![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Będzie gorszy nawet z samego faktu większej pojemności układu.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Z ćwiartką jest inny myk - możesz zbiornik zasypać lodem i obniżasz temp poniżej temp otoczenia. Coraz więcej samochodów to ma, choćby w tym sezonie mocne hondy powoli przechodzą na wodne icki.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Ale tak sie zastanawiam na ulice auto z takim wodnym IC moc -+400 zawsze mniej rezania zderzaka przód, ciekawe do tego wentylatory od motoru i chłodnica od motoru ? ciekawe czy to bedzie fajnie sie sprawdzac streetowo
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Z ćwiartką jest inny myk - możesz zbiornik zasypać lodem i obniżasz temp poniżej temp otoczenia. Coraz więcej samochodów to ma, choćby w tym sezonie mocne hondy powoli przechodzą na wodne icki. a nie wystarczylaby jakas wezownica wpieta w uklad paliwa ze zbiornikiem suchego lodu? |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
a nie wystarczylaby jakas wezownica wpieta w uklad paliwa ze zbiornikiem suchego lodu? No chłodnic tam nie uświadczysz. Masz wymiennik, pompę i zbiornik. Pojemność zbiornika z powodzeniem wystarczy do zastosowań dragowych. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 17:06 |