![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
przy okazji wizyty w PL Rafałek mial małą awarie + walka przez 2 dni z przerwami.....
ale może to Rafałek opisze ... -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
No niestety tak jak Krzysiek napisal , zaczely nam dokuczac drobne,ale meczace awarie .... tzn zerwala mi sie jedna z 4 szpilek laczacych kolektor wydechowych ze sprezarka (zlosliwosc rzeczy martwych) .Cale szczescie mr. GTO pomogl usunac mi awarie "charytatywnie",ale trwalo to dwa dni bo jak na zlosc wszystko szlo bardzo opornie i nie obylo sie bez wyciagniecia calego kolektora.
ps Jeszcze raz wielkie dzieki dla Krzyska za pomoc w usunieciu awarii i kolejne udoskonalenie softu ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
A wiec tak , zeby nie bylo ze cos ukrywamy mam jakis smieszny wykres. Niestety aita nie udalo sie normalnie shamowac poniewaz kolektor ATP odmowil posluszenstwa i popekal juz w drodzze do pl, malo tego zerwaly sie szpilki trzymajace sprezarke ,ale o tym juz pisalem , kolejna sprawa samochod mial byc shamowany na 4 biegu -ale przy doladowaniu 2,05 w ower boost i 1,75 bara do odcinki samochod sie rozszczelnil na pomiarze , ( rurka z dolotu byla troche slabo obspawana ) Probowalismy na szybko skrecic dolot na podwujnej opasce ,ale sytuacja sie powtarzala jeszcze dwa razy . Wiec postanowilismy ze samochod bedzie shamowany na trzecim biegu i z duzo nizszym doladowaniem o.b. 1,75 do odcinki 1,5 . Niestety ta proba tez nie zakonczyla sie sukcesem , samochod rozszczelnil sie przy 6000rpm . Tak naprawde nie ma sie czym chwalic bo przyplyw na trzecim biegu przy 6000rpm to zaledwie 250mg/s . Seat w pelni zdrowia przy 7350rpm robil 300mg/s - niestety guma samco byla juz tak poszarpana ze nie dalo sie zmierzyc samochodu . W tym sezonie juz wiecej nie bedzie prob hamowania poniewaz samochod wrocil do niemeic i bedzie wyciagany silnik - jest pare rzeczy w mechanice ktore chce pozmieniac-przerobic .Mam nadzieje ze w przyszlym sezonie samochod wyjedzie juz na mocniejszych zaworach i uda sie pokazac wykres taki jak chce zeby nie bylo ze moc jest wyssana z palca . Seat na pierwotnym booscie tzn o.w. 2,05 ,a pozniej stalym 1,75 jedzie naprawde przyjemnie , jezeli poprawie dolot i bedzie nowy kolektor wydechowy "baran" shamujemy go na prawidlowym booscie
http://img231.imageshack.us/content_round....60720101671.jpg -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
335KM przy 6k rpm i tak jest chyba jednym z najwyzszych wyników osiągniętych przez to auto. Skoro są tak znaczne różnice w przepływie...wynik docelowy może być zacny
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
niestety nie bo kolektor wydechowy posypal sie do konca .... droga z pl do de go wykonczyla , teraz bedzie calkowicie inny kolektor ... ja tez zaluje ze nie nagralem nic jak auto bylo w pelni sprawne ( kolektor tak popekal ze od gory jest caly okopcony od spalin )
ps moge dodac tylko tyle ze przy predkosci 260-270km/h EGT jest w granicy 900-910stopni -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Zima sie zbliza wielkimi krokami wiec nadchodzi powoli czas aby dzialac dalej ... troche pobawilismy sie z ori kolektorem ssacym z AGU i udalo sie zamontowac wieksza przepustnice .. Zmagania z roztoczeniem orginalnego wlotu powietrza troche trwaly ,ale mam nadziej ze bylo warto . Pare zdjec z prac
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zima sie zbliza wielkimi krokami wiec nadchodzi powoli czas aby dzialac dalej ... troche pobawilismy sie z ori kolektorem ssacym z AGU i udalo sie zamontowac wieksza przepustnice .. Zmagania z roztoczeniem orginalnego wlotu powietrza troche trwaly ,ale mam nadziej ze bylo warto . Pare zdjec z prac A od którego silnika masz większą przepustnicę?? -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
vr6 ?
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Przepustnica jest z 2,7biT
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ze wzgledu na to ze wszyscy sie zbroja ,doszlo i mi pare nowych czesci ... Nowa sprezarka Garrett GT35R A/R 0,63 i zewnetrzny wg Tial
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Grubo
![]() |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
wszyscy sie zbroja, jest to najmniejszy ar z tylu jaki ma gt35 , moje pytanie brzmi , przy ilu spodziewasz sie full boost , to doscy duza locha, od 2.0 - 4.0 przeznaczona, 4,5tys rpm? pytam dla swojego info.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
to auto jezdzilo juz kiedys na 3076, ale nei pamietam z jakim A/R. Nie było to dobrym wyborem...Mam nadzieje, że rozsądnie przemyslałeś dobór, a i stroiciel lepiej poradzi sobie z ogarnięciem. Serio jest plan uderzac w 4 z duzym plusem?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
teraz juz jest 4 z plusem myślę ze Rafałek raczej celuje o 5
![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
na razie to zadne 4+ nie zostalo potwierdzone wiec wszystko w sferze gdyban.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
pożyjemy zobaczymy trochę cierpliwości
![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tylko co powie na to trakcja
![]() |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zapewne "papa" ;P Ale przeciez walka z trakcja w osce daje duzo frajdy
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
trakcja. trakcja.......fajnie, ale w osce IMO bez senu. Ale powodzenia w modach
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 April 2005 Skąd: Lublin/W-wa ![]() |
Rafał, czy poprzednią sprężarkę spotkała jakaś "przykrość"...?
Wg. mnie była optymalna jeśli chodzi o stosunek potencjał/radość z jazdy. Moim zdaniem idziesz zbyt ekstremalnie, na GT35 auto pewnie będzie jeździć, ale sądzę, że tak trochę "zerojedynkowo"... ![]() Ale oczywiście trzymam kciuki za to, aby powstał potwór... ![]() to auto jezdzilo juz kiedys na 3076, ale nei pamietam z jakim A/R. Nie było to dobrym wyborem...Mam nadzieje, że rozsądnie przemyslałeś dobór, a i stroiciel lepiej poradzi sobie z ogarnięciem. Serio jest plan uderzac w 4 z duzym plusem? Nie do końca tak... jeździło na 2876, A/R też nie pamiętam, ale jeździło się tym dosyć trudno. Max boost osiągało przy ok. 5500 obr, użyteczny zakres obrotów to 5500-7000, więc wymagana była aptekarska precyzja ![]() -------------------- ET 11,8 - Tokol Airport/Hungary 13.04.2008 KOE 2nd place FWD
ET 11,7 and 223km/h - Tokol Airport/Hungary 27.09.2008 ET 11,3 - Tokol Airport/Hungary 26.10.2008 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 23:36 |