Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
GTO
post Sat, 24 Jul 2010 - 23:01
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





przy okazji wizyty w PL Rafałek mial małą awarie + walka przez 2 dni z przerwami.....
ale może to Rafałek opisze ...


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 24 Jul 2010 - 23:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Mon, 26 Jul 2010 - 13:34
Post #102


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





No niestety tak jak Krzysiek napisal , zaczely nam dokuczac drobne,ale meczace awarie .... tzn zerwala mi sie jedna z 4 szpilek laczacych kolektor wydechowych ze sprezarka (zlosliwosc rzeczy martwych) .Cale szczescie mr. GTO pomogl usunac mi awarie "charytatywnie",ale trwalo to dwa dni bo jak na zlosc wszystko szlo bardzo opornie i nie obylo sie bez wyciagniecia calego kolektora.

ps Jeszcze raz wielkie dzieki dla Krzyska za pomoc w usunieciu awarii i kolejne udoskonalenie softu wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 01 Aug 2010 - 14:11
Post #103


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





A wiec tak , zeby nie bylo ze cos ukrywamy mam jakis smieszny wykres. Niestety aita nie udalo sie normalnie shamowac poniewaz kolektor ATP odmowil posluszenstwa i popekal juz w drodzze do pl, malo tego zerwaly sie szpilki trzymajace sprezarke ,ale o tym juz pisalem , kolejna sprawa samochod mial byc shamowany na 4 biegu -ale przy doladowaniu 2,05 w ower boost i 1,75 bara do odcinki samochod sie rozszczelnil na pomiarze , ( rurka z dolotu byla troche slabo obspawana ) Probowalismy na szybko skrecic dolot na podwujnej opasce ,ale sytuacja sie powtarzala jeszcze dwa razy . Wiec postanowilismy ze samochod bedzie shamowany na trzecim biegu i z duzo nizszym doladowaniem o.b. 1,75 do odcinki 1,5 . Niestety ta proba tez nie zakonczyla sie sukcesem , samochod rozszczelnil sie przy 6000rpm . Tak naprawde nie ma sie czym chwalic bo przyplyw na trzecim biegu przy 6000rpm to zaledwie 250mg/s . Seat w pelni zdrowia przy 7350rpm robil 300mg/s - niestety guma samco byla juz tak poszarpana ze nie dalo sie zmierzyc samochodu . W tym sezonie juz wiecej nie bedzie prob hamowania poniewaz samochod wrocil do niemeic i bedzie wyciagany silnik - jest pare rzeczy w mechanice ktore chce pozmieniac-przerobic .Mam nadzieje ze w przyszlym sezonie samochod wyjedzie juz na mocniejszych zaworach i uda sie pokazac wykres taki jak chce zeby nie bylo ze moc jest wyssana z palca . Seat na pierwotnym booscie tzn o.w. 2,05 ,a pozniej stalym 1,75 jedzie naprawde przyjemnie , jezeli poprawie dolot i bedzie nowy kolektor wydechowy "baran" shamujemy go na prawidlowym booscie


http://img231.imageshack.us/content_round....60720101671.jpg


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 01 Aug 2010 - 15:16
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





335KM przy 6k rpm i tak jest chyba jednym z najwyzszych wyników osiągniętych przez to auto. Skoro są tak znaczne różnice w przepływie...wynik docelowy może być zacny smile.gif Masz możliwość nagrania jak w tej chwili zachowuje się Leon na drodze?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 01 Aug 2010 - 15:29
Post #105


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





niestety nie bo kolektor wydechowy posypal sie do konca .... droga z pl do de go wykonczyla , teraz bedzie calkowicie inny kolektor ... ja tez zaluje ze nie nagralem nic jak auto bylo w pelni sprawne ( kolektor tak popekal ze od gory jest caly okopcony od spalin )

ps moge dodac tylko tyle ze przy predkosci 260-270km/h EGT jest w granicy 900-910stopni


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 04 Oct 2010 - 23:02
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Zima sie zbliza wielkimi krokami wiec nadchodzi powoli czas aby dzialac dalej ... troche pobawilismy sie z ori kolektorem ssacym z AGU i udalo sie zamontowac wieksza przepustnice .. Zmagania z roztoczeniem orginalnego wlotu powietrza troche trwaly ,ale mam nadziej ze bylo warto . Pare zdjec z prac



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Mon, 04 Oct 2010 - 23:27
Post #107


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 04 Oct 2010 - 23:02) *
Zima sie zbliza wielkimi krokami wiec nadchodzi powoli czas aby dzialac dalej ... troche pobawilismy sie z ori kolektorem ssacym z AGU i udalo sie zamontowac wieksza przepustnice .. Zmagania z roztoczeniem orginalnego wlotu powietrza troche trwaly ,ale mam nadziej ze bylo warto . Pare zdjec z prac


A od którego silnika masz większą przepustnicę??


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Tue, 05 Oct 2010 - 16:32
Post #108


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





vr6 ?


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 05 Oct 2010 - 17:12
Post #109


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Przepustnica jest z 2,7biT


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 20 Dec 2010 - 20:50
Post #110


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Ze wzgledu na to ze wszyscy sie zbroja ,doszlo i mi pare nowych czesci ... Nowa sprezarka Garrett GT35R A/R 0,63 i zewnetrzny wg Tial



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 20 Dec 2010 - 20:54
Post #111


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Grubo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 20 Dec 2010 - 22:04
Post #112


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





wszyscy sie zbroja, jest to najmniejszy ar z tylu jaki ma gt35 , moje pytanie brzmi , przy ilu spodziewasz sie full boost , to doscy duza locha, od 2.0 - 4.0 przeznaczona, 4,5tys rpm? pytam dla swojego info.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 20 Dec 2010 - 23:02
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





to auto jezdzilo juz kiedys na 3076, ale nei pamietam z jakim A/R. Nie było to dobrym wyborem...Mam nadzieje, że rozsądnie przemyslałeś dobór, a i stroiciel lepiej poradzi sobie z ogarnięciem. Serio jest plan uderzac w 4 z duzym plusem?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Tue, 21 Dec 2010 - 00:37
Post #114


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





teraz juz jest 4 z plusem myślę ze Rafałek raczej celuje o 5 wink.gif


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 21 Dec 2010 - 00:39
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





na razie to zadne 4+ nie zostalo potwierdzone wiec wszystko w sferze gdyban.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Tue, 21 Dec 2010 - 00:40
Post #116


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





pożyjemy zobaczymy trochę cierpliwości happy.gif


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Tue, 21 Dec 2010 - 00:45
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Tylko co powie na to trakcja rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 21 Dec 2010 - 03:27
Post #118


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Zapewne "papa" ;P Ale przeciez walka z trakcja w osce daje duzo frajdy


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 21 Dec 2010 - 07:55
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





trakcja. trakcja.......fajnie, ale w osce IMO bez senu. Ale powodzenia w modach smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AjaX
post Tue, 21 Dec 2010 - 09:21
Post #120


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 April 2005
Skąd: Lublin/W-wa





Rafał, czy poprzednią sprężarkę spotkała jakaś "przykrość"...?
Wg. mnie była optymalna jeśli chodzi o stosunek potencjał/radość z jazdy.
Moim zdaniem idziesz zbyt ekstremalnie, na GT35 auto pewnie będzie jeździć, ale sądzę, że tak trochę "zerojedynkowo"... wink.gif

Ale oczywiście trzymam kciuki za to, aby powstał potwór... wink.gif


CYTAT(Fawor @ Mon, 20 Dec 2010 - 23:02) *
to auto jezdzilo juz kiedys na 3076, ale nei pamietam z jakim A/R. Nie było to dobrym wyborem...Mam nadzieje, że rozsądnie przemyslałeś dobór, a i stroiciel lepiej poradzi sobie z ogarnięciem. Serio jest plan uderzac w 4 z duzym plusem?


Nie do końca tak... jeździło na 2876, A/R też nie pamiętam, ale jeździło się tym dosyć trudno. Max boost osiągało przy ok. 5500 obr, użyteczny zakres obrotów to 5500-7000, więc wymagana była aptekarska precyzja wink.gif


--------------------
ET 11,8 - Tokol Airport/Hungary 13.04.2008 KOE 2nd place FWD

ET 11,7 and 223km/h - Tokol Airport/Hungary 27.09.2008

ET 11,3 - Tokol Airport/Hungary 26.10.2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 23:36