![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
Dzięki. Z tą sławą to troche szkoda, no ale trudno się mówi.
No, ja zaczynam ostro upalać od przyszłego tygodnia, także może gdzieś się zobaczymy |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
czyli udalo sie ustawic zawias by auto bylo przewidywalne? czyli zwiekszenie kwsz, zlikwidowanie napiecia wstepnego na sprezynach przynioslo wlasciwy skutek? ustawianie na koniec na wagach bylo?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Dzięki. Z tą sławą to troche szkoda, no ale trudno się mówi. No, ja zaczynam ostro upalać od przyszłego tygodnia, także może gdzieś się zobaczymy Jutro odbieram auto i muszę po świętach zacząć testy auta i treningi. Na początek coś blisko, pewnie Łódź albo Slomczyn -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
jakie masz tłumik że pisałeś że ciche i lekkie ? Nie dronują w pewnych zakresach obrotów ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
czyli udalo sie ustawic zawias by auto bylo przewidywalne? czyli zwiekszenie kwsz, zlikwidowanie napiecia wstepnego na sprezynach przynioslo wlasciwy skutek? ustawianie na koniec na wagach bylo? Tak, zdecydowanie. W końcu zawieszenie jest responsywne i zaczęło być miękkie w pozycji "soft". Nic jeszcze nie było na wagach, bo nie było na to czasu. Jak wrócę na spokojnie ze Slovaki to może wtedy ją wrzucimy i ustawimy crossy. jakie masz tłumik że pisałeś że ciche i lekkie ? Nie dronują w pewnych zakresach obrotów ? Oj nie pamiętam, wydaje mi się, że to jakiś Ta-śmietnix. Jest lekki bo mam wszystko na jednej rurce, a tłumiki są chyba dwa z tego co pamiętam - środkowy i końcowy. |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
czyli rozumiem ze bedzie jeszcze jeden film Marcina z podsumowaniem? fajnie by bylo. moze jakies kolko szybkie nakrecone przez kogos z tylu jadacego Twego auta by porownac zachowanie tylu.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
czyli rozumiem ze bedzie jeszcze jeden film Marcina z podsumowaniem? fajnie by bylo. moze jakies kolko szybkie nakrecone przez kogos z tylu jadacego Twego auta by porownac zachowanie tylu. Taki jest plan, mieliśmy się spotkać na Poznaniu, ale zdjęła mnie kontuzja. Może teraz w kwietniu się uda ![]() ___________________________________________________________________________ W weekend pojeździłem trochę na Słowacji. Zająłem 1 miejsce w klasie PRO6, stawka mocno obsadzona bo byliśmy we 2 razem z moją żoną ![]() ![]() E36 328i Slovakia Ring ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
jeszcze raz gratulacje! SlovakiaRing to wymagający tor zwłąszcza na pierwsze testy po odbudowie, mega szybki, trzeba mieć jaja żeby kręcić tam dobre kółka a do tego potrzebne jest zaufanie do sprzętu... dlatego myśle że skoro tutaj jest dobrze... to będzie w przyszłości baardzoo szybko!
![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
Dzięki Yaca! Po 2 pierwszych sesjach i sprawdzeniu, czy nic się nie odkręca zaufanie już było.
Niestety, jeszcze nie wszystko działa jak powinno. Sprzęgło zostaje w podłodze, dlatego musiałem wolno i ze skupieniem zmieniać biegi. Nie mogłem robić międzygazów, bo zabierało to zbyt dużo uwagi, no i raz przez to skończyłem w żwirze, ze zgubionym zderzakiem. Zaraz po tym najszybszym kółku jechałem już z deltą na -0.5s w połowie toru, ale dojechałem do aut - 2:27 jest osiągalne. Teraz jak oglądam to na spokojnie, to kilka hamowań można opóźnić - będzie po co wracać. Powiedziałbym, że to najtrudniejszy i najstraszniejszy tor po jaki jeździłem ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Trudniejszy niż Nordschleife? Byłeś na Spa?
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
Na SPA jeszcze nie, ale mam na liście.
Mam wrażenie, że na Nurbie wszystko trochę wolniej sie dzieje, zakręty są "spokojniejsze", ale tam też wyjeździłem trochę kółek. Slovakia zrobiła na mnie ogromne wrażenie, po każdej sesji, jak zjeżdżałem, to dziękowałem bogu, że przeżyłem laugh.gif ___________________________________________________ Cześć, chwilę mnie nie było, ale to nie oznacza, że nic się nie dzieje - wręcz przeciwnie ![]() Samochód w zasadzie jeździ bez zarzutu, trochę dalej narzekałem na prowadzenie, ciągle wypluwało przód i ciężko było wstrzelić się w zakręt, w miejscach, w których nie trzeba było odpuszczać ( co widać np. na onboardzie z Bilster Berg). Aktualnie trochę pozmienialiśmy, ponieważ dzień przed Lausitz, przy kolejnym dokręceniu nakrętki, roll center kit się rozpadł. Zapadła decyzja, że wracamy do serii, przed geometrią podniosłem przód o 2,5 cm, żeby wahacze dobrze się ułożyły i tak pojechałem na Lausitz. Auto dalej słabo jeździło przodem, pokusiłem się o utwardzenie staba i zabetonowanie amorów z tyłu i nagle prowadzenie się poprawiło. Myślę, że w 90 % jest tak jakbym tego chciał, brakuje mi jeszcze delikatnego wgryzania się w zakręt, ale myślę, że to można dalej poprawić.Za tydzień lecimy na Nurburgring i jestem zadowolony z tego jak zachowuje się teraz zawias, zobaczymy co będzie na miejscu, bo nie ukrywam, że idę tam po rekord ![]() Wgraliśmy jeszcze flatshift do emu i autoblip, który działa trochę jak podtrzymanie. Muszę się do tego przyzwyczaić i może coś zmieni przy tym blipie, ale flat shift jest super ![]() Poniżej trochę zdjęć ![]() ![]() ![]() ![]() Onboardy tutaj: Red Bull Ring Bilster Berg LausitzRing Mały bonus jeszcze z auta żony: MC Tor Jastrząb Szybki wypad, żeby pobawić się zawiasem od Thunderlane. Udało się wyjeździć 12 miejsce / 82 auta, także całkiem przyzwoicie. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
roll center kit się rozpadł. Co to był za roll center kit? Żeby wiedzieć jakich producentów unikać ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Z ciekawości - jak jesteś zadowolony z felg? To Autec Clubracing nie? Jaka specka?
-------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
Co to był za roll center kit? Żeby wiedzieć jakich producentów unikać ![]() Kit od MRT. ogólnie byłby spoko, tylko trzeba wprowadzić jakieś modyfikacje. Myślę, że do tego wrócimy i zrobimy to po swojemu ;) Z ciekawości - jak jesteś zadowolony z felg? To Autec Clubracing nie? Jaka specka? Tak, zdecydowanie. Mają za sobą już pare wylotek i strzałów od tarek i dalej są proste. Specka ringowa czyli 17 x 9 cali z et30 ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 December 2021 ![]() |
Widziałem dzisiaj auto, czeka z niecierpliwością na występ na Nurbie
![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 ZW30
1ZZ: Tor Łódź 1.01.55, Tor Poznań 1.57.82 2ZZ: Tor Łódź 1.00.11 |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Tak, zdecydowanie. Mają za sobą już pare wylotek i strzałów od tarek i dalej są proste. Specka ringowa czyli 17 x 9 cali z et30 ![]() thx - muszę poszukać, bo jak miałem zamawiać, w tej specce co potrzebowałem, wymiotło ze sklepów ![]() -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 01 October 2021 Skąd: Józefosław ![]() |
thx - muszę poszukać, bo jak miałem zamawiać, w tej specce co potrzebowałem, wymiotło ze sklepów ![]() Tak je zachwalałem, a przed wyjazdem na ring okazało się, że dwie są mocno skrzywione ![]() Widziałem dzisiaj auto, czeka z niecierpliwością na występ na Nurbie ![]() ![]() No to występ był i mówiąc szczerze to sam jestem zaskoczony efektem ![]() ![]() ![]() Link do onboardu: Nurburgring Nordschleife E36 328i - 7:42 BTG Przyjechaliśmy w sobotę, w niedzielę miała być rozgrzewka i w poniedziałek już full atack. Na początku się bałem i czekałem z wyjazdem chyba do 10 (track day zaczął się o 8:30, ale miejscami było mokro). Zrobiłem jakiś czas za drugim samochodem na poziomie 8:08, ale jak pomyślałem, że mam urwać z tego chociaż 10 sekund to złapałem się za głowę ![]() ![]() Tutaj wielkie pokłony dla Radzia, bo najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że auto zrobiło ten czas na chińskim zawieszeniu. Marcin mówił, że na spokojnie z tego zawiasu da się coś wyciągnąć i miał racje. Taki pułap czasowy dla e36 non M osiągają auta budowane za duże pieniądze w warsztatach typu Custom Racetec, Raeder Motorsport, z zawieszeniami za grubo ponad 20 000 PLN. To jak moje zawieszenie pracuje, najlepiej oddaje Wippermann, gdzie w zasadzie po zachowaniu auta widać, że tarka prawie nie była odczuwalna. Mega się cieszę, bo Nurburgring był moim marzeniem zza konsoli ponad 15 lat temu. E36 kupiłem w 2017 roku z nadzieją, żeby chociaż trochę tam pojeździć. Walkę wszystkich tych niemieckich e36 oglądałem zawsze na yt, a tutaj w końcu udało się zbudować auto, które dorównuje tym wszystkim, grubym projektom na widok których ślinię się od lat ![]() Z tego co wiem, aktualnie jest to najszybsze BMW non M z Polski na ringu, tutaj wielkie podziękowania dla budowniczych, specjalistów i partnerów: Budowa auta REV Racing (https://www.facebook.com/profile.php?id=100057229459184) Silnik B.T CAR Service (https://www.facebook.com/B.TCARService) Strojenie Artur Ryziński Kabelki Krzysztof Wrona Wecc Setup zawiasu Marcin Radecki aka RadzioFLATOUT Opony Opony do Sportu Zaopatrzenie w graty Maciej Połeć RSParts (https://rsparts.pl/) |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Gratki spełnienia marzenia!
Widziałem przejazd, bardzo elegancko! |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
No i git. Tak trzymac
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 17 February 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Dzięki za dobre słowa.
Z zawieszeniem jest jeszcze duuuużo do poprawy, dalej masz nieprawidłowy spring rate. Potrzebujemy wspólnych testów na torze. -------------------- www.youtube.com/radzioFLATOUT
www.youtube.com/motoLAB www.facebook.com/radzioFLATOUT www.patronite.pl/radzioFLATOUT |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:23 |