyba dość istotny temat bezpieczeństwa ![]() Przyganial kocial garnkowi .... , wiesz , zrozumialbym jak by ten tekst napisal ktos inny ![]() ![]() ![]() Panowie ja przyjmuje naprawde wszystkie uwagi , ale tak jak wspomnialem ... np w Bitburgu nie mialbym opcji pojechania nawet jednego przejazdu poniewaz znam czlowieka ktory sprawuje nadzor nad dopuszczeniem samochodu lub jego "stanu technicznego " jak kto woli do zawodow . Gdyby nie to, ze cieplak dymal z polski tyle kilometrow na ostatnie zawody,to tez by go nie dopuscili , pomimo iz mial klatke aluminiowa . Samochody ktore moga pojechac czas ponizej ET 11 musza miec klatke "stalowa" i to pchnelo mnie do jej kupna . Uwazam rowniez , ze pomimo iz jest to klatka przykrecana , a nie wspawywana , zawsze stanowi jakas tam dodatkowa "ochrone " ,a to ze jest wykonana ze stali chromowej nie stanowi jakiegos ekstremalnego "dodatkowego" balastu . Reasumujac : - Klatka jest - Pasy 4 punktowe pewnie w niedlugim czasiu tez sie pojawia - Fotele kubelkowe sa - Hamulce z przodu 6 tloczkowe plus tarcza 370mm - Hamulce tyl 310mm Powiedz mi !markos w jakis sposob moge poprawic ci jeszcze humor ?? ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2411
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Również proszę jak zwykły user, by nie zaśmiecać tematu takimi pierdołami, fajny performance, fajny projekt, dajmy poczytać.
Jak ktoś chce zbawić świat to na youtube jest miliard filmików, gdzie goście latają autkami 600+ z klatkami, bez kasków, bez pasów w krótkim rękawku i tam nikt o to nie psioczy. Sam projekt zaczyna przypominać projekty z extremetuners, czyli uliczne auto, klatka i poszerzenia zrobione, bo potrzebne i bardzo mocny piec. Podoba mi się. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#2412
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Powiedz mi !markos w jakis sposob moge poprawic ci jeszcze humor ?? Jest mi obojętne co zadecydujesz robić przy tym samochodzie, i tak się nim jaram. Po prostu sobie dyskutowaliśmy i wziąłeś wszystko za bardzo do siebie. Fajnie, że masz fotel, fajnie, że masz klatkę, fajnie, że będą odpowiednie pasy, nie daj się tylko oszukać, że gąbka w czymś pomoże ![]() ![]() ![]() ![]() Gdybyś tę pierwszą uwagę napisał rok temu, to może bym się przejął, trochę mi się w życiu pozmieniało, już nie jestem tym samym człowiekiem co kiedyś ![]() |
|
|
![]()
Post
#2413
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jest mi obojętne co zadecydujesz robić przy tym samochodzie, i tak się nim jaram. Po prostu sobie dyskutowaliśmy i wziąłeś wszystko za bardzo do siebie. Fajnie, że masz fotel, fajnie, że masz klatkę, fajnie, że będziesz czuł się bezpiecznie jak obłożysz rurki gąbką. Mi to jest na prawdę obojętne, to auto jest i tak kosmosem, więc czill, zero spiny ![]() Gdybyś tę pierwszą uwagę napisał rok temu, to może bym się przejął, trochę mi się w życiu pozmieniało, już nie jestem tym samym człowiekiem co kiedyś ![]() Ale gdzie ja sie spinam ?? Ja naprawdę chętnie czytam to co macie do dodania , i wydaje mi sie ze nie napisałem nic obrazliwego , czy tez złośliwego. W tym aucie nie bede czuł sie pewnie bezpiecznie bo jest pozbawione poduszek powietrznych i wszystkich innych dodatków ktore teoretycznie miały by w razie "w" pomoc . Koncentrujemy sie w tym momencie zdecydowanie bardziej nad składaniem motoru . Klatka była dodatkiem na ktory czekałem 9 tygodni , wiec pomyślałem ze można pokazać. Jutro odbieramy walki od schricka i jak wszystko pójdzie zgodnie z planem silnik bedzie gotowy pod koniec przyszłego tygodnia . Wtedy zaczynamy walczyć na ostro . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2414
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Klatka jest mega, sam najchętniej pchałbym to w każdy samochód, ale takie auto niestety przestaje już być cywilem :/
|
|
|
![]()
Post
#2415
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Po prostu markos powinien zadać pytanie. Rafał wiesz , że jak klatka to bezpieczniej w kasku? A Rafał tak dziękuję wiem i nie było by zamieszania.
Czekam na koniec prac i ćwiarę. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#2416
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Po prostu markos powinien zadać pytanie. Rafał wiesz , że jak klatka to bezpieczniej w kasku? A Rafał tak dziękuję wiem i nie było by zamieszania. Czekam na koniec prac i ćwiarę. Ćwiarę? Bez połówki nawet bym nie podchodził ![]() A tak już serio - Rafałek, planujesz cokolwiek z tyłem wnętrza robić, czy zostawiasz blachę i wiązki jak są? Patrząc po poziomie projektu, po prostu ciekawi mnie, jak dorównać z wnętrzem do reszty auta. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#2417
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ćwiarę? Bez połówki nawet bym nie podchodził ![]() A tak już serio - Rafałek, planujesz cokolwiek z tyłem wnętrza robić, czy zostawiasz blachę i wiązki jak są? Patrząc po poziomie projektu, po prostu ciekawi mnie, jak dorównać z wnętrzem do reszty auta. Dodam zdjęcia po malowaniu , klatka była dosłownie "wrzucona" wrzucona do środka , tylko po to aby sprawdzić czy wszystko pasuje . Teraz bedzie znowu wyjęta i oddana do malowania . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2418
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
a jak chcecie ją spasować z plastikami, dywanem, kanapą i resztą wyposażenia wnętrza? wszystko wylatuje czy będziecie kombinować, żeby jak najwięcej zostało?
ps. w temacie pasów, fajne są schroth profi-ii ![]() |
|
|
![]()
Post
#2419
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Ludzie kocham ten temat, klatki w niemczech są jakie są ale maja certyfikaty, paradoksalnie klatka z ireco może nie przejść kontroli na drodze. Wyluzujcie trochę
|
|
|
![]()
Post
#2420
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
a jak chcecie ją spasować z plastikami, dywanem, kanapą i resztą wyposażenia wnętrza? wszystko wylatuje czy będziecie kombinować, żeby jak najwięcej zostało? ps. w temacie pasów, fajne są schroth profi-ii ![]() Powtarzam poraz kolejny , samochod jest całkowicie pusty od dwoch sezonów . Sa tylko dwa Kubelki , nie ma mat wygluszcjacych , nie ma podsufitki , nie ma poduszkę powietrznych itp itd . Sa dwa Kubelki , jest deska rozdzielcza i tapicerka na przednich drzwiach . Po za tym nie ma nic wiecie w środku . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 08:59 |