![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Panie twoj temat to jak ktos nie czytał to powinien otworzyc piwo czipsy i jak zwątpił z swoim projektem to po przeczytaniu całego biera szczęke z podłogi i idzie od razu do garażu działać, mega podejście do auta super wszystko rozkminione, sprzętu i wiedzy mega dużo szacun, będzie stoker na 3.65, wał dorwałeś od 603 3.5? i wiekszy tłok ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Panie twoj temat to jak ktos nie czytał to powinien otworzyc piwo czipsy i jak zwątpił z swoim projektem to po przeczytaniu całego biera szczęke z podłogi i idzie od razu do garażu działać, mega podejście do auta super wszystko rozkminione, sprzętu i wiedzy mega dużo szacun, będzie stoker na 3.65, wał dorwałeś od 603 3.5? i wiekszy tłok ? Tak dokładnie tak tylko będzie problem z korbą bo chciał bym od razu kutą a takich na pewno nie znajdę bo musi być odpowiednio krótsza i jedyne co mam w głowie to frezowanie ich na cnc, to już będzie grubsza robota ![]() Zrobię mały apdejt bo mam pytanie dot. pompy paliwa Wymiana sprzęgła na dwutarczowe , trochę było z nim zabawy i dalej będzie bo wymaga jeszcze dwóch poprwek ale chociaż nie ślizga się ![]() ![]() Nowe kreski dzień przed testami na 1/4mili , m104 3.2 przerywane na gtx30 1bar na pb98 a nowe na gtx35 1.3 opadające na 1 na pb98 e15 oba na ar083 ,tylko mam nie dosyt bo zabrakło pompy paliwa żeby te 1.3 utrzymać do końca i nie wiem co tam teraz wsadzić czy dołożyć drugą 040 czy zwykła seryjna by pomogła czy jest jakaś pojedyncza która ogarnia 600+ i nie kosztuje milionów rubli , i czy da się coś bardziej inteligentnego ogarnąć żeby nie gotowało paliwa ? ![]() I wspomniane testy 1/4 , trakcja bardzo się poprawiła na słabo rozgrzanej oponie 2bieg klei , szerszy zakres mocy dało się wyczuć i po zmianie biegu dalej nie spadał z tych 520km , problemem okazał się nie dopracowany dwutarcz nie dość że ledwo co wysprzegla to im był bardziej gorący tym słabiej wysprzęglał i nie dało się zrobić przejazdu żeby weszły wszystkie biegi xD najlepszy czas jaki udało się zrobić średnio powtarzalnie robił 13.5s , był też drugi problem który miałem ogarnąć w zimę ale nie było czasu tj stożek w nadkole . ![]() Sprobuję jeszcze sprawdzić sprzęgło jedno tarczowe aż 260mm które właśnie projektuję , powinno trzymać i cywilnie pracować ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#363
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
A 044 czasem nie jest plug&play zamiast 040?
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Tylko pamiętaj, że im większa średnica tarczy tym synchronizatory w skrzyni mają ciężej, najlepsze są lekkie tarcze bez sprężyn+dwumasa pod względem szybkości zmiany biegów.
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła ![]() |
Jak ci się nie śpieszy to zamów sobie krótsze korby u majfriendów.
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
z czego wziąłeś żelazko 260mm do tego sprzęgła ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#367
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
044 i 040 to to samo tylko jedna jest wew. a druga zew. Ja mam wew w koszyku,
Wiem wiem o co chodzi z bezwładnością tarczy ale nie da się mieć wszystkiego, tarcze 260 wysłałem na kevlar jest on trochę lżejszy od zwykłej okładziny a sprężyny muszę mieć bo bez czuć trochę wibracji z dołu U chińczyków trzeba by odrazu 20 szt zamawiać może uda się jeszcze dwóch klientów znaleźć ![]() To docisk z w204 350cdi były tam dwa typy 260mm i 230 na dwutarczu -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła ![]() |
Mi normalnie 4 sztuki custom korb i 1 wał zrobili. Przy 20 to custom logo było.
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#370
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
daj linka. Proszę. Daj namiary na publicznym, custom korba brzmi interesujaco. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła ![]() |
Ja brałem tutaj: https://kingtecracing.com/
A to dlatego że na alibabie custom wał mieli od 1 sztuki gdzie inni od 3. No i transakcje robiłem via ali bo trochę cykałem się wysłać 5k do random Chińczyków. Tu są na ali: https://kingtecracing.en.alibaba.com/ Koniec końców to mi zrobili wał od c20xe z wykorbieniem na 100mm i korby z dołem od XE, ale krótsze o 1.5mm z sworzniem na 22.5 i zwężeniem żeby wcisnać te tłoki MPSowe. Więc pewnie wyczarują co im napiszesz, chyba że przez te dzisiejsze braki stali to mogą zmienić zasady. Albo mi zrobili tylko 4 sztuki bo wał zamawiałem jeszcze? Nie wiem, oni wszystko mają na kopiuj/wklej w tych aukcjach tylko tytuły zmieniają i nowe błędy ortograficzne. Lepiej napisać. Co do jakości to pewnie jak każde inne sprzedawane u nas chińskie. Jedyne co zauważyłem czego u innych nie widziałem, to stopki są na tulejkach wciskane, trzeba przyjebać trzonkiem aby je rozłączyć. Ale może dzięki temu bardziej powtarzalnie się je składa? Na korby czekałem 2.5 miesiąca z wysyłką fedexem. |
|
|
![]()
Post
#372
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Hej zebrało się kilka fotek do opisania wiec nadrobię zaległości bo jeden ciekawy temat jest w trakcie realizacji
![]() Zrobiony jednomas 260mm samo koło wyszło 5.9kg zaś cały komplet 18.5kg , pracuje to idealnie pedał lekko chodzi i trzyma mega mocno nie było sytuacji żeby się uślizgneło mega zadowolony z tej opcji jestem ![]() ![]() Zrobiony natrysk na icka tak z nudów ale efekt daje pozytywny na hamowni zbija 10stopni a te 10 stopni daje +8km podczas jazdy się nie przyda ale spryskanie przed startem po dłuższym postoju już tak ![]() zmieniona pompa paliwa z 040 chińskiej która robiła spadek ciśnienia przy 520km na walbro 450 i już spadku nie ma ale też teraz wiem że więcej jak 600 km nie wydoli ![]() Filtr powietrza który był założony bezpośrednio na turbinie zaraz za chłodnicą został przeniesiony w nadkole obudowany nadkolem z dużym wlotem w zderzaku , widać od razu poprawię iata , może użyta rura nie jest zbyt profi ale narazie się sprawdza ![]() ![]() Poprawki jak powyżej i powrót na hamownię dopompować liniowo 1.3 bara , niestety strojenie było w jeden z dni mocnego upału i icek nie dawał rady przy odcince 55st ale już na drodze powrotnej 45 to max, teraz sprawdzałem przy 20st w nocy to dochodzi max 35stopni pod koniec próby 100-200 , tak ze wierzę że dołek na wykresie przy odcince na drodze nie istnieje i robi 580km i 730nm , ze zwiększaniem mocy mam już spokój na dłuższy czas bo wtrysk 630cc jest już na granicy zapętlenia i wspomniana wcześniej pompa jest na styk , wystrojone na e20 gdyż cr9 nie pozwala dmuchnąć więcej jak 1.2bara ![]() tutaj nowy czas 100-200 7.9 , 0-100 4.9 tak że bez zmian , 200-250 9.6 niestety nie sprawdzałem wcześniej i muszę sprawdzić logi czy iat był ok a i z 4 na 5 w huk długo wyszła zmiana ![]() ![]() Zmieniam skrzynię na automat xD największy fan manuala xD , od zawsze hejtowałem automaty ale doszedłem do etapu gdzie manual mnie bardzo stresuje mimo to nie skreślam go zostawię sobie zestaw w razie gdyby jednak automat się nie przyjął , jakiś czas temu zacząłem o tym dużo czytać oglądać filmy jak to działa żeby wiedzieć z czym tańczę do wyboru mam 722.6 lub 8hp , wybór padł na 722 gdyż wyjdzie 4x taniej i nie muszę zmieniać dyfra gdyż 8hp wymaga ratio 4+ i masę customowej pracy tak że dla początkującego w temacie lepsza opcja Pierwsze co zrobiłem jak przyszła ![]() ![]() skrzynia to dokładnie 722.626 od 320cdi r6 do tego mały konwerter od 2.7cdi który od razu rozciąłem na tokarce sprawdzić czy jest sprawny i wzmocnić , dołożona trzecia tarcza lockupu , seryjna piasta lockup aluminiowa okazała się być pęknięta w pierwszej myśli widziałem już jak dorabiam stalową ale okazało się że można stalowe normalnie kupić , do tego wzmocniona turbina spawami żeby blaszki się nie luzowały , na koniec udało się jakimś cudem pospawać konwerter zachowując 0.05mm bicia które wyprostowałem na tokarce zabielając mocowanie na śruby po żmudnym ustawianiu tego ![]() ![]() skrzynia otwarta sprawdzona na oko wydaje się być wszystko ok i po budowie wydaje się być prawdą że znosi 1000nm bez wzmacniania, zmieniony dzwon na pasujący do m104 i pierwszy problem nie ma jak przykręcić konwertera ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tcu były dwa do wyboru polskiego producenta z opiniami podobnymi do tych z htg oraz Ofgear z Dani z samymi pozytywnymi opiniami , wszystkie części już mam gotowe i niedługo będzie montaż ![]() tutaj link do IG po więcej fotek z relacji https://www.instagram.com/stories/highlight...30725358301113/ link do filmu omawiając te tcu https://www.youtube.com/watch?v=mndZNISv-J4 Link do krótkiej zapowiedzi dłuższego filmiku z upalania https://fb.watch/faLN0puaFV/ -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#373
|
|
User Dołączył: Wed, 10 November 2010 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Pięknaaa sprawa!
-------------------- Hokus pokus czary mary będę dmuchać ze dwa bary
Calibra 3.0 V6 TT Leon Cupra R |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
piękna robota jak zwykle.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#375
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 21 August 2012 ![]() |
Świr!
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Szkoda że nie wybrałeś 8hp, jednak 8 biegów jest lepsze niż 5, łączysz ciasne biegi z niskimi obrotami na trasie. Ile kosztuje taki sterownik?
|
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Wiele biegow to jezt dobre w skodzie fabi. W aucie ktore na piatce rozpedza sie na 4ce od 3000 do 6000 w pare sekund jest to zbedny balast.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Tcu ofgear to koszt 4300 z wysyłką, szkoda że nie obsługuje innych skrzyń mb np 7g lub 9g , 8hp może będzie kiedyś kolejnym upgradem
![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#379
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Mam taką skrzynie w 997 Turbo, pytanko czy przy tym sterowaniu można ją jakoś zmusić do lepszej pracy?
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#380
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Niedługo będę wiedział jak to działa , jeździłem trochę seryjnym mułem 722.6 to będę widział różnicę ale silnik tez tu może mieć znaczenie
![]() https://ofgear.dk/referencecars/differentCars.html https://www.youtube.com/watch?v=A1o3Jq0_q4Q&t=1456s -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 10:12 |