![]() ![]() |
Fri, 26 Dec 2008 - 13:41
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
Ja jeszcze w sprawie sprzęgła - nie trzeba dotaczać pierścieni jest na to łatwiejszy sposób - sposób na dostosowanie pozycji wyjściowej łożyska oporowego. tak ?? to może podaj szczeguły napewno sie przydadzą -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 26 Dec 2008 - 13:41
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 13:59
Post
#82
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
jak wszystkim wiadomo w skrzyni jest ramię które popycha łożysko wystarczy zmienić jego położenie za pomocą kołka ustalającego po przeciwległej stronie o d wysprzęglika - z regóły ma on wysokość 20mm jak zwiększymy jego wysokość to łożysko pójdzie do przodu a wysprzęglik będzie nadal pracował w tym samym zakresie. Można to póxniej regulować bez ściągania skrzyni. ten kołek jest plastikowy - przynajmniej na taki wygląda??. ja go wywalam i dorabiam ramię na gwincie M8 z regulacją na imbus oraz z przeciwnakrętką do zabezpieczania przed odkręceniem, Chyba proste nie?? mi ułatwia pracę.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 14:26
Post
#83
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
chyba ma to sens ale pod warunkiem modyfikacji o kilka milimetrów bo wydaje mi się ze jesli zrobisz dużo większy kołek to łozysko zamiast opierać się na środku o przetłoczenia na ramieniu to będzie się opierać bokiem .
tak mi się wydaje , niepamiętam dokładnie jak to wygląda w zeczywistości. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 14:35
Post
#84
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
nie nie będzie bokiem, podpora dotyka łożyska w dwóch miejscach w osi pionowej, więc tylko zmienimy położenie ramienia. ale tu słuszna uwaga trzeba zapiąć skrzynię aby to wyregulować jak było w fazie patentu to z 10 razy skrzynię zdejmowałem. zakładałem temat i nikt się nie odezwał, więc potrzeba matką wynalazku. I efekt jest. pewnie przyda sie wielu.
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 15:24
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
Niewiem jaki jest zapas w długości ruchu wysprzeglika ,ale idąc Twoim tropem myslenia przydało by sie również na wysprzęgliku zrobić regulowaną długość i wtedy to by już było pewne.
-------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 16:18
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
Właśnie aby nie regulować długości wysprzęglika taki patent sobie wymyśliłem. za pomocą tej modyfikacji choć prostej zwiększając długośc króćca zwiększamy skok wysprzęglika - też mi zajęło zakapowanie jakim to cudem się dzieje ale uwierz mi na słowo że tak właśnie jest
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 17:20
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
dobra z innej beczki ;
O korpusie filtra pod chłodnice oleju już było , jednak jest pewna kwestia ; mianowicie z pewnego zródła dowiedziałem się ze Part 11421738639 to właśnie takowy korpus , jednak zastanawia mnie to że wg tego linka był wkładany do zbyt wielu silników w co nie wierzę. czyżby ten wykaz świadczył że dana część pasuje do danego silnika ?? wydawało mi się zawsze ze taki wykaz mówił do jakich modeli był realnie wkładany dany element ktoś kiedys pisał ze pasuje z m5 jednak na wykazie tego nie ma http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on czy w tym elemencie jest wbudowany termostat?? -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 18:01
Post
#88
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
Ta część według specyfikacji producenta pasuje do silników z blokiem M50 M52 .Do innych nie podaje nawet moje ETK?? Jednak o jakim termostacie piszesz - czy termostacie oliwy??
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 18:06
Post
#89
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam |
Z wykazu modeli powiem ci że chodzi o podstawę filtra oleju do M50 vanos i wczesnych M52, nie ma wbudowanego termostatu
|
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 18:28
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
Z wykazu modeli powiem ci że chodzi o podstawę filtra oleju do M50 vanos i wczesnych M52, nie ma wbudowanego termostatu To prawda co pisze Korona, jednak słuchajcie wytłumaczcie mi o co chodzi z tym termostatem oliwy?? i gdzie się znajduje?? jest to dla mnie ważne ponieważ pierwszy raz z tym się spotykam. wychodzi na to że M3 S50 ma dwa obiegi oliwy?? No i czy jest ten termostat częścią wymienną???? -------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 18:29
Post
#91
|
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 |
Co dlużej pojeździ, 2uszczelki+podkładka miedzy nimi czy stoczony ori tłok do CR:8,5 ??
M50b25 bez vanosa. |
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 18:44
Post
#92
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
no więc pierwsze zdjęcie to filter z silnika który modyfikuję ale jest tak brudny ze napewno nie będę dziś go mył w poszukiwaniu numeru.
![]() a to zdjęcie przedstawia filter o którym mówiłem widać ruznicę w usytuowaniu czujnika ciśnienia oleju oraz jakąś dodatkową rurkę jakby do chłodnicy numer tego przedmiotu to własnie 11421738639 przynajmniej tak twierdzi kolo który się chce pozbyć tego.
-------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 18:54
Post
#93
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań |
Termostat znajduje się w magistrali olejowej - obudowie filtra oleju. Tak samo jak w układzie chłodzącym, tak i w układzie smarowania otwiera obieg do chłodnicy oleju. Magistrala z linku do realoem nie ma termostatu, gdyż była montowana w silnikach niewyposażonych w chłodnicę oleju. Magistrala olejowa z S50 pasuje p&p do silnika M50. Przewód podłączony do magistrali z 2. zdjęcia to moim zdaniem dopływ oleju do Vanosa.
Bezpieczniej jest zmniejszyć CR przy pomocy grubszej uszczelki. Zfrezowane tłoki nagrzewają się bardziej od nienaruszonych seryjnych. -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 19:03
Post
#94
|
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 |
|
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 19:26
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
w takim razie realoem ciula jak z nut
filtrer m3 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=30&hl=6 zwykła seria 525 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=30&hl=1 oba numery takie same , co nie zmienia faktu ze filter ze zdjęcia który załączyłem w poprzednim poście jest prawdopodobnie pod chłodnicę oleju. wiem jestem upierdliwy ale chcę wyjaśnić tą kwestię bo mogę to tanio wyrwać, a tak przy okazji ile to jest warte jeśli jest pod chłodnicę?? -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 19:28
Post
#96
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
Podstawa ze zdjęcia 2 jak maleckis napisał to z silnika z vanosem, bez żadnego wyjścia na chłodnicę oleju. Jednak mam nadal problem z tym termostatem oliwy.... Proszę o ile to możliwe o nakierowanie mnie gdzie go szukać - mam podstawę od S50 i chciałbym go tam znaleść, jednak wiem że są tam tylko zawory zwrotne od zatrzymywania spływu oleju. Gdzi go szukać czy od góry tam gdzie wkład filtra czy też w innym miejscu?? i jak go wymienić kiedy się zepsuje?? jakiś numer części czy trzeba wymienić całą podstawę?????
-------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 19:36
Post
#97
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec |
aaa.. ok więc mi jedynie mogło by się to przydać do zasilania turbiny.
szkoda ale dzieki za oświecenie. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
|
Fri, 26 Dec 2008 - 20:58
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 March 2008 Skąd: Płock |
[quote name='maleckis' date='Fri, 26 Dec 2008 - 18:54' post='686475']
Termostat znajduje się w magistrali olejowej - obudowie filtra oleju. no dobra ale nadal nie wiem czy to część zamienna. nie mam go na wykazie części BMW???? lub słabo szukam???? -------------------- BMW SWAPY MECHANIKA DIAGNOSTYKA. 790 641 416
|
|
|
|
Sat, 27 Dec 2008 - 07:18
Post
#99
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam |
Nie jest to część wymienna podobnie jak zawór w podstawce M50 o którym piszesz, z tym że z tego co zauważyłem to zawór obejściowy na wypadek zatkania filtra oleju, starsze M50 go nie miały
|
|
|
|
Sat, 27 Dec 2008 - 13:33
Post
#100
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Wlkp |
Zgadzam się ! Trzeba wymienić całą podstawę :/
-------------------- Moje E36 M3 turbo
_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021 |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 21:42 |