Shoutbox 0 nowych PW 



15 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 3/4 e36 m54b25+tvs1320
moritz86
post Sun, 08 Apr 2018 - 22:06
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Cześć i czołem, mój kolejny projekcik po peugeocie smile.gif Bmw compact z 99 roku wyjechał z fabryki z m43b19. Na początku chciałem doładować fabrczyny silnik, ale doszedłem do wniosku, że to bez sensu i zrobiłem swap na m54b25. W ostatnim czasie motorek odprężyłem i doładowałem kompresorem tvs1320. Aktualnie śmigam sobie na dwóch mapach 0.4 i 0.6 bara. Na hamowni jeszcze nie byłem, ale wkrótce pojawi się wykres.

MODEL: BMW e36

Modyfikacje

Silnik: m54b25 odprężony na 8.7, doładowany kompresorem z audi 3.0 tfsi tvs1320

Układ dolotowy: Fmicowy IC, jakiś stożek, przepustnica bypassowa do regulacji doładowania

Układ wydechowy: Przelot 2.25" na dwóch tłumikach magnaflow, jak będzie czas kolektor wydechowy do wyspawania z kwasa

Układ wtryskowy: wtryski boscha 430ccm pompa w baku 044.

Elektronika: Emu plus moduł bt

Układ chłodzenia: Seria

Układ napędowy: Skrzynia seria plus duża głowa ze szpera 3.15

Zawieszenie: B6 plus eibach sportline

Hamulce: z e46 330i

BODY KIT: m pakiet

PODZIĘKOWANIA: sobie smile.gif
























--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 Apr 2018 - 22:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kaszel
post Mon, 09 Apr 2018 - 01:53
Post #2


Rookie
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Gratki, kolejny projekcik na tvsku smile.gif Rozumiem, że fabryczne wyjście na kolektor V6 da się odczepić, czy jakoś inaczej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Mon, 09 Apr 2018 - 08:33
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Odciąć trzeba smile.gif


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arcziwys
post Tue, 10 Apr 2018 - 17:04
Post #4


User
Dołączył: Sat, 09 April 2011
Skąd: Siedlce





Ciekawie się zapowiada smile.gif. Jakiej mocy i momentu mniej więcej się spodziewasz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Tue, 10 Apr 2018 - 21:14
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Celuje w 320-350, ale moje wyliczenia nie poszły jak trzeba i 15 tys obrotów kompresora to za mało na takie moce. Tak więc nowe kółka muszę wytoczyć. Jakie spręzyny zapodać na tył, żeby przy ostrym przyspieszaniu dupka tak mocno nie siadała?


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arcziwys
post Tue, 10 Apr 2018 - 23:53
Post #6


User
Dołączył: Sat, 09 April 2011
Skąd: Siedlce





Czyli naprawdę szybko. Możesz podać szacunkowy koszt części, związanych z doładowaniem? Pomijając remont silnika. Jesli nie na forum to moze byc pw. Rozważam tego typu rozwiązanie. Bedzie moc, pozdro smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Wed, 11 Apr 2018 - 08:52
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Kompresor z przepustnicą dostaniesz na alledrogo za około tysiaka. Plus obróbka kompresora, ale nie wiem jaki to koszt bo sam obrabiałem. Trochę stali potrzebne na mocowanie i flanszę do kompresora, materiał na kółka i ich toczenie. Też ciężko mi określić jaki koszt bo sam wszystko robiłem. Plus spawanie rur, kilka silikonów, IC tu ceny zależą od tego co kupisz. Na koniec elektronika w moim przypadku emu, cena każdemu znana, a podłączałem sam i stroiłem tak samo więc nie powiem jaki koszt.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 11 Apr 2018 - 11:38
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





jakiś wykres co to finalnie generuje na odpręzonym seryjnym dole? Ja akurat przesiadam się na 3,0, ale fajne przedsięwzięcie z B25. Mało tego w PL.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Wed, 11 Apr 2018 - 15:10
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Jak będzie pogoda w weekend to pohamujemy i się okaże co to generuje.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arcziwys
post Wed, 11 Apr 2018 - 22:17
Post #10


User
Dołączył: Sat, 09 April 2011
Skąd: Siedlce





Det3, bądź Easy ecu, to ogarnie? Nagraj jakiś filmik, jak pracuje maszyna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Wed, 11 Apr 2018 - 22:45
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Pewnie ogarnie


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratay
post Thu, 12 Apr 2018 - 11:14
Post #12


User
Dołączył: Mon, 21 November 2005
Skąd: Zabrze





A jak z głośnościa tego eatona?
Robi takie same larmo jak m62?


--------------------
TUN UP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Thu, 12 Apr 2018 - 11:35
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Tak wyje jak głupi, ale zastosowałem przepustnicę na podciśnienie na sstaniu i przy małych obciążeniach i na luzie dławi go i wycisza.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Techno
post Thu, 12 Apr 2018 - 15:13
Post #14


Frequent User
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(moritz86 @ Tue, 10 Apr 2018 - 21:14) *
Jakie spręzyny zapodać na tył, żeby przy ostrym przyspieszaniu dupka tak mocno nie siadała?


Sprężyny zostaw, dasz twardsze to pogorszysz tylko trakcję, odeślij te bilsteiny do Zerkopol'u z prośba:
- zostawienie odbicia
- dodanie tłumienia na kompresji na niskich predkościach w okolicy0.13 m/s o okolo 100N to tzw. orifice/bleed itp
- dodanie tłumienia na kompresji z dysków /średnie predkosci/ poprzez zmianę pierwszego prcaującego dysku o jeden krok na grubości

Ciekawe co Ci odpowiedza i czy tak zrobią jak sugeruję smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Thu, 12 Apr 2018 - 20:33
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Chciałem nagrać film to padła cewka. Jakie macie czasy ładowania ustawione dla tych cewek z m54?


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Fri, 13 Apr 2018 - 22:12
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





FILM


ile to może mieć konia?


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arkadiusz
post Fri, 13 Apr 2018 - 23:23
Post #17


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 March 2008
Skąd: W-wa





pewnie okolice 270 chociaz z filmiku to mozna tak samo z fusow wrozyc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Sun, 15 Apr 2018 - 17:42
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Jest i wykres, z kompresorem doładowanie 0.6 i bez doładowania wink.gif Trochę odprężenie zabrało kucy smile.gif



--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arcziwys
post Sun, 15 Apr 2018 - 21:54
Post #19


User
Dołączył: Sat, 09 April 2011
Skąd: Siedlce





Jednak trochę słychać ten kompresor. To finalny setup?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Sun, 15 Apr 2018 - 22:12
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Nie, jak będzie tylko chwila to toczę większe koło na wał i ładuje bara.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GT35
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 19 July 2019 - 18:27