![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Aż dziś musiałem sprawdzić jaka jest różnica z "1footRollOut" i bez, wyszło 4.5s i 4.7s bez, czyli różnica do 10km/h wynosi marne 0.2s.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Może być po logu z emu wychodzi podobna roznica.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Moritz skoro na 1 b max robisz 0.45/10 to zyskujesz minimum 0.2-0-25 ustawieniami. W instrukcji wklejonej przez jackpl wynika ze roznica do 0.3s. Przy 10 sekundach to faktycznie mala roznica.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Zamówiłem gps 10hz garmina, jak zdąży przyjść jutro to pomierze Jacka appką.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Funkcja "1ft" jest dla pomiarów na 402m, bo tam wystepuje mniewiecej taki rollOut, ale w sumie miło widzieć lepsze rezultaty
![]() Przyznam, że przy dzisiejszych zautomatyzowanych furkach, rwd w manualu bez procedur to dinozaur zostający w tyle ![]() |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Kilka startów z LC i FS. Podniosłem odcinkę do 6900, ale i tak brakuje kilometra czy dwóch, żeby osiągnąć na dwójce 100km/h za to łapie się już na 60mil/h i wychodzi 4.77s.
https://youtu.be/KXJLC2v0TdQ -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Śmiało możesz dawać nawet 7100 odcięcie
![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Fajnie ciągnie. Szczegulnie to widać od trójki.
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
KonradGT To M54B25, tam czasem nie ma tego samego problemu z pompą co M54B30? Czy może już poprawiony wałek pompy oleju?
Fajnie to chodzi, FS daje fajny efekt ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie polecam więcej jak 6900rpm na seryjnym wałku pompy oleju w m54.
Odnośnie wiarygodności RL w aucie, w które wrzuciłem - jak ktoś szuka sensacji i nie wierzy w takie osiągi przy takiej mocy to zapraszam na pojedynek do Rzeszowa. Mam też 100-200km/h na slope zerowym tego auta wynoszące 5,7s przy mocy 618hp (buda sedan, pełne wnętrze, lpg, 18stki), chwilę w życiu schodzi dopracowanie setupu, który nie wypada z boostu i posiada genialną trakcję, pozdro. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Aaa faktycznie Panowie, nie wiem czemu pisząc tego posta byłem przekonany że tu siedzi M52TU. W przypadku M54 trzeba zadbać o pompę oleju.
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
No ale przecież czy m52tu czy m54 to ta sama pompa oleju, niezależnie od pojemności.
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie zglebialem tematu tych pomp w sumie do końca, u mnie trzy samochody z M52TU na 7200 nawet dwa sezony w amatorskim drifcie i nic się nie stało. Znam tylko przypadki M54 urwanego. Tak czy inaczej zrobić lepszy wirnik przy okazji i mieć spokój
![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Co tam się dzieje z tą pompą?
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
brak napinacza łańcuszka powoduje drganie przy wysokich obrotach, a następnie od tych drgań urywa się wałek. W np. w S54 jest już dodany napinacz.
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Robert z racemode sprzedawał wzmocnione ośki. Kedzior001 Z BMW sport też trenował temat
![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Aha, no to póki co trzeba wrócić z odcinką na 6700 dla świętego spokoju.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Ooo, nie wiedziałem, że M54 nie miały napinacza (jeśli mowa o tym małym plastiku z cienkim płaskowniczkiem w roli "sprężyny")
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
6900rpm wal śmiało, by mieć zakres użyteczny sensowny.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
W ile taki Kompakt może robić 100-200km/h?
Jaką może mieć na tym setupie moc? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 04:43 |