Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Idealny tor jazdy w zakrętach gokartem, Zaznacz prawidlowy tor jazdy na rysunku
STarlet
post Wed, 17 Nov 2010 - 13:41
Post #61


User
Dołączył: Tue, 03 March 2009





CYTAT(*Sajmon @ Tue, 16 Nov 2010 - 18:21) *
Zastanawiam się jednak, czy nie lepiej [...] podczas dohamowania być maksymalnie po prawej i mieć gokart ustawiony równolegle do trasy (BŁĘKITNA LINIA).

IMHO pewnie że lepiej, z tym że trzeba wtedy jeszcze szerzej pojechac na wejsciu tak aby przy szczycie byc juz ustawionym do zakretu nr3 (linia prosta) i chyba tak samo zreszta nalezało by pojechać zakręt nr8 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 Nov 2010 - 13:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
*Sajmon
post Wed, 17 Nov 2010 - 16:10
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(STarlet @ Wed, 17 Nov 2010 - 13:41) *
IMHO pewnie że lepiej, z tym że trzeba wtedy jeszcze szerzej pojechac na wejsciu tak aby przy szczycie byc juz ustawionym do zakretu nr3 (linia prosta) i chyba tak samo zreszta nalezało by pojechać zakręt nr8 smile.gif


Zakręt 8 - to jasne smile.gif Tam jest czas i miejsce aby ustawić tak gokart, i do tego jest to opłacalne. Na zewnętrzną można zjechać w dowolnym momencie, a drogi nadkłada się powiedzmy metr, półtora, ale zysk jest nieporównywalny, bo potem aż do zakrętu 11 jedziemy pełnym ogniem.
W zakręcie 2 to inna bajka smile.gif Tak jak zaznaczyłem niebieską linią - trzeba znacznie szerzej pojechać, bez ścinania, aby ustawić się "książkowo" do nawrotu (2), nadkłada się kilka metrów więcej w sumie, a po tamtym nawrocie mamy krótki odcinek z gazem w podłodze. W praktyce trzeba sprawdzić, czy po prostu opłaca się pokonać tym sposobem ten nawrót smile.gif Bo w gokartach często krótsza droga, niekoniecznie po optymalnej linii toru, okazuje się korzystniejsza czasowo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Fri, 19 Nov 2010 - 09:39
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





wczoraj byłem ponownie, z powodu niskich temperatur brak przyczepności na zakrętach wiec marne czasy na poziomie 57,25 sek, ale jakimś cudem 12 udało mi się przechodzić bez uślizgu a gazu praktycznie nie odpuszczałem z kolei przy tak niskich temp w połowie 9 trzeba także lekko ująć by nie zaczęło stawiać bokiem i wyrzucać z na zewnętrzną

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 19 Nov 2010 - 10:41
Post #64


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





heh, a ja byłem pod Wrocławiem na Małej Monzy, tor chyba otwarty w czerwcu

ogólnie to prosto z Wawy jechałem żeby zdązyć i z samochodu w biegu zakładałem kask i zrobiłem 30,9... moze nie jakas rewelacja ale biorac pod uwagę ze po takiej trasie w deszczu juz ledwo zywy byłem to i tak nieźle wink.gif

tor jak to Monza szybki, mniej techniczny niz w Wawie, łagodniejsze nawroty i nie ma takich kombinacji jak na RCW, za to swietna jest strona www oraz system kart stałego klienta.. mailem dostaje sie tabele z czasami...na stronce tworzy sie zespoły i mozna sobie oglądać wyniki - troche tego brakuje na RCW - takiej oprawy IT
mielismy turniej ala F1, trening, kwalifikacje i wyscig taki real race wink.gif nawet medal dostałem


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Fri, 19 Nov 2010 - 11:52
Post #65


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





RCW też miało wprowadzić taki system i połączyć z innymi torami w PL, czemu są opóźnienia nie wiem

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Fri, 19 Nov 2010 - 15:26
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Wczoraj też podjechałem do RCW smile.gif Zrobiłem tam łącznie trzy rundki, wcześniej nie miałem za bardzo do czynienia z kartami. Czas, jaki udało mi się wykręcić to 59.80. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej. A tor bardzo mi się podobał, ciekawy.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziperr
post Fri, 19 Nov 2010 - 17:09
Post #67


Super User
Dołączył: Wed, 03 March 2004
Skąd: Gliwice





a niskie-średnie 58 przy wadze ok. 100kg na RCW to dobrze czy źle?


--------------------
'Nigdy nie jest żle, ale zawsze może być lepiej' ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Fri, 19 Nov 2010 - 17:11
Post #68


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





dobrze ale zawsze może być lepiej

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Fri, 19 Nov 2010 - 17:28
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





a i panowie na RCW sprawdzajcie czy nie macie skręconego karta bo dwa razy mi się taki trafił i teraz za każdym razem to sprawdzam, wystarczy wcisnąć pedał gazu i zobaczyć czy po prawej stronie za bakiem pod czarnym plastikiem od wydechu na maksa wychyla się ramię przepustnicy

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Sat, 20 Nov 2010 - 05:46
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





Wczorajszy czas - 56.669 biggrin.gif
I będzie lepiej wink.gif

--->AWSA
Wszystkie karty są skręcone smile.gif Dlatego m.in. chłopaki na torze są mocno uczuleni na "kładzenie" prawej ręki w okolicach linki gazu... jej naciąganie jest niedozwolone, żeby nie wypaczać wyników wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sat, 20 Nov 2010 - 21:01
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Nie mowie o ogolnym skreceniu ka laugh.gif cool.gif rtow tylko czasem zapominaja odkrecic sroby za pedalem gazu gdy ktos nieogarniety jezdzi jak kobiety i dzieci, dobry czas tak ogolnie wiec bedzie trzeba sie umowic na pojedynek a jak niedamrady to wyciagne Camaro laugh.gif

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Sun, 21 Nov 2010 - 14:51
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





Aaa to się nie zrozumieliśmy wink.gif
Przy okazji - w karcie nr 2 pedał gazu ma strasznie szeroki zakres działania. Pedał jest mocno odchylony w naszą stronę i w momencie kiedy cofamy stopę do tyłu (żeby odpuścić gaz), nie ruszając pięty z podłogi, to w moim przypadku (fizycznie nie jestem w stanie bardziej wygiąć stopy) gaz wciąż jest jeszcze minimalnie wciśnięty. Strasznie denerwująca rzecz, bo bez zginania nogi w kolanie, jak się zapomnimy, to zawsze mamy wciśnięty na dohamowaniu hamulec i gaz jednocześnie. Ale to taka uwaga, która może się komuś przyda na przyszłość wink.gif

--->AWSA
Camaro nie zmieścisz się tam w winklach wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sun, 21 Nov 2010 - 20:12
Post #73


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





2 i 13 lub 12 ma taką przypadłość ale nie zawsze, czasem też 4

a Camo samo sobie winkle powiększy tongue.gif

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 22 Nov 2010 - 19:49
Post #74


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(AWSA @ Fri, 19 Nov 2010 - 11:52) *
RCW też miało wprowadzić taki system i połączyć z innymi torami w PL, czemu są opóźnienia nie wiem

pzdr


jest juz nowa stronka !

http://rcw.waw.pl/



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 23 Nov 2010 - 17:28
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Fajny tor! 850 m jak na halowy to gigant! Tylko gokarty jakieś słabe, pewnie 6km?

Odnośnie Monzy we Wrocławiu: może mi ktoś podpowiedzieć w którą stronę się na nim jeździ?
W kierunku przeciwnym od wskazówek zegara wygląda mi na ciekawszy.
Będę tam w styczniu i chcę się koniecznie przejechać:



--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gotti_
post Tue, 23 Nov 2010 - 18:37
Post #76


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: CH / PL





od lewego górnego rogu w dół obrazka tongue.gif


--------------------
996 tt / M. Gransport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:10
Post #77


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(mAbZ @ Tue, 23 Nov 2010 - 17:28) *
Fajny tor! 850 m jak na halowy to gigant! Tylko gokarty jakieś słabe, pewnie 6km?

Odnośnie Monzy we Wrocławiu: może mi ktoś podpowiedzieć w którą stronę się na nim jeździ?
W kierunku przeciwnym od wskazówek zegara wygląda mi na ciekawszy.
Będę tam w styczniu i chcę się koniecznie przejechać:


6,5KM
http://www.malamonza.pl/gokarts

dokładnie patrząc na rysunek jest w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara
zaczyna sie w lewym gornym rogu a konczy w prawym górnym - zjazd do garazu


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Wed, 24 Nov 2010 - 08:01
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Dzięki. No, to mam 30,9 do pobicia wink.gif


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Wed, 24 Nov 2010 - 14:07
Post #79


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





Mi się udało na RCW zejść do 58.xx przy ~90kg masy. Dopiero jak jechałem za kimś szybszym to zszedłem poniżej minuty. Zdecydowanie muszę popracować nad linią - najgorzej idą mi nawroty - zbyt małą prędkością je pokonuję i strasznie brakuje mi mocy na wyjściu...


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Wed, 24 Nov 2010 - 14:49
Post #80


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Co innego na torach otwartych, ale na takich śliskich, halowych masa to nie zawsze wada.
Przeciwnie- możesz ją obrócić w zaletę, jeśli będziesz się wychylał na zewnątrz- lepiej wtedy dociążysz koło mające więcej przyczepności
i łatwiej odciążysz koło, które przyczepności w zakręcie powinno mieć jak najmniej - wewnętrzne tylne wink.gif

A brak mocy na wyjściu to przypadłość biorąca się często ze... zbyt szybkiego wejścia w zakręt.
Spróbuj hamować wcześniej/więcej niż ci się wydaje rozsądnym i zacznij stopniowo dodawać gazu jeszcze przed apeksem.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 01:19