![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Mis , pewny w m111 miałem je na 2 barach i prawie 1000egt i nic się z nimi nie działo silnik sprzedałem odbudowałem go potem na turbinie g25 wyszło 430km z 2.3l póki co i śmiga już drugi rok, co wiecej kiedyś nie wiedziałem jeszcze że robi się lużniejsze pasowania na zamkach pierscieni i połamało półki na dwóch tłokach nie wiele myśląc wymieniłem aby dwa tłoki na nurala i dwa seryjne przy kolejnych próbach znowu spadły półki ale na dwóch seryjnych a 2 nurale bez szwanku tak że w mojej opini są spoko , ogolnie to z nowych tłoków to tylko aso oem lub te nurale , były jeszcze jakieś arco ale opinie były podzielone jakościowo też jakoś w dotyku było czuć różnicę na korzyść nurala
driftman tak są dwa kołki do silnika i 2 kołko szpilki do skrzyni widać całą czwórkę centrującą na zdjęciu ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Genialne!! , tym tematem bronisz honoru tego forum
Nurale były montowane tez fabrycznie w PG (G60 vw) i tez miały opinie najsłabszych bo pękały półki między pierścieniami (kilka kpl. ich zmieniłem ![]() ![]() Powodzenia i pamiętaj o forum i aktualach bo nie każdy ma instsgrama ![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Chyba najlepszy projekt z aktualnie aktywnych na forum. Chylę czoła przez ilością włożonej pracy.
Z tym rezanym wałem to już hardkor, sam widzisz że AMG nie odchudzało, a oni wiedzą co robią. Wrzuciłbym tylko ciut szersze opony, obecne wcześniej leżały idealnie. Reszta jest gites, tak trzymaj! |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Czy tylko mi fotki z poprzedniej strony nie działają? Chętnie bym też pooglądał
![]() -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#405
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Czy tylko mi fotki z poprzedniej strony nie działają? Chętnie bym też pooglądał ![]() idą fotki tylko trzeba chwilę poczekać. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#406
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 December 2003 Skąd: Częstochowa ![]() |
ja musiałem adblocka wyłączyć żeby fotki zobaczyć
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Coś pięknego
![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#409
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2018 Skąd: Tomaszów Maz. ![]() |
I do tego jeszcze w LPG.
Marcin, o tym nic nie wspominasz. Jakie graty? Kto je doradził? Kto i jak to wystroił? |
|
|
![]()
Post
#410
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
I do tego jeszcze w LPG. Marcin, o tym nic nie wspominasz. Jakie graty? Kto je doradził? Kto i jak to wystroił? sądzę że sam wystroił tu nie ma dużej finezji w tym. Sam teraz zakładam ciekły wtrysk do swojego HH i liczę na parę koników na + ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#411
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Lpg sam zakładałem stroiłem i dobierałem graty , reduktor to kme gold turbo 350km i wtryski baracuda 130nl , nie myślałem robić tego żeby pod pełnym obciążeniem pracowało na gazie w stagu qbox jest fajna mapa udziału benzyny przy 8ms mam 50% a przy 9 100% udziału benzyny działa to tak że 8ms u mnie to jakieś 0.1bar doładowania czyli przy tym podaje 50%gazu i 50%benzyny a przy jakieś 0.3 bara i więcej już 100%benzyny działa to bez żadnych szarpnięć i dziwnych tematów bardzo płynnie bo przełącza czasem wtrysków , w mojej opinii gaz nie jest stabilny pod takie moce , od kiedy tak używam lpg nie mam żadnych problemów z ciągłym sprawdzaniem czy wszystko jest dobrze wystrojone nie muszę co chwile tego kalibrować i jest po prostu idealnie , z takich przykładów czemu tak to np podczas ciągłego mocnego obciążenia w trasie reduktor coraz mocniej się ochładza płyn nie nadąża go ogrzewać , instalacja musiała by pracować pod dużym ciśnieniem co sprawia ze reduktor się mocno pompuje po odpuszczeniu gazu z max obciążenia potem jest problem z otwarciem wtrysków i robi się ubogo , nie mówię że nie da się tego ogarnąć na lpg do końca obciążenia ale gdzie tu sens takiej zabawy jak pełne obciążenie w daily to jakieś 2% całej przejażdżki wiec inwestowanie w porządne graty lpg i ryzykowanie upalania na tym mija się z celem oszczędności z tego płynących ;p
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
i czego wiecej ci schodzi? benzyny czy gazu?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#413
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
dobre podejście do tematu. A na jakim ciśnieniu Ci to chodzi ?
Ja w jednym aucie turbo R4 380KM zrobiłem tak że miałem dwie listwy benzynowe czyli w sumie 8 wtryskiwaczy każda listwa starcza na ok 220KM. Wszystkim steruje VEMS domyślnie chodzi pierwsza lsitwa druga dołącza się w miarę zapotrzebowania. I z pierwszą listwą pracuje LPG. Czyli niejako dotrysk przy większych obciążeniach mam automatycznie. Dzięk temu mam zwykły tani reduktor, wtryski zbiornik itp. Z tego co czytałem te wtryski wysokiej wydajności lubią się bardziej psuć a więc odpada mi kolejny awaryjny element. Spalanie przy 180-240 wychodzi mi w granichach 10-11 LPG plus 1-3l benzyny. "Spokojna" jazda do 220 idzie na samym LPG bo chodzi wtedy jeszcze w samym atmosferycznym czasem z delikatnym doładowaniem które obsługuje jeszcze LPG. ![]() ![]() sorry za offtop -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#414
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
dobre podejście do tematu. A na jakim ciśnieniu Ci to chodzi ? Ja w jednym aucie turbo R4 380KM zrobiłem tak że miałem dwie listwy benzynowe czyli w sumie 8 wtryskiwaczy każda listwa starcza na ok 220KM. Wszystkim steruje VEMS domyślnie chodzi pierwsza lsitwa druga dołącza się w miarę zapotrzebowania. I z pierwszą listwą pracuje LPG. Czyli niejako dotrysk przy większych obciążeniach mam automatycznie. Dzięk temu mam zwykły tani reduktor, wtryski zbiornik itp. Z tego co czytałem te wtryski wysokiej wydajności lubią się bardziej psuć a więc odpada mi kolejny awaryjny element. Spalanie przy 180-240 wychodzi mi w granichach 10-11 LPG plus 1-3l benzyny. "Spokojna" jazda do 220 idzie na samym LPG bo chodzi wtedy jeszcze w samym atmosferycznym czasem z delikatnym doładowaniem które obsługuje jeszcze LPG. sorry za offtop O kurcze, jaki ładny RFS -------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#415
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
O kurcze, jaki ładny RFS to był kawał dobrej inżynieryjnej nikomu nie potrzebnej roboty żeby wszystko wyglądało tak jakby to zrobiła fabryka jakby chciała ![]() Teraz żałujemy że nie jest na górze na widoku ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#416
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
i czego wiecej ci schodzi? benzyny czy gazu? Wychodzi tak 50/50 po mieście ale nie wiem ile dokładnie pali w mieście musiał bym pełen bak benzyny zalać a nie lubię z takim ciężarem jeździć ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#417
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
![]() ładna i schludna robota CYTAT w trasie to już zależy bo można zrobić na samym gazie i wtedy 13/100 pali , lub w pośpiechu wtedy 15gazu i z 5 benzyny jak ostatnio sprawdzałem mam podobnie choć moc nie ta. Te dzisiejsze sterowniki lpg, dzięki temu dotryskowi robią robotę |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2018 Skąd: Tomaszów Maz. ![]() |
Marcin, co do LPG.
Poczytaj i pooglądaj filmy o reduktorze SHARK ADAPT od ALEXa. On podbija ciśnienie wraz z doładowaniem. |
|
|
![]()
Post
#419
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Marcin, co do LPG. Poczytaj i pooglądaj filmy o reduktorze SHARK ADAPT od ALEXa. On podbija ciśnienie wraz z doładowaniem. Podobnie ma Tomasetto Nordic XP -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Podobnie ma Tomasetto Nordic XP +1 Nordic i Nordic XP oba tak mają i zajebiaszczo pracują dzięki temu na bucie elegancko czas wtrysku się skraca, a na jałowych wydłuża. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:15 |