![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
ile płaciłeś za wyważanie wału? rozumiem że wyważano z korbami i kołem zamachowym?
odnośnie krytyki na innym forum to ja tylko napisałem że uważam że to turbo jest za duże i z użytkowaniem do jazdy na codzień będzie porażka, bo nie ukrywajmy pewnie tak będzie i jeśli nie będzie jakiś specjalnych zabiegów żeby to jechało jako tako na przynajmniej średnich obrotach bo to przecież ośka to nie sprzelisz ze sprzęgła:) i nie wiem czy auto z mniejszą turbiną przypadkiem nie jechało by lepiej bo silnik będzie miał średnie obroty (no chyba że masz asa w rękawie na zabicie laga)...ale co z tego wyjdzie to się okaże bo kasy idzie dużo a więc fajnie żeby osiągi były współmierne do tej kasy którą na to przeznaczysz:) |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
A od kiedy wał sie wyważa z korbami ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no z korbami może to nie bo je osobno się wyważa w sumie(ale nowych kutych raczej pewnie nie trzeba ruszać więc rozpędziłem się) ale bardziej chodziło mi że z kołem zamachowym
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Pawel-2005 - wal byl wywazony sam poniewaz kolo zamachowe jeszcze nie dotarlo ,a nie bedzie to seryjny dwumas . (nie mam asow w rekawie , lag bedzie taki jak na gt35 przytalo , nie bedzie nitro ani innych wynalazkow ) A czy samochod bedzie jechal ...mh pewnie dopiero od 3biegu cos sie bedzie dzialo
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no to jest jakaś szansa że 1 bar uda się uzyskac nie później niż 5 tys? no i czy nie macie obaw że przyspieszając takim autem w ośce że będzie albo lag abo jak turbo dmuchnie brak trakcji? no chyba że będziecie się ścigac na 1 mile a nie na 1/4:)
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Kolektor wydechowy juz prawie gotowy , jeszcze tylko trzeba wg spasowac na aucie ..
![]() ![]() ![]() Blok juz sie tez powoli sklada ![]() ![]() ![]() c.d.n -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Grubo!!! Chce Juz zobaczyć jak to smiga
![]() |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Dzieki Nik , co do wyjazdu to pewnie nie wiele wczesniej niz V 10
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No to rezerwuje sparing z rolki. Pozamiatasz wszystkie Oski.
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
ciekawe ile i jak wyjdzie...
![]() jak bedziesz juz jezdzil i bedzie w PL, to chetnie tez sprawdze swoje Gt28R z Twoim GT35 ![]() ![]() Powodzenia i fajnie by bylo jak by pod koniec sezonu latało juz to Twoje ustrojstwo:D -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
a to ja tez sie pisze wkoncu mam gt35 (co z tego ze chinski)
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nik wiem ze mnie zniszczysz nawet z rolki ,ale i tak chcetnie pojade jak juz ulep bedzie gotowy :-)
Toldi - mysle ze bedziemy mieli realna szanse pojechac ze soba i mam cicha nadzieje ,ze moze troche wczesniej niz na koniec sezonu . k64 - mieszkamy od siebie rzut kamieniem tzn (jak jestem w pl ) -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
pompa oleju i łańcuch to seria czy jakiś wyczynowy zamiennik?
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Pozamiatasz wszystkie Oski. niestety do dwunastwo i pół sekundowych Hond będzie Leonowi daleko...a takich kilka w PL jest/będzie. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Na 1/4 Moze i tak, ale rolka od 50-280/290 km/h to żadna Honda nie podskoczy raczej. Poza tym poczekajmy na wyniki jak auto wyjedzie. Mysle ze zawstydzi wiele mocnych aut łącznie z Turbodymomenem;)
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Minimum 3
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
no wlasnie Fawor jak myslisz ze nie pobije 440 to jestes w bledzie tutaj przykład
temat jest na vwvortex . 1.8bar-580ps na jednym wałku z n/a . "Turbo spools at 4200rpm with full boost at 5500rpm at any gear. " mysle ze bedzie gruubo:) -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
też się nie mogę doczekać
taki setup jak będzie w tym silniku to na 600hp jest ![]() -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:53 |