Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 690 691 692 693 694 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
andrzejbadgirl
post Tue, 19 Jul 2022 - 10:09
Post #13821


Super User
Dołączył: Sun, 10 February 2008





CYTAT(done4 @ Sun, 17 Jul 2022 - 08:11) *
Potwierdzam wypowiedź _adams_, DeWalt DCF899 nie jest w stanie odkręcić śrub z kół w co drugim aucie pomimo 950NM.
Za to jest lekki i poręczny, radzi sobie z śrubami zawieszenia, silnika, łapami, jest nawet w stanie popuścić półoś (średnica i masa nasadki bardzo pomaga), oczywiście nie każdą.
Do odkręcania kół, półosi, śrub z wałów tylko największe klucze 1/2 cala, polecam Milwaukee M18ONEFHIWF12.


mam tego dewalta i ok zgadzam sie , ze nie ogarnia czasem czegos na 1szym biegu ale na 3 to jest istny masakrator. moj ukrecic potrafil M20 nakretke zawieszenia polaczona rdza ze sruba.

sruby do kol czy kola pasowe zaden problem dla niego na tym biegu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 19 Jul 2022 - 10:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
nomad66
post Tue, 19 Jul 2022 - 13:05
Post #13822


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





może jakiś wybrakowany ten DeWalt, kolega ma (chyba) takiego: na 3-jce jak dokręcasz śruby do kół to ukręca szpilki.. Tak samo z odkręcaniem nie ma problemu. Ale po 2 latach katowania trzeba było reklamować
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Tue, 19 Jul 2022 - 22:58
Post #13823


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





On z dokręcaniem nie ma problemu, dojebie tak że sam potem nie może odkręcić wink.gif

Produkt made in China... Mam też inne graty DeWalt z Chin, ale i z Włoch i z Rosji i z Meksyku. I działają, nawet dobrze. Ale ten klucz jest do dupy, nie polecam.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tom cio
post Wed, 20 Jul 2022 - 14:10
Post #13824


Super User
Dołączył: Fri, 20 June 2014
Skąd: Radzyń Chełmiński





CYTAT(Bio @ Tue, 19 Jul 2022 - 07:41) *
nie będzie po 13 latach lekko zdezaktualizowany? wink.gif

13? A nie 2,5?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Thu, 21 Jul 2022 - 09:33
Post #13825


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(tom cio @ Wed, 20 Jul 2022 - 14:10) *
13? A nie 2,5?

Posty na 9 stronie offtopu są z 2009 roku, więc Ty mi powiedz wink.gif


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Thu, 21 Jul 2022 - 15:56
Post #13826


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





CYTAT(Rezor @ Sat, 18 Jun 2022 - 11:56) *
Czy kiepskie przednie półosie mogą powodować przenoszenie się wibracji na całą budę po wrzuceniu D/R?
Zostały mi w samochodzie wkurzające wibracje które są odczuwalne tylko na całkowitym postoju i znikają jak samochód się toczy. Poduszki silnika i skrzyni nowe, wał i półosie tył zregenerowane, napęd ok, reduktor po regeneracji (chociaż nie wykluczam). Zostały mi już tylko dyfry i przednie półosie. Półoś urwałem, był tylko zamiennik z BRV wymieniłem i od tamtej pory czuć te wibracje

Jedna poduszka okazała się zmasakrowana po ok 12k km. Zamontowana w ubiegłym roku. Wibracje już nie niosą się po budzie ale wciąż je czuć. Półosie przednie BRV też mają raptem niecały rok i już wytłuczone. Lewa nie dość że przegub wewnętrzny to wyrobiona na wieloklinie (wyczuwalny luz). Do wielu samochodów kupowałem zamienniki, lepsze i gorsze ale w 300C za każdym razem po założeniu zamiennika kończy się montażem oryginału biggrin.gif


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Fri, 22 Jul 2022 - 15:54
Post #13827


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Jakiej firmy była ta poduszka ? Niech zgadne ? Delphi biggrin.gif

Wymieniaj wszystkie łącznie ze skrzynią na oryginał albo leamforder.


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tom cio
post Tue, 26 Jul 2022 - 00:10
Post #13828


Super User
Dołączył: Fri, 20 June 2014
Skąd: Radzyń Chełmiński





CYTAT(Bio @ Thu, 21 Jul 2022 - 09:33) *
Posty na 9 stronie offtopu są z 2009 roku, więc Ty mi powiedz wink.gif


Chodzi mi o ten temat: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...2812&st=200
Śledziłem go od początku i co było w nim pisane jeszcze pół roku temu było aktualne wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Tue, 26 Jul 2022 - 11:13
Post #13829


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





CYTAT(Driftman @ Fri, 22 Jul 2022 - 15:54) *
Jakiej firmy była ta poduszka ? Niech zgadne ? Delphi biggrin.gif

Wymieniaj wszystkie łącznie ze skrzynią na oryginał albo leamforder.

Anchor, opinie ma dobre i często na forach US pada jako pierwsza sugestia wink.gif Mam jeszcze pewne podejrzenia co do powodu ich awarii ale to do wyjaśnienia z żoną biggrin.gif Lemforder nie produkuje poduch do 300C
Założyłem OEM i jak napisałem, już się wibracje nie noszą po budzie ale wciąż są odczuwalne. Kupiłem ori półośki i czekają na montaż. Znajomy jeszcze mówił, że miał podobnie po urwaniu łopatki w konwerterze, ale dodatkowym objawem było nie trzymanie prędkosci i skoki obrotów pod obciążeniem/jazdą pod górę, u mnie spina porządnie tongue.gif

Pytanie: Czy delikatne (spray max 2 warstwy) pomalowanie chłodnicy wpływa jakoś znacznie na jej wydajność?


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Tue, 26 Jul 2022 - 23:32
Post #13830


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Aluminium się anoduje. Tak samo IC nie powinno się malować tylko anodować. A czy znacznie ..hmm zależy jak dokoksowany jest piec.

Ogólnie nie powinno się tego robić chyba że układ jest wydajny. Jest to bariera termiczna. A anoda wiadomo, tlenek daje taką samą przewodność cieplną jak aluminium.
Btw było już o tym na forum

1.387655 sekundy wink.gif
Google racingforum anodowanie

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=100496


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Mon, 01 Aug 2022 - 16:46
Post #13831


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





CYTAT(Rezor @ Thu, 21 Jul 2022 - 15:56) *
Jedna poduszka okazała się zmasakrowana po ok 12k km. Zamontowana w ubiegłym roku. Wibracje już nie niosą się po budzie ale wciąż je czuć. Półosie przednie BRV też mają raptem niecały rok i już wytłuczone. Lewa nie dość że przegub wewnętrzny to wyrobiona na wieloklinie (wyczuwalny luz). Do wielu samochodów kupowałem zamienniki, lepsze i gorsze ale w 300C za każdym razem po założeniu zamiennika kończy się montażem oryginału biggrin.gif

Nie wierzę co się właśnie odwaliło biggrin.gif jestem po wymianie opon. Przestało drżeć na postoju


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vegetagt
post Mon, 01 Aug 2022 - 17:26
Post #13832


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 October 2010





mi ostatnio po wymianie oleju w silniku zaczał lepiej wchodzić bieg wsteczny, ale czy to jest powiązane... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Mon, 01 Aug 2022 - 17:36
Post #13833


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





CYTAT(vegetagt @ Mon, 01 Aug 2022 - 17:26) *
mi ostatnio po wymianie oleju w silniku zaczał lepiej wchodzić bieg wsteczny, ale czy to jest powiązane... biggrin.gif

Stare opony rocznik 2011, zimówki (na dojechanie) yokohamy, wulkanizator stwierdził, że już swoje na słońcu się wysłużyły i były strasznie twarde. W sumie przed demontażem nie sprawdziłem ciśnienia. Według mnie na 100% zaczęło tłumić drgania budy laugh.gif


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
InnyLogin
post Wed, 03 Aug 2022 - 00:27
Post #13834


Super User
Dołączył: Thu, 02 April 2020





Zaciski Brembo 20.A207.05 4x38mm. Poszukuję uszczelek o numerze 20487245, 20.4872.45 , najlepiej jeszcze o-ringi tłoczka. Tłoczek 4 x 38 (38,1).
Polecacie gdzieś w Polsce? Ew. jaki katalog uszczelek ugryźć by dobrać to samo?


Możliwe że zacisk taki występuję w (klocki wspólne):
Abarth 500 1.4 Turbo 2008- Upgrade (Brembo)
Abarth 695 1.4 Turbo 2009- Tributo Ferrari
Abarth Grande Punto 1.4 Turbo 2007-
Abarth Punto Evo 1.4 Turbo 2013-
Alfa Romeo 4C 1.7 Turbo 2013-
Alfa Romeo MiTo 1.4 Turbo 2008- Upgrade (Brembo)
Fiat Grande Punto 1.4 Turbo 2007- Abarth
Fiat Punto Evo 1.4 Turbo 2009-12 Abarth
Mazda MX5 / Miata ND 1.6 / ND 2.0 2015- Check pad thickness
Mazda MX5 / Miata Global MX5 Cup
Opel Adam 2012- Rallye Cup
Opel Corsa 1.6 Turbo OPC 2007- 16V inc Nürburgring
Renault Alpine A110 1.8 litre 2017-
Renault Clio RS (III) 2.0 litre 16V 2006- inc 197
Renault Clio R3 Tarmac Maxi Rally – 16mm R3
Renault Mégane 2 2.0 Turbo 2004-10 RS 225 / R26.R
Renault Twingo R2 Evo 16mm pad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drag_op
post Thu, 04 Aug 2022 - 22:16
Post #13835


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 February 2009
Skąd: Oborniki Śląskie





Stoję przed chęcią zakupu wozu. Ma być wóz do okazyjnego odpalania na codzień (wieczny home-office), może jakiś wyjazd na weekend po za wieś i chciałbym jeśli los pozwoli zacząć przygodę z trackdayowaniem - temat jakich tutaj wiele. Upatrzyły mi się dwa wozy: Renault Clio 3 Sport/RS bądź BMW E46 Compact 325ti.
Clio wiadomo, genialne zawieszenie, silnik lubiący wysokie obroty, szybkie i nie szybkie jednocześnie.
BMW, coś czym nigdy nie jeździłem, duży silnik, tył napęd. Patrząc na następne modele to 6cyl mają tylko i wyłącznie mega topowe wersje, nawet jak się zestarzeją to będą drogie i kolekcjonerskie.
Innych wozów pod dyskusję na ten moment nie biorę.
Wiadomo, przy jednym i drugim aucie wszystko zależne od egzemplarza, ale interesuje mnie Wasza opinia - jeśli można.


--------------------
`05 Renault Sport Megane 225 5d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Thu, 04 Aug 2022 - 22:40
Post #13836


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





CYTAT(drag_op @ Thu, 04 Aug 2022 - 21:16) *
Stoję przed chęcią zakupu wozu. Ma być wóz do okazyjnego odpalania na codzień (wieczny home-office), może jakiś wyjazd na weekend po za wieś i chciałbym jeśli los pozwoli zacząć przygodę z trackdayowaniem - temat jakich tutaj wiele. Upatrzyły mi się dwa wozy: Renault Clio 3 Sport/RS bądź BMW E46 Compact 325ti.
Clio wiadomo, genialne zawieszenie, silnik lubiący wysokie obroty, szybkie i nie szybkie jednocześnie.
BMW, coś czym nigdy nie jeździłem, duży silnik, tył napęd. Patrząc na następne modele to 6cyl mają tylko i wyłącznie mega topowe wersje, nawet jak się zestarzeją to będą drogie i kolekcjonerskie.
Innych wozów pod dyskusję na ten moment nie biorę.
Wiadomo, przy jednym i drugim aucie wszystko zależne od egzemplarza, ale interesuje mnie Wasza opinia - jeśli można.

Jak chcesz mieć auto gotowe do trackdayowania z marszu to Clio, w e46 trzeba trochę podłubać, żeby to jakoś skręcało, napędzało się i hamowało. Chociaż w Clio jakoś ostatnio widziałem wiele problemów z padniętymi motorami, a używek brak na rynku, ale Clio jest genialne, daje naprawdę kupę funu, prowadzi się jak po sznurku i daje duży feeling, na wprost nie jest za szybkie, ale pewnie nie wolniejsze niż 325ti.


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Fri, 05 Aug 2022 - 09:33
Post #13837


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





CYTAT(drag_op @ Thu, 04 Aug 2022 - 21:16) *
Stoję przed chęcią zakupu wozu. Ma być wóz do okazyjnego odpalania na codzień (wieczny home-office), może jakiś wyjazd na weekend po za wieś i chciałbym jeśli los pozwoli zacząć przygodę z trackdayowaniem - temat jakich tutaj wiele. Upatrzyły mi się dwa wozy: Renault Clio 3 Sport/RS bądź BMW E46 Compact 325ti.
Clio wiadomo, genialne zawieszenie, silnik lubiący wysokie obroty, szybkie i nie szybkie jednocześnie.
BMW, coś czym nigdy nie jeździłem, duży silnik, tył napęd. Patrząc na następne modele to 6cyl mają tylko i wyłącznie mega topowe wersje, nawet jak się zestarzeją to będą drogie i kolekcjonerskie.
Innych wozów pod dyskusję na ten moment nie biorę.
Wiadomo, przy jednym i drugim aucie wszystko zależne od egzemplarza, ale interesuje mnie Wasza opinia - jeśli można.

Oba są fajne, clio w serii jest o wielsze szybsze na torze.
Clio brałbym jeśli chcesz kupić, upalać i oddawać na serwis. Jeśli chcesz coś samemu podłubać i pomodyfikować to szedłbym w E46.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maykel
post Fri, 05 Aug 2022 - 23:02
Post #13838


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 April 2006
Skąd: Krakow





Audi A5 quattro (2009r) miedzy 100 a 120km/h drzy kierownica (ori felgi 19"). Co moze byc przyczyna i na wymiane czego sie przygotowac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Fri, 05 Aug 2022 - 23:35
Post #13839


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(maykel @ Fri, 05 Aug 2022 - 23:02) *
Audi A5 quattro (2009r) miedzy 100 a 120km/h drzy kierownica (ori felgi 19"). Co moze byc przyczyna i na wymiane czego sie przygotowac?


wewnetrzne przeguby, lozysko piasty, ew centrowanie felg ( masz pierscienie centrujace? )


wszystko zakladajac ze opony masz OK i kola wywazone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Sat, 06 Aug 2022 - 09:30
Post #13840


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(drag_op @ Thu, 04 Aug 2022 - 22:16) *
Stoję przed chęcią zakupu wozu. Ma być wóz do okazyjnego odpalania na codzień (wieczny home-office), może jakiś wyjazd na weekend po za wieś i chciałbym jeśli los pozwoli zacząć przygodę z trackdayowaniem - temat jakich tutaj wiele. Upatrzyły mi się dwa wozy: Renault Clio 3 Sport/RS bądź BMW E46 Compact 325ti.
Clio wiadomo, genialne zawieszenie, silnik lubiący wysokie obroty, szybkie i nie szybkie jednocześnie.
BMW, coś czym nigdy nie jeździłem, duży silnik, tył napęd. Patrząc na następne modele to 6cyl mają tylko i wyłącznie mega topowe wersje, nawet jak się zestarzeją to będą drogie i kolekcjonerskie.
Innych wozów pod dyskusję na ten moment nie biorę.
Wiadomo, przy jednym i drugim aucie wszystko zależne od egzemplarza, ale interesuje mnie Wasza opinia - jeśli można.


Ostatnio można zauważyc odwrót od Clio z uwagi na awarie silników których na rynku nie ma i ceny ich rosną/będą rosnąć. Skrzynie też mają swoje bolączki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 690 691 692 693 694 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 18:07