![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Sprawdzałem w mojej czarnej 900ng przy 368KM na turbinie z EVO X na długiej skrzyni 100-200 robił w 11,3 sek a po przejsciu na skrzynie 4,05 czas się skrócił do 10,82 sek, pomairy dokonywane w dwie osoby z Miragem na pokładzie
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Ja też jak się okazało miałem skrzynie 3,82
![]() Jestem na etapie kompletowania duperelek stylistycznych i wkrótce oddaje na poprawki lakiernicze. Boost się sam ustabilizował nie ma falowania trzyma sztywne 1,5. Zrobię cały wydech 3 i wczesną wiosną korekta dmuchniey te 1.7b. Myślałem jeszcze nad wałkami lecz wychodzą zbyt drogo już lepiej turbo zmienić na większe.... Przy tych 360 już i tak trzeba trakcji szukać, kupię jeszcze jakąś lepszą oponę i tyle. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
100-200 w wykonaniu Saaba
-------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Przyzwoicie się odpycha
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak na dupowoza elegancko bym rzekł
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 07 April 2013 Skąd: Toruń ![]() |
Też podobnie się napędza skrzynia długa
![]() TD04-19T #5 |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Niby po filmiku twój jedzie podobnie. Z tym że tak nie ma co porównywać jestem daleki od stwierdzenia ile mam 100-200. Trzeba pojechać z jakimiś RL i wtedy będzie wiadomo.
-------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Tak więc z nowości wleciał pełny wydech 3 cale by Przemocar na jednym przelotowym tłumiku.
![]() Jest głośniejszy niż poprzedni 2,5 BSR, turbo zaczęło lepiej wstawać budzi się jakies 300obr wcześniej. Ile doszło sprawdzę dopiero na wiosnę jak będziemy zwiększać boost ![]() -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A w jakich temperaturach testowałeś ten BSR? Każde turbo wstaje 500rpm szybciej w zimie, niż w lato
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Ile,placiles za wydeszek? Nie za glosny na tej jednej puszce?
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
A tego wydechu BSR nie sprzedajesz?
![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
A w jakich temperaturach testowałeś ten BSR? Każde turbo wstaje 500rpm szybciej w zimie, niż w lato ![]() Jeździłem zimą i latem. Czuć różnicę we wstawaniu i taki jakby mocniejszy się wydaje może to tylko subiektywne odczucie bo trakcja jest teraz dopiero na 4 i do tego trochę inaczej mruczy. Jak wjedzie na rolki to będzie wiadomo czy odczucia z dupo-hamowni się potwierdzają. Ile,placiles za wydeszek? Nie za glosny na tej jednej puszce? Nie robiłem całego wydechu tylko kawałek od DP do końca. Co do cen odsyłam do Przemka z Przemocar. A tego wydechu BSR nie sprzedajesz? ![]() Sprzedany był już dwa miesiące temu ![]() Obecnie śmiga w 9-3 B204...... -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 December 2016 ![]() |
przepiękne auto, robota podejście i wogóle
![]() ps. ale od założenia "dupowóz" to to odbiegło chyba "nieco" -------------------- Saab 9-3 B204
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
przepiękne auto, robota podejście i wogóle ![]() ps. ale od założenia "dupowóz" to to odbiegło chyba "nieco" No więc właśnie miało być bez szaleństw a cały czas coś dokładam ![]() Bardzo fajnie robi się moc w tym samochodzie. Następny etap to hamulce wymiana mediów na sezon i strojenie na 1.8b + wymiana pompy paliwa na wydajniejszą. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Dziś trochę pojeździłem i potestowałem nowy wydeszek.
Zbiera się lepiej o czym już wspominałem luz wpłynął również na podbicie boostu i zaczął przeładowywać na 1,7 bara. Chyba jednak pierwsza będzie korekta softu ![]() Gada tak -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W Turbo jednak jest tak że im grubiej z wydechem tym lepiej
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
W Turbo jednak jest tak że im grubiej z wydechem tym lepiej ![]() Różnica jest z pewnością wkrótce wpadnę dostroić i zrobić obejście na czujnik temp wody. Tymczasem Saab jest ogarniany stylistycznie. Wpadły dystanse +20mm do tego inne drobne smaczki. Niby mocy nie doszło lecz wygląda jakby +20 przybyło ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Jak zmienisz te mega ciężkie felgi na coś lżejszego to będzie jechać jeszcze lepiej. Ja miałem takie przez miesiąc, w stosunku do poprzednich 16'' OZ był dramat.. Zdecydowałem się na hirshe i auto odrazu lepiej zaczeło jechać
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
to 0,4sek 100-200 się poprawi
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock ![]() |
Wiem że te felgi są okropnie ciężkie podobno około 20kg sztuka
![]() Takie masy wirujące z całą pewnością odbijają się negatywnie na osiągach. Nie zamierzam z tego Saaba robić wyścigówki lecz na przyszły sezon może dobiorę jakąś ładną 18. Na chwilę obecną trafiła się okazja zakupu zacisków Brembo więc chyba się skuszę bo hamulce i tak miały być do roboty lada dzień. -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 20:50 |