![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2201
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
auto będzie miało duuużą moc, zrobione heble ,zawias z zewnątrz też jest kotem a co ze środkiem?
Bo tak szczerze to z tego co pamiętam są fajne fotele ale robisz coś z deską itp? bo leony nie powalają jakością plastików itp a w takim aucie fajnie było by też poprawić i to ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2202
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Tylko po co ruszać deskę? Dla mnie to sztuka dla sztuki i lepiej te środki przeznaczyć na lepsze gumy lub mechanikę ;-)
|
|
|
![]()
Post
#2203
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
Rafał mówił ze deska bedzie w skórze z węża. Strażackiego.
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#2204
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafał mówił ze deska bedzie w skórze z węża. Strażackiego. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pawel deska nie jest taka tragiczna , zreszta ksztaltem dokladnie taka sama jak w s3 ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2205
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 May 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Deskę i plastiki poflokować na czarno i będzie si. A błotniki poszerzane ze względu na półosie czy aby większe gumy upchnąć?
|
|
|
![]()
Post
#2206
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
A błotniki poszerzane ze względu na półosie czy aby większe gumy upchnąć? poszerzam z tego wzgledu ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2207
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
To jest pasowanie obecnych kół, czy jakieś nowe? Będzie fajnie z szerszym customem
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2208
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
http://i.imgur.com/iRH8y0L.jpg
Biorąc pod uwage to zdjęcie - to to są stare koła ;-) tutaj podobnie wystają |
|
|
![]()
Post
#2209
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Nie wiem czy nie prościej dobierać właściwy offset i szerokość...
|
|
|
![]()
Post
#2210
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 12 February 2004 Skąd: Podkova L. ![]() |
I ślizgać się przy każdej możliwej prędkości
![]() |
|
|
![]()
Post
#2211
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
To jest pasowanie obecnych kół, czy jakieś nowe? Będzie fajnie z szerszym customem ![]() To sa obecne obręcze , koło wychodziło tak mocno przez zaciski i tarcze z rs3 ktore były podłożone jeszcze od środka dystansem 12mm . Poszerzany jest u kogos kto ma pojęcie w taki temacie , wiec gorzej nie bedzie wyglądał . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2212
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
I ślizgać się przy każdej możliwej prędkości No tak tak, bo większy offset i mniejsza szerokość felgi wywołują poślizg ![]() ![]() koło wychodziło tak mocno przez zaciski i tarcze z rs3 ktore były podłożone jeszcze od środka dystansem 12mm . I mam odpowiedź - wymagania ze strony hamulca, to trzyma się kupy ![]() |
|
|
![]()
Post
#2213
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
skoro mowa o rs3 to się chce właśnie dopytać. Chodzi mi to po głowie ale słyszałem ,że zaciski bardzo odstają od tarczy i jest problem ocierających zacisków o ramiona felgi. Ja mam felgi z rantem i się zastanawiam czy w ogóle jest szansa upchnąć te heble skoro od obecnego brembo do ramion felg mam ze 2mm;/
A niestety felgi bardziej nie wypchnę bo musiałbym zrobić to samo co Ty w leonie;/ Podsumowując to chyba raczej zapomnieć o możliwości włożenia hebli z TTrs/rs3 ? bo niebawem bede miał takie w rękach i planowałem przymiarki do siebie. |
|
|
![]()
Post
#2214
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
skoro mowa o rs3 to się chce właśnie dopytać. Chodzi mi to po głowie ale słyszałem ,że zaciski bardzo odstają od tarczy i jest problem ocierających zacisków o ramiona felgi. Ja mam felgi z rantem i się zastanawiam czy w ogóle jest szansa upchnąć te heble skoro od obecnego brembo do ramion felg mam ze 2mm;/ A niestety felgi bardziej nie wypchnę bo musiałbym zrobić to samo co Ty w leonie;/ Podsumowując to chyba raczej zapomnieć o możliwości włożenia hebli z TTrs/rs3 ? bo niebawem bede miał takie w rękach i planowałem przymiarki do siebie. Pawel wkladajac hamulce z audi ttrs potrzebujesz felge o et max 45 i jestes w stanie zmiescic zacisk razem z tarcza w obreczy 18" np oz , bo tak mialem to kiedys w moim mk6 . Natomiast w seacie mam tarcze od rs3 , bo kiedys nie wiedzialem ze jest roznica miedzy nimi ,a tymi z ttrs i zaciski 6 tloczkowe z touarega v10 . Dlatego wydaje mi sie , ze biorac hamulce z ttrs bedziesz w stanie to pomiescic -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2215
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Rafał a czym się kierowałeś kupując obecne zaciski? Pytam o to czemu wybrałeś te a nie np. te z RS6 8 tłoczkowe?
|
|
|
![]()
Post
#2216
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafał a czym się kierowałeś kupując obecne zaciski? Pytam o to czemu wybrałeś te a nie np. te z RS6 8 tłoczkowe? Wtedy kierowałem sie cena , były sporo tańsze ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2217
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
oka wszystko pięknie ładnie a mógł byś zdradzić w końcu tajemnice na jakim bloku został złożony twój ostatnio silnik i w jakiej specyfikacji ?
|
|
|
![]()
Post
#2218
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
ja bym poprosil o chociaz jedno zdjecie blotnika po spawaniu ale przed szpachlowaniem.moze czegos nowego sie naucze skoro mowisz ze kolega zna sie na tym
|
|
|
![]()
Post
#2219
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 July 2014 ![]() |
Szkoda że to forum zamieniło się w forum szyderców i bajkopisarzy. Dla mnie mechanika silnika to górna półka w samochodach na co dzień.
|
|
|
![]()
Post
#2220
|
|
User Dołączył: Sat, 12 November 2011 Skąd: essen ![]() |
ja bym poprosil o chociaz jedno zdjecie blotnika po spawaniu ale przed szpachlowaniem.moze czegos nowego sie naucze skoro mowisz ze kolega zna sie na tym tu możesz sobie podpatrzeć jak robi kolega Rafala. https://www.facebook.com/pages/Autolackiere...6647068?fref=ts od siebie mogę dodac ze jest to jeden z lepszych zakladow w de |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 15:18 |