![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2021
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
ja pierdziele mega się to odpycha
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2022
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Zbudowałeś mocny samochód nie ma co. Wiem ze to kwestia czasu ale już nie mogę się doczekać czasów z jakiegoś racelogica, wisienka na torcie musi być!
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#2023
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Btw tak między nami popracuj nad zmianą biegów ale rozumiem że dawno tym nie jeździłeś Bez urazy, ale chyba Kolega napisał, że to luźny przejazd....każdy ma pogląd co się dzieje - czy to nie wystarczy i tu na video też musi walczyć o te ułamki gniotąc skrzynię i sprzęgło? |
|
|
![]()
Post
#2024
|
|
User Dołączył: Thu, 08 December 2011 Skąd: Mazury ![]() |
Ależ to wściekłe! Dłuuugo czekałem na onboard, Powodzenia
-------------------- Passat B3 Syncro 1.8t AGU TD04HL-19t - in progress
|
|
|
![]()
Post
#2025
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Widac po filmiku ze auto jedzie podobnie do mojej s3. I Co najdziwniejsze rafalek mimo spietego napedu masz problem z trakcja na 3biegu.
Ja zmienilem opony teraz na Hankook Ventus RS-3 i dalej to samo. Wiec chyba jednak zrobie trewizje haldexa bo nie daje mi spokoju ten brak trakcji przy takich predkosciach -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#2026
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Widac po filmiku ze auto jedzie podobnie do mojej s3. I Co najdziwniejsze rafalek mimo spietego napedu masz problem z trakcja na 3biegu. Ja zmienilem opony teraz na Hankook Ventus RS-3 i dalej to samo. Wiec chyba jednak zrobie trewizje haldexa bo nie daje mi spokoju ten brak trakcji przy takich predkosciach Zabba88 - jak r30T może jechać podobnie do mocniejszego o 270KM 2,0T bo nie ogarniam tego? to tak jakby napisać że Twoje jedzie podobnie do mojego ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#2027
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Pewnie ciężko po filmikach bez RL stwierdzić i może się "wydawać" - sądzę, że przejazd z RL będzie wisienką na torcie.
Swoją drogą to auto nie jest do spuszczania się z powodu urwania dziesiątych do setki czy 100-200 ---> ma dawać radość, killować na autobahnie i jeździć a nie lawetą wracać bo chciało się urwać jakieś dziesiąte sekundy i za bardzo spięło się poślady ---> przynajmniej ja tak wywnioskowałem śledząc temat... -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#2028
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Po 1 gdzie ty widzisz 270PS?
Po 2 Przebieg momentu(spool) Po 3 waga(podobna) Po 4 to nie spina. Czekam na czasy I nikt tu nie potrzebuje adwokatow. Ale z filmiku przy takich przepinkach luznych widac ok 7sec 100-200 przy takim samym braku trakcji jak u mnie. Wiec stad stwierdzenie ze jada podobnie obecnie:) Skoro moje r30 robi 100-200 6,2-6,3:) -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#2029
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
w ostatnim przejeździe 100-200 spokojnie zamknie sie w 5,5sekundy, moze wyjśc nawet niskie 5. Z trakcją pewnie zaatakuje 4.8-4.9. A co do mocy - Ty masz 600, Rafał 830. Jest jak wół 230 różnicy.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2030
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Po 1 gdzie ty widzisz 270PS? Po 2 Przebieg momentu(spool) Po 3 waga(podobna) Po 4 to nie spina. Czekam na czasy I nikt tu nie potrzebuje adwokatow. Ale z filmiku przy takich przepinkach luznych widac ok 7sec 100-200 przy takim samym braku trakcji jak u mnie. Wiec stad stwierdzenie ze jada podobnie obecnie:) Skoro moje r30 robi 100-200 6,2-6,3:) Nie zamierzam być adwokatem ale Twierdze że to 2 rożne auta, 2 różne setupy i mimo różnych mocy-rzeczywiscie 230 KM-ale nie o to mi tu chodziło- te silniki sa inne i mają inną charakterystyke! Więc nigdy nie pojada tak samo!! -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#2031
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wczoraj zastanawialem sie chyba z godzine czy wogole wkladac ten film zeby nie bylo belkotu . W dupie mam to czy widzicie tam 7sekund wedlug waszych stoperow czy tez 15sekund . Wszyscy zgrywaja wielkich ekspertow a nie zauwazyli ze samochod robi 200km/h na trzecim biegu !!! Zabba pokarz mi film na ktorym twoje s3 robi 200km/h na 3 biegu ? Masz calkiem inna skrzynie . Ps ciesze sie ze Twoje s3 jedzie lepiej czy tez moj jedzie prawie tak dobrze jak Twoj . To bylo pierwsze podejscie na moscie 400-450metrowym u nas w miescie , gdzie samochod na trzecim biegu mial problemy z trakcja przy oponach Kumo 235/40 18 semi sick przy 1,6 bara cisnienia powietrza w nich . Tak jak powiedzialem , jak poogarniam inne samochody ktore sa juz spoznione , poprawie wyciek oleju w seacie , to pojade na autostrade nagrac cos madrego i wtedy zapraszam do wywodow
ps Wczoraj jechalem praktycznie pierwszy raz tym samochodem na mocnej mapie po ulicy . Tak jak bylo widac pierwsze dwa razy byly zupelnie beznadziejne bo samochod wypadal mi z boostu po przepieciu na wyzszy bieg . Biegi tez zmienialem na spokojnie . Jak bede jechal o czas to wtedy powalcze ... spokojnie panowie w ostatnim przejeździe 100-200 spokojnie zamknie sie w 5,5sekundy, moze wyjśc nawet niskie 5. Z trakcją pewnie zaatakuje 4.8-4.9. A co do mocy - Ty masz 600, Rafał 830. Jest jak wół 230 różnicy. Otoz to , ja juz nie wiem czy ja jestem slepy ... przeciez dokladnie tak jak Ty zaznaczam by wszyscy wzieli pod uwage tylko trzeci przejazd bo pierwsze dwa byly zupelnie z dupy . Trzeci wyszedl jako tako ,ale byl bez FS . Skoro przy tak dlugich przelozeniach jakie ma seat zrywa trakcje na trzecim biegu to chyba widac potencjal samochodu ?? -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2032
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Jak wol 230, a nie 270:)
Ja nie widze na tym filmiku 5,5 w zadnym przejezdzie.(to nie zaden atak) Sorry rafalek za OT Ale czasem niektorych ponosi fanaberia, a i tak czasy i ulica weryfikuja wszystko(moja wypowiedz odnosnie przyspieszania tyczyla sie tego konkretnego filmiku) Bo nie wykresem sie jezdzi Mam nadzieje ze ten setup bedzie bezawaryjny i troche nim posmigasz Jeszcze raz gratki auta PS do roberto to powiedz to TT r32T od CS ze nie moze sie rownac z RS6 C6 sportmile r900+ Bo jedno auto ma tylko 600PS i 660Nm, a drugie 900-1000PS i 950-1100Nm:) A ulica i ogarnianie auta weryfikuje Stay tune -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#2033
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jak wol 230, a nie 270:) Ja nie widze na tym filmiku 5,5 w zadnym przejezdzie.(to nie zaden atak) Sorry rafalek za OT Ale czasem niektorych ponosi fanaberia, a i tak czasy i ulica weryfikuja wszystko(moja wypowiedz odnosnie przyspieszania tyczyla sie tego konkretnego filmiku) Bo nie wykresem sie jezdzi Mam nadzieje ze ten setup bedzie bezawaryjny i troche nim posmigasz Jeszcze raz gratki auta PS do roberto to powiedz to TT r32T od CS ze nie moze sie rownac z RS6 C6 sportmile r900+ Bo jedno auto ma tylko 600PS i 660Nm, a drugie 900-1000PS i 950-1100Nm:) A ulica i ogarnianie auta weryfikuje Stay tune Ale ja absolutnie nie mam z tym problemu , mozesz widziec nawet 10sekund 100-200 , przy pierwszej mozliwosci zmierze 100-200 i wtedy bedziemy mieli poglad na sytuacje ps zabba wklej prosze film gdzie twoj samochod osiaga 200km/h na trzecim biegu ... -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2034
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Sorry rafalek za OT Ale czasem niektorych ponosi fanaberia, a i tak czasy i ulica weryfikuja wszystko(moja wypowiedz odnosnie przyspieszania tyczyla sie tego konkretnego filmiku) Stay tune spoko, Rafałek pewnie tą fanaberię już Ci wybaczyl ![]() Wg mnie nie ma tu żadnego bicia piany - auto napiera jakieś tam 5tki od 100 do 200 i to weryfikuje wszystko. Skrzynia oczywiście, ze zauważona ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2035
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Fawor - Skrzynie mamy takie same z Cieplakiem .Wybacz ,ale nie chce pisac co jest zrobione . Wszystkie przelozenia sa wydluzone .
ps i tylko dlatego chcialem by ktos pokazal mi film innego 4motion na tym forum ze spietym haldexem 50/50 jak traci trakcej w okolicach 160-170km/h . Oczywiscie ze to nie jest wyznacznik mocy , ale daje jakos tam poglad. A to ze z dupy zmienialem biegi i nie dokrecalem swierzego silnika do limitera ,to juz calkowicie inna para kaloszy . ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2036
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Luzno, ja mieszam zębatkami w Hondach, więc do niczego mi takie info nieprzydatne - zastanawiałem sie tylko czy ogólny zamysł sie zgadza.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2037
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Luzno, ja mieszam zębatkami w Hondach, więc do niczego mi takie info nieprzydatne - zastanawiałem sie tylko czy ogólny zamysł sie zgadza. Nie chodzi mi absolutnie o Ciebie , tylko o innych filozofow z tego forum , ktorzy to wszystko wiedza . Dlatego nie pisze co i jak ... Moge Ci tylko powiedziec ,ze obaj z Cieplakiem mamy przelozenia takie same jak Daniel Kakoschek w swoim golfie ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2038
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A ja się pytam co to za różnica czy jest 200 na 3, czy na 4 biegu? Poza taką że jedno auto ma skrzynię z TDI a drugie od benzyny
![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#2039
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
tez mam 200 na 3ce ale na moim filmie niewidać liczników tylko że auto pojechało
![]() ![]() ![]() powtórze jeszcze raz, niepróbuje robić awantury, naprawde jestem pod wrażeniem wpolczynnika mocy/ilosc cylindrów -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#2040
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Najgrubsze 20VT na tym forum, a rozmowa jak zwykle nie jest najwyższych lotów.
Branie czasów z youtuba jest mało miarodajne i nie wiem po co ta cała dyskusja. Będą czasy z RL to można prowadzić dywagacja. Jestem przekonany że to auto będzie waliło czasy 100-200 poniżej 5s. Zresztą na filmiku wychodzi około 5,5. Rafał gratuluję! Jaki masz teoretyczny V-max? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 04:08 |