Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 93 94 95 96 97 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
voj2s
post Sat, 10 May 2014 - 15:38
Post #1881


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





Przepływ mierzony na pojedynczym runnerze a na wszytkich równoczesnie mocno sie różni, kształt lejka nie ma być stożkiem tylko ćwiartka elipsy. Megafony, trąbki i inne puzony nie są zakończone stożkiem a te same zjawiska sie ich tyczą.
Polecam spróbować dmuchać (od strony przepustnicy) w kolektor który ma byc dmuchany. Kolektor który wychodzi pięknie mierzony metoda wyżej opisaną juz nie koniecznie taki jest jak sie w niego dmuchnie. Najlepiej to obrazuje odpowiednia ilość EGT, w tygodniu zrobie kryze pod kolektor i postaram sie zrobic porownanie że wcale nie jest tak kolorowo.


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 10 May 2014 - 15:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Sat, 10 May 2014 - 22:07
Post #1882


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Mhh , coraz wiecej powaznych firm robi jednak runnery w ksztalcie stozka , pewnie w jakims celu . Ale nie bede sie sprzeczal .







Jak widac sa tego jakies tam efekt . Oczywiscie ze masz racje , piszac iz pomiar moze wygladac inaczej gdy zaczniemy dmuchac cisnienie od strony przypustnicy , w stosunku do tego gdy bedziemy je zasysac przez runnery . Ale zawsze jest to jakis zobrazowanie wydajnosci danego kolektora ssacego


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Sat, 10 May 2014 - 23:01
Post #1883


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





Pierwsze foto pokazuje ze "lejek" w przekroju to ćwierć elipsy a drugie napewno nie pokazuje stożka tylko conajwyżej że runner przechodzi o okragłego w kształt portu w głowicy.


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 10 May 2014 - 23:07
Post #1884


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





jak wygląda przekrój o kształcie "ćwierć elipsy" ?


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Sat, 10 May 2014 - 23:25
Post #1885


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





a jak wytlumaczyc ze to dwie ćwiarki odwrocone "plecami"?, wiec pół tego przekroju to ćwierć ?? rzeczywiscie kiepsko to opisałem ...


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 11 May 2014 - 11:36
Post #1886


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(voj2s @ Sun, 11 May 2014 - 02:01) *
Pierwsze foto pokazuje ze "lejek" w przekroju to ćwierć elipsy a drugie napewno nie pokazuje stożka tylko conajwyżej że runner przechodzi o okragłego w kształt portu w głowicy.



To moze jeszcze inaczej , bardziej chodzilo mi o to iz wachlarz owej "elipsy " nie musi byc rozchylony na pol kolekotora ssacego by to dzialalo , bo z tego co zauwazylem wiekszosc kolektorow ssacy , produkowanych tasmowo , wyglada bardzo podobnie do tego , ktory wyzej pokazalem .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kredens_*
post Sun, 11 May 2014 - 14:55
Post #1887









Przeczytałem cały temat od początku smile.gif
Powiem tyle jest miazga, od początku wszystko robione nie na pałę tylko przemyślane i odpowiednio dobierane smile.gif
Podoba mi się, ze nie ukrywałeś żadnych Fuck-Up'ów, tylko wszystko jawnie było pisane na forum publicznie smile.gif To teraz aby na obecnym setupie było poskładane, dość bezproblemowe już i żeby jak najszybciej Leoś mógł cieszyć właściciela smile.gif
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 12 May 2014 - 09:54
Post #1888


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 11 May 2014 - 11:36) *
To moze jeszcze inaczej , bardziej chodzilo mi o to iz wachlarz owej "elipsy " nie musi byc rozchylony na pol kolekotora ssacego by to dzialalo , bo z tego co zauwazylem wiekszosc kolektorow ssacy , produkowanych tasmowo , wyglada bardzo podobnie do tego , ktory wyzej pokazalem .


Zeby zrobic to idealnie, to trzebaby poswiecic bardzo duzo miejsca na rozchylenie tych trabek. Wg teorii lepsze parametry ma wlasnie trabka o zmiennym promieniu krzywizny ,a nie stozkowa. Ale trzeba wybrac jakis kompromis miedzy praktycznoscia a idealnym projektem.
TO zdjecie chyba oddaje najlepszy ksztalt

http://i174.photobucket.com/albums/w112/Da...s/bellmouth.jpg


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 17 May 2014 - 01:39
Post #1889


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Zawsze mialem sklonnosc do przesadzania





--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Sat, 17 May 2014 - 06:40
Post #1890


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Uda sie to uszczelnić?

Edit: No chyba, że będzie spawane.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sat, 17 May 2014 - 07:06
Post #1891


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Dawno nie czytałem tego stwierdzenia na forum - MĘSKO to wszystko wygląda, kolektor jest bajka smile.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 17 May 2014 - 09:15
Post #1892


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(mate96 @ Sat, 17 May 2014 - 06:40) *
Uda sie to uszczelnić?

Edit: No chyba, że będzie spawane.



Oczywiscie ze bedzie zaspawany , nie wyobrazam sobie tego inaczej przy doladowaniu 3 barow wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Sat, 17 May 2014 - 09:56
Post #1893


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





a to auto będzie w końcu jeździć czy tylko tak modyfikujecie na podstawie teorii lepszy gorszy kolektor ??
a gdzie jakieś testy ?
praktyka ?
czy ten co był wcześniej się nie sprawdził na aucie i blokował przepływ ??

jaki silnik będzie w aucie na jakich gratach poskładany ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 17 May 2014 - 10:02
Post #1894


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(ra_cek @ Sat, 17 May 2014 - 09:56) *
a to auto będzie w końcu jeździć czy tylko tak modyfikujecie na podstawie teorii lepszy gorszy kolektor ??
a gdzie jakieś testy ?
praktyka ?
czy ten co był wcześniej się nie sprawdził na aucie i blokował przepływ ??

jaki silnik będzie w aucie na jakich gratach poskładany ??



Nie bedzie jezdzic , robie sobie czesci na wystawe , ktore maja sie sprawdzic tylko w praktyce . Sunjemy jakies teoretyczne pierdy , ktore nie maja odzwierciedlenia w praktyce - rozszyforowales nas wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 17 May 2014 - 10:14
Post #1895


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Nie odbieraj tego jako czepianie,bo ja jestem teoretykiem,ale na samym koncu tego stozka moze warto jednak mocno "wywinac" krawedz ,zeby byla praktycznie na plasko z powierzchnia flanszy. Teraz jest dosc duzy uskok i przez to powietrze bedzie sie "odklejac" od powierzchni zaraz za kantem.
Do tego samego dazy sie w robieniu gniazd zaworowych na 3 katy lub nawet frezem z krzywizna, bo przy naglych zmianach kata po prostu sa straty w przeplywach


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 17 May 2014 - 11:13
Post #1896


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





CYTAT(voj2s @ Sun, 11 May 2014 - 00:25) *
a jak wytlumaczyc ze to dwie ćwiarki odwrocone "plecami"?, wiec pół tego przekroju to ćwierć ?? rzeczywiscie kiepsko to opisałem ...


hehe to chyba bardziej przypomina ewolwentę ;-)
dopiero jak jackkpl wkleił przekrój to zrozumiałem co masz na myśli.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 17 May 2014 - 13:31
Post #1897


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(jackkpl @ Sat, 17 May 2014 - 13:14) *
Nie odbieraj tego jako czepianie,bo ja jestem teoretykiem,ale na samym koncu tego stozka moze warto jednak mocno "wywinac" krawedz ,zeby byla praktycznie na plasko z powierzchnia flanszy. Teraz jest dosc duzy uskok i przez to powietrze bedzie sie "odklejac" od powierzchni zaraz za kantem.
Do tego samego dazy sie w robieniu gniazd zaworowych na 3 katy lub nawet frezem z krzywizna, bo przy naglych zmianach kata po prostu sa straty w przeplywach



juz jest praktycznie zlikwidowana ta kanta , zdjecie bylo robione o 2 w nocy ,nie mialem juz sily teg dokonczyc , tego uskoku nie bedzie .To byly pozostalosci po cnc


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 18 May 2014 - 00:14
Post #1898


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (Rafalek114 @ Sat, 17 May 2014 - 14:31) *
juz jest praktycznie zlikwidowana ta kanta ,

Że co huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 18 May 2014 - 01:41
Post #1899


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Jaqo @ Sun, 18 May 2014 - 03:14) *
Że co huh.gif



pisalem o tym ostrym kacie ktory byl widoczny jeszcze na zdjeciu , juz go nie ma smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sun, 18 May 2014 - 10:56
Post #1900


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





O czym się domyśliliśmy, tylko po jakiemu to pisałeś jeszcze nie wiemy ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 93 94 95 96 97 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 01:25