Witam,
Dawno już nie opisywałem żadnego auta na forum więc postanowiłem to zmienić i opisać swoje nowe autko do użytku codziennego.
Trafił się ładny egzemplarz bez rdzy, więc kupiłem i postanowiłem go delikatnie zmodyfikować.
Saab był wyposażony w kompletny wydech BSR oraz program Stage 3 od BSR
Saab 900 Coupe 1998r
Modyfikacje
Silnik
Blok silnika b204
Wałek ssący b234i
Wałek wydechowy b204
Usunięte wałki balansu
Nowy rozrząd
Panewki king race
Głowica B205
Proting gniazd, kanałów zaworowych oraz kanałów ssących i wydechowych.
Oczywiście wszystko nowe, pierścienie uszczelniacze, uszczelki itp
Lakierowana pokrywa i blok
Podciśnienia sylikon
Nowe poduszki silnika
Turbo
T3/T4
50.5 mm / 65,5 7 wirnik ssący
56,2mm / 67,2mm wirnik wydechowy
Wydajność 400hp
Jak będzie mało to wleci większe
Układ dolotowy
Porting kolektora ssącego
Wywalone podgrzewanie przepustnicy
Intercooler 600x300x76
Rura dolotowa Maptun
Orurowanie 2,5 cala
Bov Properfekt
Dolot do Turbo 3,5 cala + stożek
Układ wydechowy
Kolektor wydechowy custom
DP 3 cale bez kata
Reszta wydechu 3 aż do tłumika środkowego
Dalej BSR na tłumikach BSR taki już był gdy kupiłem
Układ wtryskowy:
Bosh 620cc z adapterami
Elektronika
Tronic5,
Układ chłodzenia
Chłodnica oleju custom
Sylikonowe węże chłodzenia
Układ napędowy
Sprzęgło Viggen
Skrzynia seria długa
Zawieszenie
Amortyzatory Bilstein b6
Sprężyny eibach
BODY KIT
Pakiet Viggen
Wnętrze Viggen
Koła 17 Saab
Grill i lotka Hydrografika
Wkrótce
Dotarcie
Poliuretany
Drobne poprawki lakiernicze odpryski itp
Strojenie
Nowe przewody hamulcowe wraz z serwem od 9-5
Zdjęcia
Tak się prezentował po zakupie
Głowica 50/50
Głowica po
Kolektor
Silnik złożony
W komorze
Podłączony
Wydech
To na razie tyle jak wyjedzie więcej.
Auto prezentowało się tak po zakupie
https://www.youtube.com/watch?v=KO9VPINjGnU
Na koniec wielkie podziękowania dla Przemka z Przemo-Car za kompleksowe przygotowanie auta.