![]() ![]() |
Tue, 19 Jul 2022 - 10:09
Post
#13821
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 |
Potwierdzam wypowiedź _adams_, DeWalt DCF899 nie jest w stanie odkręcić śrub z kół w co drugim aucie pomimo 950NM. Za to jest lekki i poręczny, radzi sobie z śrubami zawieszenia, silnika, łapami, jest nawet w stanie popuścić półoś (średnica i masa nasadki bardzo pomaga), oczywiście nie każdą. Do odkręcania kół, półosi, śrub z wałów tylko największe klucze 1/2 cala, polecam Milwaukee M18ONEFHIWF12. mam tego dewalta i ok zgadzam sie , ze nie ogarnia czasem czegos na 1szym biegu ale na 3 to jest istny masakrator. moj ukrecic potrafil M20 nakretke zawieszenia polaczona rdza ze sruba. sruby do kol czy kola pasowe zaden problem dla niego na tym biegu. |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 19 Jul 2022 - 10:09
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 19 Jul 2022 - 13:05
Post
#13822
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 |
może jakiś wybrakowany ten DeWalt, kolega ma (chyba) takiego: na 3-jce jak dokręcasz śruby do kół to ukręca szpilki.. Tak samo z odkręcaniem nie ma problemu. Ale po 2 latach katowania trzeba było reklamować
|
|
|
|
Tue, 19 Jul 2022 - 22:58
Post
#13823
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
On z dokręcaniem nie ma problemu, dojebie tak że sam potem nie może odkręcić
Produkt made in China... Mam też inne graty DeWalt z Chin, ale i z Włoch i z Rosji i z Meksyku. I działają, nawet dobrze. Ale ten klucz jest do dupy, nie polecam. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
|
Wed, 20 Jul 2022 - 14:10
Post
#13824
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński |
|
|
|
|
Thu, 21 Jul 2022 - 09:33
Post
#13825
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava |
13? A nie 2,5? Posty na 9 stronie offtopu są z 2009 roku, więc Ty mi powiedz -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
|
Thu, 21 Jul 2022 - 15:56
Post
#13826
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Czy kiepskie przednie półosie mogą powodować przenoszenie się wibracji na całą budę po wrzuceniu D/R? Zostały mi w samochodzie wkurzające wibracje które są odczuwalne tylko na całkowitym postoju i znikają jak samochód się toczy. Poduszki silnika i skrzyni nowe, wał i półosie tył zregenerowane, napęd ok, reduktor po regeneracji (chociaż nie wykluczam). Zostały mi już tylko dyfry i przednie półosie. Półoś urwałem, był tylko zamiennik z BRV wymieniłem i od tamtej pory czuć te wibracje Jedna poduszka okazała się zmasakrowana po ok 12k km. Zamontowana w ubiegłym roku. Wibracje już nie niosą się po budzie ale wciąż je czuć. Półosie przednie BRV też mają raptem niecały rok i już wytłuczone. Lewa nie dość że przegub wewnętrzny to wyrobiona na wieloklinie (wyczuwalny luz). Do wielu samochodów kupowałem zamienniki, lepsze i gorsze ale w 300C za każdym razem po założeniu zamiennika kończy się montażem oryginału -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
|
Fri, 22 Jul 2022 - 15:54
Post
#13827
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond |
Jakiej firmy była ta poduszka ? Niech zgadne ? Delphi
Wymieniaj wszystkie łącznie ze skrzynią na oryginał albo leamforder. -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
|
Tue, 26 Jul 2022 - 00:10
Post
#13828
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński |
Posty na 9 stronie offtopu są z 2009 roku, więc Ty mi powiedz Chodzi mi o ten temat: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...2812&st=200 Śledziłem go od początku i co było w nim pisane jeszcze pół roku temu było aktualne |
|
|
|
Tue, 26 Jul 2022 - 11:13
Post
#13829
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Jakiej firmy była ta poduszka ? Niech zgadne ? Delphi Wymieniaj wszystkie łącznie ze skrzynią na oryginał albo leamforder. Anchor, opinie ma dobre i często na forach US pada jako pierwsza sugestia Założyłem OEM i jak napisałem, już się wibracje nie noszą po budzie ale wciąż są odczuwalne. Kupiłem ori półośki i czekają na montaż. Znajomy jeszcze mówił, że miał podobnie po urwaniu łopatki w konwerterze, ale dodatkowym objawem było nie trzymanie prędkosci i skoki obrotów pod obciążeniem/jazdą pod górę, u mnie spina porządnie Pytanie: Czy delikatne (spray max 2 warstwy) pomalowanie chłodnicy wpływa jakoś znacznie na jej wydajność? -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
|
Tue, 26 Jul 2022 - 23:32
Post
#13830
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond |
Aluminium się anoduje. Tak samo IC nie powinno się malować tylko anodować. A czy znacznie ..hmm zależy jak dokoksowany jest piec.
Ogólnie nie powinno się tego robić chyba że układ jest wydajny. Jest to bariera termiczna. A anoda wiadomo, tlenek daje taką samą przewodność cieplną jak aluminium. Btw było już o tym na forum 1.387655 sekundy Google racingforum anodowanie http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=100496 -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
|
Mon, 01 Aug 2022 - 16:46
Post
#13831
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
Jedna poduszka okazała się zmasakrowana po ok 12k km. Zamontowana w ubiegłym roku. Wibracje już nie niosą się po budzie ale wciąż je czuć. Półosie przednie BRV też mają raptem niecały rok i już wytłuczone. Lewa nie dość że przegub wewnętrzny to wyrobiona na wieloklinie (wyczuwalny luz). Do wielu samochodów kupowałem zamienniki, lepsze i gorsze ale w 300C za każdym razem po założeniu zamiennika kończy się montażem oryginału Nie wierzę co się właśnie odwaliło -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
|
Mon, 01 Aug 2022 - 17:26
Post
#13832
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 |
mi ostatnio po wymianie oleju w silniku zaczał lepiej wchodzić bieg wsteczny, ale czy to jest powiązane...
|
|
|
|
Mon, 01 Aug 2022 - 17:36
Post
#13833
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 |
mi ostatnio po wymianie oleju w silniku zaczał lepiej wchodzić bieg wsteczny, ale czy to jest powiązane... Stare opony rocznik 2011, zimówki (na dojechanie) yokohamy, wulkanizator stwierdził, że już swoje na słońcu się wysłużyły i były strasznie twarde. W sumie przed demontażem nie sprawdziłem ciśnienia. Według mnie na 100% zaczęło tłumić drgania budy -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
|
Wed, 03 Aug 2022 - 00:27
Post
#13834
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 |
Zaciski Brembo 20.A207.05 4x38mm. Poszukuję uszczelek o numerze 20487245, 20.4872.45 , najlepiej jeszcze o-ringi tłoczka. Tłoczek 4 x 38 (38,1).
Polecacie gdzieś w Polsce? Ew. jaki katalog uszczelek ugryźć by dobrać to samo? ![]() Możliwe że zacisk taki występuję w (klocki wspólne): Abarth 500 1.4 Turbo 2008- Upgrade (Brembo) Abarth 695 1.4 Turbo 2009- Tributo Ferrari Abarth Grande Punto 1.4 Turbo 2007- Abarth Punto Evo 1.4 Turbo 2013- Alfa Romeo 4C 1.7 Turbo 2013- Alfa Romeo MiTo 1.4 Turbo 2008- Upgrade (Brembo) Fiat Grande Punto 1.4 Turbo 2007- Abarth Fiat Punto Evo 1.4 Turbo 2009-12 Abarth Mazda MX5 / Miata ND 1.6 / ND 2.0 2015- Check pad thickness Mazda MX5 / Miata Global MX5 Cup Opel Adam 2012- Rallye Cup Opel Corsa 1.6 Turbo OPC 2007- 16V inc Nürburgring Renault Alpine A110 1.8 litre 2017- Renault Clio RS (III) 2.0 litre 16V 2006- inc 197 Renault Clio R3 Tarmac Maxi Rally – 16mm R3 Renault Mégane 2 2.0 Turbo 2004-10 RS 225 / R26.R Renault Twingo R2 Evo 16mm pad |
|
|
|
Thu, 04 Aug 2022 - 22:16
Post
#13835
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie |
Stoję przed chęcią zakupu wozu. Ma być wóz do okazyjnego odpalania na codzień (wieczny home-office), może jakiś wyjazd na weekend po za wieś i chciałbym jeśli los pozwoli zacząć przygodę z trackdayowaniem - temat jakich tutaj wiele. Upatrzyły mi się dwa wozy: Renault Clio 3 Sport/RS bądź BMW E46 Compact 325ti.
Clio wiadomo, genialne zawieszenie, silnik lubiący wysokie obroty, szybkie i nie szybkie jednocześnie. BMW, coś czym nigdy nie jeździłem, duży silnik, tył napęd. Patrząc na następne modele to 6cyl mają tylko i wyłącznie mega topowe wersje, nawet jak się zestarzeją to będą drogie i kolekcjonerskie. Innych wozów pod dyskusję na ten moment nie biorę. Wiadomo, przy jednym i drugim aucie wszystko zależne od egzemplarza, ale interesuje mnie Wasza opinia - jeśli można. -------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
|
Thu, 04 Aug 2022 - 22:40
Post
#13836
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Stoję przed chęcią zakupu wozu. Ma być wóz do okazyjnego odpalania na codzień (wieczny home-office), może jakiś wyjazd na weekend po za wieś i chciałbym jeśli los pozwoli zacząć przygodę z trackdayowaniem - temat jakich tutaj wiele. Upatrzyły mi się dwa wozy: Renault Clio 3 Sport/RS bądź BMW E46 Compact 325ti. Clio wiadomo, genialne zawieszenie, silnik lubiący wysokie obroty, szybkie i nie szybkie jednocześnie. BMW, coś czym nigdy nie jeździłem, duży silnik, tył napęd. Patrząc na następne modele to 6cyl mają tylko i wyłącznie mega topowe wersje, nawet jak się zestarzeją to będą drogie i kolekcjonerskie. Innych wozów pod dyskusję na ten moment nie biorę. Wiadomo, przy jednym i drugim aucie wszystko zależne od egzemplarza, ale interesuje mnie Wasza opinia - jeśli można. Jak chcesz mieć auto gotowe do trackdayowania z marszu to Clio, w e46 trzeba trochę podłubać, żeby to jakoś skręcało, napędzało się i hamowało. Chociaż w Clio jakoś ostatnio widziałem wiele problemów z padniętymi motorami, a używek brak na rynku, ale Clio jest genialne, daje naprawdę kupę funu, prowadzi się jak po sznurku i daje duży feeling, na wprost nie jest za szybkie, ale pewnie nie wolniejsze niż 325ti. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
|
Fri, 05 Aug 2022 - 09:33
Post
#13837
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk |
Stoję przed chęcią zakupu wozu. Ma być wóz do okazyjnego odpalania na codzień (wieczny home-office), może jakiś wyjazd na weekend po za wieś i chciałbym jeśli los pozwoli zacząć przygodę z trackdayowaniem - temat jakich tutaj wiele. Upatrzyły mi się dwa wozy: Renault Clio 3 Sport/RS bądź BMW E46 Compact 325ti. Clio wiadomo, genialne zawieszenie, silnik lubiący wysokie obroty, szybkie i nie szybkie jednocześnie. BMW, coś czym nigdy nie jeździłem, duży silnik, tył napęd. Patrząc na następne modele to 6cyl mają tylko i wyłącznie mega topowe wersje, nawet jak się zestarzeją to będą drogie i kolekcjonerskie. Innych wozów pod dyskusję na ten moment nie biorę. Wiadomo, przy jednym i drugim aucie wszystko zależne od egzemplarza, ale interesuje mnie Wasza opinia - jeśli można. Oba są fajne, clio w serii jest o wielsze szybsze na torze. Clio brałbym jeśli chcesz kupić, upalać i oddawać na serwis. Jeśli chcesz coś samemu podłubać i pomodyfikować to szedłbym w E46. |
|
|
|
Fri, 05 Aug 2022 - 23:02
Post
#13838
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow |
Audi A5 quattro (2009r) miedzy 100 a 120km/h drzy kierownica (ori felgi 19"). Co moze byc przyczyna i na wymiane czego sie przygotowac?
|
|
|
|
Fri, 05 Aug 2022 - 23:35
Post
#13839
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
Audi A5 quattro (2009r) miedzy 100 a 120km/h drzy kierownica (ori felgi 19"). Co moze byc przyczyna i na wymiane czego sie przygotowac? wewnetrzne przeguby, lozysko piasty, ew centrowanie felg ( masz pierscienie centrujace? ) wszystko zakladajac ze opony masz OK i kola wywazone |
|
|
|
Sat, 06 Aug 2022 - 09:30
Post
#13840
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie |
Stoję przed chęcią zakupu wozu. Ma być wóz do okazyjnego odpalania na codzień (wieczny home-office), może jakiś wyjazd na weekend po za wieś i chciałbym jeśli los pozwoli zacząć przygodę z trackdayowaniem - temat jakich tutaj wiele. Upatrzyły mi się dwa wozy: Renault Clio 3 Sport/RS bądź BMW E46 Compact 325ti. Clio wiadomo, genialne zawieszenie, silnik lubiący wysokie obroty, szybkie i nie szybkie jednocześnie. BMW, coś czym nigdy nie jeździłem, duży silnik, tył napęd. Patrząc na następne modele to 6cyl mają tylko i wyłącznie mega topowe wersje, nawet jak się zestarzeją to będą drogie i kolekcjonerskie. Innych wozów pod dyskusję na ten moment nie biorę. Wiadomo, przy jednym i drugim aucie wszystko zależne od egzemplarza, ale interesuje mnie Wasza opinia - jeśli można. Ostatnio można zauważyc odwrót od Clio z uwagi na awarie silników których na rynku nie ma i ceny ich rosną/będą rosnąć. Skrzynie też mają swoje bolączki. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 18:07 |