![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A moze 1uzfe z LS400?
Dostepne sa dzwony, kola zamachowe i sprzegla zarowno pod W58 jak i R154. 250hp i gora momentu obrotowego, tak na poczatek z dalszymi mozliwosciami rozwoju. Cena zakupu silnika smiesznie niska, otwarta droga do soft turbo no i ten dzwiek V8. ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Poznan ![]() |
jeśli ledwo wchodzi 1jz i 2jz na 2 turbinach to gdzie Ty tam chcesz 1uz z turbinami wepchnąć?
![]() ![]() pozdro |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
na discovery wkładali taki do IS
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Thu, 29 May 2008 ![]() |
to do takiej v8 z lexa tez podejdzie manual r154 albo w58? a bez turba taka v8 tam sie zmiesci bez wiekszej rzezby?
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 Skąd: okolice Breslau ![]() |
przekop się przez google bo pierwsze projekty już opisane. Nie wiem jak było z miejscem w komorze ale komplet do konwersji UZ`ta do manuala to nie taka tania zabawa. Co do modów silnika to można wstawić kompresor.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Driftalex, naprawde zainteresuj sie tym linkiem co podal 240Z. Zobacz ile tam jest miejsca wokol silnika, taka moc co chcesz uzyskac to bedziesz mial praktycznie z seryjnego silnika, bez doladowania. Odpadaja koszty modyfikacji. Silnik LSx mozesz np kupic w UK od Monaro. Jak bedzie potrzeba to zalozysz supercharger.
![]() Jest to o wiele prostsze niz zabawa z turbo. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
ale czy za taką cenę
![]() -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Wojtek, kolega chce miec ponad 300KM w manualu. Taniej wyjdzie przekladka Monaro, nawet w najslabszej wersji ma 350KM i 6 biegowa skrzynie. Z tego Lexusa jedynie co sie nadaje do ponownego uzytku to ten satry silnik z duzym przebiegiem i 250KM.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Thu, 29 May 2008 ![]() |
nie chcial bym mieszac marek chcialbym zeby tam iedzial jakis silnik lexusa lub toyoty:(
2jz ge jest latwo uturbic? duzy jest koszt? tak na lekko ponad 300kucy |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Pamietaj jednak ze stopien skomplikowania wzrosnie kilka razy, koszty tez i szansa na awarie bedzie wieksza. Koszty eksploatacji tez beda wieksze.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Swap na LS1 też łatwy nie jest - trzeba by było dorabiać mocowania silnika i skrzyni, ogarnąć elektrykę i całą masę pierdół. Kiedyś pytałem brt jak trudny był jego swap do S14a, i powiedział mi, że poza mocowaniami silnika (które kupił gotowe w USA, a takich do ISa nie widziałem) to nie była to bułka z masłem.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
to może
![]() ![]() ![]() ps. nawet by się pojemność nie zmieniła http://www.youtube.com/watch?v=mPcWD8khsoQ -supra http://www.youtube.com/watch?v=MNc8b21Fzq0...feature=related -altezza ps. do altezzy pakowali seryjnie 3sge -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
240Z subframe mozna sobie wyspawac w PL, a elektronike przy swapie i tak trzeba robic, szczegolnie jak ma byc turbo w aucie, ktore orginalnie go nie mialo.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Thu, 29 May 2008 ![]() |
3sgte to seryjnie montowany turbo z mr2? a tam skrzynia jest jak montowana? to taka seryjna skrzynia manualna pewnie nie podejdzie? jaka tam wlozyc? wojtekMR masz taki dzwon do podlaczenia?
![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
w MR2 i celicach montowany był poprzecznie więc skrzynia niestety na nic się przyda
![]() pozwolę sobie wkleic fragment z passwordJDM Corey-a o sposobie montażu do ae86 "3sg(t)e - silnik niegdy nie montowany w RWD oprócz japonskiej altezzy, duzo odmian -150-210km w seri dla n/a i 185-245 dla turbo, w zaleznosci od wersji roznie bywa z wiazka. pozostaje zajebisty problem skrzyni biegow - ale pasjonaci wiedza , kupuje sie w aso (1500zl) lub na szrocie (ciekawe gdzie w pl) bellhousing z toyoty cariny I (79-83r) z silnikiem 1C, na to mozna wwalis skrzynie rwd (np.t50) i wszystko pasuje, jedyna wada to rozrusznik z drugiej strony ale tutaj mozna np.odemnie kupic taki ktory pasuje :] , lapy custom - ale z miejscem nie ma jakis problemow wielkich,pomodzic trzeba z miska olejowa bo 3s byl montowany pod katem ,zalety - ze to silnik toyoty , 3sgte to dobra baza pod mody, super niezawodne silniczki" i Cobra "Jest możliwość wykorzystanie różnych części Toyotowskich z różnych modeli aby ułatwić sobie wsadzenie blok 3S do AE86. W Asutrali były baaardzo rzadkie Celiki SA60. Jeśli znacze oznaczenia Toyotowskie, oznacza to ze jest to Celica RWD, z blokiem seri S. Nie byl to 3S lecz 2S, i można z niego wykorzystac miske olejowa, smok, uchwyty silnika. Kielich do skrzyni niestety nie pasuje ponieważ w tej Celice były montowane skrzynie Borg Warner... Ale tak jak napisał Corej, można kielich z 1C zastosować. Problem ze skrzynia, a dokładniej z rozrusznikiem ma się wtedy gdy sie wsadziło 3S-GTE. Ponieważ z tej samej strony co jest turbina znajduję sie rozrusznik, który umiera smiercia naturalna od temperatury. Przy swapie na 3S-GE ten problem oczywiscie nie występuje..." Corey: Jeden błąd który właśnie zauważyłem, to taki że skrzyni T50 nie da sie do 3S-GE/GTE podpiąć. Kielich z 1C pasuje do skrzyn z seri W5x. Pozatym T50'tka by długo nie pochodziła z 3S-GTE. Ja miałem 3T-GTEU około 200hp i 230nm, i skrzynia bardzo jęczała i była strasznie głośna, ponoc wytrzymuje więcej w replikach lotusa 7, bo są bardzo lekkie, ale w AE86 z 3S-GTE mysle ze taka skrzynia długo nie wytrzyma. (nawet gdyby dało się ja podczepic" osobiście znam jednego użytkownika racingforum który ma dzwon z toyota crown victoria -ponoc pasuje do połączenia ze skrzyniami z suprą -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Lodz ![]() |
-------------------- 1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS
_http://picasaweb.google.com/summitsvift |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
w MR2 i celicach montowany był poprzecznie więc skrzynia niestety na nic się przyda ![]() pozwolę sobie wkleic fragment z passwordJDM Corey-a o sposobie montażu do ae86 "3sg(t)e - silnik niegdy nie montowany w RWD oprócz japonskiej altezzy, duzo odmian -150-210km w seri dla n/a i 185-245 dla turbo, w zaleznosci od wersji roznie bywa z wiazka. pozostaje zajebisty problem skrzyni biegow - ale pasjonaci wiedza , kupuje sie w aso (1500zl) lub na szrocie (ciekawe gdzie w pl) bellhousing z toyoty cariny I (79-83r) z silnikiem 1C, na to mozna wwalis skrzynie rwd (np.t50) i wszystko pasuje, jedyna wada to rozrusznik z drugiej strony ale tutaj mozna np.odemnie kupic taki ktory pasuje :] , lapy custom - ale z miejscem nie ma jakis problemow wielkich,pomodzic trzeba z miska olejowa bo 3s byl montowany pod katem ,zalety - ze to silnik toyoty , 3sgte to dobra baza pod mody, super niezawodne silniczki" i Cobra "Jest możliwość wykorzystanie różnych części Toyotowskich z różnych modeli aby ułatwić sobie wsadzenie blok 3S do AE86. W Asutrali były baaardzo rzadkie Celiki SA60. Jeśli znacze oznaczenia Toyotowskie, oznacza to ze jest to Celica RWD, z blokiem seri S. Nie byl to 3S lecz 2S, i można z niego wykorzystac miske olejowa, smok, uchwyty silnika. Kielich do skrzyni niestety nie pasuje ponieważ w tej Celice były montowane skrzynie Borg Warner... Ale tak jak napisał Corej, można kielich z 1C zastosować. Problem ze skrzynia, a dokładniej z rozrusznikiem ma się wtedy gdy sie wsadziło 3S-GTE. Ponieważ z tej samej strony co jest turbina znajduję sie rozrusznik, który umiera smiercia naturalna od temperatury. Przy swapie na 3S-GE ten problem oczywiscie nie występuje..." Corey: Jeden błąd który właśnie zauważyłem, to taki że skrzyni T50 nie da sie do 3S-GE/GTE podpiąć. Kielich z 1C pasuje do skrzyn z seri W5x. Pozatym T50'tka by długo nie pochodziła z 3S-GTE. Ja miałem 3T-GTEU około 200hp i 230nm, i skrzynia bardzo jęczała i była strasznie głośna, ponoc wytrzymuje więcej w replikach lotusa 7, bo są bardzo lekkie, ale w AE86 z 3S-GTE mysle ze taka skrzynia długo nie wytrzyma. (nawet gdyby dało się ja podczepic" osobiście znam jednego użytkownika racingforum który ma dzwon z toyota crown victoria -ponoc pasuje do połączenia ze skrzyniami z suprą masz racje t50 to kopa nie opcja i nie pasuje, dawno to juz pisalem btw. ja bym sie nie zastanawial tylko 1jz wkladal, elektryka nie jest duzym problemem jesli mozna zrezygnowac z kilku komfortow, mechanicznie tez rzezby nie ma wielkie, silnik tani, oklepany i wg. mnie powinien zapewnic przyzwoite odpychanie sie nie lekkiego lexa |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 14 August 2006 ![]() |
Yo Driftalex,
Because jestem w temacie no to się wtrącę - bom wszak 2 wiosnę w trakcie budowy bolidu podobnej maści jak twój. Wielkim nakładem sił i środków tworzę - przy udziale 2 zajebistych warsztatów i kilku jeszcze zajebistszych ludzi - profi sprzęt - baza to IS200 z 1G-FE a wynik to IS-GTR z 1JZ-GTE Twin Turbo. Uwaga - nazwę IS-GTR zastrzegłem - nie żartuję. Co robię pisałem rok temu - : http://www.racingforum.pl/Dobry-warsztat-J...nie-t40643.html Od tego time'u nie pisałem nic więcej bo to strata czasu. A teraz jak już piszę, to dla porządku wymienię że wsadzam 1JZ-GTE bez VVTi, z dwoma DUŻO większymi turbinami. Jakie to ślimaki- tajemnica - ale nie będzie jej złamaniem jak uchylę rombka że sztuka kręci max 330 kucy. Inna sprawa że setap na ciut mniej będzie ustawiony, żeby był margines błędu. Dlaczego 2 a nie 1 jednak, skoro "mądre ludzie" piszą że więcej można uzyskać na 1JZ-GTE stosując jedną dużą turbinę ? Bo chcę mieć jak najmniejszą turbo dziurę. A ji tak est opcja że jak skończymy i dół będzie za słaby - czytaj - za duża dziura - to wsadzimy jeszcze kompresor lub tzw. e-turbo - czyli elektryczną turbinę - żeby wcześniej napompować ślimaki. Dalej: Kolektor wydechowy OBX Racing ze stali nierdzewnej został przez moich mechaniorów przerżnięty wpół, pospawany na nowo, i teraz całość mieści się na cacy. Bo generalnie komora IS'a jest zajebiście dużą oczywiście dla tych którzy nie są "skrzywieni" wielkością komory Supry i dla tych którzy do komory Audi S4 Quattro wsadzali V6 BiTurbo po zmianie ślimaków, kolektorów, intercoolerów, i h.j wie czego jeszcze ![]() Mój 1JZ-GTE był z Soarera więc miał tylną miskę, przez co nie chciał pasić bo ława silnika, a ta cholera coś nie chciała być w innym miejcu ... Teraz ma przednią miskę i pasuje w komorze jakby go tam wsadził sam założyciel Toyoty, Toyoda-San. Tak, Toyoda, przez "d", nie przez "t", bo wszak facet oddzielał życie zawodowe od prywatnego, a jak ... Dalej - 1JZ-GTE TT sparowany jest z R154 bellem odpowiednim, z aluminiowym, lekkim zamachem Fidanza ( połowę lżejszy od serii - między innymi dla tego silnik wkręca się jak w ścigaczu ... Przy okazji Driftalex, to też dlatego że 1JZ-GTE ma głowicę zrobioną dla Toyoty przez Yamahę ( chłopaki od ścigaczy ) na osłonie rozrządu są logosy Toyota i Yamaha ![]() Do tego, cały system wody, powietrza, kompletny wydech + trochę blacharki + wnętrze - robimy od zera. Do tego body kit TRD, regulowany zawias i żadnych powyginanych spojlerów i skrzydeł z JumboJeta. Ale jak już gadam, to u mnie tak : durauluminiowe wzmocnienia dołu : http://www.navi-media.com/IMAGE_074-1.jpg http://www.navi-media.com/IMAGE_076-1.jpg turbiny i kolektor : http://www.navi-media.com/SG103003-1.jpg http://www.navi-media.com/SG102595-11.jpg http://www.navi-media.com/SG102997-1.jpg Jak będę miał czas zrobię więcej fotek. Generalnie mój setap w zależności od załączonej mapy to będzie od 420 do 520 kucy i mniej więcej tyle samo Nm. A teraz to co tygryski lubią najbardziej - czemu 1 a nie 2 z rodziny TOYOTA JZ ? Otóż sekretem jest głowica ... W dalekich krajach gdzie chłopaki mają 1 i 2 JZtów na kopy, najlepszy setup to 1.5 JZ, czyli dół z 2 i głowica z 1. Ale skoro u nas to trudne i skoro 1JZ lżejszy, to do małego i dość lekiego wehikułu jakim jest IS/Altezza czyli GX10 - to 1JZ jest perfect choice. RESPECT FOR ALL SIPOK -------------------- TOYOTA - the best metal on the Earth
Lexus IS200 - wkrótce IS-GTR TOYOTA 4Runner TRD monster - off-road limusine 3 x TOYOTA Corolla kombi D4D NAVI-MEDIA - praca, praca TOYOTA Celica Vth - poszła do nowego drivera |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
wykład jak dla dzieci
![]() -------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
no wlasnie czemu GTR ja pomyslalem nie o 4x4 ale o rb26
![]() ![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:19 |