![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Marcin, z racji iż już też jestem po odpaleniu mojego M111 Turbo i mam już "kreski", pozwoliłem sobie jeszcze raz przeanalizować Twój wykres mocy i momentu.
Może nic nie będę komentował, tylko porównaj sobie wykresy i daj znać co myślisz: Twój: ![]() Mój M111 z kompressorem EATON i 1,0 bara: ![]() Mój M111 z turbo BorgWarner B02 z A45 AMG i 1,4 bara: ![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
W202 lepsze
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Ty pierwszy oceniaj bo nie wiem co masz na myśli
![]() Ten wykres to tylko tak z ciekawości z hamowni inercyjnej , tuner mnie ostrzegał że będzie skłamany pojadę na obciążeniową to się porówna. Na razie zajęty jestem szperą LSD i przepustnicą na linkę jak się okazuje będzie współpracować bez żadnych zmian elektroniki co mnie bardzo cieszy i przyjemniej będzie się jeździło ![]() Na pewno robiliście kilkanaście hamowań masz może wykres okolic 0.8 bara? aa i jakieś tam zdjęcie z dzisiaj dla oka jak już piszę ![]() ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
nie chodzi juz nawet o wartości maksymalne, ale o przebiegi. Ty przy 3k rpm masz 250Nm, on 350. To turbo wstaje masakrycznie źle i auto z nim będzie jeździc jak wolnossak z pół litra większą pojemnością..to wszystko jest na prawdę ładnie zrobione, ale albo źle dobrane, albo źle wysterowane.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Po całości w sumie leci 100nm więcej tylko ze prawie 2x większy boost to strojone na emu i obciążeniówce to porównujesz 7x droższego oryginalnego twinscrola AMG do chińczyka repliki gt. Postaram się zrobić nowy wykres bo sam jestem ciekaw. Na pierwszy rzut oka takie same projekty a tak naprawdę dwa światy ale postaram się nie być w tyle
![]() ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Jest realny wykres (na 6 biegu czyli wstawanie turbo dużo opóźnione) i przy okazji pierwsza jazda w trasie i faktycznie pow 3.5tys trubo jest już obudzone, poniżej 2 pompuje ale leniwie wstaje , potwierdziły się też moje przypuszczenia że po ostatnim odebraniu auta doładowanie zostało pomniejszone do 0.7 bara, w mieście ciężko to było wychwycić
ktoś wcześniej pytał o filtr powietrza bez niego jest 1KM więcej wykres dla 0.7bara : ![]() jest i jakiś filmik , na czas 100-200 nie patrzcie bo za dużo było czynników na minus https://youtu.be/rwoGAS2FGqc -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Marcin to dopiero początki tego projektu i masz problem z tym zapłonem, więc napiszę, że potencjał jest i trzeba go jeszcze wydobyć, ale wszystko na dobrej drodze. Najważniejsze, że nic nie cieknie i nie pęka, a reszta przyjdzie z czasem. Turbo w tym silniku potrafi sporo i warto iść w tym kierunku.
Tak dla Twoich przemyśleń to odbiosę się jeszcze raz do wykresów powyżej. Na trzecim z nich są 3 fale. Ta najniższa jest właśnie na 0.7 bara, bo jeszcze nie wszystko działa tak jakbym chciał. Tak jak piszesz turbo bardzo wolno u Ciebie wstaje. Masz już diagnozę tego problemu? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Diagnoza to po prostu źle dobrany chinol
![]() EDIT: zobacz jak budzą sie loszki 35.30 w 2,5l http://performance.k64.pl/spec-gt35-gt3530...500km-p-31.html. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Dzieki teraz juz czaje w czym problem, same turbo to gt2876r ssanie A/R: 0.70 , wydech A/R: 0.64 czyli to samo co w twoim linku tylko pod inną nazwą tak? Najbardziej dla mnie zastanawiające od początku jest krótki czas w jakim wirnik staje po zgaszeniu silnika
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
No nie jest to samo
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Marcin turbo gt35/30 to te co początkowo miałem zakładać u siebie zanim zdecydowałem się iść w twinscroll'a i turbo od A45 AMG.
Tak małe turbo powinno reagować momentalnie. Dziwne to trochę. Jak sterowany masz wastegate? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Jak masz wywazone te turbo ?
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Sterowane jest EBC Mac, a wyważone widać że było bo ma wirnik w kilku miejscach podfrezowany,sprawdziłem czas w jakim staje po zgaszeniu silnika i jest to 4s gdzie na YouTube takie same turbo kręci się 30s , ok już czaje o co chodzi z wielkościami po prostu myślałem że wydajność to ar dlatego porównałem to do gt35 a to ma tylko muszle takie same
![]() ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Marcin tu nic innego nie wymyślisz. Coś z turbo jest nie tak.
Jest jeszcze na gwarancji? Jak tak to reklamuj i zakładaj drugą. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Sprawdz , czy WG jest szczelny.Objaw poznego to czesto minimalny luz na WG. Ty masz chyba zewnetrzny, ale tez moze byc wadliwy
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Dzięki jeszcze raz za rady ,zabrałem się za sprawdzanie od szczelności dolotu i znalazłem dwie nieszczelności jedna dość duża mianowicie kolanko od icka jest trochę przyduże obejma była skręcona do oporu ale za słabo i na prawdę mocno tamtędy wiało , założyłem zwykłą ślimakową i jest ok
![]() a tutaj kilka zdjęć z dalszych modyfikacji przepustnica na linkę działa ok w końcu piękna odcinka a nie jakieś przyhamowywnie , jeszcze muszę posiedzieć nad jakimś krokowcem bo na zimnym mam 800obr a na ciepłym 1300 :0 jak założy się emu to i tak pewnie wrócę do elektronicznej ale zimę jakoś trzeba bokiem przelatać ![]() ![]() ![]() ![]() Powstaje szpera ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jeszcze nie jest skończona trzeba zahartować i szlifować powierzchnie ![]() ![]() i taki mały smaczek dyskretny i nierzucający się w oczy to będzie jedyne oznaczenie , reszta z klapy zniknie ![]() ![]() ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
Te kolanko od razu do zmiany sie nadaje
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
kolanko zamów odpowiednie redukcyjne, bo te silikony badź co bądź są stosunkowo twarde z tyloma oplotami i ciężko je ściskać o duże wartosci. Ten materiał nie ma gdzie uciec.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Kolanko zamówione
![]() Już po sprawdzeniu teraz turbina obudzona jest lekko poniżej 3 tys a 0.5 bara jest przy ~2400 , wirnik na gorącej turbinie staje po 14 sekundach wtedy sprawdzałem na zimnej , dowiedziałem się też że podobno wszystkie gt28 są na kulkach ale moja napewno jest na ślizgu bo widać tulejkę brązową jak się spojrzy w otwór zasilania oleju wiec może dlatego później wstaje , sama turbina jest sprawna klapka wg też jest ok , sterowanie w decie też jej nie muli , liczyłem że boost wróci na 0.8 ale jednak nie ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Coekaw jestem jak ten phantom grip zadziala. Sam mam kupe sprezyn do form i tlocznikow moze bym se taką na tył zrobił
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 19:52 |