![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 May 2009 Skąd: Szczecin ![]() |
Widzialem juz podobny temat tutaj lecz podany byl tylko jeden zakret. Tutaj mam fragment toru gokartowego w Szczecinie zrobiony recznie niestety...
Chcialbym poznac wasze opinie na temat IDEALNEGO TORU JAZDY gokartem, gdzie przyhamowac, gdzie zaczac przyspieszac i jak powinien wygladac ten tor jazdy. Najlepiej byloby zaznaczyc na rysunku prawidlowy tor tak aby byl jak najszybszy czyli bez poslizgu bo chodzi o czas ! brakuje mi ok 0,5 sek. do top 10 czasow i nie moge wykrecic lepszego, nie wiem gdzie robie blad i gdzie trace ale zdaje mi sie ze na zakrecie nr 3 najwiecej trace.. ponumerowalem najwazniejsze zakrety dla ulatwienia gdyby ktos chcialby dokladnie wyjasnic kazdy zakret. Rowniez zaznaczylem kolorowymi kropkami miejsca na torze jesli ktos chcialby dodac co w tym miejscu nalezy zrobic ![]() [img=http://img132.imageshack.us/img132/5178/silverhotel.th.jpg] http://img20.imageshack.us/img20/6774/tor5.jpg -------------------- _http://img.photobucket.com/albums/v519/bba...CLK/cropped.jpg
Bad Boys Drive Bad Toys |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
0,5 sekundy to niedużo...
Proponuje więc pobiegać i zgubić z 5 kg wagi i powinno pomóc ![]() Jak jeździliśmy z kumplami to z uwagi na to że byłem najcięższy musiałem brać "najżwawszy" gokard/ A co do toru to opcji jest wiele... ale wydaje mi sie że wiekszość będzie wiedziała ( i Ty też) jak to przejechać... Więc tylko trenić. Pozdrawiam -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 May 2009 Skąd: Szczecin ![]() |
0,5 sekundy to niedużo... Proponuje więc pobiegać i zgubić z 5 kg wagi i powinno pomóc ![]() Jak jeździliśmy z kumplami to z uwagi na to że byłem najcięższy musiałem brać "najżwawszy" gokard/ A co do toru to opcji jest wiele... ale wydaje mi sie że wiekszość będzie wiedziała ( i Ty też) jak to przejechać... Więc tylko trenić. Pozdrawiam nie no tak ![]() -------------------- _http://img.photobucket.com/albums/v519/bba...CLK/cropped.jpg
Bad Boys Drive Bad Toys |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
ja bym polecial cos w ten desen:
![]() ewentualnie w 3 mozna ciut wczesniej wejsc o ile do 4 jest ktorka prosta -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 May 2009 Skąd: Szczecin ![]() |
ja bym polecial cos w ten desen: ![]() ewentualnie w 3 mozna ciut wczesniej wejsc o ile do 4 jest ktorka prosta do 4 jest bardzo krotka prosta. na tym rysunku tylko tak wyglada ale nie da sie rozpedzic nawet... a 1 tak jak myslalem wlasnie szeroko z poczatku zeby pozniej sciac i na prosto przejechac dwa nastepne bo zazwyczaj scinalem z paczatku 1 i w efekcie wyrzucalo mnie przy czym tracilem predkosc i ladowalem na bandzie przy czerwonej kropce ;] i wlasnie 3 !!!!!!! to jest najwazniejszy zakret dla mnie tam najwiecej predkosci trace to jest zakret o 180 stopni bardzo ciasny bez duzej mozliwosci pojechania na "okraglo" -------------------- _http://img.photobucket.com/albums/v519/bba...CLK/cropped.jpg
Bad Boys Drive Bad Toys |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
skoro miedzy 3 a 4 jest cisno to mozna nawet lekkim bokiem sobie pomoc i pojsc bardziej ksiazkowym torem czyli tak jak pisalem wejsc w niego wczesniej
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 May 2009 Skąd: Szczecin ![]() |
bokiem ? rozumiem poslizg ? kiedy wchodze w tym ciasnym zakrecie bokiem automatycznie trace predkosc do minimum i wlasnie nie wiem... czy bardzo pozno sciac tak jak zaznaczyles, czy na okraglo blisko bandy - tak jak do tej pory jezdzilem z tym ze wtedy mam slaba predkosc przy wchodzeniu w 4
-------------------- _http://img.photobucket.com/albums/v519/bba...CLK/cropped.jpg
Bad Boys Drive Bad Toys |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 October 2007 Skąd: Płońsk ![]() ![]() |
cos takiego?
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
pod warunkiem ze wyprzedzasz kogos na dohamowaniu na 2
![]() -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin ![]() |
Ten tor trzeba zobaczyc i sie na nim przejechać, by można było coś sensownego powiedziec w temacie. Jechałem tam 4 razy, i idealny tor jazdy wygląda mocno inaczej niż tutaj narysowane. Zresztą ten pogladowy schemat toru za mało oddaje to co jest w rzeczywistości. Karty są słabe i trzeba jechać tak by nie wtracać prędkości. Takie jak Ictus zaznaczył przejście zakrętu 3 jest nie do wykonaia, bo kart stanie. W zakręcie nr 2 o wiele za mało wykorzystane miejsce na wyjściu. 0,5s najłatwiej urwiesz zmieniając karta na szybszego. Te maszyny nie są równe
![]() -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 03 March 2009 ![]() |
Ictus, w pierwszym poscie sa dwa linki
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 May 2009 Skąd: Szczecin ![]() |
Ten tor trzeba zobaczyc i sie na nim przejechać, by można było coś sensownego powiedziec w temacie. Jechałem tam 4 razy, i idealny tor jazdy wygląda mocno inaczej niż tutaj narysowane. Zresztą ten pogladowy schemat toru za mało oddaje to co jest w rzeczywistości. Karty są słabe i trzeba jechać tak by nie wtracać prędkości. Takie jak Ictus zaznaczył przejście zakrętu 3 jest nie do wykonaia, bo kart stanie. W zakręcie nr 2 o wiele za mało wykorzystane miejsce na wyjściu. 0,5s najłatwiej urwiesz zmieniając karta na szybszego. Te maszyny nie są równe ![]() tak masz racje, zakret 3 w wykonaniu Ictusa jest tam niewykonalny, i dokladnie... slabe karty po ostrym skrecie staje w miejscu ;] ;] ;] ale ciesze sie ze moge porozmawiac z kims kto byl i tam jezdzil. Chodza ploty ze nr 13 jest najmocniejszy ![]() -------------------- _http://img.photobucket.com/albums/v519/bba...CLK/cropped.jpg
Bad Boys Drive Bad Toys |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin ![]() |
35.41 ale waze ponad 100kg
![]() -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 May 2009 Skąd: Szczecin ![]() |
Najwiecej problemow sprawia wlasnie ta 2 i 3 ...
rozumiem ze 1dynke wszyscy pojechaliby tak samo jak widac ? promien skretu dobry ale czy nie wchodzic w niego wczesniej ? w jakim celu AZ tak pozno zawijac ? -------------------- _http://img.photobucket.com/albums/v519/bba...CLK/cropped.jpg
Bad Boys Drive Bad Toys |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 May 2009 Skąd: Szczecin ![]() |
35.41 ale waze ponad 100kg ![]() Taaa... za kazdym razem ten sam bol ;] spowalniaja... i nie da sie wyprzedzic i ma sie wrazenie jakby trzymali gaz w polowie.. noo na 100 kg 35.4 to niezle hehe ;p . A to zbieg okolicznosci bo ja mam wlasnie 34.365 ii tez nie moge zejsc nizej ... pierwsze 2 okrazenia traci sie na rozgrzanie opon ;] chyba ze byl przed chwila jezdzony kart.. no i tak jak mowie podobno 13 sie zbiera najlepiej... ale nie jezdzilem. 2 mocno od wewnetrznej bez hamowania w zakrecie i blisko przy bandzie juz z gazem ? tak jak mniej wiecej zaznaczyl Necak ? -------------------- _http://img.photobucket.com/albums/v519/bba...CLK/cropped.jpg
Bad Boys Drive Bad Toys |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sat, 24 January 2009 ![]() |
Te maszyny nie są równe ![]() Te maszyny są "sterowane" z centrum dowodzenia i ot cała tajemnica. Koleś który tam jeżdził zauważył dziwne zjawisko. Na początku kręcil średnie czasy. po iluś tam wizytach i wyrobieniu karty stalego klienta - wow ! czas odrazu poniżej 34 sek na okrazeniu. Zaznaczal że jakoś sposobu stylu i toru jazdy ne zmieniał, ciągle tak samo. Marketing he,he ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Moim zdaniem Wasze tory jazdy sa zbyt wyscigowe, i tak jak sprawilyby, ze samochodem na torze wyscigowym osiagnelibyscie dobry czas, tak gokartem bedzie kiepsko, bo nie da rady odrobic tyle na prostych. W tych torach jazdy nadklada sie za duzo drogi, np. na jeden nawrocie to moze byc mysle 2-4 metry. Zamulajacym kartem slabo to widze. Mowie to z obserwacji, nie jestem ekspertem, ale czesto smigam po roznych torach (nie ja jeden zapewne).
Moja propozycja jest taka(czarny, ew. szary tor): ![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin ![]() |
Aż tak słabe to te karty nie są
![]() -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
gość_żeli_* |
![]()
Post
#19
|
![]() |
Tajemnica dobrych czasów tam to przesuwanie toru(band). Moja waga to około 80kg. PB: 34.51 na torze nieprzesuniętym czyli bandy tak jak powinny być.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 May 2009 Skąd: Szczecin ![]() |
Te maszyny są "sterowane" z centrum dowodzenia i ot cała tajemnica. Koleś który tam jeżdził zauważył dziwne zjawisko. Na początku kręcil średnie czasy. po iluś tam wizytach i wyrobieniu karty stalego klienta - wow ! czas odrazu poniżej 34 sek na okrazeniu. Zaznaczal że jakoś sposobu stylu i toru jazdy ne zmieniał, ciągle tak samo. Marketing he,he ![]() no fakt troche dziwne to tam wszystko... sa sterowane elektronicznie to prawda.. a podobno syn wlasciciela ma 3 lub 4 czas ![]() a z tymi bandami tez racja hehe na 2 lub 3 zakrecie warto poswiecic jedno okrazenie na przywalenie w bande ;D wtedy mozna ladnie sciac zakret i wjechac szybciej przy nastepnym ![]() co do toru jazdy "kompot" jest zblizony do tego ktorym jezdzilem do tej pory no i wydaje mi sie ze za kazdym razem jade na maksimum mozliwosci karta przy minimalnym poslizgu, waze tez nie wiele... (66kg) i mimo to nie moge zejsc ponizej 34.3 . Nie wiem juz sam... ale dzieki za wasze opinie ![]() -------------------- _http://img.photobucket.com/albums/v519/bba...CLK/cropped.jpg
Bad Boys Drive Bad Toys |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 18:45 |