Shoutbox 0 nowych PW 



9 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Saab 900NG Viggen Pack
LaniR1
post Sun, 26 Jun 2016 - 19:30
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 27 May 2006
Skąd: Płock





Witam,
Dawno już nie opisywałem żadnego auta na forum więc postanowiłem to zmienić i opisać swoje nowe autko do użytku codziennego.
Trafił się ładny egzemplarz bez rdzy, więc kupiłem i postanowiłem go delikatnie zmodyfikować.
Saab był wyposażony w kompletny wydech BSR oraz program Stage 3 od BSR

Saab 900 Coupe 1998r

Modyfikacje


Silnik
Blok silnika b204
Wałek ssący b234i
Wałek wydechowy b204
Usunięte wałki balansu
Nowy rozrząd
Panewki king race
Głowica B205
Proting gniazd, kanałów zaworowych oraz kanałów ssących i wydechowych.
Oczywiście wszystko nowe, pierścienie uszczelniacze, uszczelki itp
Lakierowana pokrywa i blok
Podciśnienia sylikon
Nowe poduszki silnika

Turbo
T3/T4
50.5 mm / 65,5 7 wirnik ssący
56,2mm / 67,2mm wirnik wydechowy
Wydajność 400hp
Jak będzie mało to wleci większe

Układ dolotowy
Porting kolektora ssącego
Wywalone podgrzewanie przepustnicy
Intercooler 600x300x76
Rura dolotowa Maptun
Orurowanie 2,5 cala
Bov Properfekt
Dolot do Turbo 3,5 cala + stożek


Układ wydechowy
Kolektor wydechowy custom
DP 3 cale bez kata
Reszta wydechu 3 aż do tłumika środkowego
Dalej BSR na tłumikach BSR taki już był gdy kupiłem

Układ wtryskowy:
Bosh 620cc z adapterami

Elektronika
Tronic5,

Układ chłodzenia
Chłodnica oleju custom
Sylikonowe węże chłodzenia

Układ napędowy
Sprzęgło Viggen
Skrzynia seria długa

Zawieszenie
Amortyzatory Bilstein b6
Sprężyny eibach

BODY KIT
Pakiet Viggen
Wnętrze Viggen
Koła 17 Saab
Grill i lotka Hydrografika

Wkrótce
Dotarcie
Poliuretany
Drobne poprawki lakiernicze odpryski itp
Strojenie
Nowe przewody hamulcowe wraz z serwem od 9-5

Zdjęcia

Tak się prezentował po zakupie



Głowica 50/50






Głowica po



Kolektor



Silnik złożony



W komorze





Podłączony





Wydech



To na razie tyle jak wyjedzie więcej.

Auto prezentowało się tak po zakupie
https://www.youtube.com/watch?v=KO9VPINjGnU

Na koniec wielkie podziękowania dla Przemka z Przemo-Car za kompleksowe przygotowanie auta.


--------------------
Saab 900NG 387Hp
Lanos 1.6 Turbo NX 300+
ET 13:263
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 26 Jun 2016 - 19:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Sun, 26 Jun 2016 - 19:53
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ladnie schludnie.

pozdr k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Sun, 26 Jun 2016 - 22:12
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Zaszalal ktos z rozwiercanem tych gniazd wydechowych.Moga zaczac sie zapadac..A jaka to ma regulacje?Mechaniczna czy hydrauliczna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaniR1
post Sun, 26 Jun 2016 - 22:24
Post #4


Super User
Dołączył: Sat, 27 May 2006
Skąd: Płock





Nic się nie zacznie zapadać biggrin.gif jest bardzo dużo mięsa w Lanosie zrobiłem tak samo głowicę i nic się nie działo.
Saab ma fatalne przepływy dzięki temu zabiegowi mam nadzieję dojdzie hp góra.
Ponadto poświęciłem swoją głowicę z B204 żeby sprawdzić grubość ścianek w kanałach zaworowych.
Ten porting został zrobiony z głową bez zbyt ryzykowanego wyceniania ścianek.
Jest hydraulika. Nie będzie się kręcić wyżej niż 7.200


--------------------
Saab 900NG 387Hp
Lanos 1.6 Turbo NX 300+
ET 13:263
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Mon, 27 Jun 2016 - 01:06
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Mialem na mysli,mala szerokosc przylgni na gniazdach(w sensie ze szybciej sie wyklepie zawor).Nie ze gniazdo zapadnie sie w aluminium.Na ssacych jest to o.k.Ale na wydechowych tak sie nie robi-a tym bardziej w silniku turbo.Gdzie te element sa bardziej obciazone termicznie.Ale to nie oznacza ze musza sie zapasc w bardzo krotkim czasie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaniR1
post Mon, 27 Jun 2016 - 09:58
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 27 May 2006
Skąd: Płock





W ten sposób. Może rzeczywiście przylgnia jest minimalnie mniejsza lecz po odpowiednim zrobieniu zaworów na kąty i po dobrym dotarciu myślę że raczej mi to nie grozi.
Rozwiert gniazda jest delikatny, bardziej zbieram w samym kanale. Zrobiłem z 5 silników w ten sposób z czego trzy dla siebie. I nigdy nie było żadnych problemów.
Z Lanosa zdjąłem niedawno głowicę wszystko jest jak było.


--------------------
Saab 900NG 387Hp
Lanos 1.6 Turbo NX 300+
ET 13:263
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Mon, 27 Jun 2016 - 12:54
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 28 November 2008





Czy Panewki king race są najmocniejsze do B204/B234?


--------------------
Do miasta mokro RWD :) w trasy Wieloryb na hydro...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaniR1
post Mon, 27 Jun 2016 - 14:12
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 27 May 2006
Skąd: Płock





Nie wiem czy są najlepsze.
Założyłem ponieważ ten silnik ma problem z panewkami mam nadzieję że przy częstych wymianach oleju przy jednoczesnym czyszczeniu miski trochę pojeździ.


--------------------
Saab 900NG 387Hp
Lanos 1.6 Turbo NX 300+
ET 13:263
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 27 Jun 2016 - 16:16
Post #9


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Gdzie robiłeś kolektor wydechowy? Kiedy planujesz strojenie i u kogo?
Piszesz że robiłeś głowice też dla kogoś, podeślij mi proszę jakie są koszta i co obejmuje zabieg.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaniR1
post Mon, 27 Jun 2016 - 17:41
Post #10


Super User
Dołączył: Sat, 27 May 2006
Skąd: Płock





Całe orurowanie wraz z kolektorem wykonała firma Przemo-car
Strojenie i reszta drobnostek prawdopodobnie u Coobcia.


--------------------
Saab 900NG 387Hp
Lanos 1.6 Turbo NX 300+
ET 13:263
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Er-a-de-ek
post Mon, 27 Jun 2016 - 21:45
Post #11


Super User
Dołączył: Fri, 19 June 2009





Szkoda że klima przy tym wyleciała z auta.
Do viggena jeszcze lotki na klapie brak wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaniR1
post Tue, 28 Jun 2016 - 08:29
Post #12


Super User
Dołączył: Sat, 27 May 2006
Skąd: Płock





Auto miało być typowo funkcjonalne z małym plusem.
Skończyło się jak zwykle, to chyba jakaś choroba że dłubie każdy dupowóz biggrin.gif
Lotka by się przydała, myślę że trochę się jej naszukam.


--------------------
Saab 900NG 387Hp
Lanos 1.6 Turbo NX 300+
ET 13:263
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Tue, 28 Jun 2016 - 10:00
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Ładniej brzmi hobby.
Przy tych modyfikacjach się zatrzymujesz czy pójdziesz dalej?


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Tue, 28 Jun 2016 - 11:35
Post #14


Super User
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(LaniR1 @ Tue, 28 Jun 2016 - 08:29) *
Auto miało być typowo funkcjonalne z małym plusem.
Skończyło się jak zwykle, to chyba jakaś choroba że dłubie każdy dupowóz biggrin.gif
Lotka by się przydała, myślę że trochę się jej naszukam.


Lotkę od Aero chociaż załóż - wyglądem już blisko a o wiele łatwiejsza do zdobycia.


--------------------
Do miasta mokro RWD :) w trasy Wieloryb na hydro...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaniR1
post Tue, 28 Jun 2016 - 17:45
Post #15


Super User
Dołączył: Sat, 27 May 2006
Skąd: Płock





W chwili obecnej moja czarna lotka będzie w hydrografice jak trafi się Viggen to wymienię bo ta z aero taka toporna jakaś.
Samochód ma służyć do przemieszczania się i zarazem dawać trochę radochy z jazdy.
Chcę to już kończyć bo Lanos czeka i tam zamierzam trochę poszaleć wink.gif
Saab będzie ładny komfortowy i w miarę szybki dlatego też nie wkładałem jakiegoś monstrualnego turbo bo to wiązałoby się z kolejnymi modyfikacjami i tak w nieskończoność....


--------------------
Saab 900NG 387Hp
Lanos 1.6 Turbo NX 300+
ET 13:263
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kluczyk
post Wed, 29 Jun 2016 - 00:46
Post #16


Rookie
Dołączył: Mon, 19 August 2013
Skąd: Zalipie/Tarnów





jesteś w stanie wrzucić jeszcze raz fotki do pierwszego posta bo wygasły sad.gif


--------------------
Opel Vectra B 2.0T B204L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 03 Jul 2016 - 10:24
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Czekam na kreski i racelogica. Kibicuję projektowi jak zawsze w przypadku szweda


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaniR1
post Sun, 03 Jul 2016 - 12:12
Post #18


Super User
Dołączył: Sat, 27 May 2006
Skąd: Płock





A dziękuję Saabik już odebrany. Delikatnie go docieram.

Z nowości wpadł short shifter sensi
Pochwalę się kreskami z pewnością.

Z ciekawostek na Vag Racing 355 konny Saab klepnął równą 13 i to z wnętrzem na cywilnej oponie.
Jestem więc pełen optymizmu wink.gif


--------------------
Saab 900NG 387Hp
Lanos 1.6 Turbo NX 300+
ET 13:263
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sun, 03 Jul 2016 - 21:18
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Ok jak wyglada sytuacja z tymi panewkami? Powiedzmy ze che kupic takiego stukajacego szlif walu i dobrane panewki dadza rade czy to nie ma sensu na lagodne 250-300hp?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaniR1
post Mon, 04 Jul 2016 - 09:54
Post #20


Super User
Dołączył: Sat, 27 May 2006
Skąd: Płock





Dlaczego jak zrobisz remont ze szlifem powinno dać radę.
Wszystko zależy od tego jak to zostanie zrobione i jak będziesz dbał bo moce o których piszesz są raczej normalne.


--------------------
Saab 900NG 387Hp
Lanos 1.6 Turbo NX 300+
ET 13:263
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 22 August 2019 - 13:24