![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Tak wyszło na hamowni nie wiem coś musiało się ślizgnąć za słabo spięty albo na tych gładkich rolkach lekki negatyw spowodowany glebą na tyle też nie sprzyjał, im większe doładowanie tym wykres był gorszy widać ze hamownia chyba przyczepności miała do 1.2 bara , na drodze normalnie wciska w fotel
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziwnie mało Nm jak na MB. Trzeba koniecznie zmienić hamownię i powtórzyć pomiary.
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 January 2017 Skąd: CBR ![]() |
Tak wyszło na hamowni nie wiem coś musiało się ślizgnąć za słabo spięty albo na tych gładkich rolkach lekki negatyw spowodowany glebą na tyle też nie sprzyjał, im większe doładowanie tym wykres był gorszy widać ze hamownia chyba przyczepności miała do 1.2 bara , na drodze normalnie wciska w fotel Wydaje mi sie, że ta hamownia w NDZ już tak ma, że pokazuje coś dziwnego (chyba zaniża he he). Np. w seryjnych samochodach, które jak na serie prawidłowo podają (z rolki jadą dobrze w starciu z innymi, podobnymi) wykres z tej hamowni nie wygląda zbyt optymistycznie (jest tragedia ![]() -------------------- seryjny Peugeot 206 s16 (136KM) LPG
60ft 2,5 ET 16,0 Olsztyn 2017 --> --> _https://youtu.be/sxLbR_329kw |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
NDZ? a gdzie auto hamowałeś?
-------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 January 2017 Skąd: CBR ![]() |
Działdowo, tam gdzie autor tematu.
-------------------- seryjny Peugeot 206 s16 (136KM) LPG
60ft 2,5 ET 16,0 Olsztyn 2017 --> --> _https://youtu.be/sxLbR_329kw |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
ile trwał pomiar na hamowni?
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Jak myślicie V-tech zmierzył by to dobrze? mam jeszcze w mieście hamownie drogową czy zostaje tylko obciążeniowa ?
Dzisiaj poskładałem taki przyrząd do sprawdzania świec ![]() Inspiracją był ten link https://bmwservice.livejournal.com/75814.html Porównałem na razie bkr7 z ifr6d10 (film link niżej) , muszę jeszcze wstawić wskaźnik z większą skalą , bo 30 bar to za mało żeby porównać irydów-ki , zapasu na butli mam na około 50 bar , chociaż skoro bkr7 gubiło iskrę przy 1.3 bara a tutaj przy około 25 barach więc 25bar to 1.3 bara doładowania w silniku ? , zauważyłem też że różne świeczki mają różne oporniki i im więcej omów tym iskra wydaje się słabsza na świecy , po co w ogóle ten opornik w świecach ? https://youtu.be/YE59xtA9GvY ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Po to, żeby odbiorniki TV działały w pobliżu.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Poczytaj o Effective Compession Ratio
http://www.gtsparkplugs.com/EffectiveCompressionCalc.html -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Testy zakończone
![]() https://youtu.be/3CivpM_8YS8 ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Zdradzisz co to świece?
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Wysłałem na pw
![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Taka dluga swieca bedzie powodowala zaklocenia zawirowania mieszanki w komorze - to raz
Dwa - zycze powodzenia w wykrecaniu takiej po dluzszej eksploatacji - jak nic wyrwiesz gwint w glowicy |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
Zbierze gwintu ile trzeba od dołu świecy i po sprawie. Ale - raz miałem tak wystajace w motocyklu, działaly do awarii na drodze po wykręceniu ich zostało kawałek świeczki po świecy
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Ale tu nie chodzi o wystajacy sam w sobie element tylko o fakt ze ten fragment bedzie wystawiony na dzialanie podwyzszonego ciepla i nieodbieranie tego ciepla przez glowice - ten kikut zawsze bedzie max rozgrzany
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
flapjck1 nie zapominaj budowy klasycznej świecy i jej elektrody. marcin137 próbuj śmiało te dłuższe świece. Iskra wypada Ci w środku pomiędzy denkiem, a głowicą? Wykręcaj ostrożnie i na rozgrzanym piecu.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Ok, jak tam chcecie
![]() Sprawdzcie jeszcze czy zawory przy otwarciu jej nie dotykaja... |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Tak to wyszło, dałem podkładki żeby aż tak nie wystawały oraz poliuretanowe osłonki żeby odizolować możliwe przebicia, świeczki ngk ciepłoty 7 ale zastanawia mnie czy te cienkie elektrody nie będą świecić od temperatury i powodować stuku
![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 19:56 |